لوزام شخصی مردانهمد و پوشاکمردانه

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه – زیبا، ارزان و با کیفیت

قصد خرید ساعت مچی مردانه را دارید؟ می خواید پرفروش ترین های سال رو ببینید؟

۴.۷/۵ - (۶۶ امتیاز)

بدونه شک برای شما هم پیش آمده که یک صفحه از سایت فروشگاهی را به قصد خرید یک ساعت باز کنید ولی نتوانسته اید یک ساعت خوب را انتخاب کنید؟ و صفحه را نا امیدانه بسته اید. اما این بار قضیه کمی متفاوت است، ما در این راهنمای خرید ساعت مچی مردانه برای شما علاوه بر  ارائه راهنمای خرید، ساعت های مچی بسیار با کیفیتی را هم برای شما آماده کرده ایم.

ما در این مقاله که یک راهنمای خرید ساعت مچی مردانه بسیار کامل است ، مواردی چون معرفی برند های برتر تولید ساعت، فاکتور های یک ساعت مچی ، نکات مهم هنگام خرید ساعت و … را به طور کامل توضیح داده ایم. پس با ما همراه باشید تا شما را تا انتخاب یک ساعت مچی مناسب همراهی کنیم.

کلا سه نوع ساعت مچی مردانه در بازار وجود دارد، آنالوگ(عقربه ای) ، دیجیتال و دیجیتال / آنالوگ که به اختصار این سه مدل را تعریف خواهیم کرد.

پیشنهاد به شما: اگر قصد خرید ساعت مچی هوشمند را دارید پیشنهاد می کنم پست ساعت هوشمند چی بخرم را با حوصله مطالعه کنید تا بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

ساعت مچی مردانه آنالوگ

ساعت مچی مردانه آنالوگ
ساعت مچی مردانه آنالوگ زیبا

ساعت آنالوگ ساعتی است که دارای عقربه ها(ساعت،دقیقه، وثانیه) می باشد که شماره های آن معمولا یونانی ، انگلیسی و … هستند. این مدل از ساعت ها برای کاربرد های رسمی و قرار ملاقات ها بسیار مناسب هستند.

ساعت مچی مردانه دیجیتال

این نوع ساعت های اعداد (ساعت،دقیقه،ثانیه) به صورت دیجیتالی نمایش داده می شوند و معمولا برای کاربرد های غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد(نکته : انواع خاصی از ساعت های دیجیتالی هوشمند هم وجود دارند که برای کاربرد های رسمی،ورزشی،روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.)

ساعت مچی دیجیتالی و آنالوگ مردانه

این مدل از ساعت ها برای کاربرد های روزمره بسیار کاربردی هیتند، با داشتن این ساعت می توانید لذت استفاده از هر دو ساعت آنالوگ و دیجیتال را با هم تجربه کنید. اما شما سعی کنید برای موقعیت های رسمی از ساعت های آنالوگ استفاده کنید.

یک پیشنهاد خوب: ما در پست ساعت مچی ارزان قیمت برای شما بهترین ساعت های ارزان سال را لیست کرده ایم و اگر قصد خرید ساعت های ارزان را دارید پیشنهاد می کنم این پست را از دست ندهید.

بهترین مارک های ساعت مچی مردانه

اولین قدم در خرید یک ساعت مچی خوب، شناخت برند های مطرح و شناخته شده در این زمینه می باشد، در زیر لیست بهترین برند های ساعت ساز جهان را برایتان آماده کرده ایم.

  • برند رولکس ROLEX
  • برند کاسیو CASIO
  • برند سیکو SEIKO
  • برند دیزل DIESEL
  • برند سیتیزن
  • برند امگا
  • برند تیسو

مشاهده پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه

اندازه صفحه: اولین و مهم ترین مورد در خرید ساعت مچی اندازه صفحه می باشد، شما باید قبل از خرید ساعت به سبک ساعتی که می خواهید بخرید فکر کرده باشید، به طوری که ساعت های کلاسیک صفحه کوچتری نسبت به ساعت های اسپرت دارند.

شما باید به تیپ شخصیتی خود نیز فکر کنید و بعد ساعت بخرید، افرادی که تیپ شخصیتی آنها رسمی می باشد ساعت های کلاسیک و آنالوگ(عقربه ای) استفاده می کند و افراد عادی و علاقمند به تیپ اسپرت از ساعت های اسپورت با صفحه های بزرگتر استفاده می کنند.

جنس صفحه: جنس صفحه ساعت هم یکی از فاکتور های مهم در انتخاب ساعت است، معمولا جنس صفحه ساعت ها از شیشه، پلاستیک، تلق، کریستال می باشد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

ساعت های با صفحه کریستال یکی از انتخاب های بسیار خوب می باشد چون محکم و ضد خش می باشند، صفحه های شیشه ای امکان شکستن آن ها وجود و صفحه های پلاستیکی نیز در مقابل خط و خش مقاوم نیستند.

جنس بند ساعت: جنس بند ساعت های مچی معمولا از نوع چرم و فلز می باشد. بند های فلزی بسیار با دوام و محکم هستند و برای کاربرد های روزمره و رسمی پیشنهاد می شود. اما ساعت های با بند چرم بسیار شیک تر و جذاب تر هستند و در موقعیت های کاری و رسمی بسیار موثر مواقع می شوند.

برند ساعت: در کنار موارد گفته شده ، برند نیز یکی از فاکتور های مناسب در انتخاب ساعت است، ما در قسمت قبل برند های معروف در زمینه تولید ساعت را برای شما معرفی کرده ایم اگر قسمت قبل را مطالعه نکرده اید حتما برگردید و آن را  مطالعه کنید.

۵ نکته مهم که باید به آن توجه کنید

نکته اول: برای استایل های رسمی از بند ساعت چرمی و  رنگ مشکی استفاده کنید.

نکته دوم: برای استایل های نیمه رسمی می توانید از هر دو بند فلزی و چرمی استفاده کنید.

نکنه سوم: بند فلزی برای فعالیت های روزمره بهتر است چون حس قدرت را انتقال می دهد.

نکته چهارمم: بند های چرمی استایل شما را جذاب تر می کند سعی کنید از این بند استفاده کنید.

نکته پنجم: اگر شما فقط یک ساعت میخرید، ساعت با بند فلزی برای شما مناسب تر است چون استحکام بیشتری دارد.

۱ خرید ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک مدل GA-100CM-8ADR

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - مدل جی شاک
خرید ساعت مچی مردانه – مدل جی شاک بسیار با کیفیت

جی شاک یکی از زیر برند های ، برند معروف ژاپنی کاسیو می باشد، این محصول با طرح چریکی خاکستری و با عملکرد بسیار بالا توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین خریداران برای خود پیدا کند.

این ساعت ویژگی های چون ، فرم قاب گرد، جنس شیشه از کریستال معدنی، جنس بدنه از رزین، جنس بند از رزین، مقاومت در برابر آب و … را دارد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۲ خرید ساعت مچی دیجیتال کاسیو مدل F-91W-1DG

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - مدل کاسیو
ساعت مچی مردانه – کاسیو بسیار با دوام و دقیق

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین و پرفروش ترین های برند کاسیو، ساعت مچی دیجیتال کایسیو مدل F-91W-1DG می باشد. این مدل بسیار محکم و با دوام است و در عین کارامدی بالا قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول ضد آب بوده و جنس بدنه آن از رزین است.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۳ خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو ۱۳۷۴L-1AVDF

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - کاسیو
ساعت مچی مردانه – کاسیو بسیار زیبا

یکی از محصولات برند معروف ژاپنی (کاسیو) ساعت مچی مدل ۱۳۷۴L-1AVDF می باشد که کیفیت بسیار بالای دارد. جنس بدنه این محصول از فلز و بند آن از چرم ساخته شده و یک انتخاب بسیار هوشمندانه می باشد. (این ساعت برای کاربردهای رسمی بسیار ایده ال می باشد)

مقایسه قیمت و خرید محصول

۴ خرید ساعت مچی عقربه ای والار کد LF1547

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - والار
ساعت مچی مردانه – والار با قیمت مناسب و کیفیت بالا

شرکت والار یکی دیگر از شرکت های سازنده ساعت با کیفیت می باشد، این شرکت چند سالی است که در بازار ایران وارد رقابت با دیگر برند ها شده است. از ویژگی های این ساعت می توان به : جنس صفحه از شیشه معدنی ، جنس بدنه از پلاستیک، جنس بند از چرم مصنوعی و … اشاره کرد. قیمت این محصول بسیار پایین است ولی زیبای خاصی را به دستان شما هدیه می دهد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۵ خرید ساعت مچی دیجیتالی مردانه اسکمی مدل ۱۳۵۸

 
راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - اسکمی
ساعت مچی مردانه – اسکمی مدل ۱۳۵۸ شیک و با دوام

شرکت اسکمی یکی از برند های معروف در تولید ساعت می باشد، ساعت های تولید شده توسط این شرکت بسیار زیبا و متنوع می باشد، به طوری که توانسته در سطح جهانی جایگاه بسیار خوبی برای خود پیدا کند.

از ویژگی های ساعت های این برند می توان به استفاده از موتور های با کیفیت ژاپنی، استفاده از استیل، شیشه ، چرم در ساخت ساعت ها اشاره کرد. توصیه هلورین به شما این ساعت را دقیق بررسی کنید.

این مدل از ساعت اسکمی از چرم مصنوعی برای بند و از شیشه معدنی برای صفحه ساعت استفاده کرده است. ساختار این ساعت زیبا و قیمت آن نیز بسیار مناسب است. ساعت اسکمی مدل ۱۳۵۸ دارای ویژگی های چون ضد آب، تاریخ شمار، جنس بند از پلاستیک، جنس صفحه از رزین، تایمر، آلارم، ارتفاع سنج، دما سنج، فشار سنج و … را دارد. این ساعت کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۶ خرید ساعت مچی دیجیتالی مردانه اسکمی مدل ۱۲۵۱

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - اسکمی مدل 1251
ساعت مچی مردانه – اسکمی مدل ۱۲۵۱ زیبا و کاربر پسند

ساعت مچی مردانه اسکمی مدل ۱۲۵۱ یکی دیگر از ساعت های بسیار شیک با فرم صفحه گرد می باشد که توسط شرکت اسکمی ارائه شده است. این ساعت براساس آمار های معتبر سایت دیجی کالا میزان رضایتمندی کاربران را ۹۲ درصد معرفی کرده است و این یعنی کیفیت بسیار بالا وقیمت بسیار مناسب.

این ساعت ویژگی های چون ضد آب، تاریخ شمار، تایمر آلارم، نورپس زمینه ، جنس شیشه از رزین و … اشاره کرد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۷ خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل ۹۰۶۹

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - اسکمی مدل 9069
ساعت مچی مردانه – اسکمی مدل ۹۰۶۹ با کیفیت بالا

ساعت مچی مردانه مدل اسکمی ۹۰۶۹ یک ساعت بسیار خوب و انتخابی هوشمندانه می باشدريال جنس بند این محصول از استیل ضد زنگ و عقربه های شب تاب می باشد. از این ساعت می توانید برای کاربردهای رسمی، روزمره استفاده کرد.

این مدل دارای رنگ نقره ای جنس شیشه آن از شیشه معدنی ساخته شده است. اگر به دنبال یک محصول خوب و ارزان هستید این محصول انتخاب خوبی می باشد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۸ خرید ساعت مچی عقربه ای مدل IS 9553 – TO-RZ

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه – جنس غیر اصل

این مدل ساعت مچی مردانه بسیار با کیفیت و بسیار ارزان قیمت می باشد، ویژگی های این محصول عبارت اند از کیفیت بالا، قیمت مناسب، نوع کاربری ورزشی، روزمره، کلاسیک ، رسمی، ضد آب، ضد حساسیت.

این محصول برای کسانی که نمیخواهند هزینه زیادی برای خرید ساعت بکنند بسیار مناسب است.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۹ خرید ساعت مچی عقربه ای

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - ساعت عقربه ای
ساعت مچی مردانه – غیر اصل اما زیبا

این مدل ساعت مچی عقربه ای با بند چرمی، و ساختار زیبایی آن هر دستی را زیبا می کند و جلوه بسیاری شیکی را به شما هدیه می دهد.

این ساعت مچی برای کاربری های ورزشی، روزمره، رسمی کاربرد دارد و جنس بدنه آن از فلز می باشد. اقلام همراه این محصول یک عدد جعبه هدیه می باشد که شما می توانید از این محصول برای هدیه دادن به دوستاتان استفاده کنید.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۱۰ خرید ساعت مچی دیجیتالی مردانه اسکمی قطب نما دار

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - اسکمی قطب نما دار
ساعت مچی مردانه – اسکمی بسیار شیک و بادوام
ساعت های مچی اسکمی در کنار زیبای و کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی هم دارند و هر کسی می تواند از این مدل ساعت ها تهیه کند.
این ساعت با کیفیت اسکمی دارای ویژگی های چون جنس شیشه از رزین، آلارم، قطب نما، تایمر، تاریخ شمار، جنس بدنه از پلاستیک، جنس بند از پلاستیک و … اشاره کرد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۱۱ خرید ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل جی شاک

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - کاسیو جی شاک
ساعت مچی مردانه – مدل کاسیو جی شاک بسیار زیبا

شرکت ژاپنی کاسیو، یکی از معروف ترین برند های ساعت ساز در سطح جهان می باشد، محصولات این برند در بازار های جهانی جایگاه ویژه برای خود پیدا کرده است. محصولات این برند زیبا، با کیفیت و مقرون به صرف هستند.

ویژگی های این برند عبارت اند از مناسب برای کاربری های ورزشی، رسمی، ضد آب و مقاوم در آب تا ۲۰۰ متر، ضد ضربه، تاریخ شمار، تایمر، آلارم.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۱۲ خرید ساعت مچی دیجیتالی اسکمی مدل ۱۲۸۳

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - دیجیتالی
ساعت مچی مردانه – دیجیتالی و از جنس محکم رزین

بر اساس آمار سایت دیجی کالا، میزان رضایت کاربران از این محصول ۴.۴ از ۵ می باشد و این گواهی بر کیفیت و محبوبیت این محصول می باشد.

از ویژگی های این محصول می توان به مقاوم در برابر آب، ضد ضربه، تاریخ شمار، تایمر، آلارم، نور پس زمینه ، جنس شیشه از رزین، جنس بدنه از پلاستیک، جنس بند از پلاستیک و … اشاره کرد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۱۳ خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل ۹۱۵۶

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - اسکمی عقربه ای
ساعت مچی مردانه – اسکمی عقربه ای از جنس فلز

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل ۹۱۵۶، یک ساعت شیک و مدرن می باش که جنس چرمی بند آن می تواند هر دستی را زیبا کند. این ساعت بسیار زیبا و مناسب برای قرارملاقات ها و کاربری های رسمی می باشد.

از ویژگی های این محصول میتوان به جنس شیشه از شیشه معدنی، جنس بدنه از فلز، جنس بند از چرم، و … اشاره کرد. این ساعت یک انتخاب بسیار هوشمندانه می باشد و سازگار با هر سلیقه و هر کاربری می باشد.

مقایسه قیمت و خرید محصول

۱۴ خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه - اسکمی عقربه ای با کفیت بالا
ساعت مچی مردانه – اسکمی زیبا و با کیفیت

ساعت های برند اسکمی از زیبای خاصی برخوردار هستند و کیفیت بسیار بالای دارند، این ساعت به شکلی بسیار مدرن طراحی شده است.

از ویژگی های این محصول می توان به  مورد استفاده برای کاربری های روزمره، رسمی، لوکس، اسپرت، جنس شیشه از شیشه معدنی، جنس بدنه از فلز، جنس بند از آلیاژ روی، مقاومت در برابر آب و … اشاره کرد.

قیمت ساعت های مچی مردانه بالا است؟

قیمت ساعت های مچی به عواملی زیادی بستگی دارد، قیمت برخی از ساعت های مچی به ۳۸ میلیون تومان هم می رسد، اما شما می توانید با ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان ساعت مچی خوبی را برای خود انتخاب کنید.

قبل از خرید به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای دریافت پاسخ بهتر است وارد سایت شوید و این راهنمای خرید ساعت مچی مردانه را مطالعه کنید. اما جنس بدنه، جنس دسته، ضد آب و ضد ضربه بودن و… می تواند از جمله موارد مهمی باشد که باید به آن توجه کنید

انواع ساعت های مچی؟

ساعت های مچی در انواع و ابعاد گوناگونی تولید شده اند اما به طور کلی ای ساعت ها در دو نوع دیجیتال و آنالوگ تولید شده اند.

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا