خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک سماور برقی + معرفی ۶ مدل پرفروش و جدید در بازار

معرفی بهترین مارک سماور برقی موجود در بازار های ایران

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

بهترین مارک سماور برقی ایرانی و خارجی کدام است؟ بدون شک برند های ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید انواع سماور های برقی فعالیت دارند چرا که استفاده از این محصولات میتواند بسیار کاربردی و ایده ال باشد.

شما با داشتن یک سماور برقی میتوانید در سریع ترین و ایمن ترین حالت ممکن چای را دم کنید. طراحی این محصولات بسیار زیبا است و قطعا میتواند آشپزخانه شما را حسابی زیبا کند. این محصولات شاید کمی گران قیمت باشند اما برای اکثر خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت کاربردی هستند. باما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.

چرا باید سماور برقی بخرم؟

سماور های برقی جزء محصولات بسیار کاربردی و مناسب برای هر خانواده ای است. اما این محصولات هم دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این موارد آشنا شوید.

  • مصرف انرژی و هزینه ها

سماور های برقی در کمترین زمان ممکن آب را به جوش می آورد اما حقیقتا استفاده مداوم همیشگی از این سماور ها میتواند برای شما هزینه بردار باشد.

  • قیمت سماور های برقی

بدون شک قیمت سماور های برقی نسبت به مدل های گازی بالا تر است. پس اگر قصد خرید سماوری ارزان تری را دارید میتوانید به سراغ مدل های گازی بروید.

  • سرعت دم کردن چای

یکی از ویژگی های عالی این محصولات این است که آب را در کمترین زمان ممکن به جوش می آورد و چای شما را سریع دم میکند. پیشنهاد میشود از در کنار سماور های گازی از این محصولات هم استفاده کنید تا در مواقع ضروری سریع بتوانید چای را دم کنید.

مشاهده قیمت روز بهترین سماور های برقی در دیجی کالا

بهترین مارک سماور برقی کدام است؟

در ادامه بهترین مارک سماور برقی ایرانی و خارجی بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید متناسب با نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید نمایید.

سماور های برقی ایرانی و خارجی دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خود هستند برای مثال محصولات ایرانی خوش قیمت تر هستند ولی مدل های خارجی دارای قیمتی بالاتر است. ناگفته نماند کیفیت مدل های خارجی کمی بالاتر از محصولات مشابه داخلی است از این رو اگر کیفیت ساخت بالاتر برای شما در اولویت است میتوانید مدل های خارجی را در سبد خرید خود قرار دهید.

بهترین مارک سماور برقی خارجی

برند های خارجی سعی دارند با ارائه کیفیتی بالاتر در بازار های جهانی جایگاه خاصی را برای خود به دست آورند از این رو به کیفیت بالا اهمیت بسیاری قائل هستند. در ادامه لیستی از برند های فعال در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید محصولات مورد نظرتان را از آنها تهیه نمایید.

  • فلر
  • هاردستون
  • کرکماز
  • میگل
  • همیلتون
  • ویداس
  • بوش

بهترین مارک سماور برقی ایرانی

قیمت مناسب، طراحی زیبا، کیفیت ساخت خوب، گارانتی معتبر، دسترسی آسان به قطعات و… از جمله مزیت های خوب محصولات ساخت داخل است. در این قسمت دو برند معتبر و نامم آشنای ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

به طور کلی تولید کننده گان ایرانی در زمینه تولید سماور های برقی زیاد فعال نیستند و نمی توان برند های زیادی را نام برد. اما دو برند ایران استیل و عالی نسب محصولات بسیار باکیفیت و عالی را تولید و عرضه می کنند.  محصولات این دو برند یعنی ایران استیل و عالی نسب از لحاظ قیمت و کیفیت در سطحی عالی قرار دارند. قطعا و قطعا میتوانند گزینه های عالی برای خرید و یا بررسی باشند.

سماور برقی ایرانی بخرم یا خارجی؟

سماور های برقی ایرانی دارای قیمتی مناسب تر از مدل های مشابه خارجی هستند، از این رو اگر قصد انتخاب مدلی خوش قیمت تری را دارید میتوانید به سراغ محصولات ایرانی بروید.

اما سماور های برقی خارجی بر خلاف محصولات ایرانی از تنوع بسیار بالاتری برخوردار هستند و از لحاظ کیفیت و قدرت هم میتوان گفت از مدل های ایرانی قوی تر هستند. پس در و صورتی که مشکل بودجه را ندارید میتوانید خرید سماور های برقی خارجی را در اولویت خود قرار دهید.

سماور های برقی عالی نسبت در مدل ها و طرح های بسیار زیبایی تولید و عرضه شده اند و قطعا توان رقابت با مدل های خارجی را دارد.

مقایسه قیمت سماور های برقی ایرانی و خارجی در دیجی کالا

بهترین سماور برقی + معرفی ۶ مدل پرفروش بازار

در ادامه این پست قصد داریم ۶ مدل از پرفروش ترین و محبوب ترین سماور های برقی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. تا با بررسی و آشنایی با آنها بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. توجه داشته باشید که این ۶ مدل توسط برند های معتبر و خوشنام موجود تولید و عرضه شده اند و لحاظ کیفیت و کارایی هیچ ایرادی ندارند از این رو پیشنهاد میشود با دقت آنها را مورد بررسی قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ سماور برقی هاردستون مدل SMG2213B

بهترین مارک سماور برقی - 1
سماور برقی هاردستون مدل SMG2213B

مشخصات این محصول

ابعاد ۵۳۴x۲۱۶x۳۰۹ سانتی‌متر
وزن ۲.۱ گرم
جنس بدنه شیشه و پلاستیک
ظرفیت ۳.۲ لیتر

امکانات و قابلیت‌ها

ظرفیت قوری ۱ لیتر توان: ۱۸۰۰ وات دارای LED قرمز و آبی
شامل ظروف قوری چای

۲ سماور برقی فلر مدل TS-810

بهترین مارک سماور برقی - 2
سماور برقی فلر مدل TS-810

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۳۰x۳۳۰x۵۲۰ سانتی‌متر
وزن ۲.۶۰۰ گرم
جنس بدنه شیشه
ظرفیت ۲.۵ لیتر
امکانات و قابلیت‌ها چای ساز سماوری – داری ولتاژ ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت – فرکانس: ۵۰-۶۰ هرتز – توان: ۱۸۵۰ – ۲۲۰۰ وات – گنجایش کتری: ۲.۵ لیتر – گنجایش قوری: ۱ لیتر – طراحی مدرن – دارای چراغ نشانگر LED – دارای عملکرد خاموش شدن اتوماتیک و گرم نگهداری – دارای فیلتر قوری از جنس استیل ضد زنگ
ابزار مخصوص لوازم برقی ترموستات

۳ سماور برقی میگل مدل GTS302 گنجایش ۳ لیتر

بهترین مارک سماور برقی - 3
سماور برقی میگل مدل GTS302 گنجایش ۳ لیتر

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۰۰x۲۵۰x۲۵۰ سانتی‌متر
وزن ۲۰۰۰ گرم
جنس بدنه پیرکس و استیل
ظرفیت ۳ لیتر
امکانات و قابلیت‌ها خاموش شدن دستگاه به طور خودکار کلید روشن/خاموش صفحۀ گرم نگه دارنده توان ۱۵۰۰ وات دارای عملکرد محافظ در برابر گرمای بیش از حد و کتری بدون آب دارای قوری پیرکس کاربری آسان: عدم نیاز به نگه داشتن شیر جهت پر کردن قوری و دارای سینی چکه گیر
ابزار مخصوص لوازم برقی ترموستات

۴ سماور برقی فلر مدل TS300

بهترین مارک سماور برقی - 4
سماور برقی فلر مدل TS300

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۰x۲۰x۵۰ سانتی‌متر
وزن ۳۰۰۰ گرم
جنس بدنه پلاستیک و شیشه
ظرفیت ۳ لیتر
امکانات و قابلیت‌ها خاموش شدن خودکار دستگاه توان مصرفی تا ۱۵۰۰ دارای قوری شیشه محل قرار گیری قوری روی همی
ابزار مخصوص لوازم برقی توموستات ایمنی

۵ سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد ۳۴۲

بهترین مارک سماور برقی - 5
سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد ۳۴۲

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۰۰*۲۰۰*۵۰۰ سانتی‌متر
وزن ۱ گرم
جنس بدنه استیل ۱۸/۱۰ کروم نیکل
ظرفیت ۳ لیتر
امکانات و قابلیت‌ها توان مصرفی : ۲۰۰۰وات ظرفیت قوری : ۱.۲ لیتر (۴ فنجان ۲۵۰ سی سی) ظرفیت کتری : ۳ لیتر (۱۲ فنجان ۲۵۰ سی سی) بدنه : استیل ضد زنگ ۱۸.۱۰ دستگیره : از جنس ABS مقاوم در برابر حرارت ویژگی ها : طراحی ارگونومیک دسته ها
شامل ظروف قوری چای

۶ سماور برقی کرکماز مدل A841

بهترین مارک سماور برقی - 6
سماور برقی کرکماز مدل A841

مشخصات این محصول

جنس بدنه استیل
ظرفیت ۵ لیتر
امکانات و قابلیت‌ها – مخزن سماور ۵ لیتر و قوری آن دو لیتر میباشد. – برای خانواده پرجمعیت مناسب میباشد – توان مصرفی ۲۰۰۰ وات میباشد. – دارای سیستم خاموشی خودکار که در صورت بدون آب ماندن مخزنبه صورت خودکار خاموش میشود.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نتیجه گیری

خرید سماور برقی میتواند تکمیل کننده لوازم آشپزخانه باشد چون با این محصول میتوانید در سریع ترین زمان ممکن آب را به جوش آورید و از آن استفاده کنید. سماور های برقی توسط برند های بسیار زیادی در سرتاسر دنیا تولید میشوند از این رو لازم است قبل از خرید هر محصولی با بهترین مارک سماور برقی اشنا شوید تا خریدتان منطقی و هوشمندانه باشد.

ما در این پست علاوه بر معرفی بهترین برند سماور برقی ایرانی و خارجی لیستی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا