خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانه

بهترین مارک کتری و قوری استیل + ۲۵ مدل تاپ + قیمت روز و عکس

کتری و قوری های ست به دلیل جنس مناسب و زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه نقش بسزایی ایفا می کنند.

فهرست محتوا نمایش
۳.۹/۵ - (۱۷ امتیاز)

به جرأت می توان گفت ظروف استیل از بی خطرترین و سالم ترین وسایل و ظروفی هستند که می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید. استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت و رطوبت از برجسته ترین ویژگی وسایل استیل از جمله کتری و قوری است. همین ویژگی ما را برآن داشت تا با نوشتن بهترین مارک کتری و قوری استیل به شما در خرید بهتر این وسیله کاربردی کمک کنیم.

شستشوی کتری و قوری استیل به راحتی و با یک اسفنج نرم و مایع ظرفشویی امکان پذیر است بدون آنکه نگران خراشیدگی و لکه برداشتن آن باشید. بهتر است هنگامی که کتری را روی حرارت قرار می دهید شعله را آنقدر زیاد نکنید که به دیواره های کتری برسد و رنگ و شکل براق آن را خراب کند.

بهترین مارک کتری و قوری استیل

کتری و قوری استیل به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند بسیار محبوب هستند و توانسته اند جای خود را در هر آشپزخانه ای باز کنند. اگر بتوانید این وسیله را نیز با سایر ظروف و وسایل آشپزخانه ست کنید فضای آشپزخانه را زیباتر کرده اید.

ما نیز در این مقاله بهترین مارک کتری و قوری استیل اعم از ایرانی و خارجی را به طور خلاصه مطرح میکنیم و با کلکسیونی از بهترین کتری و قوری های ایرانی و خارجی به شما در انتخاب و خرید این وسیله پرکاربرد آشپزخانه کمک می کنیم.

بهترین مارک کتری و قوری استیل خارجی

کتری و قوری های استیل خارجی از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند از این رو اگر قصد خرید محصولی قدرتمند و باکیفیتی را دارید میتوانید محصولات خارجی را در اولویت خود قرار دهید. ناگفته نماند محصولات خارجی نسبت به مدل های مشابه داخلی دارای قیمتی بالاتر هستند. 

  • دلمونتی: یکی از برند های بسیار قدرتمند و باکیفیت جهان دلمونتی است. دلمونتی برندی ایتالایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. این برند محصولاتی بسیار زیبا و مقاومی را تولید کرده است. 
  • بوش: شکی نیست که همه ما با کیفیت و قدرت بوش آشنایی کاملی را داریم. بد نیست بدانید بوش برندی آلمانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت گسترده ای دارد و قطعا میتواند یکی از برترین های دنیا باشد.
  • براون: براون هم برندی برتر و آلمانی است که در زمینه های مختلفی فعالیت دارد. به طور کلی محصولات برند براون کیفیت ساخت بالایی دارند و میتوانند رقیبی جدی برای تمامی برند های بازار باشد.
  • کرکماز: کرکماز هم برندی ترکیه است. این برند محصولات خوش ساخت و خوش قیمتی را تولید کرده است. کرماز میتواند گزینه ای اقتصادی و خوش قیمت باشد.  

مشاهده قیمت روز بهترین کتری و قوری استیل در دیجی کالا

بهترین مارک کتری و قوری استیل ایرانی

برند های ایرانی زیادی در زمینه تولید انواع کتری و قوری های استیل فعالیت دارند، اما میتوان بهترین مارک کتری و قوری استیل ایرانی را پارس استیل، آپولون و پلان در نظر گرفت.

  • پارس استیل (Pars Steel): یکی از برند های قدرتمند و باکیفیت بازار پارس استیل است. پارس استیل برندی ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع کتری و قوری است. محصولات پارس استیل طراحی زیبایی دارند و در مقابل ضربات بسیار مقاوم هستند.
  • آپولون (Apollon): یکی از باتجربه ترین برند های ایرانی آپولون است. این برند سابقه ای طولانی دارد و میتواند بهترین کتری و قوری های استیل بازار را تولید کند. طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، مقاومت بالا در مقابل ضربات، ضد زنگ و… از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.
  • پلان (Plan): پلان هم برندی ایرانی است که توان تولید محصولاتی باکیفیت و خوش قیمتی را دارد. پلان کتری وقوری های استیل بسیار جذابی را تولید کرده است.

راهنمای خرید بهترین مارک کتری و قوری

  1. جنس بدنه کتری و قوری: بدنه کتری و قوری ها از انواع مختلفی ساخته می شود مثل چدن، شیشه، پیریکس، استیل و… که جنس استیل از کیفیت بالاتری برخوردار بوده بنابراین اکثریت ترجیح می دهند این مدل کتری و قوری را خریداری کنند.
  2. گنجایش کتری و قوری:  توجه به این نکته به جمعیت خانواده و میزان مصرف چای خود شما بستگی دارد. به طور معمول ظرفیت ۱ تا ۱/۵ لیتر برای کتری ظرفیت متوسطی محسوب می شود.
  3. رنگبندی و طرح کتری و قوری: با تنوعی که این محصولات در رنگ ها و طرح ها رقم می زنند شما را برای انتخاب رنگ و طرح مطابق سلیقه خود آزاد گذاشته اند.
  4. فیلتر یا تفاله گیر قوری: این نکته خیلی مهم است چراکه لذت نوشیدن چای بدون تفاله هیچگاه تمام نمی شود و حس خوبی را به ارمغان می آورد.
  5. شکل لوله کتری و قوری: حتما حتما هنگام خرید به لوله کتری و قوری دقت کنید که رو به پایین باشد تا راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید.
  6. کتری های سوت دار:  این مورد برای افرادی که مشغله ی زیادی دارند و امکان دارد زمان جوش آمدن آب را فراموش کنند بسیار مناسب است. چراکه وقتی آب درون کتری به جوش می آید کتری سوت می کشد و شما را مطلع می کند.
  7. قیمت کتری و قوری: هزینه را بابت کیفیت پرداخت کنید اگر قصد خرید اینترنتی کتری و قوری را دارید معتبرترین فروشگاه یعنی دیجی کالا را برای خرید خود انتخاب کنید و از میان محصولات متنوع آن بهترین کتری و قوری را خریداری کنید.

بهترین کتری و قوری استیل

در ادامه این بخش لیستی از جدیدترین و پرفروش‌ترین کتری و قوری های استیل بازار را برای شما آماده کرده‌ایم که میتوانید با بررسی آنها محصولی باکیفیت و کاربردی را تهیه نمایید.

توجه داشته باشید که این محصولات همگی توسط برند های معتبر و خوشنام ایرانی و خارجی تولید شده اند پس میتوانند کیفیت و کارایی مناسبی داشته باشند. کرکماز، یونیک، براون، دلمونتی، پارس استیل و… ازجمله برند هایی هستند که ما در این بخش محصولات پرفروش آنها را معرفی کرده‌ایم.

۱ کتری و قوری کرکماز مدل Tombik کد A104

بهترین مارک کتری و قوری استیل
خرید کتری و قوری کرکماز

مشخصات کتری

  • جنس بدنه کتری: استیل ضدزنگ با آبکاری کروم نیکل ۱۸/۱۰
  • فیلتر کتری: ندارد

مشخصات قوری

  • جنس بدنه قوری: استیل ضدزنگ با آبکاری کروم نیکل ۱۸/۱۰
  • فیلتر قوری: ندارد
  • بهترین مارک کتری و قوری استیل: این محصول از لحاظ کیفیت و قیمت در سطح عالی قرار دارد و اولین گزینه پیشنهادی این پست می باشد.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

۲ ست کتری و قوری مستر استیل کد ۳۰۴

بهترین مارک کتری و قوری استیل
کتری و قوری مستر استیل

مشخصات کتری

  • ابعاد: ۲۵×۲۰×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۳۰ گرم
  • جنس بدنه کتری: استیل
  • فیلتر کتری: ندارد
  •  دارای سوپاپ بخار
  •  ارتفاع با دسته ۲۴ سانتی‌متر
  • گنجایش کتری: ۳ لیتر

مشخصات قوری

  • ابعاد: ۲۲×۱۵×۱۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰۵ گرم
  • جنس بدنه قوری: سرامیک
  • گنجایش قوری: ۰.۸ لیتر

مشاهده این محصول در دیجی کالا

بهترین مارک کتری و قوری استیل کدومه؟

ما این پست را به معرفی بهترین برند های کتری و قوری استیل اختصاص داده ایم که شما میتوانید با وارد شدن به این پست با برندهای معتبر و محصولات پرفروش سال آشنا شوید..

برند ایرانی خوبه یا خارجی؟

حقیقتا محصولات ایرانی از لحاظ قیمت و کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار دارند و قطعا میتوانند گزینه های مناسبی برای شما باشند، اما واقعا محصولات جارجی هم با کیفیت هستند.

یک نظر

  1. به نظرم قوری استیل باید حذف شه و ست کتری قوری باحاله البته قوری مصارف دیگه هم داره مثل زمین شوری خدایی ملت مردیم از بس گفتیم این بخارشوی، جاروبرقی،اتوی البسه ترکیب کنید ملت بعدا تشکر می کنید به نظرم ازواج باید تلاش کنن پولدار شن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا