خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مدل بخارشوی کرشر + معرفی ۵ مدل برتر بازار با بررسی مزایا و معایب

معرفی بهترین مدل بخارشوی کرشر با بررسی کیفیت، مزایا و معایب بخارشوی کرشر

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بهترین مدل بخارشوی کرشر در بازار های ایران کدام است؟ کیفیت این محصولات مناسب هستند؟ نظر خریداران در مورد بخارشوی کرشر چیه؟ آیا آنها راضی هستند؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم. تا شما هم با بررسی آنها بتوانید محصولی ایده ال و باکیفیتی را تهیه نمایید.

بدون شک یکی از قدرتمندترین بخارشوی های موجود در بازار های ایران میتواند متعلق به کرشر باشد. این برند آلمانی در این زمینه واقعا قدرتمند عمل کرده است. در ادامه بیشتر شما را با این محصولات آشنا کرده ایم:

بخارشوی کرشر ساخت کجا است؟

کرشر برندی آلمانی و یکی از بزرگترین کمپانی های فعال در زمینه تولید انواع دستگاه های نظافت صنعتی در جهان است. این برند در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد کرشر در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شده است. کرشر (کارچر) سالیان سال است که به عنوان رهبر جهانی این صنعت در دنیا مطرح است و محصولاتی بسیار قدرتمند و باکیفیتی را تولید و روانه بازار میکند.

بخار شوی کرشر (کارچر) ساخت کشور آلمان است و در مدل ها و قیمت های بسیار متفاوتی تولید و عرضه شده است به طوری که شما با هر نوع نیاز و سلیقه ای که داشته باشید میتوانید محصولی باکیفیت و ایده الی را از این برند تهیه نمایید.

انواع بخار شوی های کرشر

کرشر میداند که نیاز های خریداران متفاوت است از این رو محصولاتی بسیار متفاوتی را تولید و عرضه کرده است که شما میتوانید براساس نیاز های خود دست به انتخابی مناسب و ایده ال بزنید. در ادامه انواع بخارشوی های کرشر را برای شما آماده کرده ایم:

بخارشوی تی

این مدل از بخار شوی ها دارای قیمتی پایین از سایر مدل های دیگر است. از این محصولات بیشتر برای تمیز کردن سرامیک، کف و سطوح سنگی استفاده می شود. بر روی دسته این محصولات مخزن آب تعبیه شده است و در ۲۰ ثانیه هم گرم میشود.

بخارشوی سیلندری

اگر قصد خرید محصولی قوی تر از مدل تی را دارید میتوانید بخارشوی های سیلندری را انتخاب کنید. این محصولات قدرت و مخزن بالاتری دارند. با این محصولات میتوانید انواع لوازم و مبل ها را تمیز کنید. لوازم جانبی این مدل ها بیشتر است.

بخارشوی های دستی

اگر قصد دارید مکان های مانند ماشین، کف حمام، هود، سطوح مختلف آشپزخانه، کاشی های پشت گاز و… را تمیز کنید، قطعا مدل های دستی میتواند گزینه های مناسبتری برای شما باشند.

بخارشوی مکش دار

یکی از قدرتمندترین و کاربردی ترین بخارشوی های موجود، همین بخارشوی های مکش دار هستند. باتوجه به کیفیت و کارایی این محصولات انتظار قیمت بالاتری را داریم. این محصولات دارای دو مخزن مختلف برای آب های کثیف و تمیز هستند. (این مدل آب کثیف را وارد مخزن مخصوص میکند و دیگر نیازی به تمیز کردن سطوح نخواهید داشت.)

مشاهده قیمت روز بهترین بخار شوی های کرشر در دیجی کالا

کیفیت بخارشوی کرشر خوبه؟

 شکی نیست که محصولات برند کرشر (کارچر) جزء برترین های جهان و البته بازار های ایران است. پس ما انتظار کیفیتی خوب و طول عمر بالایی را از این محصولات داریم.

توان بالا و قدرت موتور بالا دو ویژگی عالی این مدل از بخارشوی های موجود در بازار است. توجه داشته باشید که هر چقدر توان بخار شوی بالاتر باشد قدرت آن هم بالاتر خواهد رفت. پس حتما در حین خرید به توان دستگاه هم توجه داشته باشید.

شاید صدای بالای دستگاه شما را نارحت کند، اما بد نیست بدانید که بخارشوی های کرشر جزء محصولات کم صدا محسوب می شوند و از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت.

حجم مخزن آب، هر چقدر حجم مخزن آب بالاتر باشد شما میتوانید مدت زمان بیشتری را با دستگاه کار کنید و فضای بیشتری را تمیز کنید. اما حجم مخزن آب این بخار شوی ها متفاوت است. پس در حین خرید به مخزن اب دستگاه توجه کنید و مدلی مناسب با نیازتان را تهیه نمایید.

دما و فشار دما در بخار شوی های کرشر بسیار یکنواخت و مناسب است. یکی از نشانه های بخارشوی مناسب داشتن فشار دمای بالا و البته یکنواخت است چیزی که ما در محصولات کرشر مشاهده کرده ایم.

به طور کلی به جرات میتوان گفت که بخار شوی های کرشر در ایران جزء محصولات بسیار باکیفیت و قدرتمند هستند و تقریبا اکثر خریداران از این محصولات اعلام رضایت کرده اند. در ادامه هم نظر خریداران قبلی در مورد این محصولات را آماده کرده ایم که میتوانید با مطالعه آنها انتخابی درست تری را انجام دهید.

توجه: اگر قصد دارید با برند های برتر بازار بیشتر آشنا شوید، میتوانید به پست بهترین مارک بخار شوی مراجعه نمایید تا با برند های تاپ و محصولات برتر آنها بیشتر اشنا شوید.

مشاهده قیمت روز بهترین بخار شوی های کرشر در دیجی کالا

نظرات در مورد بخارشوی کرشر

خریداران قبلی بدون شک اطلاعات دقیق تری از کیفیت و کارایی این محصولات دارند از این رو مطالعه این نظرات میتواند راهنمایی مناسب برای شما باشد. در ادامه نظرات ارسالی برای مدل های مختلف را آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها انتخابی درست تری را انجام دهید.

از همه نظر عاااالی و با کیفیت بخار قوی و با کیفیت شدیدا پیشنهاد میشه این برند

در یک کلام میشه گفت عالی و حرفه ای و توصیه میکنم اگر کسی بخارشوی خوب میخواست در خرید این برند شک نکنه

بسیار عالی خریدش رو پیشنهاد میکنم.

اگه با هزینه ای که میکنید مشکلی ندارید واقعا عالیه
بخار شور عالیه هست که نسبت به مدل های قدیمی تر خودش هم پرتاب بخار بیشتر داره و هم ظرف جداشونده برای ریختن آب داره و هم کامل تره قیمتی هم حساب کنید ارزش پرداخت پول بیشتر رو دارد چون کسایی که بخارشور دارن میدونند میشه همه جا ازش استفاده کرد تو ماشین تو اشپزخونه تو حموم تو کف منزل و فرش ها ماشینی و لوستر و پنجره و تقریبا همه جا

دستگاه قابل اطمینانی هست بخار فوق اعاده و پرفشاری تولید میکنه که تمیز کنندگی بالایی داره ، فقط بخارش بوی خاصی داره نمی دونم چون دستگاه جدید هست اینطوریه یا کلا فرایند تولید بخار تولید بو میکنه.

    بهترین مدل بخارشوی کرشر + معرفی ۵ مدل برتر بازار

    در ادامه این بخش لیستی از بهترین و پرفروش ترین بخار شوی های برند کرشر را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها محصولی مناسب و باکیفیتی را تهیه نمایید. بخارشوی های کرشر جزء محصولات محبوب و شناخته شده در بازار های ایران هستند که در مدل های متفاوتی تولید و عرضه شده اند به طوری که شما با هر نوع نیاز و بدوجه ای که در اختیار دارید میتوانید گزینه ای جذاب و باکیفیتی را تهیه نمایید.

    دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

    ۱ بخارشو کرشر مدل SC3 Easy Fix

    بهترین مدل بخارشوی کرشر - 1
    بخارشو کرشر مدل SC3 Easy Fix

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۶x۲۴x۳۶ سانتی‌متر
    وزن ۳۱۰۰ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل کف شویی نازل گوشه فرچه گرد نازل دیوار شویی با فرچه خرطومی لوله های اتصال کارتریج مخصوص حوله های کف و دیوار
    طول سیم ۴۰۰ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۹۰۰ وات
    ظرفیت مخزن آب ۱
    مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۰/۵

    ۲ بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix

    بهترین مدل بخارشوی کرشر - 2
    بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۶*۲۵*۳۸ سانتی‌متر
    وزن ۳.۵ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل کف شویی نازل گوشه نازل دیوار حوله نازل دیوار حوله نازل کف خرطومی
    طول سیم ۴ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
    ظرفیت مخزن آب ۱
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • زمین
    • شیشه
    • دیوار

    ۳ بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

    بهترین مدل بخارشوی کرشر - 3
    بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات

    دارای مخزن بویلر ۰.۵ لیتری و مخزن رزرو آب ۱.۵ لیتری (جهت کارکرد مداوم)

    ابعاد ۳۱x۳۰x۴۴ سانتی‌متر
    وزن ۶۰۰۰ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل کف شویی نازل گوشه نازل دیوار حوله نازل دیوار حوله نازل کف لوله اتصال خرطومی سری باریک نازل برس دار قرض ضد رسوب دفترچه راهنما
    طول سیم ۶۰ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۲۲۰۰
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • دیوار
    • شیشه
    • زمین

    ۴ بخارشوی کرشر مدل SC4 Easy Fix

    بهترین مدل بخارشوی کرشر - 4
    بخارشوی کرشر مدل SC4 Easy Fix

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۷x۲۵x۳۸ سانتی‌متر
    وزن ۴.۱ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل کف شویی نازل گوشه فرچه گرد نازل دیوار شویی با فرچه خرطومی لوله های اتصال حوله های کف و دیوار
    طول سیم ۴ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰
    ظرفیت مخزن آب ۱/۳
    مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۴

    ۵ بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

    بهترین مدل بخارشوی کرشر - 5
    بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۶۰×۲۵۴×۳۸۰ سانتی‌متر
    وزن ۲.۹ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل گوشه نازل دیوار شویی با فرچه لوله های اتصال حوله های کف و دیوار
    طول سیم ۴۰۰ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰ وات

    ظرفیت مخزن آب

    یک لیتر
    مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۶.۵ دقیقه

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    قیمت بخار شوی کرشر

    همانطوری که در بخش های قبلی هم گفته ایم کرشر برندی بسیار معتبر و خوشنام است و همواره سعی دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و نسبتا خوش قیمت کاربران خود را راضی نگه دارد. کرشر محصولاتی متنوع را تولید کرده است پس میتوان گفت که قیمت این محصولات هم متفاوت است.

    باتوجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت که شما با هر میزان از بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید محصولی مناسب و ایده الی را تهیه نمایید. اما قیمت برخی از این محصولات واقعا بالا است. پس سعی کنید متتناب با نیاز و البته بودجه ای که در اختیار دارید دست به انتخاب بزنید.

    معایب بخارشوی کرشر چیه؟

    در مورد کیفیت و کارایی این بخارشوی ها زیاد گفته ایم اما در این بخش قصد داریم معایب بخارشوی کرشر را مورد بررسی قرار دهیم تا با دیدی بازتر دست به انتخاب بزنید.

    •  نبود چراغ چشمک زن برای هشدار دادن تمام شدن آب داخل مخزن.
    • درصورتی که فیلتر دستگاه خراب شود، دستگاه دیگر کار نمی کند تا زمانی که فیلتر درست شود.
    • و قیمت بالایی برخی از مدل های باکیفیت آن از جمله معایب این محصولات است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا