خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

یخچال چی بخریم؟ ایرانی بخرم یا خارجی؟ با بررسی ۱۲ مدل برتر سال

یخچال چی بخرم؟ ما در این پست به این سوال پرتکرار شما مفید و مختصر پاسخ داده ایم.

فهرست محتوا نمایش
۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

یخچال چی بخرم؟ ایرانی بخرم یا خارجی؟ کدام مدل برای من مناسب است؟ یخچال ایرانی از چه برندی بخرم؟ خارجی چطور؟ این سوالات مهم موضوعاتی هستند که ما در این پست کاملا به آنها پاسخ داده ایم تا شما بتوانید با بررسی آنها بهترین انتخاب را انجام دهید.

یخچال محصولی است که ۲۴ ساعته روشن است پس باید در انتخاب این محصولات دقت زیادی کرد و کمی هم باید تحقیق و مطالعه انجام شود چون برند ها و مدل های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد و تقریبا انتخاب در بین آنها کمی دشوار است. ما در این پست انواع یخچال ها را معرفی کرده ایم و بهترین های هر کدام را هم مورد بررسی قرار داده ایم. باما همراه باشید.

یخچال چه برندی بخریم؟

برند های ایرانی و خارجی زیادی در بازار های ایران فعالیت دارند و که شما میتوانید براساس نیاز و بودچه ای که در اختیار دارید دست به انتخاب بزنید. حالا برند های ایرانی و خارجی هر کدام دارای مزیت ها و مشکلات خاص خود هستند که در ادامه ما این موارد را مورد بررسی قرار داده ایم:

یخچال ایرانی از چه برندی بخریم؟

یخچال چی بخریم
یخچال چی بخریم

برند های ایرانی زیادی در زمینه تولید انواع یخچال ها فعالیت دارند که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. این برند های محصولاتی خوش قیمت و باکیفیتی را تولید و روانه بازار ها کرده اند. از ویژگی های یخچال های ایران میتوان به مواردی چون قیمت مناسب، طراحی زیبا، کیفیت قابل قبول، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب اشاره کرد.

اما بهترین برند ها، به طور کلی میتوان گفت که برند های اسنوا، ایکس ویژن، پاکشوما، جی پلاس، هیمالیا، امرسان، نیکسان، الکترواستیل و… از جمله بهترین های موجود در ایران هستند. محصولات این برند ها بسیار متنوع و جذاب هستند و قطعا میتوانند گزینه های مناسبی برای خرید و یا بررسی بیشتر باشند.

گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش مناسب و قیمت بهتر مزیت های خوب یخچال های ایرانی هستند اما کیفیت ساخت این محصولات حقیقتا در مقابل محصولات مشابه خارجی پایین تر است و این خود میتواند یکی از مشکلات اساسی این محصولات باشد. (ناگفته نماند یخچال های ایرانی کیفیت و کارایی خوبی را دارند و میتوانند بدون مشکل برای شما سالیان سال فعالیت کنند اما خوب کیفیت برند های چون ال جی و بوش بسیار بالاتر است)

یخچال خارجی از چه برندی بخریم؟

حقیقتا کیفیت و کارایی یخچال های خارجی از مدل های داخلی بالاتر است ولی قیمت این محصولات هم بالا است و تقریبا اکثر ما نمی توانیم آنها را تهیه نماییم. طراحی زیبا و متنوع، قدرت بالا، طول عمر زیادتر، قطعات جدید و باکیفیت، موتور های باکیفیت تر و بدون صدا و… از جمله ویژگی های این محصولات هستند. اما توجه داشته باشید که این یخچال های خارجی معمولا گارانتی معتبر و خدمات پس از فروشی ندارند و این میتواند معایب آنها در ایران باشد.

سامسونگ، ال جی، بوش، پاناسونیک، فیلیپس و… از جمله بهترین و معتبر ترین برند های فعال در زمینه تولید انواع یخچال ها در سرتاسر دنیا هستند. اگر تصمیم دارید که یخچال های خارجی را خریداری نمایید حتما از مراکز معتبر و قابل اعتماد این محصولات را تهیه نمایید چون برخی ها محصولات نامرغوب و بیکیفیتی را به اسم برند های معتبر می فروشند.

توجه داشته باشید، یکی از مشکلات این برند های خارجی میتواند عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب در ایران و نبود گارانتی معتبر باشد پس حتما قبل از خرید یخچال به این موارد فکر کنید.

یخچال فریزر بالا پایین چی بخریم؟

یخچال و فریزر های بالا پایین جزء مدل های پرفروش و محبوب بازار به شمار میروند. قیمت این محصولات بسیار است و اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید این محصولات میتوانند گزینه ای مناسب و ایده ال باشد.

طراحی این محصولات در سبک های متفاوتی انجام شده است که انصافا از این لحاظ بسیار و ایده ال هستند. مصرف انرژی پایینی دارند و به راحتی قابل حمل هستند.

از یخچال فریزر های بالا پایین برای خانواده هایی با جمعیت پایین و متوسط استفاده می شود چون ظرفیت بالایی مانند مدل های دوقلو و یا ساید را ندارند. پس اگر جمعیت خانواده شما پایین است و یا تازه ازدواج کرده اید میتوانید از این محصولات استفاده کنید. در ادامه چندین مدل از بهترین های این زمینه را برای شما آماده کرده ایم.

یخچال ساید بای ساید چی بخریم؟

یخچال ساید بای ساید چی بخرم؟ خوبه؟ اگر قصد دارید محصولی زیبا و مدرنی را انتخاب کنید قطعا مدل های ساید میتوانند بهترین گزینه های موجود باشند. یخچال های ساید بای ساید در مدل ها و طرح های بسیار زیبا و جذابی تولید شده اند که میتوانید براساس نیاز خود مدلی زیبا و جذاب را تهیه نمایید.

طراحی بسیار زیبا، قیمت مناسب، دسترسی آسان تر به یخچال و فریزر، مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و حتی زیاد، ظرفیت مناسب، جابجایی سخت تر، مصرف برق بیشتر و… از جمله مزایا و معایب این محصولات هستند. اما یخچال ساید بای ساید خوب چی بخرم؟

یخچال دوقلو چی بخرم؟

یخچال های دوقلو جزء محبوبترین مدل های موجود در بازار هستند که در مدل ها و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه شده اند. این محصولات فضای بیشتری دارند و میتوانند برای خانواده های پر جمعیت بهترین گزینه موجود باشند.

یخچال های دوقلو دارای موتور های جداگانه ای هستند و خرابی در موتور یکی از یخچال ها بر عملکرد یخچال دیگر تاثیری نمیگذارد و این میتواند یکی از مزیت های خوب این محصولات باشد.

اما یخچال دوقلو چی خوبه بخرم؟ ما در ادامه مدل های برتر و باکیفیت بازار را مختصرا معرفی خواهیم کرد اما برای بررسی دقیق تر میتوانید به انتهای پست مراجعه نمایید تا با جزئیات بیشتری از یخچال های دوقلو اشنا شوید.

یخچال خارجی بخرم یا ایرانی؟

در بازار های ایران برند های زیادی اعم از ایرانی و خارجی فعالیت دارند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود هستند. یخچال های ایرانی نسبت به قیمتی که دارند از کیفیت و کارایی قابل قبولی برخوردار هستند.

اما اگر بخواهیم به این سوال “یخچال خارجی بخرم یا ایرانی؟” پاسخی دقیق تری را بدهیم، باید پرسید که تا چه میزان میتوانید هزینه کنید؟ اگر در تامین هزینه یخچال هیچ مشکلی ندارید میتوانید محصولات خارجی از برند های معتبر را در اولویت خود قرار دهید چون واقعا باکیفیت و قدرتمند هستند. در غیر این صورت مدل های ایرانی گزینه های مقرون به صرفه تری هستند.

ویژگی یخچال های ایرانی ویژگی یخچال های خارجی
قیمت مناسب قیمت بالاتر نسبت به مدل های ایرانی
گارانتی معتبر عدم برخورداری از خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش مناسب کیفیت بالاتر نسبت به محصولات ایرانی
در دسترس بودن انواع قطعات یخچال طول عمر بالاتر
کیفیت مناسب نسبت به قیمت استفاده از موتور های باکیفیت تر و بی صدا تر

بدون شک انتخاب هر کدام از برند های ایرانی و خارجی به شرایط و میزان بودجه شما بستگی دارد. اما سعی کنید محصولی باکیفیت و بادوامی را تهیه کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. یخچال محصولی است که ۲۴ ساعته روشن است پس لازم است به دنبال خرید مدلی باکیفیت و قابل اعتماد باشید.

بررسی بهترین یخچال های دوقلوی بازار

در ادامه این بخش از پست “یخچال چی بخرم” لیستی از بهترین یخچال های دوقلوی بازار از دید خریداران را مورد بررسی قرار داده ایم که میتوانید متناسب با نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS

یخپچال چی بخرم - 1
یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS

تازه و سالم نگهداری مواد غذایی از جمله وظایف مهم یخچال ها محسوب میشود کاری که یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS به خوبی آن را انجام داده است. این مدل یکی از محصولات بسیار باکیفیت و خوش ساخت معرفی شده در این مقاله “یخچال چی بخرم” است.

از این محصول میتوانید برای خانواده های پرچمعیت استفاده کنید چون ظرفیت بسیار بالایی دارد و قطعا میتواند به نیاز های مختلف خریداران خود پاسخ دهد و آنها را کاملا راضی نگهدارد.

طراحی زیبا، رنگبندی جذاب، ظرفیت بالا، قیمت مناسب نسبت به ظرفیت و کارایی، دارای سیستم ضد برفک، قابلیت تازه و سالم نگهداری انواع مواد غذایی، استفاده از سیستم های گردش هوای چند گانه و… از جمله ویژگی های عالی این محصول بشمار میرود.

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی A+
نوع یخچال دوقلو
وزن ۱۱۰ کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۳۸۳
گنجایش فریز ۲۹۰
گنجایش کل به لیتر ۶۷۳
سایر ویژگی‌ها سامانه کنترل سرمایش الکترونیک مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی با تکنولوژی دیجیتال سامانه گردش هوای چندگانه سامانه سرمایش سریع فریزر سامانه سرمایش سریع یخچال

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۲ یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW

یخپچال چی بخرم - 2
یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW

یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW یکی از محصولات جدید شرکت اسنوا است این مدل رای خانواده هایی با جمعیت متوسط و زیاد بسیار مناسب است و میتواند انتخابی منطقی و هوشمندانه باشد. در طراحی و تولید این محصول از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده شده و میتواند طول عمری بالا را تچربه کند.

ظرفیت این محصول به لیتر ۶۳۸ لیتر است که از این مقدار ۳۶۸ لتر برای یخچال و ۲۷۰ لیتر هم برای فریزر در نظر گرفته شده است. طراحی زیبا و ساده، کارایی بالا، میزان رضایت بالای خریداران، تعداد فروش بالا، گارانتی معتبر، مصرف پایین انرژی و… از جمله ویژگی های خوب این مدل به شمار میرود.

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی A+
نوع یخچال یخچال و فریزر دوقلو
گنجایش یخچال ۳۶۸
گنجایش فریز ۲۷۰

گنجایش کل به لیتر

۶۳۸
گنجایش کل به فوت ۳۶
محدوده گنجایش کل به لیتر ۵۵۱ تا ۷۰۰
امکانات فریزر یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۳ یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI

یخپچال چی بخرم - 3
یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI

شکی نیست که اسنوا میتواند یکی از برترین تولید کننده گان یخچال در ایران باشد، این برند محصولاتی بسیار متنوع و باکیفیتی را تولید و روانه بازار های داخلی کرده است. یخچال های دوقلو، ساید بای ساید، بالا پایین از جمله مدل های است که توسط این برند خوشنام ایرانی تولید شده اند.

یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI محصولی بسیار باکیفیت و مناسب برای خانواده هایی با جمعیت بالا است. طراحی بسیار زیبا و رنگبندی های جذاب از جمله ویژگی خوب این مدل است.

ظرفیت کلی این محصول ۶۳۸ لیتر است که از این میزان ۳۶۸ لیتر آن برای یخچال و ۲۷۰ لیتر هم برای فریزر است که میتواند برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و زیاد بسیار مناسب باشد.

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی A+
نوع یخچال یخچال و فریزر دوقلو
گنجایش یخچال ۳۶۸
گنجایش فریز ۲۷۰
گنجایش کل به لیتر ۶۳۸
گنجایش کل به فوت ۳۶
محدوده گنجایش کل به لیتر ۵۵۱ تا ۷۰۰
امکانات فریزر یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۴ یخچال و فریزر دوقلو ۳۸ فوت اسنوا مدل S5-1190GW S6-1190GW

یخپچال چی بخرم - 4
یخچال و فریزر دوقلو ۳۸ فوت اسنوا مدل S5-1190GW S6-1190GW

یخچال و فریزر دوقلو ۳۸ فوت اسنوا مدل S5-1190GW S6-1190GW یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و باکیفیت اسنوا در بازار های ایران است. باتوجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت که این مدل بسیار محبوب است و تقریبا اکثر خریداران از کیفیت و کارایی آن کاملا راضی بوده اند.

طراحی بسیار زیبا، رنگبندی جذاب، قیمت مناسب، مجهز به سیستم ضد برفک، قابلیت انجماد سریع، یخساز دستی، دارای سیستم سرمایش هوشمند، نمایشگر با پنل لمسی و… از جمله ویژگی های خوب این محصول بشمار میرود. در ادامه برخی از نظرات ارسالی برای این محصول را برای شما آماده کرده ایم:

من دو هفتس به دستم رسیده از نمایندگی خریدم، خیلی راضیم، کم صدا سرد کنندگی عالی، با ظاهری زیبا

من از خریدم راضیم خوب زود تحویل دادن خیلی کم سر وصدا و جادار بود .من این یخچال رو تودسته اسنوا پیشنهاد میکنم

من از نمایندگی خرید کردم و از خریدم هم کاملا راضی هستم. توی انتخابتون شک نکنید.

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال دوقلو
    وزن ۱۴۰ کیلوگرم
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۸۷
    گنجایش فریز ۳۸۸
    امکانات یخچال
    • نمایشگر
    • فیلتر تصفیه آب
    • بدون برفک
    • اخطار باز ماندن درب
    • آبسردکن
    سایر ویژگی‌های یخچال آبریز متصل به آب شهری – قابلیت سرمایش سریع – فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    معرفی بهترین یخچال های ساید بای ساید بازار

    یخچال های ساید بای ساید جزء مدل های بسیار محبوب و باکیفیت بازار هستند. از این رو بررسی این مدل ها هم میتواند بسیار جذاب باشد. طراحی زیبا و مدرن، قیمت مناسب و کیفیت بالا از جمله ویژگی های خوب این محصولات بشمار میروند. مدل های معرفی شده در این پست همگی ساخت داخل هستند و از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب هیچ گونه مشکلی ندارند.

    ۵ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت ایکس ویژن مدل TF540

    یخچال چی بخرم - 5
    یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت ایکس ویژن مدل TF540

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال یخچال و فریزر ساید بای ساید
    وزن ۹۵ کیلوگرم
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۲۹۶
    گنجایش فریز ۱۳۳
    گنجایش کل به لیتر ۴۲۹
    جهت باز شدن درب یخچال راست به چپ و چپ به راست

    ۶ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-M7625

    یخچال چی بخرم - 6
    یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-M7625

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال ساید بای ساید
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۳۲
    گنجایش فریز ۱۴۰
    گنجایش کل به لیتر ۴۷۲
    گنجایش کل به فوت ۲۸
    سایر ویژگی‌ها فیلتر تصفیه آب / امکان سرمایش سریع در یخچال (Quick Cooling) / محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی / امکان سرمایش سریع در فریزر (Quick Freezing) / سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow / عملکرد صرفه‌جویی در مصرف انرژی (Eco) / دارای نشانگر LED

    ۷ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت ایکس ویژن مدل TS665-AWD/ASD

    یخچال چی بخرم - 7
    یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت ایکس ویژن مدل TS665-AWD/ASD

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال یخچال و فریزر ساید بای ساید
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۹۰
    گنجایش فریز ۲۰۷
    گنجایش کل به لیتر ۵۹۷
    گنجایش کل به فوت ۳۰
    سایر ویژگی‌های یخچال آبسردکن نيمه اتوماتيك با مخزن آب

    ۸ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۷ فوت اسنوا مدل S8-2261S

    یخچال چی بخرم - 8
    یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۷ فوت اسنوا مدل S8-2261S

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال ساید بای ساید
    وزن ۱۱۰ کیلوگرم
    گنجایش یخچال ۳۹۴
    گنجایش فریز ۱۹۷
    گنجایش کل به لیتر ۵۹۱
    گنجایش کل به فوت ۲۷
    سایر ویژگی‌ها سیستم هوشمند سرمایش دوگانه ۲۷ فوت مجهز به محفظه ی بار

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    بهترین یخچال های بالا پایین موجود

    یخچال فریزر های بالا پایین میتوانند گزینه های مناسبی برای خرید و بررسی بیشتر باشند چون قیمت پایین تری دارند و برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط بسیار مناسب هستند. این محصولات میتواند برای تازه جهیزیه هم مناسب باشند.

    ۹ یخچال و فریزر ۱۴ فوت دیپوینت مدل DISCOVER

    یخچال چی بخرم - 9
    یخچال و فریزر ۱۴ فوت دیپوینت مدل DISCOVER

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A
    نوع یخچال یخچال و فریزر بالا وپایین
    وزن ۸۳ کیلوگرم
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۲۰
    گنجایش فریز ۱۸۰
    گنجایش کل به لیتر ۵۰۰
    سایر ویژگی‌های یخچال بوگیر اتومات هوشمند فن داینامیک

    ۱۰ یخچال و فریزر ۲۷ فوت جنرال پارس مدل SAM-RL770

    یخچال چی بخرم - 10
    یخچال و فریزر ۲۷ فوت جنرال پارس مدل SAM-RL770

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی B
    نوع یخچال کمبی بالا پایین (بالا یخچال پایین فریزر)
    وزن ۸۵ کیلوگرم
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۲۶۵
    گنجایش فریز ۸۴
    گنجایش کل به لیتر ۴۲۱
    امکانات یخچال
    • بدون برفک
    • نمایشگر
    • اخطار باز ماندن درب
    • آبسردکن

    ۱۱ یخچال و فریزر ۲۸ فوت دیپوینت مدل ۲۸ فوت BOSS

    یخچال چی بخرم - 11
    یخچال و فریزر ۲۸ فوت دیپوینت مدل ۲۸ فوت BOSS

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A
    نوع یخچال کمبی پایین فریزر
    وزن ۱۵۶ کیلوگرم
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۴۲۷
    گنجایش فریز ۱۴۵
    گنجایش کل به لیتر ۵۷۲
    سایر ویژگی‌ها سیستم گردش هوای داخلی دارای طبقه Easy Slider کنترل پنل لمسی قابلیت انجماد و سرمایش سریع کلاس بهره وری انرژی A سیستم روشنایی LED دارای قفل کودک کنترل پنل صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling یخساز اتوماتیک فیلتربوگیر فیلتر تصفیه آب سیستم یخساز و آبسردکن متصل به آب شهری سیستم سرمایش دوگانه دارای روشنایی آبسردکن عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ انرژی

    ۱۲ یخچال و فریزر ۲۴ فوت هیمالیا مدل کمبی Different هومبار دار TNCom530h

    یخچال چی بخرم - 12
    یخچال و فریزر ۲۴ فوت هیمالیا مدل کمبی Different هومبار دار TNCom530h

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A
    نوع یخچال یخچال فریزر توربو دیفرنت هوم بار هیمالیا نقره ای
    وزن ۹۹ کیلوگرم
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۲۷۵
    گنجایش فریز ۱۳۵
    گنجایش کل به لیتر ۴۸۰
    تعداد کشو ۴ عدد

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    در این پست “یخچال چی بخریم” سعی کرده ایم شما را با محصولات باکیفیت و خوش قیمت بازار های ایران آشنا کنیم تا بتوانید با دیدی بازتر دست به انتخاب بزنید. برای خرید یخچالی مناسب باید به جمعیت و بودجه خودتان توجه کنید و سعی کنید براساس آنها مدلی را تهیه نمایید.

    یخچال های ساید بای ساید میتوانند برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط ایده ال باشند ولی مدل های بالا پایین برای خانواده های کم جمعیت عالی هستند. پس سعی کنید متناسب با جمعیت و نیازتان خرید کنید.  در ادامه چند سوال پر تکرار را مختصرا پاسخ داده ایم.

    یخچال چی بخرم؟ نوعروس

    یکی از مهمترین لوازمی که زوجین باید تهیه کنند یخچال است. یخچال محصولی گران قیمت است که باید در خرید این محصولات دقت کنید و مدلی مناسب و قدرتمند را تهیه نمایید.

    بهترین نوع یخچال برای جهیزیه میتواند مدل های بالا پایین باشد چون ظرفیت و قیمت مناسبی دارند. در خرید یخچال برای جهیزیه به موارد زیر توجه کنید:

    • چون جعمیت شما پایین است بهتر است از یخچال های بالا پایین استفاده کنید. قیمت و ظرفیت این محصولات برای زوج های جوان بسیار مناسب است.
    • سعی کنید دنبال خرید محصولی باکیفیت و قدرتمند باشید و زیاد به ظاهر یخچال توجه نکنید. البته اگر در تامین بودجه مشکلی ندارید میتوانید از همان ابتدا کل لوازم خانه را در یک طرح و رنگ تهیه نماید.
    • به طور کلی سعی کنید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید یخچال را تهیه کنید. در حین خرید یخچال به میزان مصرف انرژی، قیمت، ظرفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه نمایید.

    یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو؟

    بدون شک مدل های ساید بای ساید دارای طراحی مدرن تری هستند اما ظرفیت محصولات دوقلو را ندارند پس اگر طراحی برای شما اهمیت دارد میتوانید مدل های ساید را در اولویت خود قرار دهید در غیر این صورت یخچال های دوقلو میتوانند ایده ال تر باشند.

    ‫۴ نظرها

    1. سلام میخوام از برند دوو یا اسنوا یخچال دو قلو تهیه کنم، خواستم بدونم شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟؟ دوم بخرم یا اسنوا ؟؟

    2. من یخچال الکترو استیل رو تقریبا دوسال پیش خریدم حقیقتا تا الان که راضی بودم اما ظرفیتش بالا نیست و میخوام یه مدل دوقلو خوب بخرم. حالا ممنون میشم دوستان چند مدل و برند خوب رو معرفی کنن

      1. سلام، بستگی داره که چقدر بودجه دارید؟؟ برند های دوو، اسنوا، نیکسان محصولات خوبی رو تولید میکنن اما اگه بخواید محصولی خیلی بهتر و قوی تر رو تهیه کنید می تونید ال جی و بوش رو در نظر بگیرید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا