خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین گوشت کوب برقی دسینی + معرفی ۴ مدل پرفروش در بازار

معرفی بهترین گوشت کوب برقی دسینی در بازار های ایران با بررسی کیفیت و کارایی این محصولات

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بهترین گوشت کوب برقی دسینی در بازار ایران کدومه؟ کیفیت گوشت کوب برقی های دسینی خوبه؟ نظر خریداران در مورد گوشت کوب برقی دسینی چیه؟ این ها پرتکرارترین سوالاتی هستند که درباره گوشت‌کوب‌برقی دسینی پرسیده می‌شود. بهتر است با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیح تمام آن‌ها بپردازیم.

گوشت کوب برقی یکی از ضروری‌ترین لوازم آشپرخانه است. گاهی پیش می‌آید که نیاز به پوره‌ کردن، له کردن و یا خرد کردن مواد دارید. در این حالت داشتن یک گوشت کوب برقی بسیار لازم است تا با کمترین فشار و در کسری از ثانیه تمام مواد را با هم مخلوط کند. دسینی یکی از برندهایی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند. در ادامه بهترین گوشت کوب برقی دسینی را معرفی کرده‌ایم.

گوشت کوب برقی دسینی ساخت کجاست؟

اینکه دسینی ساخت کجاست بسیار ابهام برانگیز است. برخی معتقدند که دسینی یک برند ایتالیایی است و برخی دیگر معتقدند که ساخت کشور چین است. اما باید خدمت شما عرض کنم که تمامی محصولات دسینی ساخت کشور چین است اما صاحب برند آن یک شرکت ایرانی است.

در واقع این شرکت ایرانی با انتخاب یک اسم خارجی ذهن ها را متقاعد کرده که این محصولات ساخت کشور ایتالیا هستند. اما تکلیف چیست، گوشت‌کوب‌برقی دسینی بخریم یا نه؟ اگر چه این محصولات در کشور چین ساخته میشوند اما کیفیت آنها قابل قبول است. دسینی سالهاست که محصولات متنوعی از جمله اتو، گوشت کوب برقی ، آبمیوه گیری، غذاساز، تابه های دو طرفه و… را تولید و به بازار ایران و ترکیه عرضه میکند.

اگر در مورد خرید گوشت‌کوب‌برقی دسینی دچار شک شده‌اید، باید ابتدا به بررسی کیفیت و کارایی آن بپردازید و در نهایت نظر خریداران قبلی را در این مورد بشنوید. با ما همراه باشید تا به جواب تمام سوال هایتان برسید.

بهترین گوشت کوب برقی از نظر کاربران مقاله‌ای است که ما در آن به طور کامل برند‌هایی که بهترین گوشت‌کوب‌برقی های موجود در بازار را تولید میکنند، بررسی کرده ایم. از آن دیدن فرمایید.

گوشت کوب برقی دسینی خوبه؟

قطعا باید قبل از انتخاب و خرید بهترین گوشت کوب برقی دسینی، به بررسی کیفیت و کارایی آن بپردازید. سعی کنید قبل از خرید هر محصولی ویژگی‌های آن را با سطح استاندارد مقایسه کنید. این کاری است که ما در ادامه انجام داده ایم.

طراحی: خانم ها دقت کنند که علاوه بر توجه به رنگبندی و زیبا بودن گوشت کوب برقی به ساختار و طراحی استاندارد آن نیز دقت کنند.  گوشت کوب برقی های دسینی بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده که کار با آن را بسیار راحت کرده و هنگام کار طولانی مدت با آن خسته نخواهید شد.

توان موتور: این توان موتور است که قدرت تیغه را تضمین میکند. هر چه توان بالاتر باشد، در مدت زمان کمتری و به راحتی مواد مختلف له، خورد و مخلوط میشوند. توان گوشت کوب برقی های دسینی بسته به مدل متفاوت و در بازه ۸۵۰ تا ۱۲۰۰ وات است. این توان قدرت بسیار خوبی تولید میکند و مشابه توان دیگر برند های قوی همچون براون در بازار است.

تیغه: بعد از توان مصرفی باتری این تیغه ها هستند که باید بسیار اساسی به آن توجه کنید. جنس تیغه گوشت کوب برقی دسینی هم مانند دیگر برند ها در بازار از استیل ضدزنگ بوده و محکم هستند. تعداد پره تیغه ها بسته به مدل متفاوت است و برخی دو و برخی هم چهار پره هستند.

جنس بدنه و ظروف: جنس بدنه در گوشت کوب برقی های دسینی اغلب از استیل بوده و در موارد کمتر از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. اگر گوشت کوب برقی چند کاره باشد تعداد ظروف بیشتری دارد و جنس آنها هم به همین روال یا استیل است یا پلاستیک.

برای اطمینان از گارانتی و خدمات پس از فروش، سعی کنید همیشه از فروشگاه‌های معتبر و یا سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید نمایید.

انواع گوشت کوب برقی دسینی

گوشت کوب های برقی در دو نوع تک و چند کاره تولید میشوند. برند دسینی هم گوشت کوب های برقی خود را به صورت تک یا چند کاره در مدل های متفاوت تولید میکند. گوشت کوب های تک کاره همان کار گوشت کوب های دستی را انجام میدهند، اما با این تفاوت که شما دیگر فشاری اعمال نمیکنید و ماده غذایی به راحتی له، خورد و مخلوط میکند.

گوشت کوب های چندکاره با لوازم جانبی، تیغه و سری های متفاوت تولید میشوند. این گوشت کوب ها علاوه بر کوبیدن کارایی های دیگری هم مثل له، مخلوط کردن، خرد کردن و… دارند. یعنی شما میتوانید با خرید یک گوشت کوب برقی چندکاره یک غذاساز کوچک در خانه داشته باشید و نیازهای خود را برطرف کنید.

گوشت کوب برقی چندکاره بخرم یا تک‌کاره؟ این بستگی به نیاز شما دارد. اگر نهایت استفاده شما از یک گوشت کوب برقی فقط له کردن است، بهتر است یک گوشت کوب برقی تک‌کاره بخرید. اما اگر خانواده پرجمعیت و با سلیقه های متفاوت دارید، بهتر است با پرداخت هزینه بیشتر یک گوشت کوب برقی چندکاره دسینی بخرید و یک یار خوب در کنار خود داشته باشید.

مشاهده قیمت گوشت‌کوب‌برقی دسینی در دیجی‌کالا

نظر خریداران در مورد گوشت کوب برقی های دسینی

حتی با بررسی تمام جوانب و ویژگی های یک گوشت کوب برقی خوب، شما باز هم به نظر دیگر خریداران نیاز دارید تا با اطمینان بیشتری دست به خرید بزنید. از این رو ما در مقاله بهترین گوشت کوب برقی دسینی، نظرhت ثبت شده دیگر خریداران را برایتان آورده ایم تا در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

  • برای مادرم خریدم…همه‌کار باهاش می کنه خیلی پرقدرته…
  • من بعنوان هدیه خریدم . احساس کردم دسته ش کمی سنگینه ولی قدرت خوبی داره
  • حدود ۱ ماه از خریدم گذشته که دارم این نظر رو میدم. نسبت به استفاده های روزمره و متوسط خوب عمل میکنه ولی اگه زمان استفاده بیشتر بشه یکم گرم میکنه
  • من از جای دیگه با مقایسه با دیگر مدل ها خرید کردم. قدرت دستگاه خوبه و اینکه از کیفیت ساخت و بدنه حس بدی نخواهید گرفت‌. و نکته اصلی که باعث شد این مدلا انتخاب کنم محل اتصال سری به بدنه هست که فلزیه و مقاوم تر از نوع پلاستیکی هست. در کل با این قیمت من راضی بودم ازش.
  • من به خاطر شفت فلزی که در محل اتصال دو قسمت به هم بود این مدل را انتخاب کردم ولیکن با عرض تاسف در دومین استفاده از همون قسمت که یک پیم پلاستیک داره که به اون شفت وصل میشه خراب شد

با توجه به نظر کاربران، میتوان به کیفیت و کارایی گوشت کوب برقی های دسینی پی برد. شما میتوانید با خرید یک گوشت کوب برقی دسینی تک‌کاره یا چند کاره یک یار خوب در آشپزخانه داشته باشید.

بهترین گوشت کوب برقی دسینی

در قسمت های قبلی سعی کردیم شما را با مشخصات و کیفیت گوشت کوب های برقی دسینی بیشتر آشنا کنیم اما در این بخش قصد داریم لیستی از بهترین و پرفروش ترین گوشت کوب های برقی دسینی در بازار را به شما معرفی کنیم تا با بررسی دقیق آنها بتوانید محصولی باکیفیت و خوش ساختی را تهیه نمایید.

محصولات معرفی شده در این بخش از لحاظ قدرت و کیفیت جزء برترین های دسینی هستند و قطعا میتوانند دستیار های کاربردی و قابلی برای شما باشد.

۱ گوشت کوب برقی دسینی مدل hb100

بهترین گوشت کوب برقی دسینی - 1
گوشت کوب برقی دسینی مدل hb100
مشخصات فنی این محصول

ابعاد: ۳۰x۵x۵ سانتی‌متر

عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)

تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: چهار پره

جنس میله: استیل ضد زنگ

دستگاه آماده‌سازی غذا: خمیرزن

قابلیت‌ها: تنظیم سرعت

توان: ۸۵۰ وات

۲ گوشت کوب برقی دسینی مدل HB100

بهترین گوشت کوب برقی دسینی - 2
گوشت کوب برقی دسینی مدل HB100
مشخصات فنی این محصول

جنس بدنه: پلاستیک ABS

دستگاه آماده‌سازی غذا: خردکن

جنس ظرف غذاساز: پلاستیک

تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: چهار پره

جنس میله: استیل

توان: ۸۵۰ وات

عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)

۳ گوشت کوب برقی دسینی مدل regina KD-7575

بهترین گوشت کوب برقی دسینی - 3
گوشت کوب برقی دسینی مدل regina KD-7575
مشخصات فنی این محصول

جنس بدنه: استیل

دستگاه آماده‌سازی غذا: گوشت‌کوب برقی

تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره

جنس میله: استیل

توان: ۱۲۰۰ وات

امکانات: بازشوندگی

عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)

۴ گوشت کوب برقی دسینی مدل ۸۸۸

بهترین گوشت کوب برقی دسینی - 4
گوشت کوب برقی دسینی مدل ۸۸۸
مشخصات فنی این محصول

سایر توضیحات: رنگ اصلی کالا ترکیب از پلاستیک ABS و استیل می باشد

امکانات: بازشوندگی

تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره

جنس میله: استیل ضد زنگ

عملکرد: دارای عملکرد بی صدا

قابلیت‌ها: تنظیم سرعت

توان: ۶۰۰ وات

قیمت گوشت کوب برقی دسینی

در کنار توجه به کیفیت گوشت کوب برقی باید به هزینه هم دقت کنید. محصولات برند دسینی از خوش قیمت ترین کالاهای بازار هستند و در کنار کیفیتی که ارائه میدهند قیمت خوب و مناسبی هم دارند. قیمت گوشت کوب برقی های دسینی از ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان هستند.( اسفند ۱۴۰۲)

گوشت کوب برقی برند های قدرتمند دیگری مثل بوش فیلیپس براون گوسونیک و… در بازار موجود اند که بسیار قوی و با کیفیت اند. شما میتوانید با مراجعه به مقاله بهترین گوشت کوب برقی براون، از مدل های مختلف آن دیدن کنید.

سوالات متداول

جنس تیغه گوشت کوب برقی دسینی چیه؟

جنس تیغه در گوشت کوب برقی های دسینی از استیل ضدزنگ بوده و تعداد پره تیغه بسته به مدل آن، دو یا چهار تا هستند.

قیمت گوشت کوب برقی دسینی تک کاره چقدره؟

از آنجاییکه گوشت کوب برقی های تک کاره لوازم جانبی ندارند، قیمت بسیار مناسبی دارند و قیمت گوشت کوب برقی تک‌کاره دسینی حدود ۷۰۰هزار تومان(اسفند ۱۴۰۲) است.

ایا گوشت کوب برقی دسینی خوبه؟

طبق نظر ثبت شده خریداران قبلی، اکثر خربداران راضی هستند و با توجه به کیفیت و قیمت آن میتوان گفت انتخابی بسیار هوشمندانه و به صرفه است.

قیمت گوشت کوب برقی دسینی ۸۸۸ چقدره؟

قیمت این مدل از گوشت کوب برقی های دسینی حدود ۱۳۰۰ هزار تومان(اسفند ۱۴۰۲) است.

آیا گوشت کوب برقی های دسینی گارانتی دارند؟

گوشت کوب برقی های دسنی گارانتی و خدمات پس از فروش مشخصی ندارند. اما شما میتوانید با خرید از فروشگاه های معتبر از ضمانت آنها مبنی بر کیفیت کالا استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا