خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم برقی

معایب تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس + بررسی معایب ۳ مدل برتر بازار

بررسی معایب تلویزیون 50 اینچ جی پلاس با معرفی و بررسی 3 مدل برتر بازار

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

معایب تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس کدام است؟ این این تلویزیون ها ارزش خرید دارند؟ به طور کلی تمامی تلویزیون ها و لوازم خانگی موجود در بازار های ایران به نوعی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و این کاملا طبیعی است.

تلویزیون های ۵۰ اینچ جی پلاس در بازار های ایران جزء مدل های پرفروش و خوش ساخت هستند اما دارای یکسری معایب خاص هستند که بد نیست با آنها آشنا شوید تا خریدتان هوشمندانه تر باشد. اما بد نیست بدانید که تلویزیون های ۵۰ اینچی جی پلاس از لحاظ طراحی، زاویه دید، قیمت، هوشمند بودن، سرعت پردازش، کیفیت تصاویر، کیفیت صدا و… بسیار مناسب هستند و میتوان گفت که جزء محصولات باکیفیت بازار های ایران هستند. در ادامه ابتدا برند جی پلاس را مورد بررسی قرار داده ایم و بعد از آن به معایب تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس پرداخته ایم:

تلویزیون جی پلاس ساخت کجا است؟

جی پلاس یکی از برند های موفق ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. انواع تلویزیون ها، انواع یخچال ها، انواع ماشین های لباسشویی، ظرفشویی ها و… از جمله لوازمی است که توسط این برند محبوب ایرانی تولید و عرضه میشود. پس تلویزیون های جی پلاس ساخت شرکت های ایرانی است.

معایب تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس

ما در پست های قبلی در مورد مدل ها و کیفیت تلویزیون های جی پلاس بحث کرده ایم اما در این  پس قصد داریم به معایب تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس بپردازیم تا اگر قصد خرید این محصولات را دارید بتوانید با بررسی معایب این محصولات تصمیمی درست را اتخاذ نمایید.

به طور کلی تلویزیون های ۵۰ اینچ جی پلاس جزء مدل های برتر و باکیفیت این برند هستند و میتوانند گزینه هایی خوش ساخت و خوش قیمتی باشند. اما این محصولات هم مانند سایر محصولات بازار دارای معایب خاص خود است، که در ادامه به آنها می پردازیم:

توجه داشته باشید که این معایب از دیدگاه خریداران قبلی است چون آنها از این محصولات استفاده کرده اند و دقیقا از معایب آنها باخبر هستند. و این را هم در نظر داشته باشید که این معایب برای تمامی مدل های ۵۰ اینچی جی پلاس نیست.

  • هنگ کردن: برخی از خریداران از هنگ کردن و سرعت کم در حین تعویض کانال ها شکایت کرده اند. هنگ کردن در تلویزیون های هوشمند میتواند به دلایل مختلفی باشد پس در صورت هنگ کردن تلویزیون بهتر است با نمایندگی آن تماس بگیرید و مشکل را جویا شوید.
  • خط افتادن روی صفحه: برخی از خریداران هم از خط افتادن روی صفحه شکایت کرده اند که این میتواند ناشی از ضربه به صفحه نمایش باشد. در این مورد لازم است بیشتر تحقیق کنید.
  • سرعت پایین: سرعت برخی از مدل ها در حین روشن کردن هم میتواند معایب این محصولات باشد.

به طور کلی این موارد جزء عیب های این محصولات هستند که توسط کاربران گزارش شده اند. اما باز میتوان گفت که تلویزیون های ۵۰ اینچی جی پلاس جزء مدل های محبوب و پرفروش بازار هستند و میتوانند کیفیتی خوب را به شما تقدیم کنند. (حقیقتا اگر بودجه کافی را در اختیار دارید پیشنهاد میکنم از برند های خارجی تلویزیون مورد نظرتان را تهیه نمایید. چون قدرت و کیفیت بالاتری را دارند اما اگر بودجه کافی را در اختیار ندارید میتوانید از محصولات جی پلاس استفاده کنید.)

مشاهده قیمت روز بهترین تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس در دیجی کالا

بررسی تلویزیون های ۵۰ اینچ جی پلاس در بازار

در ادامه این بخش قصد داریم تلویزیون های ۵۰ اینچی جی پلاس را مورد بررسی قرار دهیم تا با مطالعه آنها بتوانید تصمیمی درست را اتخاذ نمایید. شکی نیست که جی پلاس در بازار های ایران جزء برند های معتبر و قدرتمند بازار است پس از این برند انتظار ارائه کیفیت و کارایی مناسبی را داریم. اما آیا واقعا چنین است؟

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز ۵۰ اینچ

معایب تلویزیون 50 اینچ جی پلاس - 1
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز ۵۰ اینچ با دریافت امتیاز ۴.۲ از ۵ توانسته به یکی از محبوبترین های این لیست تبدیل شود.س

این مدل هوشمند است و شما میتوانید با آن وبگردی کنید و تلویزیون را به شبکه وای فای و اینترنت متصل نمایید. حافظه رم این مدل ۴ گیگابایتی و پردازنده ۴ هسته این مدل نشان از کیفیت و سرعت خوب این تلویزیون دارد.

طراحی تخت با زاویه دید گستردهف حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱، مصرف انرژی کم، پنل AV، قابلیت کاهش نویز تصاویر، کیفیت صدای خوب، قابلیت اتصال به گوشی همراه و… از جمله ویژگی های خوب این مدل به شمار میرود.

اما معایب این تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس چیه؟

بنا به گفته خریداران این مدل با مشکلاتی از جمله هنگ کردن و خط افتادن روی صفحه (البته این مدل میتواند ناشی از وارد شدن ضربه به صفحه تلویزیون باشد) مواجه است. ناگفته نماند خریداران زیادی هم از کیفیت و کارایی این محصولات گفته بودند پس لازم است در انتخاب این محصولات نهایت دقت را به خرج دهید.

مشخصات این محصول

کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۵۰ اینچ
پردازنده

چهار هسته‌ای

تعداد درگاه های HDMI سه عدد

امکانات و قابلیت‌ها

سیستم عامل: اندروید ۱۱ – مقدار حافظه رم: ۴ گیگابایت – حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت
اقلام همراه
  • کابل شارژ
  • ریموت کنترل
  • دفترچه راهنما

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PQ736S سایز ۵۰ اینچ

معایب تلویزیون 50 اینچ جی پلاس - 2
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PQ736S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PQ736S سایز ۵۰ اینچ یکی از مدل های بسیار محبوب بازار است. این مدل کیفیت بسیار مناسبی دارد و تقریبا اکثر خریداران از کیفیت و کارایی این محصول راضی بوده اند.

نور پس زمینه: Direct-LED – HDR – کنترل جادویی – پخش کننده موسیقی – مرورگر وب – Mobile Connection – روشن کردن تلویزیون با گوشی- Mobile TV On – Wi-Fi TV On – نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring – نرم‌افزار E-share – Live Play Back- بر روی حافظه خارجی – Simplink- HDMI CEC – حالت صرفه‌جویی انرژی – Time Shift – پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) و… از جمله مزیت های خوب این محصول است.

بررسی معایب این تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس

امکانات پایین منو و تنظیمات نمایش محدود، از جنله معایب این محصول است که توسط خریداران قبلی به ثبت رسیده اند. (این مدل کیفیت و کارایی خوبی را دارد و میتواند گزینه ای مناسب و باکیفیت باشد)

مشخصات این محصول

محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۵۰ اینچ
توان هر بلندگو ۱۰ وات
پردازنده چهار هسته‌ای
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها سیستم عامل: اندروید ۱۱ – گريد انرژي B – پنل VA – قابليت اتصال به اينترنت دارد – مقدار حافظه رم: دو گیگابایت – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت

۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50JU922N سایز ۵۰ اینچ

معایب تلویزیون 50 اینچ جی پلاس - 3
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50JU922N سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

امکانات و قابلیت‌ها جستجوی فایل از طریق شبکه نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Miracast Mobile Connection Digital Recording طراحی بدون قاب (Frame less) ضبط روی حافظه خارجی پشتیبانی از Simplink- HDMI CEC Analog DVR پشتیبانی از حالت صرفه‌جویی انرژی
توان هر بلندگو ۱۰ وات
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ارتقا ارتقا کیفیت تصویر
سایز صفحه ۵۰ اینچ
امکانات تلویزیون گیرنده دیجیتال
تعداد بلندگوها دو عدد

مشاهده این محصول در دیجی کالا

تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس خوبه؟ بخرم؟

بدون شک در رنج قیمت های پایین تلویزیون های ۵۰ جی پلاس جزء مدل های برتر و باکیفیت بازار های ایران هستند و قطعا میتوانند گزینه های خوب و اقتصادی برای خرید باشند. ما در این پست معایب تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم اما نمیتوانیم این معایب را به تمامی دستگاه ها و مدل های جی پلاس نسبت دهیم. چون ممکن است این مشکلات هیچ وقت برای شما و تلویزیون شما رخ ندهد.

‫۴ نظرها

  1. سلام من پارسال یکی خریدم ولی یه عیب عمده ای داشت که صفحه دارای رنگ پری داشت که یه ساله تو تعمیر گاه هنوز خبری ازش نیست دروغ نه گویید من اولین بارم

  2. باسلام دوسال پیش ال ای دی ال جی ۴۸ اینچ گرفتم رنگش ریخت بهم هرجابردم درست نشد یکی گفت صدتوما ن یکی گفت صدوپنجاه گذاشتمش کنارخیابان بازم گول خوردم گفتن جی پلاس بهتره پنجاه اینچ گرفتم پنج ماهه کارمیکنه الان نورش کموزیادمیشه گارانتی هم داره خداوکیلی این انصافه من تلویزیون نوراببرم تعمیرکنن حالامعلوم نیست کل قطعه هاشودرنیارن یه چیزی دیگه کاربزارن من به عنوان یه مشتری شدیدا”ناراحت وناراضی هستم کاش مدل های دیگه گرفته بودم البته یکی دیگه ازهمکارام همین مشکلو دارن تکلیف ماچی هست

  3. بدترین برند ایرانی .گول تبلیغات رو نخورید من تلویزیون 50اینچ گرفتم دقیقا بعدازاتمام گارانتی خط افتاده روصفحه و جدیدا هم پریدگی تصویر پیدا کرده . حیف پول که بدین برا محصولات ایرانی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا