خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

مشخصات اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ / بررسی مزایا، معایب، کیفیت و قیمت

بررسی مشخصات اسپرسو ساز مباشی 2020 + معرفی کیفیت و نظر خریداران

۵/۵ - (۱ امتیاز)

اسپرسو ساز های مباشی محصولاتی بسیار زیبا و باکیفیت هستند که میتوانند برای هر خانه و خانواده ای مناسب و کاربردی باشند. این برند به حدی معتبر و خوشنام است که در مدت زمان کوتاهی توانست در بازار های جهانی جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد. یکی از محصولات پرفروش مباشی اسپرسو ساز ۲۰۲۰ است که ما در این پست قصد داریم کاملا شما را با مشخصات اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

اسپرسو ساز مباشی مدل ۲۰۲۰ محصولی زیبا و بسیار پرطرفدار است و میتواند آشپزخانه شما را به یک کافه کوچک تبدیل کند. این محصول با امکانات مناسب و کارایی خوبی که دارد میتواند بهترین نوشیدنی ها را برای شما آماده کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول و مشخصات آن آشنا شوید.

ناگفته نماند که ما در پست بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی برترین محصولات این برند را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ ساخت کجا است؟

مباشی برندی فوق العاده باکیفیت و قدرتمند است که توانسته با ارائه محصولاتی بینظیر در بازار های جهانی جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد. این برند ژاپنی است که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. پس دستگاه اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ ساخت کشور ژاپن است.

از لحاظ کیفیت و کارایی به هیچ عنوان به این محصول شک نکنید چون واقعا قدرتمند و بادوام است. (البته باید در حین خرید مواظب باشید که محصول فیک و بی کیفیتی را به شما تحویل ندهند. سعی کنید از مراکز معتبر و فروشگاه های شناخته شده اقدام به خرید نمایید.)

قیمت اسپرسو ساز مباشی مدل ۲۰۲۰

باتوجه به کیفیت و کارایی بالای این دستگاه میتوان گفت که قیمت این محصول بسیار مناسب است. اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰ دستگاهی با کارایی بالا و تعداد فروش بالا است که در حال حاضر میتوانید آن را با قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری نمایید. جهت مشاهده قیمت دقیق تر این دستگاه میتوانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

مشاهده قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل ۲۰۲۰ در دیجی کالا

کیفیت اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰

  • طراحی: خوب از لحاظ شکل ظاهری و طراحی واقعا بی ایراد است. جنس بدنه این دستگاه استیل است. وزن کمی دارد و به راحتی میتوانید دستگاه را جابه جا کنید. جدا از این بسیار مقاوم است.
  • فشار بخار: یکی از معیار های مهم در انتخاب اسپرسو ساز توجه به قدرت تولید بخار آن است. این دستگاه میتواند بخار را با قدرت ۱۵ بار واقعی تولید کند که عددی بسیار مناسب و ایده ال است.
  • کاربری آسان: این مدل دارای پنل کاربری لمسی است که همین امر موجب شده استفاده از این دستگاه تا حد بسیار زیادی آسان شود. پس اگر زیاد در این زمینه تخصص ندارید میتوانید به راحتی کار با دستگاه را یاد بگیرید.
  • سایر ویژگی ها: قابلیت تنظیم دما، مخزن آب ۱.۸ لیتری، قابلیت تهیه همزمان دو فنجان اسپرسو، قابلیت شستشوی آسان و… از جمله ویژگی های خوب این محصول است.

نظرات درمورد اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰

من در حدود ۲سال هست که ازاین مدل استفاده میکنم.واقعا ازش راضی هستم.هیچ وقت منو لنگ نگذاشته وتقریبا باکیفیتی مشابه کافه بهم اسپرسو داده

هواگیریش یه کم سخته ولی اگه خوب هواگیری بشه عالیه،من پیشنهاد میکنم در ابتدا با قطره چکان یا پیکر هوا گیری کنید

ظاهر بسیار شیکی داره،کیفیت عصاره گیری بالایی هم داره حتی در حد قهوه های کافی شاپ،حتما پیشنهاد میکنم بدون شک خرید کنید

خیلی خوشگله. جنسش پلاستیکیه مثل عکسا که حس فلزی میده نیست ولی در کل خوشگله. پرتا فیلترش خوبه. سرعتش هم خوبه. فعلا روز اوله مشکلی ندیدم.

به نسبت قیمت کارآیی خوب و ظاهری زیبا داره

عالی الان یک سال میگذره همچنان مثل روز اول خوبه

نسبت به قیمتش خیلی خوبه.من معمولآ هرشب استفاده می‌کنم. عالیه

ظاهرش زیباست با سبکی کلاسیک کمی صدا و فوم خوبی که انتظار داشتم نداد ولی نسبت به قیمتش بد نبود

دستگاه کار راه اندازی هست و کار باهاش راحته

    مشخصات فنی اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰

    مشخصات اسپرسو ساز مباشی 2020
    بررسی مشخصات اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰
    شناسه کالا ۲۸۰۰۰۰۱۰۱۵۱۵۱
    توان ۱۳۵۰ وات
    جنس بدنه استیل
    فشار بخار ۱۵ بار واقعی
    صفحه لمسی دارد
    ظرفیت مخزن آب ۱.۸ لیتر

    مشاهده قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل ۲۰۲۰ در دیجی کالا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا