خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقینظر خریداران

نظرات در مورد یخچال جی پلاس + ۱۵ مدل برتر، قیمت روز، نظرات و عکس

میخواهید در مورد یخچال های برند جی پلاس بدانید؟ مدل های برتر را هم نمی شناسید؟

فهرست محتوا نمایش
۳.۷/۵ - (۲۲ امتیاز)

جی پلاس یکی از برند های بسیار محبوب در ایران است، که در زمینه های مختلفی وارد عرصه رقابت شده است. یخچال های برند چی پلاس هم یکی از محصولات پرفروش و خوش قیمت است که نظر کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده است. اما نظرات در مورد یخچال جی پلاس چیه؟ و آیا میتوان به یخچال های جی پلاس اعتماد کرد؟

با ما در این پست همراه باشید تا شما را با مدل های برتر این برند آشنا کنیم، البته ما در پست نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس جدیدترین مدل ها و نظرات خریداران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت یخچال جی پلاس

خیلی از خریداران از ما سوال میکنند که کیفیت یخچال های برند جی جی پلاس چطوره؟ در پاسخ باید گفت این محصولات با کیفیت و برای افرادی که قصد ندارند زیاد هزینه کنند، گزینه ای ایده ال و عالی است.

  • طراحی: به جرات میتوان گفت که جی پلاس در بین برند های ایرانی یکی از بهترین های موجود از لحاظ طراحی یخچال های زیبا و جذاب است. یخچال های جی پلاس در رنگ ها و طرح های بسیار زیبای تولید میشوند به طوری که شما با هر نوع نیاز و سلیقه ای که داشته باشید میتوانید محصولی عالی را انتخاب کنید.
  • تنوع بالا: یکی دیگر از مزیت های خوب یخچال های جی پلاس میتواند تنوع بالای آنها باشد. به یخچال دوقلو نیاز دارید یا ساید بای ساید؟ اصلا فضای کمی را دارید و به مدل های بالا پایین نیازدارید؟ در هر صورت جی پلاس مدلی مناسب را برای شما آماده کرده است.
  • موتور: موتور یخچال یکی از مهم ترین قطعات است و لازم است در حین خرید هر نوع یخچالی از کیفیت و کارایی آن اطمینان حاصل کنید. جی پلاس سعی دارد این قطعه مهم و حیاتی خود را از کشور ها و شرکت های معتبر موجود خریداری کند و از آن در محصولات خود استفاده کند. مصرف انرژی موتور یخچال های جی پلاس پایین است و این خود نشانی از کیفیت آنها دارد.
  • صدای کم: صدا و لرزش پایین نشان از کیفیت موتور یخچال دارد. باتوجه به نظر خریداران میتوان گفت که صدا و لرزش این محصولات بسیار پایین است. البته حتما یخچال را در مکانی تراز قرار دهید چون عدم تراز سطح میتواند صدای یخچال را در آورد.

جهت بررسی کیفیت و آشنایی با محبوبترین یخچال های جی پلاس میتوانید به پست بهترین مدل یخچال جی پلاس مراجعه کنید.

مشاهده قیمت روز بهترین یخچال های جی پلاس در دیجی کالا

مزایا و معایب یخچال جی پلاس

شکی نیست که تمامی لوازم خانگی موجود در بازار های ایران و حتی جهان دارای یکسری مزایا و معایب خاص است و این برای یخچال های جی پلاس هم صادق است. در ادامه این بخش قصد داریم به بررسی مزایا و معایب یخچال های جی پلاس از دیدگاه خریداران بپردازیم تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.

مزایای یخچال جی پلاس 

  • طراحی بسیار زیبا (تقریبا اکثر خریداران از طراحی این محصولات کاملا راضی بوده اند)
  • استفاده از فناوری های روز در تولید یخچال ها.
  • استفاده از تکنولوژی فرش باکس.
  • دارای سیستم هشدار در صورت بروز تغیرات شدید دمایی.
  • استفاده از موتور های هوشمند.
  • قیمت مناسب نسبت به مدل های بازار.
  • مجهز به سیستم پخش هوای تازه در یخچال.
  • و…

و اما معایب یخچال جی پلاس

از دیدگاه خریداران میتوان به این معایب رسید: تعداد کم نمایندگی، عدم برخورداری از یخ ساز های اتوماتیک در اکثر محصولات تولید شده، ضخامت کم کشو ها، نداشن نمایشگر لمسی در مدل های قدیمی و… این موارد جزء معایب یخچال های جی پلاس است.

نظرات در مورد یخچال جی پلاس

اما خریداران چه نظراتی در مورد یخچال های جی پلاس دارند؟ از این نظرات میتوان چه نتیجه ای گرفت؟ در این بخش تعدادی از نظرات ارسالی را برای شما قرار داده ایم تا با مطالعه این نظرات بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و به راحتی بتوانید حرف خریداران و استفاده کننده ها را مورد بررسی قرار دهید.

این ساید رو بعد از کلی تحقیق به عنوان یخچال فریزر دوم از نمایندگی خریدیم و تقریبا یک‌ هفته هست که داریم استفاده میکنیم و تا حالا مشکلی نداشته،به نسبت قیمت و امکانات در مقایسه با محصولات دیگه و سایر برندها خیلی به صرفه و مناسبه،پیشنهاد میکنم به عنوان یخچال فریزر دوم بخرین و تو خریدش شک نکنین،برای یک خانواده کم جمعیت هم به عنوان دستگاه اول عالیه. بعد از نصب، نیم میلیون تومان هم به عنوان هدیه جشنواره تابستانی به حسابتون واریز میشه.

من ابتدا این ساید را از دیجی خریدم در روز اول پس از نصب فریزر از حالت انجماد خارج شد و تعمیر کار گلدیران در کمتر از سه ساعت برای تعمیر آمد ولی یک هفته بعد دوباره فریزر از حالت انجماد خارج شد و تعمیرکار شرکت گفت ایراد قابل حل نیست و خود شرکت بعد دوهفته ساید را برد و یک ساید جدید آوردن این کارشون ارزشمند بود.دستگاه اول که خراب بود دایما یک صدای ویز مانند داشت ولی دستگاه جدید کاملا بی صدا است.
من این محصول رو از دیجی کالا خریداری کردم وقتی بدستم رسید مامور ارسال به من گفت به هیچ وجه کارتون رو باز نکنید از گارانتی خارج میشه و بعد از سوال از پشتیبانی دیجی کالا کارتون رو باز کردم که متوجه شدم درب یخچال ضربه خورده خیلی ناراحت شدم و نمیدونم با این همه دردسر که بردیم تا طبقه ۳ چکار باید کرد و درون سایت نوشته بود که حمل تا طبقه ۳ رایگان میباشد که مامور ارسال در لابی ساختمان تحویل دادن و گفتن باید کارگر بگیرید.
عالی بود هنوز استفاده نکردم ولی بااین رنج قیمت عالیه
من خریدم حمل و نقل به عهده شرکت بود ؛ برخورد فروشنده و ماموران نصب بسیار خوب ؛ قیمتش مناسب ، طراحی زیبایی داره اما جنس و رنگ و روکش بدنه بسیار ضعیفه ؛ مدام صدای وز وز داره ؛ طبقات بالایی یخچال سردتره طبقات پایینه ( سرمای یکنواخت نداره)
من یه هفته س که این یخچال رو خریداری کردم واقعا عالیه البته بگم اگه قبلا یخچال خارجی داشتید مثل ال جی و غیره این به پای اونا حداقل تو کیفیت بدنه نمیرسه ولی تو یخچال های ایرانی تو بهترین حالتش قرار داره
خیلی راضی هستیم،فقط اینکه ماتاخریدیم حدود۱ میلیون قیمت کاهش دادید این حیلی ناراحتمون کرد

خیلی زیبا. کاربردی.مثل سایدهای دیگه درش سنگین نیست.چیزاضافه ای نداره.

مشاهده قیمت روز بهترین یخچال های جی پلاس در دیجی کالا

نظر تعمیرکاران درمورد یخچال جی پلاس چیه؟

بدون شک نظر تعمیر کاران میتوان یکی از فاکتور های مهم برای خرید این محصولات باشد. چون آنها کاملا با این محصولات آشنایی لازم را دارند و میتوانند راهنمای مناسبی برای ما باشند.

“یخچال های جی پلاس از لحاظ طراحی میتوانند با برند های خارجی رقابت کنند البته که کیفیت و کارایی یخچال هایی چون سامسونگ و یا ال جی از این محصولات بالاتر است اما جی پلاس هم دست کمی از آنها ندارد. قیمت این محصولات بسیار رقابتی است و در بازار های ایران جزء مدل های خوش قیمت است.”

“باتوجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت که بیش از ۸۰ درصد از خریداران از کیفیت و کارایی این محصولات راضی هستند. موتور این یخچال ها هوشمند است و میواند در مقابل قطع ناگهانی برق مقاوم باشد و این نکته ای مهم و عاملی برای جلوگیری از خرابی باشد.”

این دو پاراگراف نظرات تعمیرکاران درمورد یخچال های مختلف جی پلاس است با این حال ما بررسی بیشتر این محصولات را بر عهده خودتان میگذاریم. اما برای راحتی بیشتر شما ما در ادامه ۱۵ مدل از برترین های بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

بهترین یخچال های جی پلاس + ۱۵ مدل برتر

در این پست “نظرات در مورد یخچال جی پلاس” ما ۱۵ مدل از بهترین یخچال های برند جی پلاس را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. جهت مشاهده قیمت روز مدل مورد نظرتان میتوانید بر روی دکمه مشاهده قیمت روز، عکس های بیشتر و خرید این محصول کلیک نمایید.

ما در پست بهترین مارک یخچال فریزر دوقلوی ایرانی جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.

۱ یخچال و فریزر ۲۸ فوت ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7525W

نظرات درمورد یخچال جی پلاس - 1
یخچال و فریزر ۲۸ فوت ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7525W

مشخصات فنی این محصول

گنجایش یخچال: ۳۳۲ لیتر

تعداد طبقات یخچال: ۴

تعداد طبقات درب یخچال: ۴

تعداد کشو: ۲ عدد

گنجایش فریز: ۱۷۵ لیتر

نمودار مصرف انرژی: A++

وزن: ۸۰ کیلوگرم

گنجایش کل به لیتر: ۵۰۷

نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۲ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-M7525BS

نظرات درمورد یخچال جی پلاس - 2
یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-M7525BS

مشخصات فنی این محصول

تعداد طبقات یخچال: ۴

تعداد طبقات درب یخچال: ۴

تعداد کشو: ۲ عدد

نمودار مصرف انرژی: A++

وزن: ۸۰ کیلوگرم

گنجایش کل به لیتر: ۵۰۷

محدوده گنجایش کل به لیتر: ۴۹۱ تا ۵۵۰

نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

گنجایش کل به فوت: ۲۸

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۳ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-M7625

نظرات درمورد یخچال جی پلاس - 3
یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس مدل GSS-M7625

مشخصات فنی این محصول

گنجایش یخچال: ۳۳۲ لیتر

امکانات یخچال: بدون برفک

تعداد طبقات یخچال: ۴ عدد

تعداد طبقات درب یخچال: ۴ عدد

گنجایش فریز: ۱۴۰ لیتر

امکانات فریزر: بدون برفک، یخساز اتوماتیک (آب شهری)

نمودار مصرف انرژی: A+

نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

سایر ویژگی‌ها

  • فیلتر تصفیه آب / امکان سرمایش سریع در یخچال (Quick Cooling) / محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی / امکان سرمایش سریع در فریزر (Quick Freezing) / سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow / عملکرد صرفه‌جویی در مصرف انرژی (Eco) / دارای نشانگر LED

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۴ یخچال و فریزر دوقلو ۳۰ فوت جی پلاس مدل GRF-M2720W

نظرات درمورد یخچال جی پلاس - 4
یخچال و فریزر دوقلو ۳۰ فوت جی پلاس مدل GRF-M2720W

مشخصات فنی این محصول

گنجایش یخچال: ۳۵۱ لیتر

امکانات یخچال: نمایشگر

تعداد طبقات یخچال: ۴

تعداد طبقات درب یخچال: ۴

تعداد کشو: ۲ عدد

گنجایش فریز: ۲۵۰ لیتر

نمودار مصرف انرژی: A++

گنجایش کل به فوت: ۳۰

سایر ویژگی‌ها: محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی نمایشگر LED فناوری انجماد سریع- Super freezing فناوری سرمایش سریع- Super Cooling قابلیت باز شدن درب از هر دو سمت آبریز متصل به آب شهری

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۵ یخچال و فریزر دوقلو ۳۰ فوت جی پلاس مدل GRF-M2720S

نظرات درمورد یخچال جی پلاس - 5
یخچال و فریزر دوقلو ۳۰ فوت جی پلاس مدل GRF-M2720S

مشخصات فنی این محصول

گنجایش یخچال: ۳۵۱ لیتر

تعداد طبقات یخچال: ۴ عدد

تعداد طبقات درب یخچال: ۴ عدد

گنجایش فریز: ۲۵۰ لیتر

تعداد طبقات فریزر: ۴ عدد

تعداد طبقات درب فریزر: ۴ عدد

نمودار مصرف انرژی: A++

وزن: ۱۵۵ کیلوگرم

سایر ویژگی‌ها: نورپردازی لامپ یخچال : LED – آبسردکن – یخساز نیمه اتومات – صفحه نمایش – فیلتر تصفیه آب – سیستم خنک کننده سریع – سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow – محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی – تکنولوژی بدون برفک No Frost – امکان سرمایش سریع در یخچال (Quick Cooling) 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۶ خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 1
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال  یخچال و فریزر ساید بای ساید
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۳۳۵ لیتر
گنجایش فریز ۱۷۵ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۵۱۰ لیتر
ارتفاع ۱۷۷۰ میلی‌متر
عمق  ۶۶۰ میلی‌متر

۷ خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916T

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 2
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916T

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی +A
اطلاعات نوع یخچال ساید بای ساید
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۱۹۵ لیتر
گنجایش فریز ۱۸۳ لیتر
گنجایش کل به لیتر

۳۷۸ لیتر

ارتفاع ۱۸۰۳ میلی‌متر
عمق ۶۹۵ میلی‌متر 

۸ خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K718BG

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 3
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K718BG

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال  یخچال و فریزر ساید بای ساید
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال  ۳۳۵ لیتر
گنجایش فریز ۱۷۵ لیتر
گنجایش کل به لیتر  ۵۱۰ لیتر
ارتفاع ۱۷۷۰ میلی‌متر
سایر ویژگی‌های یخچال
  • دارای تکنولوژی بدون برفک
  • مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow)
  • سرمایش سریع در یخچال و فریزر Quick Freezing / Quick Cooling
  • دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی
  • مجهز به عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday
  • مجهز به نمایشگر LED لمسی

۹ خرید یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K516W

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 4
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K516W

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر بالا پایین
نوع مقاومت در برابر برفک  نوفراست
گنجایش یخچال ۴۰۷ لیتر
گنجایش فریز ۱۱۵ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۵۲۷ لیتر
ارتفاع ۱۸۳۵ میلی‌متر
عمق ۷۹۰ میلی‌متر 

۱۰ خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916W

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 5
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916W

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی +A
اطلاعات نوع یخچال ساید بای ساید
نوع مقاومت در برابر برفک  نوفراست
گنجایش یخچال ۱۹۵ لیتر
گنجایش فریز ۱۸۳ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۳۷۸ لیتر
ارتفاع ۱۸۰۳ میلی‌متر
عمق ۶۹۵ میلی‌متر

۱۱ خرید یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K311W

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 6
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K311W

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی +A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۱۶۵ لیتر
گنجایش فریز ۱۵۰ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۳۱۵ لیتر
ارتفاع ۱۸۵۵ میلی‌متر
محدوده گنجایش کل به لیتر ۲۵۱ تا ۳۵۰ لیتر 

۱۲ خرید یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K518

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 7
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K518

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر بالا و پایین
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۴۰۷ لیتر
گنجایش فریز ۱۱۵ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۵۲۲ لیتر
ارتفاع ۱۸۴۰ میلی‌متر
سایر ویژگی‌های یخچال
  • مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه غذایی Multi Air Flow
  • دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی
  • دارای کشو با دمای نزدیک به صفر جهت نگهداری بهتر Chill Drawer

۱۳ خرید یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K516S

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 8
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K516S

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر بالا پایین
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۴۰۷ لیتر
گنجایش فریز  ۱۱۵ لیتر
گنجایش کل به لیتر  ۵۲۷ لیتر
ارتفاع ۱۸۳۵ میلی‌متر
محدوده گنجایش کل به لیتر ۴۹۱ تا ۵۵۰ لیتر 

۱۴ خرید یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K515S

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 9
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K515S

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال  یخچال و فریزر بالا پایین
نوع مقاومت در برابر برفک  نوفراست
گنجایش یخچال ۳۴۹ لیتر
گنجایش فریز  ۱۰۷ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۴۵۶ لیتر
ارتفاع ۱۷۸۵ میلی‌متر
محدوده گنجایش کل به لیتر  ۳۵۱ تا ۴۹۰ لیتر

۱۵ خرید یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K516T

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 10
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K516T

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر بالا پایین
نوع مقاومت در برابر برفک  نوفراست
گنجایش یخچال  ۴۰۷ لیتر
گنجایش فریز

۱۱۵ لیتر

گنجایش کل به لیتر  ۵۲۷ لیتر
ارتفاع  ۱۸۳۵ میلی‌متر
محدوده گنجایش کل به لیتر ۴۹۱ تا ۵۵۰ لیتر

۱۶ خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 11
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر ساید بای ساید
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۳۳۲ لیتر
گنجایش فریز ۱۷۵ لیتر
گنجایش کل به لیتر  ۵۰۷ لیتر
ارتفاع ۱۷۷۰ میلی‌متر
محدوده گنجایش کل به لیتر ۴۹۱ تا ۵۵۰ لیتر

۱۷ خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 12
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی  ++A
اطلاعات نوع یخچال  یخچال و فریزر ساید بای ساید
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
گنجایش یخچال ۳۳۵ لیتر
گنجایش فریز  ۱۷۵ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۵۱۰ لیتر
ارتفاع ۱۷۷۰ میلی‌متر
محدوده گنجایش کل به لیتر ۴۹۱ تا ۵۵۰ لیتر 

۱۸ خرید یخچال و فریزر دوقلو جی پلاس مدل GRF-K214

نظرات در مورد یخچال جی پلاس - 13
یخچال و فریزر دوقلو جی پلاس مدل GRF-K214

مشخصات این محصول

نمودار مصرف انرژی ++A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر دوقلو
نوع مقاومت در برابر برفک  نوفراست
گنجایش یخچال  ۳۵۱ لیتر
گنجایش فریز ۲۵۰ لیتر
گنجایش کل به لیتر ۶۰۱ لیتر
ارتفاع ۱۸۵۵ میلی‌متر
سایر ویژگی‌های یخچال
  • – مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه
  • – مجهز به امکان سرمایش سریع در یخچال
  • – مجهز به عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر
  • – دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی
  • بهترین یخچال جی پلاس چی میتونه باشه؟ در حقیقت این مدل از جمله بهترین های این لیست است، پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

بیشتر بخوانید: ما در پست بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا جدیدترین و با کیفیت ترین یخچال های ساید بای ساید اسنوا را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت یخچال های جی پلاس چطوره؟

با توجه به مطالعه نظرات خریداران میتوان گفت که کیفیت و کارایی بالایی دارد و قطعا میتواند یکی از برند های خوب در این زمینه باشد.

بهترین مدل یخچال جی پلاس کدومه؟

ما در این پست بهترین یخچال های برند جی پلاس را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.

‫۵ نظرها

  1. سلام یه سوال داشتم از طراحای جی پلاس میخواستم بپرسم شما با چه عقلی یخچال رو پایین طراحی کردید فریزر رو بالا اونم فریزر به سبک ۵۰ سال پیش بدون کشو یه بزرگتر بالا سره شما نیست

  2. اصلا پیشنهاد نمیکنم من یخچال جی پلاس خریدم بدنه کناری یخچال کلی ناهمواری داره دیواره یخچال برق جزئی داره ک ایراد فنی هست.اصلا پیشنهاد نمیکنم.هر طوری شده بدون گارانتی از بانه یخچال اصل بخرید

  3. وقت بخیر یخچال و فریزر فوجی پلاس برج۹سال گذشته خریداری کردم هر یک ماه تایک ماه و نیم دوباره می‌برم نمایندگی یا خود نمایندگی می‌آید منزل برای تعمیر وتا همین الان نه اساسی درست کردن ونه حاضر به مرجوع کردن هستند واقعا کلافه شدم از این محصول وکارخانه سازنده بارییس کارخانه هم صحبت کردم ولی متأسفانه زیر بار مرجوع کردن نمیروند اگر خودشان یخچال و فریزر همچنین مشکلی داشت ساکت میشودن

  4. سلام
    من یخچال ساید جی پلاس خریدم بدتر این نمیشه به شما هم پیشنهاد میکنم نخرید کیفیت پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا