خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

سرخ کن بدون روغن چی بخرم + معرفی مدل و برند های قدرتمند بازار

سرخ کن بدون روغن چی بخرم؟ مزایا و معایب سرخ کن های بدون روغن چیه؟

۳.۹/۵ - (۷ امتیاز)

سرخ کن بدون روغن چی بخرم؟ از چه برندی بخرم؟ مزایا و معایب سرخ کن های بدون چیه؟ از شما هم قصد خرید محصولی باکیفیت، خوش قیمت و مناسب هستید، پیشنهاد میکنم با ما در این پست همراه باشید. ما سعی داریم با معرفی برند ها و محصولات تاپ بازار به شما در خرید سرخ کن مناسب کمک کنیم.

به جرات میتوان گفت که سرخ کن های بدون روغن یکی از بهترین محصولات اختراع شده توسط انسان است. این محصولات میتوانند تا ۹۰ درصد روغن مصرفی خانواده ها را کاهش دهد که این خود میتواند مزیتی عالی و عاملی برای حفظ سلامتی خانواده ها باشد. در حقیقت مصرف زیاد روغن میتواند افراد به انواع بیماری های قلبی مبتلا کند پس بهتر است مصرف روغن را تا حد امکان کاهش دهیم تا بتوانیم سلامت خود را حفظ کنیم.

مزیت سرخ کن بدون روغن چیه؟

خوب بد نیست قبل از خرید این سرخ کن بدون روغن با مزیت های این محصولات بیشتر آشنا شوید تا بتوانید هوشمندانه و آگاهانه دست به انتخاب بزنید.

  • صرفه جوی در مصرف روغن: این دستگاه ها میتوانند بشدت مصرف روغن را کاهش دهند که این خود مهمترین و بزرگترین مزیت این محصولات است. در حقیقت کاهش مصرف روغن یعنی سلامتی بیشتر خانواده.
  • سهولت در استفاده: یکی دیگر از مزیت های خوب این محصولات، میتواند سهولت در استفاده از آنها باشد. مواد غذایی مورد نظرتان را تحویل سرخ کن دهید و حالت و تایمر را تنظیم کنید، غذای سالم، خوشمزه و آماده را تحویل بگیرید، به همین سادگی.
  • ایمن تر از سرخ کن های عادی: شکی نیست استفاده از این محصولات بسیار ایمن و آسان است و شما میتوانید با آسان ترین حالت از آنها استفاده کنید. سیستم قطع خودکار این محصولات از سوختگی غذا ها جلوگیری میکند.
  •  به فضای زیادی نیاز ندارد: اندازه های این محصولات تقریبا کوچک است و شما میتوانید آن را در هر جای آشپزخانه خود قرار دهید. جدا از این، طراحی شکل ظاهری این سرخ کن ها واقعا زیباست و میتواند فضای آشپزخانه را حسابی زیباتر کند.

و اما معایب سرخ کن بدون روغن چیه؟

قطعا این محصولات در کنار مزایایی زیادی که دارند، دارای معایب خاص خود هم هستند پس بهتر است با این معایب بیشتر آشنا شوید. در ادامه این پست “سرخ کن چی بخرم” این موارد را مورد بررسی قرار داده ایم:

  • قیمت بالاتر: شکی نیست که قیمت این سرخ کن ها نسبت به مدل های معمولی بالاتر است. پس اگر نمیخواهید زیاد هزینه کنید باید این محصولات را از لیست خریدتان خط بزنید. ناگفته نماند این محصولات بسیار متنوع هستند پس میتوانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید مدلی مناسب را تهیه نمایید.
  • پرجمعیت هستید؟ اگر شما دارای خانواده ای پر جمعیت هستید، این محصولات برای شما زیاد کاربردی نخواهد بود چون ظرفیت این محصولات محدود است و برای خانواده های پر جمعیت مناسب نیست.

حالا که با مزایا و معایب سرخ کن های بدون روغن آشنا شده اید بهتر است برند های معتبر و خوشنام بازار را هم بشناسید چون خرید محصولی باکیفیت بدون شناخت برند های معتبر امکان پذیر نخواهد بود.

مشاهده قیمت روز بهترین سرخ کن های بدون روغن در دیجی کالا

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن چی بخرم
بهترین مارک سرخ ن بدون روغن

برند های بسیار زیادی در سرتاسر جهان در زمینه تولید انواع سرخ کن های بدون روغن فعالیت دارند که در این بین تعداد کمی از آنها کیفیت و کارایی عالی را دارند و میتوانند گزینه های قابل اعتمادی برای خرید باشند. که ما در ادامه آنها را مورد بررسی قرار داده ایم، باما همراه باشید:

فیلیپس

شکی نیست که فیلیپس یکی از برترین و موفق ترین برند های فعال در زمینه تولید انواع سرخ کن های بدون روغن است. که ما در پست بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس محصولات این برند برتر را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم. فیلیپس برندی هلندی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد و قطعا میتواند انتخابی هوشمندانه و قابل اعتماد باشد.

تفال

قطعا رقیب بزرگ فیلیپس و یا سایر سرخ کن های بازار، تفال است. تفال میتواند محصولاتی باکیفیت و بسیار بادوام تولید کند. تفال برندی فرانسوی است که در سال ۱۹۵۴ تاسیس شده است. تفال هم میتواند متخصصی بسیار با ارزش باشد و محصولات آن هم واقعا باکیفیت و ایده ال هستند. (میتوانید در پست بهترین سرخ کن بدون روغن تفال بیشتر با این محصولات آشنا شوید.)

کنوود

کنوود هم میتواند دومین تولید کننده برتر انواع سرخ کن های بدون روغن باشد. قیمت مناسب، کیفیت ساخت عالی و طراحی زیبا و متنوع از جمله مزیت های خوب محصولات این برند هستند. جهت بررسی محصولات برتر کنوود میتوانید به پست بهترین سرخ کن بدون روغن کنوود مراجعه نمایید.

گوسونیک

گوسونیک هم برندی ترکیه ای  و فعال در زمینه تولید سرخ کن های بدون روغن است. این برند سعی دارد محصولات باکیفیت و خوش قیمتی را تولید و روانه بازار های جهانی کند. طراحی این محصولات بسیار عالی و جذاب است و قطعا میتواند گزینه های خوش ساخت و مناسبی را در اختیار خریداران خود قرار دهد.

سایر برند های برتر

شیائومی، دسینی، مباشی و نینجا از جمله برند های معتبر و خوشنام بازار هستند که میتوانید از محصولات آنها هم دیدن نمایید.

سرخ کن بدون روغن چی بخرم؟

در این پست با برند های برتر، مزایا و معایب انواع سرخ کن های بدون روغن آشنا شده اید، اما الان قصد داریم در ادامه این پست لیستی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار را که توسط برند های معتبر و قدرتمند تولید شده اند را مورد بررسی قرار دهیم تا با بررسی آنها بتوانید محصولی عالی و اصلی را تهیه نماید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

سرخ کن بدون روغن چی بخرم - 1
سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

به طور کلی قیمت سرخ کن های بدون روغن گوسونیک بسیار مناسب و اقتصادی است این محصولات میتوانند گزینه هایی مناسب برای افرادی باشند که قصد خرید محصولی گران قیمت را ندارند.

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 محصولی بسیار زیبا و باکیفیت است که میتواند تا ۸ لیتر ظرفیت داشته باشد. این مدل دارای تایمر یک ساعته است و تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد حرارت تولید میکند. یکی از مزیت های خوب این محصول میتواند نچسب بودن پوشش داخلی آن باشد. این قابلیت شستشوی دستگاه را بسیار آسان میکند و کیفیت غذا را هم بهتر می کند.

صفحه نمایش لمسی هم کار را برای استفاده از این محصول آسان کرده است. تایم را مشخص کنید، مواد غذای را در دستگاه قرار دهید، حالت را هم انتخاب کنید، کمی صبر کنید و غذا را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید، همین!

مشخصات این محصول

ظرفیت ۸ لیتر
امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن
ویژگی‌های نظافتی ظرف متحرک و قابل شست‌وشو
سایر توضیحات توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، گنجایش ۸ لیتر، تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، دارای ۸ برنامه پخت متنوع، تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب جداشو و قابل شستشو، دارای لامپ داخلی، تنظیمات لمسی ،ظرف سرخ کن با طراحی جدید که پخت و پز مواد غذایی قابل مشاهده میباشد
حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰ وات
توضیحات صفحه نمایش صفحه لمسی
طول سیم ۵۰ سانتی متر

۲ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

سرخ کن بدون روغن چی بخرم - 2
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ یکی از محصولات بسیار خوش ساخت و پرفروش بازار است. این مدل با توان ۲۰۰۰ وات میتواند انواع غذا های سرخ کردنی را در سریع ترین زمان آماده کند. ظرفیت این مدل ۶ لیتر است و برای خانواده های پر جمعیت گزینه ای مناسب نخواهد بود.

یکی از ویژگی های جذاب این محصول قابلیت ارائه گزارش های دقیق از وضعیت غذا است. صفحه نمایش لمسی و دیجیتال این اجازه را به شما میدهد که وضعیت دستگاه را کاملا تحت کنترل قرار دهید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰، با ظرفیت بالا، صفحه نمایش دیجیتال و قدرت توان مصرفی بالا یک انتخاب مناسب برای شماست. با این محصول شما میتوانید در کمترین زمان و در بهترین حالت ممکن غذا ها را آماده کنید. طراحی زیبا، قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا، پوشش داخلی نچسب، ظرفیت مناسب و… از جمله میزیت های خوب این محصول به شمار میرود.

مشخصات این محصول

ظرفیت ۶ لیتر
حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰
توضیحات صفحه نمایش دیجیتال
طول سیم ۱۰۰ سانتی متر

۳ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن چی بخرم - 3
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

مشخصات این محصول

ظرفیت ۴.۱ لیتر
امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن
سیستم ایمنی سیستم قطع خودکار
امکانات تفکیک قطعات
ویژگی‌های نظافتی فیلتر قابل تعویض
حداکثر توان مصرفی ۱۴۰۰
توضیحات صفحه نمایش بدون صفحه نمایش

۴ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

سرخ کن بدون روغن چی بخرم - 4
سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

مشخصات این محصول

ظرفیت ۶ لیتر
امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن
سایر توضیحات توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، گنجایش ۶ لیتر، تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، دارای ۸ برنامه پخت متنوع، تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب جداشو و قابل شستشو، دارای لامپ داخلی، تنظیمات لمسی ،ظرف سرخ کن با طراحی جدید که پخت و پز مواد غذایی قابل مشاهده میباشد
حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰
توضیحات صفحه نمایش صفحه لمسی
طول سیم ۵۰ سانتی متر

۵ سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505

سرخ کن بدون روغن چی بخرم - 5
سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505

مشخصات این محصول

ظرفیت ۴.۲ لیتر
امکانات آماده سازی غذا صفحات جداشونده
توضیحات صفحه نمایش لمسی
طول سیم ۱۰۰ سانتی متر

۶ سرخ کن بدون روغن مباشی مدل ME-AF989

سرخ کن بدون روغن چی بخرم - 6
سرخ کن بدون روغن مباشی مدل ME-AF989

مشخصات این محصول

ظرفیت ۵ لیتر
امکانات آماده سازی غذا برنامه پخت
سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار
دستگاه نمایش وضعیت نشانگر LED
سایر توضیحات دارای تایمر ۱ ساعته برنامه های پیش فرض روی صفحه نمایش قابل مشاهده است
حداکثر توان مصرفی ۱۶۰۰ وات
توضیحات صفحه نمایش دارای صفحه لمسی

مشاهده این محصول در دیجی کالا

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

قبل از خرید هر سرخ کن بدون روغنی بهتر است این بخش را مورد بررسی قرار دهید، چون ما در این بخش نکته های کاربردی را برای شما آماده کرده ایم که با مطالعه آنها میتوانید محصولی بهتری را تهیه نمایید.

  • جنس نچسب: سرخ بدون روغنی میتواند باکیفیت شود که جنس داخلی آن نچسب باشد و مواد غذای به آن نچسبد. پس بهتر است قبل از خرید از نچسب بودن محصول اطمینان حاصل کنید. جنس نچسب کیفیت غذا را بالاتر میبرد و به راحتی هم قابل شستشو است.
  • ظرفیت: ظرفیت سرخ کن های بدون روغن بیشتر برای خانواده های کم جمعیت و یا با جمعیت متوسط مناسب است. پس قبل از خرید هر محصولی به جمعیت خانواده خود و ظرفیت محصول توجه کنید و مدلی متناسب با نیازتان را تهیه نمایید.
  • گارانتی: بدون شک یکی از مهترین مواردی که باید در حین خرید به آن توجه کنید گارانتی و ضمانت اصالت کالا است. هرگز هیچ محصولی را بدون گارانتی خریداری نکنید چون امکان دارد به شما محصولی فیک را تحویل دهند.
  • طراحی: طراحی سرخ کن های بدون روغن واقعا زیبا است و قطعا میتوانند با هر نوع سلیقه ای سازگار باشند. اما سعی کنید مدلی را تهیه نمایید که با سایر لوازم آشپزخانه سازگاری کاملی را داشته باشد.
  • ایمنی: حتما مدلی را تهیه کنید که دارای قابلیت خاموشی خودکار باشد. این قابلیت ایمنی دستگاه را بالا میبرد و از سوختن غذا هم جلوگیری میکند.

قیمت سرخ کن بدون روغن چقدره؟

قیمت سرخ کن های بدون روغن بستگی به ظرفیت، برند و قابلیت های آن دارد. هر چقدر برند شناخته شده تر باشد قطعا قیمت محصولات آن ها هم بالاتر میرود. اما در کل قیمت این محصولات از ۳ میلیون تومان شروع می شود و به ۲۰ میلیون تومان هم ختم خواهد شد. البته که مدل های ارزانتر و گران قیمت تری هم وجود دارد.

سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟

در قسمت های قبلی اسامی برند های معتبر و خوشنام بازار را مورد بررسی قرار داده ایم اما در کل میتوان گفت که برند های فیلیپس، گوسونیک، تفال، شیائومی، کنوود و مباشی جزء برترین های موجود در بازار های ایران هستند.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن کدام است؟

ما با قرار دادن معیار های چون تعداد فروش بالا، قیمت مناسب، میزان رضایت بالای خریداران و کیفیت ساخت مناسب مدل های پرفروشی را آماده کرده ایم که در صورت نیاز میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.

  • سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰
  • سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

نتیجه گیری

سرخ کن بدون روغن محصولی بسیار کاربردی و مناسب برای هر خانواده ای است. این محصولات میتوانند میزان مصرف روغن خانواده را بشدت کاهش دهند پس این محصولات میتوانند در تامین سلامتی اعضای خانواده نقشی بسزا را ایفا کنند.

ما در این پست “سرخ کن بدون روغن چی بخرم” لیستی از برترین محصولات بازار را برای شما آمده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید. این محصولات همگی توسط برند های معتبر و قدرتمند بازار تولید شده اند.

منابع این پست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا