خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین غذاساز بوش + ۵ مدل پرفروش و خوش قیمت بازار در سال ۲۰۲۴

معرفی بهترین غذاساز بوش با بررسی کیفیت و کارایی غذاساز های بوش

۴/۵ - (۲ امتیاز)

بهترین غذاساز بوش در بازار ایران کدام است؟ آیا غذاساز های بوش کیفیت و کارایی لازم را دارند؟ این محصولات چه مزایا و معایبی را دارند؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم تا شما هم بتوانید با بررسی آنها بهترین انتخاب را انجام دهید.

غذاساز ها در مدل ها و قیمت های بسیار متفاوتی تولید شده اند چراکه نیاز خریداران هم بسیار متفاوت است اما بوش توانسته محصولاتی بسیار قدرتمند و متنوع را تولید و به تمامی نیاز های خریداران خود پاسخ دهد. در ابتدا قصد داریم کیفیت غذاساز های بوش و مزایا و معایب آنها را مورد بررسی قرار دهیم. باما همراه باشید.

کیفیت غذاساز بوش

کیفیت غذاساز های برند بوش در مقابل سایر محصولات و برند های بازار بسیار بالاتر است. بوش برندی جهانی و بسیار قدرتمند است و قطعا میتواند بهترین لوازم خانگی وبرقی موجود را طراحی و تولید کند. در ادامه این پست “بهترین غذاساز بوش” سعی داریم کیفیت این محصولات مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید منطقی ترین انتخاب را انجام دهید.

  • طراحی: غذاساز های برند بوش از لحاظ شکل ظاهری و رنگبندی بسیار زیبا و متنوع هستند. این محصولات میتوانند با هر نوع سلیقه و چیدمانی سازگاری کاملی را داشته باشد.
  • قدرت موتور: یکی از ویژگی های عالی غذاساز های برند بوش قدرت و توان بالایی موتور محصولات آنها است. موتور این غذاساز ها در توان های متفاوتی برای انجام فعالیت های خاصی طراحی و تولید شده است.
  • جنس بدنه و جنس تیغه: معمولا بدنه های این محصولات را از پلاستیک و استیل تولید میکنند تا وزن آنها زیاد بالا نرود. تیغه های این غذاساز ها را از جنس استیل ضد زنگ و با جدیدترین تکنولوژی ها تولید و عرضه می کنند.
  • وزن و ابعاد: وزن این محصولات بسیار پایین هستند و به راحتی میتوانید آنها را جابه جا کنید. توجه داشته باشید که بوش برای ساخت بدنه محصولات خود از مواد اولیه سبک و بسیار مقاوم استفاده میکند تا وزن محصول را کاهش و استحکام را بالا ببرد.
فیلیپس یکی از برند های قدرتمند و فعال در زمینه تولید انواع غذاساز ها است که ما در پست بهترین مدل غذاساز فیلیپس به این محصولات و برند پرداخته ایم.

مشاهده قیمت روز بهترین غذاساز بوش در دیجی کالا

مزایا و معایب غذاساز بوش

بدون شک هر محصولی که تولید و روانه بازار میشود دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود است و این برای غذاساز های بوش هم صادق است. محصولات بوش در بالاترین کیفیت و قدرت تولید و عرضه می شوند اما برای خریداران ایرانی به دلیل تحریم ها و قیمت ارز کمی گران قیمت تمام می شود. به هر حال در ادامه مزایا و معایب این محصولات را مورد بررسی قرار داده ایم.

مزایا معایب
طول عمر بالا قیمت بالاتر بسبت به محصولات ایرانی
کیفیت ساخت زیاد خدمات پس از فروش ضعیف
استفاده از قطعات باکیفیت و درجه یک
ساخت کشور آلمان
طراحی زیبا
ربنگبندی متنوع
ناگفته نماند یکی از برند های معتبر بازار و البته رقیب بوش، فیلیپس است که ما در پست بهترین مدل غذاساز فیلیپس به معرفی محصولات این برند پرداخته ایم که میتوانید در صورت نیاز از آنها هم دیدن نمایید.

قیمت غذاساز بوش

قیمت غذاساز های بوش متناسب با مدل و توانی که دارد متفاوت است اما به طور کلی میتوان گفت که قیمت این محصولات بین ۶ تا ۹ میلیون تومان است. پیشنهاد میشود جهت مشاهده قیمت روز انواع غذاساز های بوش از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

مشاهده قیمت روز بهترین غذاساز بوش در دیجی کالا

بهترین غذاساز بوش + معرفی ۵ مدل قدرتمند و پرفروش بازار

در ادامه این پست لیستی از بهترین و پرفروش ترین غذاساز های برند بوش را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید. این محصولات همگی دارای گارانتی معتبر هستند و میتوانند گزینه های کاربردی برای بررسی و یا خرید باشند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ غذاساز بوش مدل MC812W620

بهترین غذاساز بوش - 1
غذاساز بوش مدل MC812W620

بوش برندی بسیار قدرتمند و محبوب در سطح جهان است محصولات این برند بسیار مقاوم و قدرتمند هستند و قطعا میتوانند سالیان سال برای شما بدون هیچ ایراد و مشکلی فعالیت کنند.

غذاساز بوش مدل MC812W620 با توان ۱۱۰۰ واتی و تیغه های بسیار مقاوم و تیز میتواند اولین و قدرتمند ترین گزینه برای شما باشد. طراحی زیبا، رنگبندی زیبا، بدنه مقاوم، طول عمر بالا، دارای سنسور های تشخیص سرعت، دارای خمیر زن، دارای همزن و… از جمله ویژگی ها و قابلیت های این محصول است.

مشخصات این محصول

جنس بدنه پلاستیک
جنس تیغه waveCut
امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
امکانات آماده سازی غذا آب مرکبات گیری
عملکرد عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
سایر ویژگی‌ها غذاساز ۵۰ کاره سری Multi Talent ۸ (بالاترین سری غذاسازهای شرکت بوش) مجهز به جدیدترین تکنولوژی ساخت تیغه شرکت بوش ( cut blade ) برای خرد کردن ایده آل و بی نقص مجهز به سنسور تشخیص سرعت برای ابزارهای مختلف

۲ غذاساز بوش مدل MCM3201B

بهترین غذاساز بوش - 2
غذاساز بوش مدل MCM3201B

غذاساز بوش مدل MCM3201B یکی از محصولات بسیار باکیفیت و قدرتمند این برند در ایران و جهان است. طول عمر این محصول بسیار بالا است چراکه از قطعات بسیار قدرتمند و باکیفیت طراحی و تولید شده است.

قابلیت تنظیم سرعت، رنگبندی بسیار زیبا، بدنه مقاوم و سبک، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، امینتی بالا، دارای پایه های ضد لغزش و… از جمله مزایایی این محصول است.

با تخفیف خوبی که خورده بود فکر میکردم دستگاه مشکل داره ولی وقتم تست کردم نه ظاهری نه فنی مشکلی نداشت پس از جست و جو ترجیح دادم این مدل بخرم

ما چند ساله خریدیم واقعا پر استفاده و عالی بوده و از قسمتهای اصلیش مدام استفاده می کنیم، خیلی عالیه

همه چیزش خوبه فقط متاسفانه برخلاف اونچیزی که تو توضیحات دیجی کالا نوشته این محصول خمیرزن نداره

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۲۰ × ۲۶۰ × ۳۷۵ سانتی‌متر
    جنس تیغه استیل ضدزنگ
    امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
    امکانات آماده سازی غذا خمیر زن
    امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
    اقلام همراه محصول دیسک رنده ریز و درشت دیسک چیپس ساز تیغه خمیرزن تیغه فلزی دیسک همزن ملایم پارچ مخلوط کن ظرف غذاساز

    ۳ غذاساز بوش مدل MCM3501M

    بهترین غذاساز بوش - 3
    غذاساز بوش مدل MCM3501M

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۳۷۵ × ۲۲۰ × ۲۶۰ سانتی‌متر
    جنس تیغه استیل ضدزنگ
    امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    تعداد تنظیمات سرعت دو سرعته
    جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
    امکانات آماده سازی غذا خمیر زن
    اقلام همراه محصول دارای یک دیسک چیپس‌ساز با امکان تهیه چیپس در دو ضخامت نازک و کلفت دارای پیمانه اندازه‌گیری

    ۴ غذاساز بوش مدل MC812S844

    بهترین غذاساز بوش - 4
    غذاساز بوش مدل MC812S844

    غذاساز بوش مدل MC812S844 با جنس بدنه استیل و پلاستیک و تیغه های ضد زنگ و قوی میتواند محصولی مناسب برای هر آشپزخانه ای باشد.

    ساخت اسلونی با کیفیت بالا غذاساز ۵۰ کاره از سری Multi Talent ۸ (بالاترین سری غذاسازهای شرکت بوش) مجهز به جدیدترین تکنولوژی ساخت تیغه شرکت بوش ( Supercut blade ) برای خرد کردن ایده آل و بی نقص مجهز به سنسور تشخیص سرعت برای ابزارهای مختلف ( Smart Tool Detection ) بیشترین ظرفیت کاسه بین غذاساز های بوش ( XXL Bowl ) قسمت های پلاستیکی (در تماس با مواد غذایی) فاقد BPA میباشند دیسک های رنده دو طرفه با سایز و برش متفاوت دارای خردکن کوچک (آسیاب) و… از جمله قابلیت ها و ویژگی های عالی این محصول است.

    مشخصات این محصول

    جنس بدنه ترکیب استیل و پلاستیک
    جنس تیغه Super Cut
    امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    سایر ویژگی‌ها ساخت اسلونی با کیفیت بالا غذاساز ۵۰ کاره از سری Multi Talent ۸ (بالاترین سری غذاسازهای شرکت بوش) مجهز به جدیدترین تکنولوژی ساخت تیغه شرکت بوش ( Supercut blade ) برای خرد کردن ایده آل و بی نقص مجهز به سنسور تشخیص سرعت برای ابزارهای مختلف ( Smart Tool Detection )
    تعداد دیسک رنده ۳
    حجم ظرف خردکن ۳.۹
    توضیحات تیغه Supercut blade

    ۵ غذاساز بوش مدل MCM3200W

    بهترین غذاساز بوش - 5
    غذاساز بوش مدل MCM3200W

    غذاساز بوش مدل MCM3200W یکی از محصولات بسیار خوش قیمت و پرفروش بوش در این لیست و بازار است. این مدل با مصرف بهینه انرژی و قدرت بالا توانسته به نیاز های مختلف خریداران خود پاسخ دهد.

    تیغه ضد زنگ، دارای دو سرعت متفاوت، وزن کم، دارای پایه های ضد لغزش، قفل ایمنی، توان ۸۰۰ واتی، قابلیت خرد کردن یخ و… از جمله ویژگی های عالی این مدل است.

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۳۰۰x۲۵۰x۳۰۰ سانتی‌متر
    جنس تیغه استیل ضد زنگ
    تعداد تنظیمات سرعت دو سرعته
    وزن ۴ کیلو گرم
    امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
    تعداد دیسک رنده ۲
    توضیحات تیغه تیغه Multi Level ۶
    طول سیم ۱ سانتی متر

    غذاساز بوش ساخت کجاست؟

    یکی از سوال های خریداران این است که غذاساز بوش ساخت کجاست؟ برند بوش bosch یک شرکت خصوصی در زمینه تولیدات لوازم خانگی و ابزارالات برقی میباشد که در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت آلمان توسط روبرت بوش پایه گذاری شد.

    نتیجه گیری

    نهایتا اینکه اگر به دنبال کیفیت و کارایی محصولات خانه و آشپزخانه خود هستید ،بدانید که محصولات بوش با کیفیت و کارایی که دارند میتوانند شما را راضی نگه دارند. غذاساز بوش هم از این قاعده مستثنی نبوده و از بهترین قطعات و تکنولوژی روز  در ان استفاده شده تا شما هنگام کار با این محصول لذت ببرید.

    ‫۲ نظرها

    1. سلام میدونم که غذاساز های بوش واقعا باکیفیت هستن اما کمی گران قیمت هستن و منم میخوام یه مدل ارزانی رو تهیه کنم. حالا شما چه پیشنهادی میدید؟ از چه برندی غذا ساز بخرم؟

      1. سلام درسته که غذاساز های بوش کمی گران قیمت تر هستند اما کیفیت بسیار بالایی دارن و میتونن سالیان سال براتون بدون مشکل کار کنن. اما در کل غذاساز های فیلیپس، جنرال، بایترون از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا