خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس + معرفی ۶ مدل پرفروش بازار با مقایسه آنها

غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس؟ کدام یک برتر و قدرتمندتر هستند؟

۴.۷/۵ - (۷ امتیاز)

غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس؟ مزایا و معایب غذاساز بوش و فیلیپس چیست؟ بین این دو راهی سخت و انتخاب بین دو محصول پرقدرت و محبوب بازار، ما با شما هستیم. در این پست به طور خلاصه تمام جوانب یک خرید غذاساز را بررسی میکنیم تا تصمیم گیری شما برای  انتخاب غذاساز بوش یا فیلیپس راحت شود.

بوش و فیلیپس دو برند اصلی و محبوب بازار اند، و مطمئنا شما هم مثل بقیه خریداران، بعد از مطالعه انواع برند ها بر سر دو راهی بوش یا فیلیپس گیر کرده اید. باما همراه باشید ابتدا مزایا، معایب و کیفیت غذاساز های برند بوش را مورد بررسی قرار داده ایم و بعد به سراغ معرفی محصولات برند محبوب فیلیپس رفته ایم.

غذاساز بوش Bocsh

برند بوش یکی از خوشنام ترینهای بازار در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه میباشد و حتما هنگام خرید از توصیه های آشنایان و فروشندگان حتما برند بوش خواهد بود. بوش یک برند آلمانی است که کارایی تولیدات آن بر همه آشکار است. کیفیت قطعات عالی، طول عمر بالا و موتور قوی و… از ویژگی های بارز آن است.

کیفیت غذاساز بوش

برای جواب دادن به سوال غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس؟ باید ابتدا به ویژگی های هرکدام از غذاساز ها بپردازیم تا شما بتوانید با دیدی بازتر دست به انتخاب بزنید. غذاساز های بوش مدل های مختلفی دارند و هر کدام از مدل ها ویژگی های مختلف و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه کیفیت این غذاساز ها مفید و مختصر مورد بررسی قرار داده ایم.

طراحی تنوع رنگبندی و طراحی لوکس از ویژگی های بارز غذاساز بوش
گارانتی گارانتی ۲۴ ماه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله
جنس تیغه استیل ضد زنگ و بسیار محکم
جنس بدنه جنس بدنه ها و ظرف های دستگاه پلاستیک است
قیمت قیمت معقول نسبت به کیفیت بالایی که ارائه میدهد
توان  توان حدود ۸۰۰ وات
شستشو قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
وزن وزن مدل های مختلف تقریبا ۵ کیلوگرم

در کل باید بگوییم که غذاساز بوش یکی از بهترین خرید ها و انتخاب های شما خواهد بود و کیفیت این محصول ثابت شده است.

مشاهده قیمت روز بهترین غذاساز های بوش در دیجی کالا

مزایا و معایب غذاساز بوش

در قسمت قبلی به تمام نکات مثبتی که یک غذاساز باید داشته باشد، پرداختیم. غذاسازهای بوش از آن دسته محصولاتی هستند که اکثر این نقاط قوت را دارا هستند و از لحاظ توان موتور، جنس تیغه و بدنه قوی، مناسب، طراحی و گارانتی بسیار قابل قبول بازار مصرف اند.

بیایید رو راست باشیم که محصولات بوش در کنار کیفیت و کارایی فوق العاده، قیمت نسبتا بالایی نیز دارد. پس اگر با قیمت بالا مشکلی ندارید، بوش بهترین گزینه برای شماست. مهم اینکه در هر خرید خود از داشتن گارانتی مطمئن شوید.

نظر خریداران

خمیرگیرش عالیه-به نسبت عکس مخزن بزرگتری داره-ابموه گیری هم عالی -و بهترین حسنی که داره برا کسایی که بچه دارن تا درب هر کدوم از قسمت ها کیپ نشه چشمک میزنه و روشن نمیشه

از لحاظ کارایی و سالم بودن دستگاه و ارسال سفارش به مشکلی برنخوردم و راضی بودم

از هر نظر خوبه، فقط ای کاش رنگ دیگری هم موجود بود

    ۳ مدل برتر غذاساز بوش

    در ادامه این پست ۳ مدل از غذاساز های محبوب بوش در بازار های ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که این محصولات همگی دارای گارانتی معتبری هستند و قطعا میتوانند گزینه های جذابی برای بررسی بیشتر و یا خرید باشند.

    اگر قصد بررسی بیشتر انواع غذاساز های بوش را دارید میتوانید به پست بهترین غذاساز بوش مراجعه نمایید تا با مدل های بیشتری از این برند قدرتمند آشنا شوید.

    ۱ غذاساز بوش مدل MC812W620

    غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس - 1
    غذاساز بوش مدل MC812W620

    بدون شک بوش یکی از قدرتمندترین برند های فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در سطح جهان است. کیفیت و قدرت محصولات این برند به حدی بالا است که میتوان چشم بسته دست به  انتخاب زد و از خرید هم کاملا راضی بود. غذاساز بوش مدل MC812W620 یکی از مدل های بسیار باکیفیت و با امکانات این برند در بازار است.

    طراحی ساده و شیک، موتور بسیار قدرتمند، مصرف انرژی بهینه، قابلیت شستشوی لوازم در ماشین ظرفشویی، وزن کم و مقاوم در برابر انواع ضربه ها، توان ۱۱۰۰ واتی و… از جمله ویژگی های این محصول است.

    مشخصات این محصول

    جنس بدنه پلاستیک
    جنس تیغه waveCut
    امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
    امکانات آماده سازی غذا آب مرکبات گیری
    عملکرد عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
    سایر ویژگی‌ها غذاساز ۵۰ کاره سری Multi Talent ۸ (بالاترین سری غذاسازهای شرکت بوش) مجهز به جدیدترین تکنولوژی ساخت تیغه شرکت بوش ( cut blade ) برای خرد کردن ایده آل و بی نقص مجهز به سنسور تشخیص سرعت برای ابزارهای مختلف ( Smart Tool Detection ) بیشترین ظرفیت کاسه بین غذاساز های بوش

    ۲ غذاساز بوش مدل MCM3501M

    غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس - 2
    غذاساز بوش مدل MCM3501M

    اگر قصد یک غذاساز باکیفیت و خوش قیمت از برند بوش را دارید قطعا میتوانید این مدل را در اولویت خود قرار دهید. غذاساز بوش مدل MCM3501M یکی از مدل های خوش قیمت بوش در بازار های ایران است.

    این غذاساز چند کاره با طراحی زیبا و وزن کم میتواند با هر سلیقه و نیازی سازگار باشد. جنس بدنه این مدل از پلاستیک و استیل است و قطعا میتواند در مقابل ضربه ها مقاومت بالایی داشته باشد.

    قابلیت تنظیم سرعت، صدای کم و ضد لغزش، طراحی زیبا، طول عمر بالا به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و قدرتمند، قابلیت گرفتن آب مرکبات، قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی و… از چمله مزایایی این مدل است.

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۳۷۵ × ۲۲۰ × ۲۶۰ سانتی‌متر
    جنس تیغه استیل ضدزنگ
    امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    تعداد تنظیمات سرعت دو سرعته
    جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
    امکانات آماده سازی غذا خمیر زن
    امکانات ظاهری پایه ضد لغزش

    ۳ غذاساز بوش مدل MCM3200W

    غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس - 3
    غذاساز بوش مدل MCM3200W

    غذاساز بوش مدل MCM3200W با فروش بالا و میزان رضایت بالای خریداران توانسته خود را به یکی از محبوب ترین های بازار تبدیل کند. نظرات خریداران همیشه میتواند به ما در انتخاب بهترین غذاساز و یا هر محصولی کمک کند که در ادامه چندین نظر از خریداران را قرار خواهیم داد تا با نظرات آنها در مورد این محصول یشتر آشنا شوید.

    خیلی کاربردی عالی سریع موتور قوی

    بعد از کلی پرس و‌جو آخر این غذاساز رو گرفتم حدود یک ماهه دارمش خیلی خوب خرد می کنه رنده چیپس سازش خیلی جالبه
    من این دستگاه را برای مادرم گرفتم. باهاش مایع کتلت درست کرد و خیلی راضی بود. دوستان تا در کامل چفت نشه دستگاه روشن نمیشه. همیشه اولین کاری که میکنید اول دفترچه راهنمای دستگاه را کامل بخونین تا کامل بدونین باید چجوری با دستگاه کار کنید. 

    از این غذاساز استفاده کردم چند بار عالیه. روشن نشدن غذاسازهای بوش چفت نشدن قطعات اون به شکل درسته اگه مثلث هاش درست روبه روی هم باشن روشن میشه اینم به خاطر ایمنی دستگاهه

      مشخصات این محصول

      ابعاد ۳۰۰x۲۵۰x۳۰۰ سانتی‌متر
      جنس تیغه استیل ضد زنگ
      تعداد تنظیمات سرعت دو سرعته
      وزن ۴ گرم
      امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
      تعداد دیسک رنده ۲
      سایر ویژگی‌ها قفل ایمنی درپوش و کاسه فاقد PDA در تمام قسمت هایی که با مواد غذایی در تماس هستند قابلیت خرد کردن یخ قابلیت تهیه سس ، رب ، پوره قابلیت تهیه خمیر برای کیک ، شیرینی ، نان دیسک های استیل ضد زنگ با قابلیت چرخش معکوس دیسک رنده دو طرفه ریز ، درشت ، ورقه ایی (نازک یا ضخیم) قابلیت Smart Storage

      غذاساز فیلیپس Philips

      فیلیپس نام برندی است که هنگام خرید لوازم خانه و بطور کلی لوازم برقی، حتما آن را خواهید شنید. جرارد فیلیپس در سال ۱۸۹۱ این شرکت را در هلند تاسیس کرد. طولی نکشید که این برند در سطح جهان پرطرفدار شد و امروزه یکی از گزینه های هر کدام از ما برای خریدهایمان است. کارایی محصولات فیلیپس و قطعات با کیفیت آن ایجاب میکند که حداقل یکی از اقلام خانه تان را از میان محصولات این برند انتخاب کنید.

      کیفیت غذاساز فیلیپس

      برای انتخاب بین غذاساز بوش و فیلیپس بهتر است از ویژگی ها و کیفیت غذاساز فیلیپس هم آگاه شوید.

      • طراحی: محصولات فیلیپس من جمله غذاساز ان از تنوع رنگبندی و طراحی زیبا و شیک برخوردار هستند.
      • قیمت: از لحاظ قیمت میتوان گفت نسبت به کارایی محصول قیمت مناسبی است.
      • جنس تیغه و بدنه: جنس تیغه های غذاساز فیلیپس از جنس فولاد ضد زنگ و جنس بدنه استیل ضد زنگ و نیز جنس ظروف ان از پلاستیک مقاوم است.
      • توان: توتن مصرفی این محصول حدود ۱۲۰۰ وات است. (لازم به ذکر است که مدل های مختلف از توان های مختلف برخوردار اند)
      • گارانتی: گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.
      • صدا: تولید صدا و الودگی صوتی کم از ویژگی های خوب این محصول است.

      فیلیپس علاوه بر غذاساز، محصولات قدرتمند دیگری همچون انواع تلویزیون ها، جاروبرقی، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، انواع سشوار ها و… را تولید و روانه بازار های مصرف میکند.

      مشاهده قیمت روز انواع غذاساز های فیلیپس در دیجی کالا

      مزایا و معایب غذاساز فیلیپس

      فیلیپس از برند های معتبر بازار میباشد که مزایای آن را ذر بخش قبلی مشخص کردیم و شما میتوانید بعد از مقایسه برند ها و مدل های مختلف و نیز نظر کاربران که در ادامه برجسته ترین آن ها را قرار خواهیم داد، بهترین تصمیم را بگیرید. غذاساز فیلیپس از آن محصولاتی است که مزایای آن بیشتر از معایب آن است. اما باید در نظر بگیرید که برند بوش ازمحبوبیت بیشتری برخوردار است.

      معرفی ۳ مدل برتر غذاساز فیلیپس

      در بخش های قبلی با کیفیت و کارایی انواع غذاساز های بوش آشنا شدید و در ادامه هم قصد داریم سه مدل محبوب و پرفروش فیلیپس در بازار بازار را هم مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با دستی باز تر دست به انتخاب بزنید.

      اگر قصد بررسی بیشتر غذاساز های فیلیپس را دارید میتوانید به پست بهترین مدل غذاساز فیلیپس مراجعه کنید. ما در این پست محصولات تاپ و قدرتمند فیلیپس در بازار را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم.

      ۱ غذاساز فیلیپس مدل HR7778

      غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس - 4
      غذاساز فیلیپس مدل HR7778

      همانطوری که میدانید فیلیپس یکی از برند های بسیار موفق و قدرتمند بازار است و این اعتبار مانع از تولید محصولات بی کیفیت توسط آن می شود. این مدل غذاساز فیلیپس جزء محصولات خوش قیمت و البته باکیفیت آن است و اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید میتوانید این محصول را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

      مشخصات این محصول

      ابعاد ۴۳۶ × ۲۵۴ × ۲۸۹ سانتی‌متر
      محفظه محفظه نگهداری اقلام همراه
      جنس تیغه استیل ضد زنگ
      امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
      جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
      امکانات آماده سازی غذا خمیر زن
      سایر ویژگی‌ها – مجهز به فن‌آوری PowerChop که امکان خرد کردن مواد نرم و سخت را فراهم می سازد. – کلیدهای از پیش تنظیم شده برای عملکرد خاص; خردکردن یخ، زدن خمیر و همزدن کرم

      ۲ غذا ساز فیلیپس مدل HR7631

      غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس - 5
      غذا ساز فیلیپس مدل HR7631

      غذا ساز فیلیپس مدل HR7631 یکی از محصولات فوق العاده قدرتمند و باکیفیت این برند است. قیمت این مدل نسبت به سایر محصولات معرفی شده بالاتر است اما کیفیت بالا و قدرت بینظیر آن میتواند قیمت بالا را فراموش کند.

      این مدل در دو رنگ مشکی و استیل تولید شده است و میتواند با هر نوع سلیقه و نیازی سازگاری کاملی را داشته باشد. طراحی بسیار زیبا، قدرت بالا، قابلیت ها و امکانات عالی، بدنه استیل ضد زنگ، دارای پایه های ضد لغزش، قابلیت تنظیم سرعت، تیغه های تیز و ضد زنگ و… از جمله ویژگی های این محصول است.

      مشخصات این محصول

      ابعاد ۱۸۰x۱۸۰x۳۹۰ سانتی‌متر
      وزن ۲.۵ گرم
      جنس بدنه پلاستیک
      طول سیم ۱.۵ سانتی متر
      توان ۶۰۰ وات
      ظرفیت مخلوط کن ۱.۵
      امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

      ۳ غذاساز فیلیپس مدل HR7631

      غذاساز بوش بهتره یا فیلیپس - 6
      غذاساز فیلیپس مدل HR7631

      غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS HR7631 غذاساز های فیلیپس یکی از محصولات فوق العاده ی برند philips می باشند که به دلیل کیفیت و زیبایی بالایی که دارند ، روز به روز نظر مخاطبان بیش تری را به خود جلب می کنند.

      غذاساز فیلیپس مدل HR7631 دارای توان ۶۰۰ واتی می باشد. حداکثر سرعت این محصول ۲۰۰۰۰ دور در دقیقه است. این مدل با این توان و سرعت میتواند گزینه ای مناسب برای انجام فعالیت های آشپزی خانگی باشد.

      مشخصات این محصول

      ابعاد ۳۷۵ × ۱۸۰ × ۲۱۵ سانتی‌متر
      تعداد دیسک رنده ۲
      امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
      تعداد تنظیمات سرعت دو سرعته
      جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
      عملکرد عملکرد توربو (Turbo)
      سایر ویژگی‌ها خردکن مخلوط کن و رنده برقی با توان موتور ۶۰۰ وات حداکثر سرعت چرخش ۲۰۰۰۰ دور در دقیقه دو سرعته و توربو خُردکن با تکنولوژی Power chop رنده مخلوط کن ۱.۵ لیتری قفل ایمنی پایه ضد لغزش تیغه های استیل ضد زنگ

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      دکمه بازگشت به بالا