ابزار های غیر برقیابزارآلاتلوازم باغبانی

بهترین سمپاش دستی + معرفی ۱۴ مدل پرفروش و محبوب بازار ایران

معرفی بهترین سمپاش دستی، راهنمای خرید و بررسی بهترین مارک سمپاش دستی

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

بهترین سمپاش دستی موجود در بازار ایران کدام مدل است؟ ما در این پست علاوه بر معرفی لیستی ۱۴ تایی از جدیدترین و پرفروش ترین سمپاش های دستی موجود، بهترین مارک و راهنمای خرید سمپاش دستی را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما با مطالعه آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سمپاش های دستی در مدل ها و ظرفیت های بسیار گوناگوتی تولید و عرضه میشوند که هر کدام دارای مزیت ها و کاربرد های خاص خود هستند که شما به عنوان خریدار باید محصولی مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. اولین قدم برای خرید بهترین سمپاش دستی آشنایی با برند های معتبر این محصولات است که ما در ادامه این پست بهترین مارک سمپاش دستی را مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین مارک سمپاش دستی

باتوجه به بررسی های صورت گرفته و با در نظر گرفتن معیار های چون قیمت مناسب، کیفیت بالا، میزان رضایت خریداران از محصول تولید شده و… میتوان گفت که برند های رونیکس، ایپوکا، سامکو، ردلاین، سیلور، وینکس، پومان و… از جمله بهترین و باکیفیت ترین سازنده گان انواع سمپاش های دستی هستند.

اما ما از میان برند های معرفی شده دو برند رونیکس و وینکس را پیشنهاد میکنیم چون کیفیت و کارایی خود را در میدان عمل به اثبات رسانیده اند.

مشاهده قیمت روز بهترین سمپاش های دستی در دیجی کالا

راهنمای خرید سمپاش دستی

  • مخزن سمپاش دستی: یکی از مهمترین فاکتور های که باید در حین خرید سمپاش دستی به آن توجه کنید، بزرگی مخزن سمپاش است. برای انتخاب محصولی مناسب باید به نیاز خود توجه کنید اگر باغ یا باغچه شما بزرگ است باید محصولی را انتخاب کنید که دارای مخزنی بزرگ باشد در غیر این صورت مدلی کوچک تر هم میتواند نیاز شما را رفع کند.
  • جنس بدنه: جنس بدنه هم میتوان از اهیمت بسیار بالایی برخوردار باشد. اگر مدل انتخابی شما زیاد سنگین باشد قطعا شما را در حین سمپاش دچار مشکل خواهد کرد. پیشنهاد میشود به محصولاتی باشید که جنس بدنه آنها از پلاستیک محکم باشد چون پلاستیک سبک و بسیار مقاوم است.
  • نوع حمل و جابجایی: سمپاش های دستی در دو مدل پشتی و دستی تولید میشوند. که استفاده و حمل مدل های دستی بسیار آسان است اما معمولا مدل های پشتی دارای ظرفیتی ۲۰ لیتری هستند. مدل های که با دست جابجا میشوند از ظرفیت کمتری برخوردار هستند و بیشتر برای انجام فعالیت های سبک کاربرد دارند (سمپاش گل ها و باغچه های کوچک)
  • قیمت سمپاش دستی: قیمت سمپاش های دستی بسیار پایین و مناسب است. به طور کلی میتوان گفت که قیمت این محصولات از ۱۰۰ هزار تومان شروع و به ۱ میلیون تومان ختم میشود.

مشاهده قیمت روز بهترین سمپاش های دستی در دیجی کالا

سمپاش دستی بخرم یا شارژی/موتوری؟

برای پاسخ به این سوال باید به نیاز خود توجه کنید. اگر شما قصد دارید فضای نسبتا بزرگی را سمپاشی کنید قطعا استفاده از سمپاش های شارژی یا موتوری پیشنهاد میشود. ولی اگر هدف شما سمپاشی محیطی کوچک است قطعا مدل دستی برای شما بهتر است.

قیمت سمپاش های شارژی/موتوری بسیار بالاتر از مدل های دستی است پس لازم نیست برای سمپاشی محیطی کوچک از سمپاش های شارژی/موتوری استفاده کنید.

ما در پست بهترین سمپاش موتوری پشتی لیستی از قدرتمندترین و باکیفیت ترین سمپاش های موتوری پشتی را برای شما آماده کرده ایم که در صورت نیاز میتوانید به این پست مراجعه کنید و با محصولات تاپ بازار بیشتر آشنا شوید.

بهترین سمپاش دستی + خرید ۱۴ مدل پرفروش بازار

در این بخش لیستی ۱۴ تایی از جدیدترین و بهترین سمپاش های دستی موجود در بازار را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه داشته باشید که این سمپاش های دستی برای محیط باغچه ها و باغ های کوچک کاربرد دارند و اگر قصد خرید محصولی قدرتمند تری برای باغات بزرگ را دارید پیشنهاد میشود به سراغ خرید سمپاش های شارژی یا موتوری باشید.

ما در پست بهترین سمپاش شارژی لیستی از بهترین مدل ها و برند های برتر بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ خرید سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-2L حجم ۲ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 1
سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-2L حجم ۲ لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات ایده‌آل برای مصارف کود ، علف‌کش و سموم حشره‌کش بر پایه آب مورد استفاده جهت اسپری کردن محلول‌های شوینده یا مواد محافظ فاقد حلال مناسب برای مصارف کشاورزی دارای مخزن مدرج دارای پایه تحتانی مخزن جهت حفظ تعادل بهتر و افزایش ضربه پذیری
ابعاد ۲۵x۱۴x۳۴ سانتی‌متر
جنس بدنه پلی‌اتیلن
ظرفیت مخزن ۲ سی‌سی
وزن ۴۱۰ گرم

۲ خرید سمپاش دستی مدل ۶۴ ظرفیت ۲ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 2
سمپاش دستی مدل ۶۴ ظرفیت ۲ لیتر

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۰x۱۲x۳۰ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۲ سی‌سی
ویژگی‌های سمپاش سمپاش دستی

۳ خرید سمپاش دستی سامکو مدل YP-GH-1.5L گنجایش ۱.۵ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 3
سمپاش دستی سامکو مدل YP-GH-1.5L گنجایش ۱.۵ لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات  سمپاش سامکو با ظرفیت مخزن ۱.۵ لیتر – دارای بدنه از جنس پلاستیک فشرده – مستحکم و شفاف – با تلمبه کردن اهرم روی سمپاش به راحتی شروع به پاشش میکند
ابعاد ۳۰x۲۲x۱۲ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۱۵۰۰ سی‌سی
وزن ۲۴۵ گرم

۴ خرید سمپاش مدل CH-20-2 گنجایش ۲۰ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 4
سمپاش مدل CH-20-2 گنجایش ۲۰ لیتر

سمپاش مدل CH-20-2 گنجایش ۲۰ لیتر یکی از بهترین سمپاش های دستی ۲۰ لیتری بازار است که از لحاظ کیفیت ساخت در سطحی عالی قرار دارد. بدنه مقاوم، قیمت مناسب و طراحی ارگونومیک از جمله مزیت های خوب این محصول است.

مشخصات این محصول

اقلام همراه شیر سم یدکی کمربند اسفنجی پکینگ پمپ یدک نازل جتی تنظیمی نازل پودر پاش
ابعاد ۴۴x۱۹x۵۶ سانتی‌متر
جنس بدنه پلی‌اتیلن
طول شلنگ ۱
ظرفیت مخزن ۲۰۰۰۰ سی‌سی

۵ خرید سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-5L حجم ۵ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 5
سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-5L حجم ۵ لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات

فشار کاری ۲/۰ – ۴/۰ مگا پیکسل ایده‌آل برای مصارف کود، علف‌کش و سموم حشره‌کش بر پایه آب مورد استفاده جهت اسپری کردن محلول‌های شوینده یا مواد محافظ فاقد حلال مناسب برای مصارف کشاورزی دارای مخزن مدرج مجهز به لنس استیل با نازل تنظیم و دسته کنترل تقویت شده دارای پایه تحتانی مخزن جهت حفظ تعادل بهتر و افزایش ضربه پذیری

ابعاد ۱۸x۱۸x۴۲ سانتی‌متر
جنس بدنه پلی‌اتیلن
طول شلنگ ۱.۲۵
ظرفیت مخزن ۵ سی‌سی

۶ خرید سمپاش دستی سیلور مدل GT-PS-E1L گنجایش ۱ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 6
سمپاش دستی سیلور مدل GT-PS-E1L گنجایش ۱ لیتر

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۹x۲۵x۱۱ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۱ سی‌سی
محدوه ظرفیت تا ۵ لیتر
وزن ۳۳۷ گرم

۷ خرید سمپاش دستی مدل KS2L.SG گنجایش ۲ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 7
سمپاش دستی مدل KS2L.SG گنجایش ۲ لیتر

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۵x۱۳x۲۵ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۲ سی‌سی
وزن ۴۰۰ گرم

۸ خرید سمپاش دستی مدرج sprayer مدل a57 گنجایش ۲ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 8
سمپاش دستی مدرج sprayer مدل a57 گنجایش ۲ لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات دارای سوپاپ اطمینان جهت جلوگیری از فشار باد خارج از حد
ابعاد ۱۸x۱۸x۳۵ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۲۰۰۰ سی‌سی
محدوه ظرفیت تا ۵ لیتر

۹ خرید سمپاش دستی رونیکس مدل RH-6001 ظرفیت ۲ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 9
سمپاش دستی رونیکس مدل RH-6001 ظرفیت ۲ لیتر

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۵x۱۰x۱۰ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۲ سی‌سی
وزن ۲۵۰ گرم

۱۰ خرید سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-20L حجم ۲۰ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 10
سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-20L حجم ۲۰ لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات فشار کاری ۲/۰ – ۴/۰ مگا پیکسل ایده‌آل برای مصارف کود ، علف‌کش و سموم حشره‌کش بر پایه آب مورد استفاده جهت اسپری کردن محلول‌های شوینده یا مواد محافظ فاقد حلال مناسب برای مصارف کشاورزی دارای مخزن مدرج مجهز به لنس استیل با نازل تنظیم و دسته کنترل تقویت شده دارای پایه تحتانی مخزن جهت حفظ تعادل بهتر و افزایش ضربه پذیری
ابعاد ۳۵x۱۷x۵۱ سانتی‌متر
جنس بدنه پلی‌اتیلن
طول شلنگ ۱.۱۷
ظرفیت مخزن ۲۰ سی‌سی

۱۱ خرید سمپاش دستی ردلاین مدل RS ظرفیت ۲۲ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 11
سمپاش دستی ردلاین مدل RS ظرفیت ۲۲ لیتر

مشخصات این محصول

اقلام همراه لاستیک مکنده پمپ نازل یدک
ابعاد ۴۳x۲۳x۵۴ سانتی‌متر
جنس بدنه پلی‌اتیلن
ظرفیت مخزن ۲۲۰۰۰ سی‌سی
ویژگی‌های سمپاش
  • سمپاش دوشی
  • سمپاش دستی

۱۲ خرید سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-9L حجم ۹ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 12
سمپاش دستی نکستول گروپ مدل NT-9L حجم ۹ لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات فشار کاری ۲/۰ – ۴/۰ مگا پیکسل ایده‌آل برای مصارف کود ، علف‌کش و سموم حشره‌کش بر پایه آب مورد استفاده جهت اسپری کردن محلول‌های شوینده یا مواد محافظ فاقد حلال مناسب برای مصارف کشاورزی دارای مخزن مدرج مجهز به لنس استیل با نازل تنظیم و دسته کنترل تقویت شده دارای پایه تحتانی مخزن جهت حفظ تعادل بهتر و افزایش ضربه پذیری
ابعاد ۱۸x۱۸x۵۷ سانتی‌متر
جنس بدنه پلی‌اتیلن
طول شلنگ ۱.۲۵
ظرفیت مخزن ۹ سی‌سی

۱۳ خرید سمپاش دستی سگاکو مدل KS8L.SG ظرفیت  هشت لیتر

بهترین سمپاش دستی - 13
سمپاش دستی سگاکو مدل KS8L.SG ظرفیت  هشت لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات مشخصات فنی محصول حجم ۸ لیتر نوع عملکرد دستی بدنه پلاستیکی مقاوم و مستحکم دارای سوپاپ تخلیه هوا دارای لانس فلزی دارای نازل قابل تنظیم امکان اجرای پاشش بدون توقف و بدون نیاز به فشردن شاسی دارای دو نازل مختلف دارای مقادیر مندرج بر روی بدنه به صورت liter دارای پیستون و تلمبه قوی امکان پاشش محلول به صورت پودری و فشاری با تنظیم مقدار پیچش سر نازل
ابعاد ۱۸x۱۸x۵۴ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۸ سی‌سی
وزن ۱۴۰۰ گرم

۱۴ خرید سمپاش دستی سگاکو مدل KS20L.SG ظرفیت ۲۰ لیتر

بهترین سمپاش دستی - 14
سمپاش دستی سگاکو مدل KS20L.SG ظرفیت ۲۰ لیتر

مشخصات این محصول

سایر توضیحات

مشخصات فنی محصول حجم ۲۰ لیتر نوع عملکرد دستی بدنه پلاستیکی مقاوم و مستحکم دارای صافی برای ریختن محلول داخل مخزن دارای درب با کیفیت جهت ریختن محلول داخل مخزن دارای لانس دو شاخه فلزی جهت گستردگی در حجم پاشش دارای لانس تک شاخه مجزا دارای لوله تلسکوپی جهت کوتاه و بلند کردن طول لانس دارای نازل های مختلف قابل تنظیم امکان اجرای پاشش بدون توقف و بدون نیاز به فشردن شاسی دارای پیستون و تلمبه قوی دارای دسته اهرمی تلمبه زدن در حین کار امکان پاشش محلول به صورت پودری و فشاری با تنظیم مقدار پیچش سر نازل دارای بند برزنتی جهت استفاده به صورت کوله پشتی

ابعاد ۳۶x۲۰x۵۲ سانتی‌متر
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن ۲۰ سی‌سی
وزن ۲۶۰۰ گرم

مشاهده این محصول در دیجی کالا

سمپاش از کجا بخرم؟

برای خرید سمپاش میتوانید از طریق فروشگاه های آنلاین اقدام به خرید نمایید. مزیت خرید از فروشگاه های آنلاین مقایسه قیمت محصولات در کمترین زمان و دقت بالا است. ما در این پست بهترین سمپاش دستی مورد در فروشگاه های آنلاین ر ا برای شما آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها محصولی کاربردی و قدرتمندی را تهیه نمایید.

اما اگر به هر دلیلی قصد ندارید از فروشگاه های آنلاین خرید کنید میتوانید با مراجعه به فروشگاه های سطح شهرتان اقدام به خرید نمایید. اما پیشنهاد میشود قبل از مراجعه حضوری حتما به صورت انلاین آمار قیمت ها را بگیرید تا به شما محصولی با قیمت بالاتری را تحویل ندهند.

دکمه بازگشت به بالا