خانه و آشپزخانهلوازم برقیلوازم خواب و حمام

بهترین مدل اتو پرس جانتک + معرفی ۶ مدل خوش قیمت و برتر بازار ۲۰۲۴

معرفی بهترین مدل اتو پرس جانتک در بازار های ایران با بررسی کیفیت و کارایی محصولات جانتک

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

بهترین مدل اتو پرس جانتک در بازار های ایران کدام است؟ آیا اتو پرس های جانتک باکیفیت هستند؟ این محصولات چه ویژگی هایی دارند؟ این سوالات موضوعاتی هستند که برای اکثر خریداران مهم است و ما هم قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم، تا شما هم با مطالعه آنها بتوانید محصولی ایده ال و کاربردی را تهیه نمایید.

بدون شک در بازار های ایران دو برند ژانومه و بایترون دو رقیب اصلی برای محصولات جانتک هستند که انصافا قدرتمند و باکیفیت هستند. ما در پست های بهترین مدل اتو پرس ژانومه و بهترین اتو پرس بایترون این برند ها و محصولات تاپ آنها را هم مورد بررسی قرار داده ایم که در صورت نیاز میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

اتو پرس جانتک ساخت کجا است؟

شاید برای شما هم سوال باشد که اتو پرس جانتک ساخت کجا است؟ البته سوال مهمی است چون کشور سازنده آن میتواند تا حد زیادی بر روی کیفیت و کارایی دستگاه تاثیر گذار باشد.

شرکت نگین جان و مه یا جانتک یکی از شرکت های ایرانی است که نمایندگی رسمی شرکت ژانومه در ایران است. این برند اتو پرس های سفارشی شده را از ژانومه تهیه میکند و آن را وارد کشور میکند. تنوع بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی اتو پرس های جانتک است. (جانتک برندی ایرانی است که محصولات سفارش شده ای را از ژانومه که برندی ژاپنی است تهیه و وارد کشور میکند)

مشاهده قیمت روز بهترین اتو پرس جانتک در دیجی کالا

کیفیت اتو پرس جانتک بالا است؟

جانتک یکی از برند های بسیار خوشنام و البته باکیفیت در زمینه تولید انواع اتو پرس های خوش قیمت است. این برند سعی دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و خوش قیمت مخاطبان خود را کاملا راضی نگه دارد.

در طراحی اتو پرس های جانتک سعی شده است از فناوری های و تکنولوژی های جدید به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا طول عمر و کیفیت محصول بالاتر رود.

  • سیستم ضد رسوب: یکی از قابلیت های خوب این محصولات میتواند سیستم ضد رسوب باشد. این سیستم به افزایش طول عمر مفید دستگاه کمک میکند و اجازه نمیدهد رسوب باعث خرابی و خوردگی دستگاه شود.
  • سیستم قطع خودکار: با این قابلیت میتوان گفت که امنیت دستگاه بشدت افزایش پیدا کرده است و این خود یکی از مزیت های عالی این اتو پرس های جانتک است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: بدون شک یکی از معیار های خوب برای خرید بهترین اتو پرس میتواند گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب باشد که جانتک این دو کار را به خوبی انجام می دهد.
  • قابلیت سخنگویی به زبان فارسی: این هم میتواند مزیتی عالی برای شما باشد چون دستگاه در صورت نیاز هشدار های را برای شما صادر میکند.
  • سایر ویژگی ها: قابلیت بخار دهی عمودی، قابلیت تنظیم میزان بخار دهی، کفه باکیفیت، برنامه های متنوع و…

قیمت اتو پرس جانتک بالا است؟

یکی از مزیت های خوب اتو پرس های جانتک میتواند قیمت مناسب آنها باشد. اگر قیمت این محصولات را با سایر محصولات مشابه در بازار مورد مقایسه قرار دهید قطعا به این نتیجه خواهید رسید که قیمت اتو پرس های جانتک واقعا مناسب است. (توجه کنید که جانتک محصولاتی باکیفیت و عالی را تولید میکند و قطعا نمیتوانید قیمت این محصولات را مدل های بی نام و نشان و بدون گارانتی مقایسه کنید.)

مشاهده قیمت روز بهترین اتو پرس جانتک در دیجی کالا

بهترین مدل اتو پرس جانتک + معرفی ۶ مدل برتر بازار

در ادامه این بخش صد داریم لیستی از بهترین و پرفروش ترین اتو پرس های جانتک را به شما معرفی کنیم تا با بررسی آنها بتوانید محصولی مناسب را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که کارایی و قیمت اتو پرس های جانتک واقعا مناسب است و قطعا میتواند جزء گزینه های خوب بازار محسوب شود.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ اتو پرسی جانتک مدل ۲۹۰۰S

بهترین اتو پرس جانتک - 1
اتو پرسی جانتک مدل ۲۹۰۰S

اتو پرسی جانتک مدل ۲۹۰۰S با رنگ نقره ای و امکانات مناسب گزینه ای خوش قیمت در این لیست است. این مدل با قابلیت های چون سیستم بخار دهی عمودی، سیستم ضد رسوب و قابلیت میزان بخار دهی توانسته در بازار های ایران جایگاه مناسبی را برای خود به دست آورد.

اگر قصد خرید محصولی خوش قیمت و البته باکیفیتی را دارید میتوانید این مدل را بیشتر مورد بررسی قرار دهید. کار با این محصول بسیار اسان است و قابلیت تنظیم میزان بخار دهی را دارد که با این قابلیت میتوانید دستگاه را بر اساس نوع پارچه تنظیم کنید.

مشخصات این محصول

ابعاد ۷۰x۳۲x۶۲ سانتی‌متر
سیستم ایمنی سیستم قطع خودکار
بازه طول کابل ۱ تا ۲ متر
۱ تا ۲ متر استیل
نوع اتو پرسی
امکانات ضد فرسودگی سیستم ضد رسوب
ابزار مخصوص لوازم برقی توموستات ایمنی
امکانات و قابلیت‌ها خروجی بخار:۹۰ گرم در دقیقه سیستم بخاردهی:بخار از کف

۲ اتو پرسی جانتک مدل ۲۷۰۰S

بهترین اتو پرس جانتک - 2
اتو پرسی جانتک مدل ۲۷۰۰S

یکی دیگر از محصولات خوش قیمت جانتک در بازار های ایران میتوان اتو پرسی جانتک مدل ۲۷۰۰S باشد. این مدل نسبت به کیفیت و کارایی که دارد از قیمت مناسبتری هم برخوردار است.

قابلیت بخار دهی عمودی، قابلیت قطع خودکار، مجهز به سیستم ضد رسوب، قابلیت فیلترینگ اب، کفه آلومینیومی، پایه های تلسکوچی، مصرف پایین انرژی و… از جمله ویژگی های خوب این محصول محسوب می شود.

مشخصات این محصول

ابعاد ۷۰x۳۲x۶۲ سانتی‌متر
سیستم ایمنی سیستم قطع خودکار
بازه طول کابل ۱ تا ۲ متر
جنس کفه آلومینیوم
نوع اتو پرسی
امکانات ضد فرسودگی سیستم ضد رسوب
ابزار مخصوص لوازم برقی ترموستات
امکانات و قابلیت‌ها

بخاردهی عمودی

۳ اتو پرسی جانتک مدل ۳۳۰۰N

بهترین اتو پرس جانتک - 3
اتو پرسی جانتک مدل ۳۳۰۰N

اتو پرسی جانتک مدل ۳۳۰۰N محصولی با طراحی زیبا و جدید است که میتواند گزینه ای مناسب برای بررسی بیشتر شما باشد. این مدل با قابلیت هایی چون بخار دهی عمودی، جنس کفه استیلی، دارای سیستم ضد رسوب (این قابلیت میتواند طول عمر دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد)، دارای سیستم قطع خودکار، امنیت بالا و… کیفیت ایده الی را برای شما به ارمغان بیاورد.

توجه کنید قیمت این مدل نسبت به مدل های مشابه در بازار بسیار مناسب است و از این لحاظ گزینه ای مقرون به صرفه ای است.

مشخصات این محصول

وزن ۱۵۰۰۰ گرم
امکانات بخاردهی عمودی
بازه طول کابل ۱ تا ۲ متر
جنس کفه استیل
نوع اتو پرسی
امکانات ضد فرسودگی سیستم ضد رسوب
ابزار مخصوص لوازم برقی توموستات ایمنی
سیستم ایمنی سیستم قطع خودکار

۴ اتو پرسی جانتک مدل ۶۰۰SP

بهترین اتو پرس جانتک - 4
اتو پرسی جانتک مدل ۶۰۰SP

اتو پرسی جانتک مدل ۶۰۰SP در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است که میتواند با هر نوع سلیقه ای سازگاری کاملی را داشته باشد. جدا از رنگبندی متنوع و طراحی زیبایی که دارد میتوان گفت که این مدل امکانات و کیفیتی بالا را دارد.

اتوی سخنگوی هوشمند به زبان فارسی دارای صفحه نمایش دیجیتال و لمسی دارای زنگ هشدار صوتی قدرت بخار ۲۲۰۰ وات دارای مخزن آب ۸۰۰cc جنس کفه فلزی دارای صفحه تفلون دارای سیستم EMC اندازه صفحه ۲۶ اینچ و… از جمله مزیت های این مدل محسوب می شود

مشخصات این محصول

اقلام همراه محصول پایه اصلی تلسکوپی
ظرفیت مخزن آب ۸۰۰cc
بخاردهی پیوسته دارد
بخاردهی لحظه ای دارد
نوع اتو پرسی
شناسه کالا ۲۸۰۰۰۰۰۶۶۶۵۷۶

۵ اتو پرسی جانتک مدل ۳۰۰SP

بهترین اتو پرس جانتک - 5
اتو پرسی جانتک مدل ۳۰۰SP

مشخصات این محصول

امکانات و قابلیت‌ها هوشمند سخنگو فارسی دارای زنگ هشدارصوتی قدرت بخار ۲۲۰۰ وات خروجی بخار ۱۲۰ گرم بر دقیقه مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال و لمسی حجم مخزن آب ۸۰۰ سی سی آمادگی بخار در ۲ دقیقه سیستم بخار از پایین جنس کف فلز قدرت پرس معادل ۵۰ کیلوگرم اندازه طول صفحه ۲۶ اینچ (صفحه بالا تفلون)
نوع اتو پرسی
جنس کفه تفلون
شناسه کالا ۲۸۰۰۰۰۰۶۶۷۷۷۱

۶ اتو پرسی جانتک مدل ۵۵۰۰

بهترین اتو پرس جانتک - 6
اتو پرسی جانتک مدل ۵۵۰۰

مشخصات این محصول

وزن ۱۵۰۰۰ گرم
امکانات بخاردهی عمودی
بازه طول کابل ۱ تا ۲ متر
جنس کفه استیل

نوع اتو

مخزن دار
امکانات ضد فرسودگی سیستم ضد رسوب
ابزار مخصوص لوازم برقی توموستات ایمنی
امکانات و قابلیت‌ها قدرت بخار:۱۶۰۰ وات خروجی بخار:۹۰ گرم در دقیقه سیستم بخاردهی:بخار از بالا اندازه طول صفحه:۲۶ اینچ (۷۰ سانتیمتر) نمایشگر:دیجیتال

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نظر خریداران در مورد اتو پرس جانتک چیه؟

قطعا خریداران قبلی اطلاعات دقیق تری در مورد این محصولات دارند که میتوان با مطالعه این نظرات تصمیم های بهتری را اتخاذ کرد. در ادامه چندین مورد نظر ارسالی برای مدل های مختلف را آماده کرده ایم که پیشنهاد میشود حتما آنها را مورد بررسی قرار دهید.

  • کاربری از دیجی کالا میگه: بخار دستگاه زیاده و سریع اتو میکنم.فیتر داره و رسوب نمیگیره.سبکه و کم جا میگیره.
  • مهدی مردادی میگه: اتوهای جانتک تایمر هشدار داره و اگرپرس کنید و بیش از اندازه بمونه اخطار میده.این مدل که سخنگو هست و خیلی بهتر هشدار میده.انتخاب خیلی خوبی بود.
  • محمد قربانی میگه: کاملا منحصر به فرد. از نظر اندازه خوبه. چون هرچقدر سطح کوچیک تر باشه نیرو بیشتری وارد میشه و لباس کامل ازنظر چین و چروک صاف میشه. پنل لمسی دستگاه نوآوری خوبیه ولی مراقبت میخواد حتما. سخنگو بودنش مزیت مهمیه که احساس میکنین یک نفر راهنما در کنارتونه. قدرت بخار هم عالیه. در کل لذت میبرین از اتو کردن. جانتک زیرمجموعه ژانومه اس و فرقی نداره. البته این مدل و sp300 هر دو یکی هستند و تفاوت شون خیلی محسوس نیست. گارانتی ۱۸ ماهه که با فعال سازی ۶ ماهم اضافه خود شرکت میده که میشه ۲ سال. درکنارش یه بن خرید ۵۰۰ تومنی هم میدن بهتون.
  • سارا میرزایی میگه: این اتو هم صفحه نمایشگر بزرگی داره هم سخنگو هست ولباست نمیسوزه.

اتو پرس جانتک بهتره یا ژانومه؟

ژانومه به نوعی سازنده محصولات جانتک است و این به معنی باکیفیت تر بودن ژانومه است. البته در طراحی محصولات جانتک تلاش شده است که محصولات قدرتمند و البته خوش قیمتی را متناسب با نیاز بازار های ایران تولید و عرضه کنند.

اتو پرس جانتک بهتره یا بایترون؟

شکی نیست که بایترون برندی قابل اعتماد و قدرتمند در زمینه تولید انواع اتو پرس ها است. شاید بتوان گفت که کیفیت هر دوی آنها تقریبا در یک سطح است و در یان مورد نیاز به کمی تحقیق بیشتر وجود دارد و ما در پستی جداگانه این دو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا