خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی + معرفی ۶ مدل پرفروش بازار

معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی با بررسی کیفیت و برند های برتر داخلی

۴/۵ - (۲ امتیاز)

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی در بازار کدام است؟ از چه برندی ماشین ظرفشویی بخرم؟ کیفیت ظرفشویی های ایرانی چطوره؟ این سوالات شما موضوعات اصلی این پست را تشکیل میدهند و ما هم قصد داریم با بررسی و پاسخ به آنها به شما در انجام خریدی مطمئن و هوشمندانه کمک نماییم.

ظرفشویی های ایرانی نسبت به محصولات مشابه خارجی دارای قیمتی مناسب تر هستند از این رو اگر شما هم قصد انجام خریدی اقتصادی و مناسب را دارید میتوانید این محصولات را در اولویت خود قرار دهید. اما کدام برند ایرانی با کیفیت تر است؟ در قسمت بعد آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

ناگفته نماند ما در پست بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش بهترین محصولات این برند قدرتمند جهانی را مورد بررسی قرار داده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید. 

ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه؟

برند های ایرانی و خارجی زیادی در بازار های ایران در زمینه تولید انواع ماشین های ظرفشویی فعالیت دارند که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. اما ما در این بخش قصد دارین به این سوال شما “ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه؟” پاسخ دهیم و برند های معتبر و برتر این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم.

به طور کلی میتوان گفت که برند های اسنوا، جی پلاس، امرسان، ایکس ویژن و پاکشوما از جمله بهترین و قدرتمندترین های ایرانی هستند. محصولات این برند ها همگی دارای گارانتی معتبر و کیفیت بالایی هستند.

مشاهده قیمت روز بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی در دیجی کالا

کیفیت ماشین ظرفشویی ایرانی چطوره؟

ماشین های ظرفشویی ایرانی نسبت به قیمتی که دارند بسیار باکیفیت و ایده ال هستند و قطعا توان رقابت با برند های خارجی را دارند. شاید برای شما سوال باشد که ماشین های ظرفشویی ایرانی بهتر هستن یا خارجی؟ بدون شک محصولات برند های چون سامسونگ، ال جی و یا پاناسونیک از هر لحاظی قدرتمند و باکیفیت هستند و قطعا جزء برند های قدرتمند جهان هستند.

اما این قدرت بالا، قیمت های بالاتری را هم به دنبال دارد پس میتوان گفت اگر شما بدوجه کافی برای خرید ظرفشویی های خارجی را در اختیار دارید میتوانید به سراغ محصولات این برند (سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و یا بوش) بروید. اما اگر بودجه کافی را در اختیار ندارید میتوانید محصولات ایرانی را در اولویت قرار دهید.

  • طراحی: بدون شک طراحی ظرفشویی های ایرانی هیچ گونه ایرادی ندارند و بسیار زیبا و جذاب هستند. طراحی زیبا، رنگبندی جذاب و وزن مناسب از جمله ویژگی های این محصولات از لحاظ شکل ظاهری هستند.
  • انرژی: با بالارفتن قیمت برق و کمبود آب در کشور همه باید به فکر صرفه جویی در بحث انرژی باشیم. ماشین های ظرفشویی کمترین مصرف آب و برق را دارند و قطعا از این لحاظ میتوانند ایده ال باشند. مصرف آب ماشین های ظرفشویی در هربار مصرف ۱۱ تا ۱۳ لیتر است. (حالا برق زیاد اهمیت نداره اما مصرف بی رویه آب میتونه زندگی همه مارو تحت تاثیر قرار بده. پس تا میتوانیم در مصرف آب صرفه جویی کنیم.)
  • برنامه های شستشو: بدون شک هر چقدر برنامه های شستشوی یک ظرفشویی متنوع تر باشد شما آسایسش بیشتری خواهید داشت. این محصولات ایرانی دارای برنامه های شستشوی متنوعی هستند و میتوانند ظروف را متناسب با استاندارد های روز شستشو دهند.

نظر خریداران در مورد ظرفشویی های ایرانی چیه؟

بدون شک افرادی که از این محصولات استفاده کرده اند میتوانند بهترین اطلاعات را در مورد این محصولات بدهند از این رو چندین نظر رسالی را در این بخش مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید.

هنوزنصبش نکردم اماباید بگم کلی تحقیق کردم این ماشین ظرفشویی مناسبترین قیمتوباکیفیت خوب داشت

ماشین ظرفشویی خوبیه به موقع وسریع اوردن همون روز هم نصب کردن

ظرفشویی زیبا و کم صدایی هست

من خیلی تحقیق کردم در مورد این برند و از سایت خود امرسان هم قیمت پایین بود. فروشنده کالا خونه به خونه بود که به موقع برامون ارسال کردند. طی ۲ روز نصاب از امرسان آمد و نصب شد همه چی عالی بود.

ظرفشویی بسیار خوبیه من توصیه میکنم بخرید صداش خیلی کمه صفحه لمسی عالی برنامه شستشو متنوع جادار و تظیمات جالبی داره سبد هاش خوش نقش و از جنس عالی و در کل طراحی بسیار خوبی داره از خریدش راضییم خدایی

    مشاهده قیمت روز بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی در دیجی کالا

    مزایا و معایب ماشین های ظرفشویی ایرانی

    ماشین های ظرفشویی ایرانی همانند سایر محصولات موجود دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود هستند از این رو بهتر است قبل از خرید و بررسی هر محصولی با این مزایا و معایب آشنا شوید.

    مزایایی ظرفشویی های ایرانی

    • قیمت مناسب.
    • طراحی زیبا و رنگبندی زیبا.
    • تنوع بالا.
    • طول عمر بالا.
    • دارای برنامه های شستشوی متنوع.
    • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب.
    • و…

    و اما معایب ظرفشویی های ایرانی، حقیقتا نباید انتظار کیفیت و کارایی محصولات خارجی چون سامسونگ و یا ال جی را داشت چراکه آنها به تکنولوژی های روز و بهترین قطعات دنیا دسترسی آزاد دارند. اما برخی از خریداران از تمیز نشدن برخی از ظروف شکایت داشته اند که باید بررسی کرد و علت را پیدا کرد. به طور کلی کیفیت ظرفشویی های ایرانی نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید بسیار عالی هستند.

    بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی + معرف ۵ مدل پرفروش بازار

    در ادامه این بخش لیستی از بهترین و پرفروش ترین ماشین های ظرفشویی ایرانی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیاز خود مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که این محصولات همگی دارای گارانتی معتبرو خدمات پس از فروش ایده ال هستند و قطعا میتوانند گزینه های مناسبی برای خرید و بررسی های بیشتر باشند.

    دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

    ۱ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563S

    بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی - 1
    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563S

    مشخصات این محصول

    وزن ۳۰۰۰۰ گرم
    میزان نمودار مصرف انرژی A++
    تعداد سبد سه عدد
    سیستم ایمنی قفل کودک
    امکانات ویژه

    شست‌وشوی اقتصادی (Eco)

    متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو ۱۱ لیتر
    ارتفاع ۸۴.۵ سانتی‌متر
    سایر ویژگی‌ها برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive) انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start) Eco برنامه جهت شستشوی اقتصادی برنامه شستشوی سریع (Rapid) برنامه شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف

    ۲ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563S

    بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی - 2
    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563S

    مشخصات این محصول

    وزن ۳۰۰۰۰ گرم
    میزان نمودار مصرف انرژی A++
    تعداد سبد سه عدد
    سیستم ایمنی قفل کودک
    امکانات ویژه شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
    متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو ۱۱ لیتر
    ارتفاع ۸۴.۵ سانتی‌متر
    سایر ویژگی‌ها برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive) انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start) Eco برنامه جهت شستشوی اقتصادی برنامه شستشوی سریع (Rapid) برنامه شستشوی سبک

    ۳ ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI4

    بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی - 3
    ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI4

    مشخصات این محصول

    ارتفاع ۸۵ سانتی‌متر
    سایر ویژگی‌ها دارای برنامه شستشو میوه و سبزیجات دارای سبد سوم ویژه قاشق و چنگال سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع شروع با تاخیر شستشو مجهز به قفل کودک
    عمق ۶۰ سانتی‌متر
    ظرفیت ۱۴ لیتر
    پهنا پهنا
    تعداد برنامه های شست‌وشو ۶
    تعداد سبد سه عدد
    ظرفیت (نفر) ۱۴

    ۴ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563W

    بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی - 4
    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4563W

    مشخصات این محصول

    وزن ۳۰۰۰۰ گرم
    میزان نمودار مصرف انرژی A++
    تعداد سبد سه عدد
    سیستم ایمنی قفل کودک
    امکانات ویژه شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
    متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو ۱۱ لیتر
    ارتفاع ۸۴.۵ سانتی‌متر
    میزان صدا ۴۹ دسیبل

    ۵ ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

    بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی - 5
    ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

    مشخصات این محصول

    وزن ۸ گرم
    تعداد برنامه های شست‌وشو ۸
    تعداد سبد سه عدد
    تنظیمات دستگاه دکمه های لمسی
    سیستم ایمنی قفل کودک
    امکانات ویژه
    • شستشوی ظروف حساس
    • شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
    • خود پاک‌شونده
    • شست‌وشوی با دمای بالا
    • برنامه بخارشو
    امکانات وان و جکوزی نمایشگر
    میزان نمودار مصرف انرژی ++A

    ۶ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S

    بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی - 6
    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S

    مشخصات این محصول

    ارتفاع ۸۴.۵ سانتی‌متر
    میزان نمودار مصرف انرژی A++
    تعداد سبد سه عدد
    سیستم ایمنی قفل کودک
    امکانات ویژه شست‌وشوی سریع
    تعداد برنامه های شست‌وشو ۸
    سایر ویژگی‌ها طبقه سوم مجزا قابلیت تنظیم ارتفاع طبقه دوم برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف (Pre-Rinse) برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive) انجام شستشو در زمان دلخواه
    متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو ۱۳

    یک نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا