خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین اسپرسو ساز نوا + خرید ۵ مدل پرفرش نوا با نظر خریداران

معرفی بهترین اسپرسوساز نوا با نظر خریداران قبلی این محصولات

۳.۹/۵ - (۷ امتیاز)

بهترین اسپرسو ساز نوا در بازار ایران کدام مدل است؟ این سوال موضوع اصلی این پست است و ما هم قصد داریم با معرفی بهترین مدل اسپرسو ساز نوا به شما در خرید این محصولات کمک کنیم.

اگر شما هم قصد خرید اسپرسو ساز را دارید قطعا با برند نوا و محصولات آن برخوردی خواهید داشت چون این برند بسیار معتبر و دارای محصولاتی متنوع است. نوا یکی از قدیمی ترین برند های معتبر ژاپنی در زمینه تولید انواع لوازم برقی است. (جاروبرقی، پنکه، اسپرسو ساز، گوشت کوب برقی و… از جمله محصولاتی است که توسط این برند تولید و عرضه شده است.)

اسپرسو ساز های برند نوا علاوه براینکه برای مصارف خانگی ایده ال و مناسب هستند میتوانند برای کسب و کار های کوچک هم مورد استفاده قرار گیرند و این کابرد میتواند اسپرسو ساز های نوا را به یک گزینه جذاب برای انتخاب تبدیل کند. به طور کلی میتوان موارد زیر را جزء کاربرد مزیت های این محصولات در نظر گرفت:

  • توان موتور بالا
  • اضافه شدن نازل بخار آب برای درست کردن قهوه لاته، کاپوچینو، موکا، آمریکانو و…
  • افزایش تقویت فشار بار دستگاه
  • و…

اسپرسو ساز نوا ساخت کجا است؟

نوا یکی از متخصصین فعال در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز ها در جهان است. این برند ژاپنی است و به جرات میتوان گفت که یکی از قدرتمندترین های ژاپن است. نوا با تجربه ای ۳۵ ساله قطعا میتواند محصولاتی بسیار قدرتمند و باکیفیتی را به شما تحویل دهد.

توجه داشته باشید که ما در پست بهترین آسیاب قهوه نوا لیستی از بهترین آسیاب های برقی نوا در بازار را برای شما آماده کرده‌ایم که میتوانید با بررسی دقیق آنها مدلی مناسب و قدرتمند را تهیه نمایید.

انواع اسپرسو ساز نوا

اشنایی با انواع اسپرسوساز های نوا میتواند گامی مهم در انتخاب محصولی کارآمد باشد. در ادامه این بخش سعی داریم شما را با انواع اسپرسو ساز های نوا آشنا کنیم تا با بررسی آنها بتوانید دقیق تر دست به انتخاب بزنید.

  • اسپرسو ساز تگ گروپ: اگر قصد خرید محصولی برای کاربرد های خانگی را دارید این مدل میتواند گزینه ای مناسب برای این کاربرد باشد.
  • اسپرسو ساز دو گروپ: با این مدل میتوانید به طور همزمان دو فنجان قهوه را تهیه آماده کنید. قیمت این محصولات از مدل های قبلی بالاتر است.
  • اسپرسو ساز تمام اتوماتیک: دوست دارید سریع و آسان قهوه دلخواه خود را تهیه کنید؟ قطعا مدل های اتوماتیک برای شما مناسب خواهند بود. اسپرسوساز های اتوماتیک نوا میتوانند مراحل تهیه نوشیدنی را کاملا اتوماتیک انجام دهند.
  • اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک: در فرایند تهیه اسپرسو در این مدل ها شما باید مقدار پودر قهوه، میزان پودر و میزان فشار بخار را تنیظم کنید.

مشاهده قیمت روز بهترین اسپرسو ساز نوا در دیجی کالا

کیفیت اسپرسو ساز نوا

قبل از هر چیزی لازم است شما با کیفیت اسپرسو ساز نوا آشنا شوید تا بتوانید با دیدی بهتر دست به انتخاب بزنید. بدون شک تمامی محصولات موجود در بازار های جهانی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و این قضیه برای اسپرسو ساز های نوا هم صادق است. در ادامه مزایا، معایب و کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • طراحی: تقریبا برند نوا یکی از نام آشناترین برند ها در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز ها است و میتوانند گزینه های بسیار جذاب و باکیفیتی را به شما تقدیم کند. محصولات این برند از لحاظ طراحی و شکل ظاهری میتوانند بسیار جذاب باشند. این محصولات براساس استاندارد های جدید طراحی شده اند و از این لحاظ هیچگونه مشکلی ندارند.
  • بدنه و استحکام: بدنه این محصولات را اکثرا از جنس پلاستیک فشرده شده میسازند تا از وزن محصول کم شود و به راحتی قابل حمل تر شود (البته نوا برخی از محصولات خود را هم از جنس استیل ساخته است). البته قدرت و استحکام بدنه این محصولات واقعا بالا است و اصلا نگران شکستی و خرابی آنها نباشید.
  • قیمت مناسب و گارانتی: قیمت اسپرسو ساز های نوا بسیار مناسب است و در صورت بروز هر مشکلی میتوانید از گارانتی آنها استفاده کنید. فقط سعی کنید از مراکز معتبر محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید.
  • دیگر ویژگی ها: ایمنی بالا، قابلیت شستشوی خودکار، قابلیت تنظیم میزان آب، دارای نشانگر آماده به کار، مجهز به صفحه گرم کننده فنجان و… از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.

مشاهده قیمت روز بهترین اسپرسو ساز نوا در دیجی کالا

مزایای اسپرسو ساز نوا

  • اسپرسو ساز های نوا با ایجاد فشار بالای بخار می توانند قهوه ای باکیفیت را به شما تحویل دهند. پس قدرت و فاشر بالای بخار میتواند اولین مزیت خوب این محصولات باشد.
  •  کاربری آسان، استفاده از اسپرسو ساز های نوا بسیار آسان است و تقریبا هر کسی با هر سطحی میتواند قهوه ای باکیفیت را تهیه نمایید.
  • طراحی زیبا، قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا، رضایت بالای خریداران و… هم میتواند مزایای دیگر این محصولات باشد.

و اما معایب اسپرسو ساز نوا از دیدگاه خریداران

اسپرسو ساز های نوا براساس جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده اند و قطعا قادر به تهیه بهترین قهوه ها هستند اما خوب این قضیه میتواند برای برخی از خریداران به صرفه نباشد و هزینه های اضافی را تحمیل کند. اگر قصد خرید محصولی ارزان تر و معمولی تر را دارید میتوانید مدل های دیگری را تهیه نمایید.

نظر خریداران در مورد اسپرسو ساز نوا

نظرات در مورد اسپرسو ساز نوا
نظرات در مورد اسپرسو ساز نوا

همیشه نظر خریداران قبلی میتواند بهترین منبع برای بررسی و تحقیق در مورد خرید یک محصول از برندی خاص باشد و ما هم در این بخش قصد داریم نظرات خریداران قبلی را مورد بررسی قرار دهیم تا با بررسی این نظرات به نتیجه ای مناسب برای خرید اسپرسو ساز از برند نوا برسیم.

  • کاوه ابتدایی میگه: دستگاه خوبیه یکی از دوستان تو کافه خودش از این مدل داشت حدود دو سال روزی ۴۰_۳۰ شات اسپرسو میگرفت هنوز مثل روز اول کار میکرد من دیدم کارکردش خوبه خریدم و خیلی راضی ام.
  • کاربری از دیجی کالا میگه: من این دستگاهو خریدم ازش راضیم و برای مغازه سوپریم گرفتم کار راندازه عالی هستش
    • با کیفیت

    • استفاده اسان

    • پیشنهاد خرید

  • علی رضا میگه: ۴سال پیش این دستگاهو برای خودم از دیجی خریدم که راضی بودم و الان برای یکی از اقوام خریدم که اونم راضیه. عملکرد خوبی داره و عصاره گیری از پودر قهوه رو بخوبی انجام میده و قهوه رو نمیسوزونه
  • امیر حسین نوازنده میگه: سلام دوستان من دوماه شده خریدم خیلی دستگاه خوب وقدرتمندی است وقهوه باکیفیتی میده.

همانطوری که از نظرات پیدا است بیشتر خریداران از خرید خود راضی بودند و حتی برخی هم به شما پیشنهاد خرید اسپرسو ساز از این برند را هم داده اند. البته در میان نظرات مثبت ارسال شده برخی از خریداران از نداشتن گارانتی معتبر محصول شکایت کرده اند بنابراین در حین خرید حتما به داشتن گارانتی معتبر محصول دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.

مباشی یکی از قدرتمند ترین برند ها در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز ها در سطح جهان است بنابراین پیشنهاد میشود محصولات این برند را در پست بهترین اسپرسو ساز مباشی مورد بررسی قرار دهید.

بهترین اسپرسو ساز نوا + خرید ۵ مدل برتر و ارزان نوا

همانطور که در بخش های قبلی هم گفتیم، نوا یکی از بهترین و معتبر ترین برند ها در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز ها در سطح جهان است به طوری که محصولات آن توانسه جایگاه بسیار ویژه ای را در بین خریداران پیداکند. ما هم در این بخش ۵ مدل از پرفروش ترین و بهترین اسپرسو ساز خانگی نوا را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی آنها بتوانید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ اسپرسوساز نوا مدل SH_146

بهترین اسپرسو ساز نوا - 1
اسپرسوساز نوا مدل SH_146

اسپرسوساز نوا مدل SH_146 یکی از بروزترین محصولات این برند در بازار های ایران است. این محصول با طراحی بسیار زیبا و خاص خود توانسته جایگاه خاصی را برای خود به دست آورد.

کافه لاته، اسپرسو و کاپوچینو انواع نوشیدنی هایی است که توسط این دستگاه قابل تهیه است. یکی از ویژگی های خوب این محصول میتواند سیستم گردم کن فنجان باشد. بدنه این مدل از استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم تولید شده است که دارای وزنی کم و مقاومتی بالا است.

نظرات خریداران درمورد این محصول

سلان خیلی عالی راضیم ازش (قدرت و زیبایی)

من دو سال مداوم استفاده کردم برای کافه آخ نگفت

من که راضیم واسه کار در منزل و کافی شاپ بسیار عالیه

    مشخصات این محصول

    حجم مخزن آب ۱.۲
    امکانات اسپرسوساز سیستم گرم کردن فنجان
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • کاپوچینو
    سایر توضیحات مناسب مصرف خانگی و در کافه های خیلی کوچک ساختار بدنه شامل استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم مناسب استفاده تا ۱۵ فنجان در رو

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    ۲ اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

    بهترین اسپرسو ساز نوا - 2
    اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

    اگر دنبال محصولی بسیار باکیفیت و مناسب هستند و دوست دارید طعم واقعی قهوه را بچشید میتوانید این دستگاه را انتخاب کنید، چون یکی از مزیت های عالی این مدل قابلیت حفظ طعم واقعی قهوه است.

    اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS محصولی با امکانات بالا و بسیار قدرتمند است. این دستگاه برای محیط های کوچک واقعا ایده ال است. البته که برای کاربرد های خانگی هم بینظیر است.

    قابلیت گرم کردن فنجان با صفحه فریض، قابلیت تهیه انواع نوشیدنی ها، وزن بسیار پایین، دارای مخزن ۱.۷ لیتری، قابلیت تولید بخار با فشار ۱۵ بار و… از جمله مزیت های خوب این محصول بشمار میرود.

    مشخصات این محصول

    ویژگی‌های نظافتی سیستم شست‌وشوی خودکار
    حجم مخزن آب ۱.۷
    امکانات اسپرسوساز سیستم گرم کردن فنجان
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    قابلیت تنظیم میزان بخار

    دستی

    اتوماتیک

    اقلام همراه محصول دو سبد تک و دوبل – محفظه شستو شو خودکار – دسته گروب صنعتی

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    ۳ اسپرسو ساز سانفورد مدل SF1397ECM

    بهترین اسپرسو ساز نوا - 3
    اسپرسو ساز سانفورد مدل SF1397ECM

    مشخصات این محصول

    ویژگی‌های نظافتی قابلیت نظافت آسان
    حجم مخزن آب ۱.۶

    امکانات اسپرسوساز

    برنامه‌ریزی، تمپر قهوه، حالت آماده به کار، سیستم گرم کردن فنجان، سینی چکه گیر، نازل بخار، نمایشگر دیجیتال

    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    نوشیدنی‌های قابل تهیه

    آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، شیر گرم 

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    ۴ خرید اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

    بهترین اسپرسو ساز نوا - 1
    اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

    مشخصات این محصول

    جنس بدنه استیل
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • موکا
    • کاپوچینو
    تعداد نازل قهوه یک عدد
    سیستم ایمنی دکمه توقف عملیات
    دستگاه نمایش وضعیت نشان گر آماده به کار
    قابلیت‌ها قابلیت تنظیم میزان آب
    ویژگی‌های نظافتی سیستم شست‌وشوی خودکار
    قابلیت تنظیم میزان بخار ساده
    توان ۱۲۵۰ وات
    قابلیت استفاده از پودر قهوه

    ۵ خرید اسپرسو ساز نوا مدل NCM-140EXPF

    بهترین اسپرسو ساز نوا - 2
    اسپرسو ساز نوا مدل NCM-140EXPF

    مشخصات این محصول

    جنس بدنه استیل
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • کاپوچینو
    • شیر گرم
    تعداد نازل قهوه یک عدد
    سیستم ایمنی دکمه توقف عملیات
    دستگاه نمایش وضعیت نشان گر آماده به کار
    قابلیت‌ها تنظیم میزان غلظت قهوه
    ویژگی‌های نظافتی سیستم شست‌وشوی خودکار
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    طول سیم ۱.۵ سانتی متر
    امکانات اسپرسوساز
    • تمپر قهوه
    • تولید کف شیر
    • سیستم گرم کردن فنجان
    • سینی چکه گیر
    • نازل بخار

    ۶ خرید اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز نوا مدل ۱۴۶

    بهترین اسپرسو ساز نوا - 3
    اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز نوا مدل ۱۴۶

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۴۰ × ۳۰۰ × ۳۷۰ سانتی‌متر
    فشار بخار ۱۵
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • کاپوچینو
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    امکانات اسپرسوساز سیستم گرم کردن فنجان
    حجم مخزن آب ۱.۲
    نوع اسپرسو ساز اسپرسو، کافه لاته، قهوه – اسپرسو – کاپوچینو – کف شیر – لاته – چای و سایر نوشیدنی های گرم
    جنس بدنه استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم
    اقلام همراه محصول  پرتافیلتر – سبد پرتافیلتر – تمپر – دفترچه راهنما

    ۷ خرید اسپرسوساز نوا مدل NCM-150EXPS

    بهترین اسپرسو ساز نوا - 4
    اسپرسوساز نوا مدل NCM-150EXPS

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات دارای صفحه گرم کننده فنجان در قسمت بالایی دارای ولوم تنظیم بخار سینی چکه گیر با قابلیت جدا سازی
    ابعاد ۲۸۰ × ۲۲۵ × ۲۹۵ سانتی‌متر
    وزن ۳.۳ کیلوگرم
    طول سیم ۰.۹ سانتی متر
    توان ۸۵۰ وات
    ظرفیت مخزن ۱.۶
    فشار بخار ۱۵
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • کاپوچینو

    ۸ خرید اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۹ NOVA

    بهترین اسپرسو ساز نوا - 5
    اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۹ NOVA

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات پمپ و بویلر قوی جزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ
    نوع اسپرسو ساز اسپرسوساز خانگی و کافه های کوچک
    دستگاه نمایش وضعیت نشان گر سطح آب
    قابلیت‌ها تنظیم میزان غلظت قهوه
    ویژگی‌های نظافتی فیلتر آب
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • آب جوش
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • موکا
    • کاپوچینو
    • شیر گرم
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    فشار بخار ۱۵ بار
    ابعاد ۲۴۰ × ۳۲۰ × ۳۷۰ سانتی‌متر

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    بهترین اسپرسو ساز خانگی نوا

    اسپرسو ساز های معرفی شده در این پست همگی برای کاربرد های خانگی بسیار مناسب هستند. اما از آنجایی که شما قصد خرید اسپرسو ساز نوا برای کاربرد های خانگی را دارید یاید محصولی خوش قیمت تر و کوچکتری را تهیه نمایید. در ادامه این پست “بهترین اسپرسو ساز نوا” چند مدل از محصولات مناسب کاربرد های خانگی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها محصولی مناسب را تهیه نمایید.

    1. اسپرسو ساز نوا مدل ۱۴۹ با قیمت ۵,۴۹۸,۰۰۰
    2. اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF با قیمت ۵,۷۳۰,۰۰۰
    3. اسپرسو ساز سانفورد مدل SF1397ECM با قیمت ۵,۵۰۰,۰۰۰
    4. اسپرسوساز نوا مدل SH_146 با قیمت ۵,۵۹۸,۰۰۰
    5. اسپرسو ساز نوا مدل NCM با قیمت ۵,۴۰۴,۲۲۰ 
    6. اسپرسو ساز نوا مدل NCM-140EXPF با قیمت ۵,۳۹۸,۰۰۰

    به طور کلی با توجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت که این محصولات معرفی شده جزء بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی نوا در بازار های ایران هستند. پیشنهاد میشود آنها را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

    تشخیص اسپرسو ساز نوا اصلی

    حقیقتا در بازار های ایران محصولات فیک و تقلبی بسیار پیدا میشود پس شما باید بتوانید در این بازار محصولی باکیفیت و اصلی را پیدا کنید. در ادامه نکاتی را برای شما آماده کرده ایم که با مطالعه و رعایت آنها میتوانید مدلی اصلی و باکیفیتی را تهیه نمایید.

    1. اگر قصد دارید خریدی حضوری را انجام دهید حتما به مراکز معتبر شهر خودتان مراجعه کنید و حتما از فروشنده تضمین اصالت و کیفیت کالا را بخواهید.
    2. هیچ محصولی را بدون گارانتی معتبر خریداری نکنید و حتما از اعتبار گارانتی محصول اطمینان پیداکنید.
    3. اگر قصد دارید خریدی اینترنتی را انجام دهید باید از فروشگاه های آنلاین معتبر خریدتان را انجام دهید. به نماند اعتماد الکترونیک سایت توجه کنید، به آدرس فروشگاه، مشخصات، تلفن و… هم توجه کنید.

    سخن پایانی

    بدون شک نوا یکی از بهترین و قدرتمندترین برند ها در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز ها است. محصولات این برند بسیار متنوع و جذاب هستند و قطعا میتوانند گزینه های جذابی برای هر خریداری باشند. ما در این پست سعی کرده ایم بهترین اسپرسو ساز نوا را معرفی کنیم و برای این منظور لیستی از تاپترین های موجود را مورد بررسی قرار داده ایم.

    نوا میتواند رقیبی سر سخت برای برند های مباشی، دلونگی، زیگما و… باشد پس اگر قصد خرید محصولی باکیفیت و ایده الی را دارید حتما اسپرسو ساز های نوا را در اولویت خود قرار دهید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا