خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین لباسشویی تی سی ال + معرفی ۴ مدل برتر بازار با بررسی دقیق آنها

معرفی بهترین لباسشویی تی سی ال در بازار های ایران

امتیاز به این پست

بهترین لباسشویی تی سی ال در بازار های ایران کدام است؟ آیا ماشین های لباسشویی تی سی ال کیفیت و کارایی لازم را دارند؟ لباسشویی تی سی ال ساخت کجاست؟ این سوالات موضوعات هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها بپردازیم و به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و ایده ال کمک کنیم.

تی سی ال یکی از برند های فعال در بازار های ایران است که در زمینه های مختلفی فعالیت دارد و توانسته در بازار های ایران جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد. قیمت این محصولات بسیار مناسب است و قطعا میتواند گزینه های اقتصادی و بسیار باکیفیت برای شما باشند. در ادامه ابتدا کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار داده ایم و بعد به سراغ بررسی مدل های برتر و پرفروش بازار رفته ایم.

ماشین لباسشویی تی سی ال ساخت کجاست؟

ی سی ال (TCL) برندی چند ملیتی است که مقر اصلی آن در هویژو در استان گوانگ‌دونگ قرار دارد. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۸۱ آغاز کرده است. این برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله تلفن، تلویزیون، انواع یخچال ها، انواع ماشین های لباسشویی و… فعالیت دارد.

توجه: یکی از محصولات بسیار زیبا و قدرتمند تی سی ال میتواند انواع یخچال های آن باشد که ما در پست بهترین یخچال تی سی ال این محصولات را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

کیفیت لباسشویی تی سی ال

شاید مهمترین سوالی که خریداران می پرسند مربوط به کیفیت و کارایی لباسشویی های تی سی ال باشد. که در ادامه سعی داریم مفید و مختصر کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی، بدون شک یکی از مزیتت های خوب ماشین های لباسشویی تی سی ال میتواند طراحی زیبا و متنوع آنها باشد. این محصولات از لحاظ شکل ظاهری و طراحی هیچگونه مشکلی ندارند.

موتور، نوع موتور این لباسشویی ها از نوع تسمه ای است که دارای ویژگی های چون قیمت پایین تر، مصرف انرژی پایین، صدا و لرزش پایین و هزینه تعمیر و نگهداری پایین است.

برنامه های شستشوی این محصولات همانند سایر مدل های بازار بسیار متنوع و کاربردی است به طوری که شما میتوانید برای هر نوع لباسی برنامه ای خاص را انتخاب نمایید.

به طور کلی و با در نظر گرفتن نظر خریداران و البته تعمیرکاران میتوان گفت که کیفیت و کارایی لباسشویی های تی سی ال واقعا مناسب است و قطعا میتواند گزینه های بسیار مناسبی برای خریداران باشد.

توجه: لباسشویی زیرووات یکی از برندهای معتبر و باکیفیت بازار است که ما در پست نظرات درمورد لباسشویی زیرووات این برند و محصولات برتر آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

مشاهده قیمت روز بهترین لباسشویی تی سی ال در دیجی کالا

بهترین لباسشویی تی سی ال

در ادامه این بخش ۴ مدل از بهترین و باکیفیت ترین لباسشویی های تی سی ال در بازار های ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که این محصولات همگی دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت ایجاد هر گونه مشکلی میتوانید از گارانتی آن استفاده کنید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K112-Asl ظرفیت ۱۱ کیلوگرم

بهترین لباسشویی تی سی ال - 1
ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K112-Asl ظرفیت ۱۱ کیلوگرم

بدون شک یکی از برند های معروف و قابل اعتماد در بازار های ایران میتواند تی سی ال باشد. این برند سعی دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و خوش قیمت در بازار های ایران جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد.

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K112-Asl با ظرفیت ۱۱ کیلو گرم میتواند مدلی مناسب برای خانواده هایی با جمعیت بالا باشد. این مدل با بهره گیری از تکنولوژی های روز و البته موتور باکیفیت و کم مصرف توانسته نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند.

دارای برنامه شستشوی بسیار سریع ۱۵ دقیقه ای، قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment)، مجهز به سیستم كنترل هوشمند دمای آب، دارای برنامه شستشوی خودكار درام (Drum Clean)، دارای قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق، برچسب مصرف انرژی +++A، قفل کودک ، سیستم کنترل سر ریز آب، سیستم کنترل میزان کف، قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق، برنامه شستشوی خودکار درام و… از جمله ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود.

مشخصات این محصول

نوع مخزن درب از جلو
سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت دیگ ۱۱ کیلوگرم
جهت بازشدن در به سمت راست
دستگاه نمایش وضعیت نشانگر LED
توضیحات صفحه نمایش  نمایشگر باقی مانده زمان شستشو
عمق ۶۲.۵ سانتی‌متر
سایر ویژگی‌ها – دارای برنامه شستشوی بسیار سریع ۱۵ دقیقه ای – قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment) – مجهز به سیستم كنترل هوشمند دمای آب – دارای برنامه شستشوی خودكار درام (Drum Clean) – دارای قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق – برچسب مصرف انرژی +++A – قفل کودک

۲ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K104-AWI/K104-ASI ظرفیت ۱۰ کیلوگرم

بهترین لباسشویی تی سی ال - 2
ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K104-AWI/K104-ASI ظرفیت ۱۰ کیلوگرم

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K104-AWI/K104-ASI ظرفیت ۱۰ کیلوگرم با رنگ نقره ای و طراحی بسیار زیبای خود میتواند گزینه ای جذاب و بسیار باکیفیت برای شما باشد. موتور این مدل از نوع اینورتر و بسیار کم مصرف است. طراحی بسیار زیبا، ظرفیت بالا، دارای برنامه های شستشوی متنوع، قابلیت قفل کودک، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو و… از جمله مزیت های خوب این مدل به شمار میرود.

موتور این مدل بسیار کم صدا و کم لرزش است و از نوع تسمه ای است. در صورت بروز هرگونه مشکل برای این مدل موتور ها شما میتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان مشکل را حل کنید چون این مزیت موتور های تسمه ای است. هزینه نگهداری و تعمیر موتور های تسمه ای از مدل های دایرکت درایور پایین تر است.

مشخصات این محصول

نوع مخزن درب از جلو
نوع موتور اینورتر (Inverter)
سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
طبقه بندی رنگی استیل
ظرفیت دیگ ۱۰ کیلوگرم
جهت بازشدن در به سمت چپ
سیستم ایمنی قفل کودک
سایر ویژگی‌ها ظرفیت : ۱۰كیلوگرم مجهز به موتور BLDC Inverter نمودار مصرف انرژی +++A حداكثر دور خشك كن: ۱۴۰۰ دور در دقیقه مجهز به پنل LED لمسی و ولوم سلكتوری انتخاب برنامه دارای برنامه شستشوی بسیار سریع ۱۵ دقیقه ای قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment)

۳ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M72-AWBL/ASBL ظرفیت ۷ کیلوگرم

بهترین لباسشویی تی سی ال - 3
ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M72-AWBL/ASBL ظرفیت ۷ کیلوگرم

اگر قصد خرید محصولی زیبا، کم صدا و بسیار خوش قیمتی را دارید میتوانید ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M72-AWBL/ASBL ظرفیت ۷ کیلوگرم را در اولویت خود قرار دهید.

این مدل یکی از محصولات بسیار ایده ال TCL در بازار های ایران است. طراحی شیک، صدای کم، لرزش بسیار کم، ظرفیت مناسب و… از جمله مزیت های خوب این مدل است. از این محصول میتوانید برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و حتی بالا هم استفاده کنید. مصرف انرژی این مدل بسیار پایین است و از این لحاظ هیچگونه ایراد و مشکلی ندارد (برچسب انرژی این مدل A+++ است).

جهز به پنل LED و ولوم سلكتوری انتخاب برنامه دارای برنامه شستشوی بسیار سریع ۱۵ دقیقه ای قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو (Add Garment) دارای درام كریستالی جهت مراقبت از الیاف لباس (Honeycomb) مجهز به سیستم كنترل هوشمند دمای آب دارای برنامه شستشوی خودكار درام (Drum Clean) دارای قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق و… از جمله سایر ویژگی های این مدل است

مشخصات این محصول

نوع مخزن درب از جلو
نوع موتور اینورتر (Inverter)
سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت دیگ ۷ کیلوگرم
جهت بازشدن در به سمت چپ
دستگاه نمایش وضعیت صفحه نمایش
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
  • صرفه‌جویی (ECO)
  • آبکشی + چرخش
  • چرخه اضافی
  • لباس بچه (Baby Care)
  • لباس مشکی
  • شست‌وشوی سریع
  • هوشمند
ارتفاع ۸۵۰ سانتی‌متر

۴ ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K112-AWI ظرفیت ۱۱ کیلوگرم

بهترین لباسشویی تی سی ال - 4
ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K112-AWI ظرفیت ۱۱ کیلوگرم

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل K112-AWI ظرفیت ۱۱ کیلوگرم محصولی با امکانات و قابلیت های فراوان است که از دید خریداران واقعا قدرتمند است. یکی از مزیت های خوب این مدل میتواند خشک کن بسیار باکیفیت آن باشد.

لباسشویی تی سی ال مدل K112-awi میتواند لباس های شما را با بهترین کیفیت ممکن شستشو دهد و انرژی بسیار پایینی را هم مصرف کند. در ادامه مزیت ها و ویژگی های خوب این مدل را مورد بررسی قرار داده ایم:

داراي خشك كن، جنس درام: استیل ضد زنگ، نوع درام: کریستالی (Honeycomb)، قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو، سیستم تعادل خودکار البسه در درام، بدنه باریکتر/درام با قطر بیشتر، بدنه ضد لرزش، برنامه شستشوی خودکار درام، برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای، نمایشگر باقی مانده زمان شستشو، سیستم کنترل سر ریز آب، سیستم کنترل میزان کف، قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق، قفل کودک

مشخصات این محصول

نوع مخزن درب از جلو
نوع موتور BLDC
سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت دیگ ۱۱ کیلوگرم
جهت بازشدن در به سمت راست
دستگاه نمایش وضعیت نشانگر LED
شناسه ۲۸۰۰۰۰۳۹۵۰۲۸۳
ارتفاع ۵۹.۵ سانتی‌متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا