خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس + خرید ۱۱ مدل جدید و پرفروش بازار

در این قسمت لیستی از بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس را برای شما آماده کرده ایم

۵/۵ - (۳ امتیاز)

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس در بازار ایران کدام است؟ اگر شما هم قصد خرید سرخ کن های بدون روغن برند فیلیپس را دارید ولی با مدل های جدید و باکیفیت این برند آشنایی لازم را ندارید میتوانید ما را در این پست همراهی کنید تا با مدل های جذاب و باکیفیت فیلیپس بیشتر آشنا شوید.

همانطور که میدانید استفاده از عذا های سرخ کردنی میتواند سلامت شما و اعضای خانواده را بشدت تهدید کند اما حقیقتا این غذا های بشدت خوشمزه و پرطرفدار هستند از این رو افراد زیادی قصد استفاده از سرخ کن های بدون روغن را دارند چون این محصولات تا حد بسیار زیادی استفاده از روغن را کاهش و خطرات میل کردن غذا های سرخ کردنی را کاهش میدهند. در ادامه بیشتر این موضوعات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تفال یکی دیگر از موفق ترین و باکیفیت ترین برند ها در زمینه تولید انواع سرخ کن های بدون روغن در جهان است، که ما در پست بهترین سرخ کن بدون روغن تفال این محصولات و برند را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم. (شما هم میتوانید از محصولات تفال دیدن نمایید.)

سرخ کن بدون روغن چیست؟ و چگونه کار میکند؟

سرخ کن بدون روغن دستگاهی است که شما میتواند با استفاده از آن اقدام به تهیه غذا های سرخ کردنی مانند گوشت، شیرینی، چیس سیب زمنی و… را تهیه نمایید. این محصولات استفاده از روغن را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد و غذای سالم تری را به شما تحویل میدهد.

سرخ کن های بدون روغن، هوای داغ حاوی قطرات روغن را در اطراف غذا می‌چرخاند و غذا را تُرد و خوشمزه می‌کند و نیز سبب ایجاد واکنش شیمیاییِ شناخته‌شده‌ای به‌نام «واکنش میلارد» می‌شود. این واکنش در حضور گرما بین یک اسید‌آمینه و قند احیاکننده اتفاق می‌افتد. درنتیجه رنگ و طعم غذا تغییر می‌کند.

غذاهایی که با سرخ کن بدون روغن تهیه می‌شوند، به‌دلیلِ مقدار کم چربی و کالری، به‌عنوان جایگزین سالمی به‌جای غذاهای سرخ‌کردنی معرفی می‌شوند. در حقیقت استفاده از این سرخ کن های بدون روغن هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ سلامت بسیار ایده ال و مناسب است. در ادامه لیستی از اخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.

بدون شک یکی از رقیب های قدرتمند فیلیپس و تفال در بازار های جهانی کنوود است، ما در پست بهترین سرخ کن بدون روغن کنوود این برند و محصولات آن را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم. که در صورت نیاز میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

مشاهده قیمت روز سرخ کن های بدون روغن در دیجی کالا

کیفیت سرخ کن بدون روغن فیلیپس چطوره؟

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس
بررسی کیفیت سرخ کن های بدون روغن فیلیپس
  • طراحی: سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در طرح های نسبتا شبیه به هم تولید میشوند و رنگ اکثر آنها مشکی است. اما طراحی آنها زیبا و بسیار جذاب است از این رو نمی توان به نوع طراحی آنها زیاد ایراد گرفت.
  • ظرفیت: فیلیپس سرخ کن های بدون روغن خود را در ظرفیت های متفاوتی تولید کرده است به طوری که شما با هر نوع نیاز و جمعیتی که داشته باشید میتوانید مدلی مناسب را تهیه نمایید. ۴، ۶، ۷، ۸ از جمله ظرفیت های این محصولات هستند. البته هر چقدر ظرفیت این سرخ کن ها بالاتر باشد قیمت آنها هم بالاتر میرود.
  • قیمت: باتوجه به این که فیلیپس برندی بسیار باکیفیت وقابل اعتماد است و محصولات بسیار باکیفیتی را هم ارائه میدهد از آن انتظار قیمت نسبتا بالاتری را داریم. پس اگر قصد خرید محصولی ارزان را دارید باید محصولات فیلیپس را خط بزنید.
  • گارانتی: اکثر فروشنده گان ایران محصولات فیلیپس را با گارانتی معتبر ارائه می دهند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.
  • سایر ویژگی ها: برنامه های پخت و پز متنوع، استفاده از سیستم خاموشی خودکار، مصرف کمترین روغن ممکن، عدم تولید بوی بد، استفاده از تکنولوژی های جدید در ساخت محصولات و… از جمله مزیت های خوب این محصولات است.س

معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بدون شک فیلیپس یکی از قدرتمندترین و باکیفیت ترین برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در سطح جهان است. یکی از خوش ساخت ترین و البته پرطرفدار ترین محصولات آن سرخ کن های بدون روغن این برند است که در این بخش قصد داریم معایب سرخ کن های بدون روغن فیلیپس را مورد بررسی قرار دهیم.

ظرفیت نسبتا پایین و قیمت بالا تنها معایب این محصولات هستند. اگر به قیمت سرخ کن های بدون روغن فیلیپس نگاهی بیندازید و آن ها را با مدل های دیگر مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت این محصولات بالاتر از مدل های دیگر است. (ناگفته نماند این قیمت بالا کیفیت بسیار بالایی راهم به دنبال دارد.)

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس + ۸ مدل پرفروش بازار

فیلیپس یکی از قدرتمند ترین برند ها در زمینه تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه است و به جرات میتوان گفت که سرخ کن های بدون روغن این برند جزء قدرتمندترین های جهان است که ما در این بخش لیستی ۸ تایی از جدیدترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 1
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200 محصولی با ظرفیت ۴.۱ لیتر گزینه ای بسیار باکیفیت و قدرتمند برای خانواده های ایرانی است. این مدل میتواند نیاز های یک خانواده با جمعیت کم یا متوسط را تامین کند. طراحی این محصول بسیار زیبا و استاندارد است به طوری که میتواند نمای آشپزخانه را هم واقعا زیباتر کند.

این سرخ کن بدون روغن فیلیپس به فناوری هوای سریع مجهز است و میتواند سریع تر غذا را آماده کند. جدا از این این محصول میتواند تا زمان سرو غذا را گرم نگه دارد. قابلیت سیستم خودکار هم ایمنی دستگاه را بالا برده است.

قابلیت گرم نگهدارنده، کانوکشن، قابلیت تنظیم دما، خاموش شدن خودکار، تایمر، نوع کنترل:لمسی، چراغ نشانگر زمان پخت، پایه ضد لغزش و سرخوردن و… از جمله ویژگی های عالی این محصول است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۴۰x۳۵۰x۳۶۰ سانتی‌متر
وزن ۵۰۰۰ گرم
ظرفیت ۴.۱ لیتر
توضیحات صفحه نمایش بدون صفحه نمایش
حداکثر توان مصرفی ۱۴۰۰
ویژگی‌های نظافتی فیلتر قابل تعویض
امکانات تفکیک قطعات
سیستم ایمنی سیستم قطع خودکار

۲ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 2
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280 محصولی خوش قیمت تر از مدل قبلی است اما کیفیت همان کیفیت است. این دستگاه با طراحی عالی و تکنولوژی های به روز میتواند گزینه ای بسیار باکیفیت و خوش قیمت باشد. این محصول میتواند تا ۹۰ درصد مصرف روغن خانواده را کاهش دهد و سلامتی اعضای خانواده را بشدت بالا میبرد.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 سرخ کنی سالم با فناوری Rapid Air فناوری هوای سریع یا Rapid Air با طراحی منحصر به فرد به شکل ستاره دریایی خود هوای گرم را می چرخاند و غذاهای خوشمزه ای را ایجاد آماده می کند. این فناوری ها بشدت در کیفیت غذای تهیه شده نقش دارند.

مشخصات این محصول

سایر توضیحات قابلیت گرم نگهدارنده، کانوکشن، قابلیت تنظیم دما، خاموش شدن خودکار، تایمر، نوع کنترل:لمسی، چراغ نشانگر زمان پخت، پایه ضد لغزش و سرخوردن
ابعاد ۴۰×۳۰×۳۱ سانتی‌متر
وزن ۵۵۰۰ گرم
طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۶.۲ لیتر
توضیحات صفحه نمایش صفحه نمایش کاملا لمسی
حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰ وات
سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار

۳ سرخ کن فیلیپس مدل HD9270/91

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 3
سرخ کن فیلیپس مدل HD9270/91

مشخصات این محصول

طول سیم ۱۲۰ سانتی متر
ظرفیت ۶.۲ لیتر
توضیحات صفحه نمایش صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی
ویژگی‌های نظافتی شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی
محفظه محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق
امکانات تفکیک قطعات
دستگاه نمایش وضعیت لمسی
امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن

۴ خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 1
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

مشخصات این محصول

طول سیم ۱۰۰ سانتی متر
ظرفیت ۶ لیتر
توضیحات صفحه نمایش دیجیتال
حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰

۵ خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 2
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۴۰x۳۵۰x۳۶۰ سانتی‌متر
وزن ۵ گرم
طول سیم ۱ سانتی متر
ظرفیت ۴.۱ لیتر
حداکثر توان مصرفی ۱۴۰۰
ویژگی‌های نظافتی فیلتر قابل تعویض
سیستم ایمنی سیستم قطع خودکار

۶ خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 3
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۰۰x۳۱۰x۳۲۰ سانتی‌متر
وزن ۵ گرم
ظرفیت ۶ لیتر
حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰
ویژگی‌های نظافتی فیلتر قابل تعویض
محفظه محفظه جمع‌آوری سیم
امکانات تفکیک قطعات

۷ خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9654

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 4
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9654

مشخصات این محصول

سایر توضیحات یکی دیگر از مزایای خوب این سرخ کن قابلیت تهیه انواع و اقسام غذا می‌باشد، در واقع با این سرخ کن می‌توانید انواع کیک، سرخ کردنی‌ها، گریل و فرآیند کباب کردن را انجام بدهید و با توجه به سیستم Rapir Air و چرخاننده گرما به صورت ایده‌آل در سراسر سرخ کن می‌توانید غذاها را با کمی روغن و یا حتی بدون روغن و ۹۰ درصد چربی کمتر تهیه نمایید
طول سیم طول سیم
ظرفیت ۱.۴ لیتر
توضیحات صفحه نمایش سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD ۹۶۵۴ دارای دکمه تنظیم درجه حرارت به چرخشی می باشد. همچنین یک نمایشگر نیز برای این سرخ کن طراحی شده است که نمایشگر درجه حرارت و مدت زمان پخت می باشد. عملیات روشن خاموش کردن این سرخ کن و تنظیم برنامه های آن با استفاده از دکمه های که بر روی آن طراحی شده است، انجام می شود. همچنین سبد این سرخ کن به صورت کشویی از داخل دستگاه خارج می شود.
ویژگی‌های نظافتی شست‌وشو با دست
محفظه محل نگهداری سیم برق
امکانات آماده سازی غذا برنامه پخت

۸ خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۱۸

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 5
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۱۸

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۱x۳۸x۲۹ سانتی‌متر
وزن ۷۰۰۰ گرم
طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۲.۲ لیتر
توضیحات صفحه نمایش صفحه نمایش ندارد
حداکثر توان مصرفی ۱۴۵۰
ظرفیت روغن ۲۲ میلی لیتر

۹ خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9220/40

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 6
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9220/40

مشخصات این محصول

طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۰.۸ لیتر
توضیحات صفحه نمایش ندارد
حداکثر توان مصرفی ۱۴۲۵ وات
محفظه محفظه جمع آوری سیم برق
امکانات تفکیک قطعات
سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار

۱۰ خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9252

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 7
سرخ کن فیلیپس مدل HD9252

مشخصات این محصول

وزن ۵ گرم
طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۰.۸ لیتر
توضیحات صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی
حداکثر توان مصرفی ۱۴۰۰
ویژگی‌های نظافتی شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی
دستگاه نمایش وضعیت صفحه نمایشگر

۱۱ خرید سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۶۰

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس - 8
سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۶۰

مشخصات این محصول

ابعاد ۵۷۰x۵۷۰x۵۸۰ سانتی‌متر
وزن ۵ گرم
طول سیم ۱ سانتی متر
ظرفیت ۳ لیتر
توضیحات صفحه نمایش لمسی
محفظه محفظه جمع‌آوری سیم
امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن

مشاهده این محصول در دیجی کالا

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بهتر است قبل از خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس این بخش را مورد بررسی قرار دهید تا با نکته ها و موارد کاربردی بیشتری آشنا شوید و بتوانید انتخابی هوشمندانه را انجام دهید. (از نظر من سرخ کن بدون روغن فیلیپس اصل هلند قطعا نیاز به بررسی ندارد چون واقعا باکیفیت است. اما خوب بد نیست به این موارد هم توجه ای داشته باشید)

  • ظرفیت سرخ کن: هر چقدر ظرفیت سرخ کن بالا تر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت پس سعی کنید ابتدا نیاز خود را شناسای کنید و براساس آن دست به انتخاب بزنید. ظرفیت این محصولات متغییر است.
  • پوشش داخلی نچسب: تمامی سرخ کن های فیلیپس دارای پوششی نچسب و استاندارد هستند. اما جهت اطمینان به نچسب بودن محصول هم توجه ای داشته باشید.
  • رنگبندی: معمولا رنگ سرخ کن های فیلیپس سیاه است اما نگران باشید طراحی و شکل ظاهری این محصولات واقعا زیبا هستند و میتوانند با سلیقه های مختلف سازگاری کاملی را داشته باشند.
  • توان مصرفی: هر چقدر توان مصرفی یک دستگاه بالاتر باشد قدرت و سرعت آن هم بالاتر میرود. پس اگر دوست دارید سریع تر پخت و پز کنید دستگاهی با توان مصرفی بالا را انتخاب کنید.

قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس

قیمت سرخ کن های فیلیپس بسیار متفاوت هستند. این محصولات واقعا باکیفیت هستند و این کیفیت بالا قیمت بالاتری را هم به دنبال دارد. اما به طور کلی قیمت این محصولات از ۴ میلیون تومان شروع و به ۲۰ میلیون تومان ختم میشود که شما باید براساس نیاز خانواده خود دست به انتخاب بزنید.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

در بخش های قبلی سعی کرده ایم بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس و کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم اما برای خیلی از خریداران سوال است که پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس در بازار های ایران کدام است؟ از این رو قصد داریم در این بخش این محصولات پرفروش را معرفی کنیم.

  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل
  • HD9280سرخ کن فیلیپس مدل HD9270/91

این چهار مدل از نظر خریداران جزء برترین ها هستند و توانسته اند تعداد فروش بالایی را تجربه کنند. جدا از فروش بالا دارای قیمتی نسبتا مناسبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا