خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم آشپزخانهلوازم برقی

ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچ + بررسی ۵ مدل ارزان بازار با نظر خریداران

معرفی ارزانترین تلویزیون 65 اینچ در بازار با بررسی کیفیت و مشخصات آنها

۵/۵ - (۱ امتیاز)

ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچ کدام است؟ اگر قصد خرید تلویزیون ۶۵ اینچی را دارید ولی با برند های معتبر و محصولات خوش قیمت بازار آشنایی لازم را ندارید باما در این پست همراه باشید. ما در این پست ابتدا برند های معتبر ایرانی و خارجی را معرفی کرده ایم و بعد از آن به بررسی کیفیت تلویزیون های خوش قیمت ۶۵ اینچی پرداخته ایم تا با اطلاعات دقیقتری بتوانید محصولات ارزان بازار را مورد بررسی قرار دهید.

تلویزیون های ۶۵ اینچی محصولاتی بسیار خوش ساخت و پرطرفدار هستند چون میتوانند تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارند و برای خانه های بزرگ هم میتوانند گزینه هایی عالی باشند. پس در انتخاب این محصولات شک نکنید چون واقعا ایده ال هستند.

از چه برندی ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچی را بخرم؟

باتوجه به محبوبیت بالای تلویزیون های ۶۵ اینچی تقریبا تمامی برند های ایرانی و خارجی محصولاتی بسیار باکیفیت و ایده الی را تولید و روانه بازار ها کرده اند، پس لازم است شما با این برند ها آشنا شوید.

اگر برند های خوش قیمت بازار را معرفی کنیم باید به اسنوا، جی پلاس، تی سی ال، الیو، دوو و سام اشاره کرد. این برند ها میتوانند خوش قیمت ترین های بازار باشند.

اما اگر بخواهیم برند های قدرتمندتر را معرفی کنیم باید گفت که سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و فیلیپس واقعا برترین های دنیا هستند. البته قیمت محصولات این برند ها بالا است و متاسفانه بیشتر خریداران نمیتوانند از آنها استفاده کنند. پس لازم است قبل از خرید ابتدا بودجه را تعیین کنید و براساس بودجه ای که دارید دست به انتخاب بزنید.

ناگفته نماند اگر قصد دارید بیشتر با برند های معتبر ایرانی و خارجی آشنا شوید میتوانید به پست بهترین مارک تلویزیون مراجعه نمایید. ما در این پست تمامی برند ها و محصولات تاپ آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

مشاهده قیمت روز ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچی در دیجی کالا

کیفیت تلویزیون های ۶۵ اینچی خوبه؟

شکی نیست که تلویزیون های ۶۵ اینچی میتوانند گزینه هایی عالی برای هر خانه و خانواده ای باشند این محصولات دارای صفحه نمایشی بزرگ هستند که میتوانند برای اتاق ها و سالن های بزرگ کاربردی و مناسب باشند.

کیفیت تصاویر این محصولات تماما ۴k هستند و دارای زاویه دید گسترده ای هستند. شما میتوانید در هر زاویه ای که هستید تصاویر را باکیفیت ۴K مشاهده نمایید. کیفیت تصاویر این تلویزیون ها بسیار بالا و واقعی است.

کیفیت صدا هم میتواند مورد بعدی باشد که باید آن را مورد بررسی قرار دهیم. توان بلند گو های این محصولات عموما ۱۰ وات است و در ساخت سیستم صوتی آنها سعی شده است از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده شود.

تمامی تلویزیون های ۶۵ اینچی بازار دارای رابط کاربری هوشمند و سیستم عامل اندروید هستند که به شما این امکان را میدهد به اینترنت متصل شوید و از خدمات وب استفاده کنید. شما با این تلویزیون ها میتوانید وبگردی کنید، فیلم ببینید، برنامه ها را دانلود کنید و در خود تلویزیون ذخیر کنید.

شکی نیست که این محصولات باکیفیت و مطابق استاندارد های روز تولید شده اند و میتوانند به نیاز های مختلف خریداران خود پاسخ دهند. اما به طور کلی طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، طول عمر بالا، صفحه نمایش بزرگ، کیفیت تصاویر عالی، قابلیت ذخیره تصاویر، پردازنده قدرتمند، سرعت بالا و… از جمله مزیت های استفاده از این محصولات هستند. ما در ادامه این پست “ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچ” ۵ مدل از برترین های بازار را برای شما آماده کرده ایم:

ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچ

در ادامه این بخش ۵ مدل از ارزانترین تلویزیون های ۶۵ اینچی بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. این محصولات همگی توسط برند های معتبر ایرانی و خارجی تولید و عرضه شده اند و قطعا از لحاظ کیفیت و کارایی هیچگونه مشکلی ندارند.

توجه داشته باشید که قیمت این تلویزیون ها در حال خاضر بین ۳۱ تا ۳۳ میلیون تومان هستند که میتوان گفت جزء خوش قیمت ترین های بازار هستند. اما باید بدانید که تلویزیون های ۶۵ اینچی سامسونگ، ال جی، سونی و یا پاناسونیک واقعا قدرتمندتر از این مدل ها هستند ولی دارای قیمتی بالاتر هستند، پس اگر میتوانید هزینه بیشتری کنید میتوانید تلویزیون های این برند ها را در اولویت خود قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز ۶۵ اینچ

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ - 1
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز ۶۵ اینچ

مشخصات این محصول

سایر توضیحات گريد انرژي A – پنل IPS – قابليت اتصال به اينترنت دارد
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۶۵ اینچ
پردازنده چهار هسته‌ای
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
فناوری‌های ارتباطی بلوتوث
امکانات و قابلیت‌ها – پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Colors – HDR۱۰ جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر – سیستم عامل: اندروید ۱۱ – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت – قابلیت Quick Mirror های هوشمند بر روی تلویزیونگوشی

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU751S سایز ۶۵ اینچ

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ - 2
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU751S سایز ۶۵ اینچ

مشخصات این محصول

کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۶۵ اینچ
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها  HDR۱۰ – سیستم عامل: اندروید ۱۱ – مقدار رم: ۲ گیگابایت – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
نوع خروجی صدای دیجیتال اپتیکال
فناوری‌های ارتباطی
  • بلوتوث
  • Wi-Fi
  • پورت HDMI
  • پورت LAN
تکنولوژی صفحه LED

۳ تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۶۵C635i سایز ۶۵ اینچ

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ - 3
تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۶۵C635i سایز ۶۵ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی AC ۱۰۰V-۲۴۰V ۵۰/۶۰Hz
سایز صفحه ۶۵ اینچ
تعداد بلندگوها دو عدد
توان هر بلندگو ۱۰ وات
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
امکانات تلویزیون رابط هوشمند

۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۶۵P735 سایز ۶۵ اینچ

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ - 4
تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۶۵P735 سایز ۶۵ اینچ

مشخصات این محصول

سایر توضیحات گريد انرژي A+ – پنل VA – قابليت اتصال به اينترنت دارد – ویرایش کانال‌ها – جدول برنامه – زیر نویس
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۶۵ اینچ
تعداد درگاه های HDMI

سه عدد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite) یک عدد
امکانات و قابلیت‌ها سیستم عامل: اندروید ۱۱ – پرداشگر: ۶۴ bit CA۵۵x۴, ۱.۳GHz – پرداشگر گرافیکی: G۳۱ MP۲, ۸۰۰MHz – حافظه رم: ۲ گیگابایت – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
سایر توضیحات تصویر روشنایی: ۲۸۰ – نسبت کنتراست: ۵۰۰۰:۱ – زاویه دید:۱۷۸°/۱۷۸° – نرخ تازه‌سازی: ۶۰ هرتز – نرخ تازه‌سازی: ۶.۵ میلی ثانیه – ماشین زمان (Time Shift) – ضبط برنامه ها ( PVR) – جدول برنامه ها (EPG) – تکنولوژی HDR۱۰ – تکنولوژی Dolby Vision

۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل ۶۵UB8540 سایز ۶۵ اینچ

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ - 5
تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل ۶۵UB8540 سایز ۶۵ اینچ

مشخصات این محصول

سایر توضیحات  گريد انرژي A – پنل IPS، – قابليت اتصال به اينترنت دارد
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۶۵ اینچ
پردازنده چهار هسته‌ای
تعداد درگاه های HDMI دو عدد
امکانات و قابلیت‌ها – HDR۱۰ – سیستم عامل: اندروید ۱۱
فناوری‌های ارتباطی
  • بلوتوث
  • Wi-Fi

مشاهده این محصول در دیجی کالا

سوالات متداول

ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچ ایرانی بخرم یا خارجی؟

بدون شک کیفیت تلویزیون های خارجی بالاتر از مدل های ایرانی و البته چینی است پس اگر بودجه کافی را در اختیار دارید سعی کنید محصولات خارجی (از برند های معتبر) را در اولویت خود قرار دهید. در غیر این محصولات میتوان تلویزیون های ایرانی را انتخاب کرد چون گارانتی معتبر دارند و میتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را به شما بدهند.

ارزانترین تلویزیون ۶۵ اینچ کدام است؟

در این پست سعی ما بر این بود که تلویزیون خوش قیمت ۶۵ اینچی را مورد بررسی قرار دهیم اما به طور کلی میتوان گفت که مدل های زیر جزء محصولات خوش قیمت بازار هستند و میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز ۶۵ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU751S سایز ۶۵ اینچ
  • تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۶۵C635i سایز ۶۵ اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۶۵P735 سایز ۶۵ اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا