ابزار های برقیابزارآلاتخانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین موتور برق بی صدا + معرفی ۸ مدل موتور برق برتر و کم صدا در بازار

معرفی بهترین موتور برق بی صدا در بازار های ایران با بررسی برند های خوشنام و معتبر

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)

بهترین موتر برق بی صدا دار بازار کدام است؟ بدون شک تمامی موتور برق دارای صدا هستند اما برخی از آنها دارای صدای کمتری هستند. که ما قصد داریم در این پست آنها را به شما معرفی کنیم. موتور برق ها بسته به توان و قدرتی که دارند دارای صدا های کم و زیادی هستند.

انتخاب موتور برق نیاز به آشنایی با انواع آنها و برند های برتر بازار است، در ادامه ما بهترین مارک موتور برق بی صدا، انواع موتور برق ها از نظر نوع سوخت، و راهنمای خرید این محصولات را برای شما آماده کرده ایم.

انواع موتور برق از نظر نوع سوخت

به طور کلی موتور برق ها از نظر نوع سوخت به سه دسته گازی، بنزینی و دیزلی تقسیم میشوند(موتور برق های بنزینی یکی از پر استفاده ترین نوع این مدل ها می باشند):

  • موتور برق های بنزینی: این موتور برق ها بسیار پرکاربرد و با کیفیت هستند در واقع یکی از گزینه های ایده ال برای مصارف خانگی محسوب میشوند. (موتور برق های گازوئیلی هم وجود دارند که دارای قیمت بالاتری هستند.)
  • موتوربرق گازسوز: موتور برق های گازسوز بسیار کم مصرف و بدون خطر هستند و قطعا می توانند برای هر مکانی کاربردی و  ایده ال باشند.

بهترین مارک موتور بر بی صدا

اولین قدم برای خرید موتور برق باکیفیت و کم صدا، شناخت برند های معتبر و خوشنام بازار است. توجه داشته باشید که برندهای بیکیفیت زیادی محصولات نامرغوب خود را روانه بازار کرده اند پس سعی کنید برند های اصلی را بشناسید و حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید موتور برق نمایید.

  • هیوندای: یکی از بهترین برند های موجود هیوندای است. قیمت محصولات این برند شاید کمی بالا باشد اما باکیفیت و قدرتمند هستند. هیوندای برندی کره ای است که توانسته محصولاتی  بسیار باکیفیت و عالی را در سرتاسر جهان به فروش برساند.
  • کنزاکس: کنزاکس یکی از برند های بسیار موفق ایرانی است. این برند بیش از ۲۰ سال در زمینه تولید انواع موتور برق ها تجربه دارد و قطعا میتواند محصولاتی عالی و قدرتمندی را تولید و عرضه نمایید.
  • رونیکس: تقریبا همه ما حداقل یکبار اسم این برند را به نیکی شنیده ایم. رونیکس برندی فوق العاده قدرتمند و باکیفیت است که توانسته در زمینه تولید انواع لوازم برقی/شارژی و دستی بسیار موفق ظاهر شود.
  • سایر برند های برتر: پایونیر،  فیرمن، لانتاپ، اکتیوتولز گرین پاور و… از جمله برند های باکیفیت و عالی دیگر بازار هستند.

مشاهده قیمت روز بهترین موتور برق های کم صدا در دیجی کالا

نکاتی که قبل از خرید موتور برق باید بدانید!

  • صدای موتور برق: یکی از معایب موتور برق ها صدای آنها است، شما باید سعی کنید موتور برقی را انتخاب کنید که حداقل صدا را داشته باشد. البته می توانید موتور برق را در اتاق یا مکانی دور از خودتان نگهداری کنید تا صدای آن شما را ازیت نکند.
  • نوع موتور برق: موتور برق های بنزینی جز پرطرفدار ترین نوع از موتور برق ها هستد زیرا قیمت آنها پایین تر سایر مدل ها است. البته موتور برق های گازی هم مصرف کمی دارند و معمولا کم خطر تر از سایر موتو برق ها هستند.
  • قابل حمل بودن موتور برق: اگر شما موتور برق ها را برای کمپ ها یا خانه باغ هایتان میخواهید پیشنهاد می شود محصولی قابل حمل را انتخاب کنید. تا جابجای آنها آسان باشد.
  • گارانتی محصول: حتما در هنگام خرید موتور برق به داشتن گارانتی محصول توجه نمایید زیرا گارانتی ضامن کیفیت و کارایی محصول است.
  • خرید از برند های معتبر: خرید موتور برق از برند های معتبر و با کیفیت می توانید کیفیت و کارایی را به شما هدیه دهد. ولوو سوئد ، کاترپیلار ، پرکینز ، بنز ، کامینز انگلستان ، لوول ، ام تی یو ، دوسان و.. از جمله برند های باکیفیت و ایده ال هستند.

بهترین موتور برق بی صدا + معرفی ۸ مدل بی صدا و پرفروش

بدون شک تمامی موتور برق های بازار صدا دار هستند اما برخی از آنها واقعا صدای کمی دارند که ما در ادامه این بخش ۸ مدل از کم صداترین آنها را معرفی کرده ایم. این محصولات شاید کمی گران قیمت تر باشند اما صدای کمی دارند و میتوانند جزء گزینه های عالی برای بررسی و یا خرید باشند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ موتور برق رونیکس مدل ۴۷۹۱

بهترین موتور برق بی صدا - 1
موتور برق رونیکس مدل ۴۷۹۱

رونیکس یکی از بهترین و معتبر ترین برند های فعال در زمینه تولید انواع لوازم برقی و شارژی است. محصولات این برند از لحاظ قیمت و کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و قطعا میتواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن باشد.

وزن کم و قابلیت حمل آسان، دارای چراغ اخطار کم بودن روغن، سوخت بنزینی، ولتاژ خروجی ۲۲۰ ولت، بدنه باکیفیت و مقاوم، طراحی زیبا، کم صدا، لرزش کم و… از جمله ویژگی های این محصول است.

بدون شک این محصول میتواند یکی از بهترین گزینه های این لیست باشد. صدای این مدل بسیار پایین است. جدا از صدای کم وزن کمی هم دارد که به راحتی میتوانید آن را حمل و نقل کنید.

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۰x۳۰x۴۰ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۲
سوخت مصرفی بنزینی
قدرت خروجی ۱۲۰۰ وات
قدرت موتور ۶۰ اسب بخار
وزن ۱۲ کیلوگرم
ولتاژ خروجی AC ۲۲۰ ولت
ویژگی‌های موتور برق
  • تک‌فاز
  • ولتاژ خروجی ۱۲ ولت DC

۲ موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG2525

بهترین موتور برق بی صدا - 2
موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG2525

هیوندای یکی از قدرتمندترین برند های حال حاضر در دنیا است که در زمینه تولید انواع موتور برق های کوچک و کم صدا فعالیت دارد. شاید قیمت موتور برق های هیوندای نسبت به محصولات رونیکس بالاتر باشد اما خوب کیفیت بالایی هم دارند.

موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG2525 با قدرت ۳.۴ اسب بخار میتواند یکی از انتخاب های عالی برای شما باشد. وزن این مدل ۲۸ کیلوگرم است و میتواند کمی سنگین باشد.

مشخصات این محصول

ابعاد ۶۰x۵۰x۳۶ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۲
سوخت مصرفی بنزینی
ظرفیت مخزن روغن ۵.۷ لیتر
قدرت خروجی ۲.۵ وات
قدرت موتور ۳.۴ اسب بخار
وزن ۲۸ کیلوگرم
ویژگی‌های موتور برق
  • ولتاژ ورودی AC
  • ولتاژ ورودی DC

۳ موتور برق ۲.۲ کیلو وات هیوندای مدل HG1220-IG

بهترین موتور برق بی صدا - 3
موتور برق ۲.۲ کیلو وات هیوندای مدل HG1220-IG

موتور برق ۲.۲ کیلو وات هیوندای مدل HG1220-IG یکی از محصولات پرفروش شرکت هیوندای است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از بنزین تامین می کند و دارای مخزنی ۴.۱ لیتری است.

حجم موتور دستگاه ۶۰ سی سی است و از قدرتی ۱.۶ اسب بخاری برخوردار است. انرژی تولید شده توسط این محصول به دو صورت ac و dc قابل استفاده است. یکی از ویژگی های عالی این محصول میتواند توان تولید خروجی در دو حالت کم قدرت و پرقدرت باشد. در حالت کم قدرت به دستگاه هیچ فشاری وارد نمی شود.

مشخصات این محصول

اقلام همراه آچار گیره
سایر توضیحات دارای دو روش کارکرد با توان بالا و پایین دارای خروجی برق AC با در پوش ضد آب دارای نشانگر سه‌وضعیتی برای نمایش
ابعاد ۴۸×۲۶×۴۸ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۲
سوخت مصرفی بنزینی
شدت جریان خروجی DC ۵ آمپر
ظرفیت مخزن سوخت ۴.۱ لیتر
ویژگی‌های موتور برق استارت دستی

۴ موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950

بهترین موتور برق بی صدا - 4
موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950

کنزاکس برندی ایرانی و موفق در زمینه تولید انواع موتور برق های خوش قیمت و باکیفیت است. محصولات کنزاکس در بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن تولید و عرضه می شود.

موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950 با قدرت بالا و قیمت عالی میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که قصد خرید محصولی ارزان تر را دارد.

مخزن سوخت ۴ لیتری، تعداد خروجی ۱ عدد، مجهز به خروجی ۱۲ ولت DC، مجهز به سیستم قطع کننده مدار، دارای موتور دو زمانه، قدرت خروجی ۸۸ واتی، قدرت موتور ۲ اسب بخار، میزان صدای ۶۴ دسی بل، وزن ۱۷ کیلوگرمی و… از جمله ویژگی های این محصول است.

مشخصات این محصول

سایر توضیحات دارای یک خروجی برق – مجهز به خروجی ۱۲ ولت DC – سیم پیچی موتور ۱۰۰⁦ درصد از مس – مجهز به پیمانه طرح اختلاط روغن و بنزین – سیستم قطع کننده مدار، روی کنترل پنل – دارای موتور دو زمانه تک سیلندر با خروجی توان ماکزیمم ۸۰۰ مخزن سوخت با ظرفیت ۴لیتر جهت۵/۸ ساعت کار مداوم با حداکثر توان خروجی
ابعاد ۲۴ × ۲۵ × ۴۱ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۱
سوخت مصرفی بنزینی
ظرفیت مخزن سوخت ۴ لیتر
قدرت خروجی ۸۰۰ وات
قدرت موتور ۲ اسب بخار
میزان صدای تولیدی ۶۴ دسی‌بل

۵ موتور برق بنزینی هیوندای مدل HGPG-5355

بهترین موتور برق بی صدا - 5
موتور برق بنزینی هیوندای مدل HGPG-5355

مشخصات این محصول

اقلام همراه دو شاخه و آچار
سایر توضیحات دارای موتور تک سیلندر با توان ۳ کیلو وات یا ۴ اسب بخار موتور با مکانیزم چهار زمانه سیستم خنک کننده به کمک جریان هوا جهت تبادل گرما دو خروجی AC و یک خروجی DC دارای VFT ( نمایشگر دیجیتال ) جهت نمایش ولتاژ خروجی ، فرکانس و زمان کارکرد
ابعاد ۴۵x۴۶x۵۴ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۳
سوخت مصرفی بنزینی
شدت جریان خروجی DC ۸.۳ آمپر
ظرفیت مخزن سوخت ۱۲ لیتر
قدرت خروجی ۳۰۰۰ وات

۶ موتور برق بنزینی پوتر مدل PT8000VES

بهترین موتور برق بی صدا - 6
موتور برق بنزینی پوتر مدل PT8000VES

مشخصات این محصول

سایر توضیحات ژنراتور : ولتاژ خروجی: ۲۲۰ ولت/ ۱۱۰ ولت فرکانس: ۵۰/۶۰ هرتز قدرت خروجی دائم: ۳.۵ کیلو وات حداکثر قدرت خروجی: ۳.۸ کیلو وات موتور: نوع موتور: PT۲۱۰ نوع موتور: تک سیندر، ۴ زمانه سیستم خنک کاری: هوا خنک سیستم استارت: استارتی حجم موتوز: ۲۱۲ سی سی
ابعاد ۶۰x۵۰x۵۰ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۱
سوخت مصرفی بنزینی
ظرفیت مخزن سوخت ۱۲ لیتر
قدرت خروجی ۳۰۰۰ وات
نوع موتور نوع موتور
ولتاژ خروجی AC ۲۲۰ ولت

۷ موتور برق هیوندای مدل HG1220-IG کد IG

بهترین موتور برق بی صدا - 7
موتور برق هیوندای مدل HG1220-IG کد IG

مشخصات این محصول

اقلام همراه آچار – گیره
سایر توضیحات دارای دو روش کارکرد با توان بالا و پایین دارای خروجی برق AC با در پوش ضد آب دارای نشانگر سه‌وضعیتی برای نمایش
ابعاد ۵۰x۳۰x۵۰ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۲
سوخت مصرفی بنزینی
شدت جریان خروجی DC ۵ آمپر
قدرت خروجی ۲۲۰۰ وات
میزان صدای تولیدی ۶۰ دسی‌بل

۸ موتور برق رونیکس مدل ۴۷۹۰

بهترین موتور برق بی صدا - 8
موتور برق رونیکس مدل ۴۷۹۰

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۰x۳۰x۳۰ سانتی‌متر
تعداد خروجی ۲
سوخت مصرفی بنزینی
قدرت خروجی ۸۰۰ وات
قدرت موتور ۴۰ اسب بخار
وزن ۹ کیلوگرم

ویژگی‌های موتور برق

  • تک‌فاز
  • ولتاژ خروجی ۱۲ ولت DC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا