خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین یخچال تی سی ال + خرید ۵ مدل یخچال پرفروش تی سی ال در بازار

معرفی بهترین یخچال تی سی ال در بازار های ایران با بررسی کیفیت و ویژگی های آنها

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

بهترین یخچال تی سی ال در بازار های ایران کدام است؟ آیا یخچال های تی سی ال باکیفیت هستند؟ اگر شما هم قصد خرید یخچال را دارید و برند تی سی ال را انتخاب کرده اید میتوانید با ما در این پست همراه باشید تا کاملا با این برند و کیفیت محصولات آنها آشنا شوید.

تی سی ال یکی از برند های شناخته شده در بازار ایران است که در زمینه تولید لوازم خانگی چون یخچال و تلویزیون فعالیت دارد. محصولات این برند خوش قیمت، زیبا، باکیفیت و بادوام هستند و بدون شک میتوانند گزینه های مناسبی برای خرید و یا بررسی باشند.

یخچال تی سی ال ساخت کجا است؟

تی سی ال یک کمپانی چند ملیتی در کشور چین است که در زمینه تولید انواع یخچال های خوش قیمت و باکیفیت فعالیت دارد. این برند در سال ۱۹۸۵ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

تی سی ال فقط در زمینه تولید یخچال فعالیت ندارد و این برند سعی دارد لوازم های خانگی متنوعی را تولید و به دست مصرف کننده برساند.

پس یخچال های تی سی ال ساخت کشور چین هستند. کیفت این یخچال ها میتواند نسبت به قیمتی که دارند مناسب باشند.

یخچال تی سی ال خوبه؟ بخرم؟

همانطوری که میدانید تی سی ال برندی چند ملیتی است و محصولات خوش قیمت و باکیفیتی را به دست خریداران میرساند. اما بهتر است بدانید که محصولات تی سی ال در مدل های متفاوتی تولید می شوند و قطعات آنها هم در صورت خرابی بدون هیچ زحمتی پیدا می شود.

به طور کلی باید گفت که اگر شما میتوانید برای خرید یخچال پول بالاتری را پرداخت کنید بهتر است به سراغ محصولات ال جی، سامسونگ و یا بوش بروید در غیر این صورت تی سی ال و یا برند های ایرانی میتوانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

جهت بررسی یخچال ای ایرانی میتوانید به پست بهترین یخچال ایرانی مراجعه نمایید تا با برند های برتر و محصولات پرفروش آنها بیشتر آشنا شوید.

بررسی مزایا و معایب یخچال های تی سی ال

بدون شک هر محصولی که تولید و عرضه می شود دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود است و این برای محصولات این برند هم صادق است. در ادامه سعی داریم مزایا و معایب این یخچال ها را از دید کاربران مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با آگاهی بهتری دست به انتخاب بزنید.

مزایای یخچال های تی سی ال

  • کیفیت و طول عمر مناسب.
  • ظاهری زیبا و طراحی شیک.
  • مصرف انرژی پایین.
  • بدون برفک.
  • قابلیت کنترل و تنظیم دمای یخچال.
  • صدا و لرزش کم.

و اما معایب یخچال های تی سی ال، متاسفانه محصولات کشور های خارجی در ایران دارای مشکل عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب هستند. پس میتوان اصلی ترین مشکل این محصولات را خدمات پس از فروش ضعیف توصیف کرد. البته تمامی یخچال های تی سی ال دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت ایجاد مشکل میتوانید با پیگیری آن را برطرف نمایید.

مشاهده قیمت روز بهترین یخچال های تی سی ال در دیجی کالا

بهترین یخچال تی سی ال

در ادامه این بخش بهترین یخچال های تی سی ال ساید بای ساید و فریزر را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که این محصولات همگی دارای قیمتی مناسب، طراحی زیبا، کیفیتی عالی و گارانتی معتبر هستند پس می توانند گزینه های مناسبی برای بررسی بیشتر و یا خرید باشند.

توجه: ما در پست بهترین لباسشویی تی سی ال، لباسشویی های برتر این برند را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم که در صورت نیاز میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

بهترین یخچال ساید بای ساید تی سی ال

یخچال های ساید بای ساید تی سی ال جزء محصولات بسیار زیبا و باکیفیت این برند است. شکی نیست در این شرایط اقتصادی این محصولات میتوانند گزینه های بسیار مقرون به صرفه و جذاب باشند. از این رو در ادامه دو مدل از مدل های موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها مدلی مناسب و عالی را انتخاب نمایید.

۱ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت تی سی ال مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD

بهترین یخچال تی سی ال - 1
یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت تی سی ال مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD

تی سی ال یکی از برند های معروف و شناخته شده در این ایران است که فعالیت گسترده ای در زمینه تولید انواع یخچال های باکیفیت و قدرتمند دارد. یکی از محصولات بسیار زیبا و باکیفیت این برند یخچال های ساید بای ساید است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت تی سی ال مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD هم یکی از مدل های بسیار پرفروش و قدرتمند این برند است که خریداران زیادی از آن راضی هستند و کیفیت و کارایی آن را هم تایید کرده است. (چندین نظر در مورد این محصول را بخوانید)

بنظرم به نسبت ایرانی بودن و قیمت یخچال خوبیه و ارزش خرید داره حمایت از کالای ایرانی هم میشه
یخچال خوبی نسبت به قیمت وجای که داره توی این گرونی
برای افرادی که با بودجه معمولی یخچال بزگ و جا دار می‌خواهند عالی است در شهرستان من از چند جا قیمت گرفتم بیست تا سی درصد گران‌تر میداد

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال یخچال و فریزر ساید بای ساید
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۲۱
    گنجایش فریز ۱۳۸
    گنجایش کل به لیتر ۴۵۹
    گنجایش کل به فوت ۲۸
    سایر ویژگی‌ها دارای یخساز دستی

    ۲ یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت تی سی ال مدل S660-AGD/AWD/ASD/AMD

    بهترین یخچال تی سی ال - 2
    یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت تی سی ال مدل S660-AGD/AWD/ASD/AMD

    یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت تی سی ال مدل S660-AGD/AWD/ASD/AMD در دو رنگ تیتانیومی و نقره‌ای مات تولید و عرضه شده است. این محصول میتواند انتخابی عالیو  اقتصادی برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط باشد. طراحی این مدل بسیار زیبا است و قطعا میتواند با هر نوع سلیقه و چیدمانی سازگاری کاملی را داشته باشد.

    گارانتی معتبر، طراحی و رنگبندی زیبا، مصرف انرژی پایین، قابلیت سرمایش سریع، قابلیت حفظ تازگی مواد خوارکی، دارای نمایشکر LED باکیفیت و لمسی و… از جمله ویژگی های عالی این محصول است.

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال یخچال و فریزر ساید بای ساید
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۹۰
    گنجایش فریز ۲۰۷
    گنجایش کل به لیتر ۵۹۷
    گنجایش کل به فوت ۲۸
    سایر ویژگی‌های فریزر محدوده دما بین ۱۵- تا ۲۲- درجه سانتی‌گراد

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    بهترین یخچال و فریزر تی سی ال

    در ادامه این بخش ۳ مدل از بهترین و پرفروش ترین یخچال و فریزر های تی سی ال در بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید. این محصولات میتوانند گزینه های جذابی در رنج قیمت های پایین باشند.

    ۳ یخچال و فریزر ۲۶ فوت تی سی ال مدل T575-AWD/ASD

    بهترین یخچال تی سی ال - 3
    یخچال و فریزر ۲۶ فوت تی سی ال مدل T575-AWD/ASD

    یخچال و فریزر ۲۶ فوت تی سی ال مدل T575-AWD/ASD یکی از محصولات بسیار پرفروش و باکیفیت تی سی ال است. این سخچال باگنجایش بالا و کیفیت عالیی که دارد توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار برای خود به دست آورد.

    اگر دارای جمعیتی کم و یا متوسط هستید این محصول میتواند برای شما ایده ال باشد. سفید، استیل، تیتانیومی و نقره ای مات رنگ های متنوع و جذاب این یخچال هستند.

    موتور باکیفیت، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش عالی، کیفیت بالا، طراحی زیبا و رنگبندی متنوع، رضایت بالایی خریداران، طراحی ساده وشیک، استحکام بالای بدنه و… از جمله ویژگی های عالی این محصول است.

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال یخچال و فریزر بالا و پایین
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۹۵
    گنجایش فریز ۱۲۳
    گنجایش کل به لیتر ۵۱۸
    ۵۱۸ ۲۶
    سایر ویژگی‌ها آبسردکن نيمه اتوماتيك با مخزن آب

    ۴ یخچال و فریزر ۲۰ فوت تی سی ال مدل T575-AMD/AGD

    بهترین یخچال تی سی ال - 4
    یخچال و فریزر ۲۰ فوت تی سی ال مدل T575-AMD/AGD

    یخچال و فریزر ۲۰ فوت تی سی ال مدل T575-AMD/AGD محصولی ارزان قیمت و مناسب برای خانواده های کم جمعیت است. این مدل با مصرف انرژی کم و موتور باکیفیت میتواند مدت زمان زیادی را با شما همراه باشد.

    یخچال وسیله ای است که همیشه روشن است و اگر مصرف انرژی آن بالا باشد میتواند هزینه های برق شما را حسابی بالا ببرد. اما این مدل با مصرف انرژی پایینی که دارد میتواند هزینه های برق را تاحد زیادی کاهش دهد. (صدا و لرزش پایین این یخچال نشان از کیفیت موتور و سلامت آن دارد.)

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال یخچال و فریزر بالا و پایین
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۳۹۵
    گنجایش فریز ۱۲۳
    گنجایش کل به لیتر ۵۱۸
    ارتفاع ۱۷۵۰ سانتی‌متر
    سایر ویژگی‌های فریزر محدوده دما بین ۱۵- تا ۲۲- درجه سانتی‌گراد

    ۵ یخچال و فریزر ۲۲ فوت تی سی ال مدل F540-AWD/AMD/AMD/ASD

    بهترین یخچال تی سی ال - 5
    یخچال و فریزر ۲۲ فوت تی سی ال مدل F540-AWD/AMD/AMD/ASD

    اگر قصد خرید محصولی جادار، زیبا و و بسیار شیک را دارید قطعا این مدل میتواند یکی از گزینه های عالی برای شما باشد. طراحی و کیفیت این مدل بسیار عالی است و میتواند برای هر نوع نیاز و سلیقه ای مناسب باشد.

    صدا و لرزش این محصول بسیار پایین است و این میتواند نشان از کیفیت و کارایی عالی موتور این مدل باشد. جدا از کیفیت عالی موتور میتوان به طراحی شیک و اندازه عالی آن اشاره کرد.

    مصرف انرژی پایین، طراحی در دو رنگ سفید و تیتانیومی، ظرفیت بالا، دارای قابلیت برفک زایی خودکار، مناسب برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط و… ازجمله ویژگی های عالی این محصول است.

    مشخصات این محصول

    نمودار مصرف انرژی A+
    نوع یخچال یخچال و فریزر بالا و پایین
    نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
    گنجایش یخچال ۲۹۶
    گنجایش فریز ۱۳۳
    گنجایش کل به لیتر ۴۲۹
    گنجایش کل به فوت ۲۲
    سایر ویژگی‌ها آبسردکن نيمه اتوماتيك با مخزن آب

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا