مقالات آموزشی

شرکت پاناسونیک و زیر مجموعه های این شرکت(جامع و کامل)

۵/۵ - (۱ امتیاز)

در این پست از وب سایت هلورین شما با شرکت پاناسونیک آشنا خواهید شد، ما این پست را برای معرفی شرکت پاناسونیک و زیر مجموعه های آن ایجاد کرده ایم تا شما با شناخت بهترین این شرکت معتبر بتوانید محصولات مناسبی را خریداری نمایید.

در این پست (معرفی برند پاناسونیک) شما با این شرکت و زیر مجموعه های آن ها آشنا می شوید و از تولیدات آنها در گذشته و حال حاضر  با خبر خواهید شد. خواندن این پست زمان بسیار کمی را از شما می گیرد اما به شما یک دید کلی در مورد برند پاناسونیک خواهد داد و این برند را بهتر از گذشته خواهید شناخت.

ما در این پست تاریخچه ای مختصر از برند پاناسونیک، زیر مجموعه های آن و محصولات تولیدی این برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

تاریخچه شرکت پاناسونیک

این شرکت در سال ۱۹۱۸ توسک کونوسوکه ماتسوشیتا با نام ماتسوشیتا تاسیس شد و در زمینه های صنایع الکترونیک و مخابرات مشغول به فعالیت شد.

در سال های نخست، این شرکت در زمینه فروش لامپ، اتو برقی و هولدورهای لامپ مشغول به فعالیت شد و در سال ۱۹۲۷ اولین تولید خود را که لامپ های دچرخه بود را وارد عرصه رقابت کرد.

برند پاناسونیک در جنگ جهانی دوم فعالیت خود را در سرتاسر آسیا گسترانیده بود و بعد از جنگ جهانی دوم نیز شروع به بازسازی شرکت کرد و این بار محصولات جدیدی، از جمله رایدیو، دوچرخه، لوازم خانگی و … را وارد عرصه رقابت کرد.

این شکرت بعدها به نام پاناسونیک تغیر نام داد و امروزه در ردیف بهترین شرکت های جهان در تولید و عرضه محصولات الکترونیکی قرار دارد.

چند نمونه از محصولات ساخته شده دوران جنگ جهانی دوم










محصولات شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یکی از تولید کننده گان وسایل برقی و الکترونیکی می باشد به طوری که در سطح جهانی یک برند بسیار محبوب و پر طرفدار است.

این شرکت در زمینه ها تولید تلویزیون، دستگاه های پخش دی وی دی، سیستم های سنمای خانگی، تلفن ها، دوربین های عکاسی، لوازم صوتی خانگی،اتو بخار، سیستم های پخش اتومبیل و … فعالیت می کند.

نمونه ای از محصولات تولید شده برند پاناسونیک در سال ۲۰۲۰










زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک

برند پاناسونیک شامل چندین برند (ناسیونال، تکنیکس، سانیو) می باشد که در زیر هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد.

برند ناسیونال

برند اسیونال یکی از برند های سابق شرکت پاناسونیک است و در سال های ۱۹۲۵ الی ۲۰۰۲ در زمینه تولید لوازمی از جمله یخچال، ماکروفر، ماشین لباس شویی، جاروبرقی، لوازم آشپزخانه و … فعالیت کرده است.

این شرکت در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۰۸ بازنشسته شد و تمامی محصولات این برند به اسم پاناسونیک در بازار عرضه شد.

برند تکنیکس

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۶۵ اسپیکر های با برند تکنیکس را وارد بازار کرد و به دلیل کیفیت بالای این محصولات توانست جایگاه بین الملی برای خود پیدا کند.

این برند قطعات و تجهیزاتی از جمله ضبط صوت، رادیو های موج کوتاه، گیرنده های صوتی، و … را تولید و در بیش از ۵۰ کشور عرضه کرده است.

 برند سانیو

شرکت سانیو شرکت ژاپنی است که مقر اصلی آن در شهر موریگوچی، اوساکا قرار دارد و هم اکنون از زیر مجموعه های برند پاناسونیک می باشد. این شرکت در تولید محصولات الکترونیکی فعالیت می کند.

نتیجه گیری

برند کاسیو یکی از بهترین و پرطرفدار ترین شرکت های فعال در عرصه تولید محصولات الکترونیکی در سرتاسر چهان است.

این شرکت دارای چندیدن برند از جمله: برند سانیو، تکنیکس و ناسیونال می باشد. محصولات این شرکت در سرتاسر جهان عرضه شده و جایگاه بسیار بالای در بازار این محصولات دارد.

دوستان عزیز امیدوارم که این پست برای شما مفید واقع شده باشد و اندکی به دانش شما افزوده باشد. دوستان لطف کنید که نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه برای ما ارسال کنید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا