خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ + بررسی دقیق (قیمت، عملکرد و…)

بررسی تفاوت سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9218 با 9220

۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

بدون شک همه ما میدانیم که فیلیپس یکی از برندهای خوشنام، معتبر و بسیار قابل اعتماد است. سرخ کن های اصلی فیلیپس به حدی باکیفیت هستند که میتوان چشم بسته آنها را خریداری کرد و از خرید هم کاملا راضی بود. در این پست ما قصد داریم به بیان تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ بپردازیم چون این دو مدل جزء محبوبترین های بازار هستند.

در این میان دو مدل ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند و ما هم قصد داریم این دو مدل پرمخاطب را با هم مورد بررسی قرار دهیم و آنها را از لحاظ قیمت، کیفیت، ظرفیت، طراحی و نظر خریداران با هم مقایسه کنیم. پس برای یک مقایسه و بررسی تخصصی باما همراه باشید.

بد نیست بدانید فیلیپس برندی هلندی و فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است، این برند محصولاتی بسیار باکیفیت و قابل اعتمادی را تولید کرده و قطعا میتواند با بزرگانی چون ال جی، سونی، سامسونگ و بوش رقابت کند. سرخ کن بدون روغن، یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و… از جمله لوازی است که توسط این برند معتبر طراحی و تولید شده است.

تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰

سرخ کن های بدون روغن میتوانند بیش از ۸۰ درصد مصرف روغن خانواده را کاهش دهند و این به معنی حفظ سلامت خانواده است. شاید فکر کنید با حذف روغن طعم غذا از بین خواهد رفت اما واقعا چنین نیست و با حذف روغن فقط بیماری های قلبی کاهش پیدا میکنند و طعم غذا همان همیشگی و حتی خوشمزه تر خواهد بود.

فیلیپس یکی از برند های قدرتمند و فعال در زمینه تولید انواع سرخ کن های بدون روغن است و ما در این بخش قصد داریم به مقایسه دو مدل برتر آن یعنی سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ بپردازیم تا به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و کارآماد کمکی کرده باشیم.

باتوجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت سرخ کن های بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ از لحاظ ظرفیت و توان مصرفی یکسان هستند اما در قیمت و عملکرد دارای تفاوت هایی هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ – بررسی قیمت

کار را با بررسی قیمت هر دو محصول آغاز خواهیم کرد. به طور کلی قیمت هر دو مدل در رنج قیمت ۷ میلیون تومان است. اما سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ با قیمت ۷.۳۷۶.۰۰۰ تومانی خود کمی ارزان تر از مدل ۹۲۲۰ است. قیمت مدل ۹۲۲۰ در حال حاضر ۹.۹۳۸.۰۰۰ تومان است.

پس از لحاظ قیمت مدل ۹۲۱۸ خوش قیمت تر است و اگر قصد خرید مدلی اقتصادی تر را دارید میتوانید ۹۲۱۸ را در اولویت خود قرار دهید.

ظرفیت سرخ کن ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰

همانطوری که در بخش قبلی گفته ایم ظرفیت هر دو مدل یکسان است. این دو مدل دارای ظرفیتی معادل ۲.۲ لیتر هستند. وزن آنها هم یکسان و هر کدام ۷ کیلوگرم هستند. اما از لحاظ ابعاد کمی تفاوت دارند و مدل ۹۲۲۰ کمی بزرگ تر از ۹۲۱۸ است.

اگر جمعیت خانواده شما بالا است حقیقتا هیچ کدام از این دو مدل برای شما مناسب نیست چون ظرفیت این دو مدل برای یک خانواده ۴ نفره مناسب هستند. ظرفیت هر کدام از آنها به ۸۰۰ گرم میرسد و نمیتوان آن را برای خانواده ای با جمعیت بالای ۵ نفر پیشنهاد داد.

تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ : توان مصرفی

توجه داشته باشید هر چقدر توان مصرفی یک سرخ کن بالاتر باشد سرعت و قدرت آن نیز افزایش پیدا میکند، پس اگر قصد خرید مدلی قدرتمند را دارید باید دنبال خرید دستگاهی با توان مصرف بالاتری باشید. به طور کلی توان مصرفی سرخ کن های بدون روغن خانگی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است.

حداکثر توان مصرفی دو مدل فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ معادل ۱۴۵۰ وات است. و از این لحاظ هم هیچ تفاوتی باهم ندارند. هر دو مدل میتوانند با سرعت بالایی غذا ها را آماده کنند.

ایمنی دستگاه ها

تمامی سرخ کن های بدون روغن فیلیپس براساس استاندارد های روز تولید و عرضه شده اند از این رو انتظار ایمنی بالایی از این دو دستگاه داریم. در هر دو مدل از سیستم خاموشی خودکار استفاده شده است تا در صورت روشن ماندن بیش از حد سیستم به طور اتوماتیک خاموشی خواهد شد. این ویژگی مانع از خرابی دستگاه و باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد.

تکنولوژی های مورد استفاده

در هر دو مدل از تکنولوژی Rapid Air استفاده میشود. این تکنولوژی جدید یک فناوری گردش سریع هوا است با این ویژگی میتوانند سرعت و کیفیت پخت و پز را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. یکی دیگر از مزیت های عالی این فناوری (Rapid Air) جلوگیری از خروج بو و پخش شدن آن در فضای آشپزخانه است.

فیلیپس از این فناوری در تمامی سرخ کن های بدون روغن جدید خود استفاده کرده است. و اگر قصد خرید مدلی دیگر را داشتید توجه کنید که دارای فناوری Rapid Air باشد. چون واقعا کاربردی و باارزش است.

 تایمر و دمای سرخ کن فیلیپس ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰

برای هر دو مدل تایمری ۳۰ دقیقه ای را در نظر گرفته اند و شما میتوانید بسته به نیازی که دارید آنها را تنظیم کنید. دمای پخت هر دو مدل از ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد است و از این لحاظ هم دقیقا شبیه به هم هستند. جنس بدنه این دو مدل از پلاستیک مقاوم به ضربه و حرارت تولید شده تا وزن کلی دستگاه را کاهش دهند.

نتیجه مقایسه

با توجه به موارد گفته شده میتوان هر دو مدل ۹۲۱۸ و ۹۲۲۰ را از هر لحاظی یکسان در نظر گرفت. ظرفیت، تکنولوژی های مورد استفاده، سیستم ایمنی، حداکثر توان مصرف و جنس بدنه هر دو مدل یکسان هستند.

اما تنها تفاوت این مدل قیمت و سایز آنها است. مدل ۹۲۲۰ کمی گران قیمت تر و بزرگتر از مدل ۹۲۱۸ است و این میتواند تنها تفاوت اصلی آنها باشد. در ادامه مشخصات فنی، عکس و قیمت هر دو مدل را قرار داده ایم.

۱.سرخ کن فیلیپس مدل HD9218

 

مشخصات فنی این سرخ کن فیلیپس

ابعاد: ۳۱۰x۳۸۰x۲۹۰ سانتی‌متر

وزن: ۷ گرم

ظرفیت: ۲.۲ لیتر

حداکثر توان مصرفی: ۱۴۵۰ وات

سیستم ایمنی: سیستم قطع خودکار

جایگاه نگهداری: سبد گردان

۲.سرخ کن فیلیپس مدل HD9220

تفاوت سرخ کن فیلیپس 9218 و 9220 - 2
سرخ کن فیلیپس مدل HD9220

مشخصات فنی این سرخ کن فیلیپس

ابعاد: ۳۸۴x۳۱۸x۳۸۷ سانتی‌متر

وزن: ۷ کیلو گرم

ظرفیت: ۲.۲ لیتر

حداکثر توان مصرفی: ۱۴۲۵ وات

سیستم ایمنی: سیستم قطع خودکار

طول سیم: ۰.۸ سانتی‌متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا