خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک + ۷ مدل پرفروش (۹ خرداد)

معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک در بازار های ایران و بررسی کیفیت آنها

۳.۹/۵ - (۹ امتیاز)

بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک کدام است؟ نظرات درمورد سرخ کن بدون روغن گوسونیک چیه؟ آیا این برند و محصولات آن باکیفیت است؟ سرخ کن بدون روغن گوسونیک ساخت کجا است؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم در این پست مفید و مختصر به آن بپردازیم تا شما بتوانید انتخابی هوشمندانه را انجام دهید.

فیلیپس (جهت بررسی محصولات این برند میتوانید به پست بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مراجعه نمایید)، بوش، تفال، پاناسونیک و… از جمله رقیب های بسیار سرسخت گوسونیک در بازار های ایران هستند که قیمت محصولات این برند ها هم نسبت به گوسونیک بالاتر است. پس اگر قصد خرید محصولی خوش قیمت را دارید قطعا گوسونیک میتواند انتخابی اقتصادی تر باشد.

سرخ کن بدون روغن گوسونیک ساخت کجا است؟

شاید یکی از سوالات پرتکرار خریداران در مورد کشور سازنده این سرخ کن ها باشد. گوسونیک برندی ترکیه ای و فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. این برند محصولاتی بسیار خوش ساخت و خوش قیمتی را تولید کرده کرده است. گوسونیک در سال ۱۹۷۹ در ترکیه تاسیس شد و الان توانسته محصولات خود را در بازار های جهانی عرضه نماید.

توجه: شیائومی یکی از برند های فعال در زمینه تولید انواع سرخ کن های بدون روغن است و توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و مدرن در بازار های ایران و جهان جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد. ما در پست بهترین سرخ کن بدون روغن شیائومی این محصولات را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم.

سرخ کن گوسونیک خوبه؟ کیفیت سرخ کن بدون روغن گوسونیک

در بازار های ایران برند های بسیار زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع سرخ کن های بدون روغن فعالیت دارند که یکی از محبوبترین های موجود میتواند گوسونیک باشد. این برند سعی دارد محصولاتی بسیار خوش قیمت و باکیفیتی را تولید و عرضه نماید تا بتواند در بازار های ایران و البته جهان جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد.

  • طراحی: از لحاظ طراحی و شکل ظاهری قطعا این محصولات هیچگونه مشکلی ندارند و میتوانند با هر سلیقه و نیازی سازگاری کاملی را داشته باشند. مشکی و سفید رنگ های این محصولات هستند.
  • ظرفیت: یکی مهمترین مواردی که باید در حین خرید سرخ کن بدون روغن در نظر بگیرید ظرفیت آن است. محصولات گوسونیک در ظرفیت های مختلفی تولید شده اند پس میتوانید مدلی متناسب با نیاز و جمعیت خانواده را تهیه نمایید. ۶، ۶.۵ و ۸ لیتری از جمله ظرفیت های این محصولات هستند.
  • چراغ داخلی: برای راحتی بیشتر شما گوسونیک در محصولات خود چراغ داخلی قرار داده است پس میتوانید در حین پخت غذا از چراغ داخلی آن استفاده کنید و وضعیت غذا را هم مورد بررسی قرار دهید.
  •  صفحه نمایش لمسی: یکی از مزیت های خوب و جذاب این سرخ کن ها میتواند صفحه نمایش لمسی آن باشد. این پنل لمسی امکانات زیادی را به شما می دهد که میتواند به راحتی دستگاه را مدیریت کنید.

مشاهده قیمت روز بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک در دیجی کالا

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن گوسونیک

هر محصولی که وارد بازار های رقابت میشود قطعا دارای یکسری مزایا و معایب خاص است و این برای تمامی محصولات گوسونیک هم صادق است. در ادامه قصد داریم به معرفی مزایا و معایب این محصولات بپردازیم، باما همراه باشید:

مزایایی سرخ کن بدون روغن گوسونیک

  • قیمت مناسب نسبت به سایر برند های معتبر بازار.
  • طول عمر بالا به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت.
  • تنوع بالا و ظرفیت های متنوع.
  • طراحی زیبا و رنگبندی جذاب.
  • گارانتی معتبر.
  • فورش بالا و معتبر بودن برند.
  • و…

معایب سرخ کن بدون روغن گوسونیک

سرخ کن های بدون روغن گوسونیک مانند سایر محصولات دیگر بازار از مخزن های تفلونی استفاده میکند از این رو اگر نکات نگهداری از ظروف تفلون را رعایت نکنید امکان دارد این مخزن بعد از استفاده زیاد دچار خرابی شود. پس حتما نکات در حفظ و نگهداری این مخزن ها کوشا باشید.

مشاهده قیمت روز بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک در دیجی کالا

نظرات در مورد سرخ کن بدون روغن گوسونیک

نظرات در مورد سرخ کن بدون روغن گوسونیک چیه؟ آیا خریداران از خرید خود راضی هستند؟ در این بخض قصد داریم نظرات ارسالی برای این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم تا شما هم بتوانید اطلاعات دقیق و کاربردی تری را به دست آورید.

  • فرهاد افشین میگه: ارزش خرید صد در صد داره که البته من از اینجا نگرفتم.از سایت دیگری سفارش دادم.از جای دیگری خردیم ولی واقعا رضایتم رو جلب کرد.البته اول قصد خرید فیلیپس داشتم که متوجه شدم همه این محصولات،در کشور چین مونتاژ میشه و تصمیم گرفتم پول رو به برند ندم و سلیقه خودم رو درش دخیل کنم.
  • کاربری ناشناس میگه: دیروز به دستم رسید. امروز شنیسل و سیب زمینی درست کردم خیلی ترد و خوشمزه شد. قطعا یا حالتی که در روغن غوطه ور باشه طعمش متفاوته اما ذائقه من همینطوری بیشتر میپسنده. حس سلامتی میده بهم. فقط حواستون باشه وقتی میخواید سبد رو در بدنه قرار بدید با سطح استیل برخورد نکنه. برای من وقتی سبد داغ بود این اتفاق افتاد و یک مقدار بدنه آسیب دید.
  • سمانه هدائی میگه: دوستان من به محض تحویل گرفتن داخلش سیب زمینی بادمجان و کدو و یه پیتزا با نان پیتا درست کردم تا اینجا راضی هستم عکس هم میزارم که ببینید. از پستهای بعدی هم سرفرصت عکس میزارم.
  • کاربری ناشناس میگه: خیلی خوبه سیب زمینی با یه قاشق سرخالی روغن زیتون آغشته کردم و عالی سرخ شد جایی خوندم یکی گفته بود همون کار تستر انجام میده اما اصلن اینطور نیست و این عالیه. گوسونیک مدل شش و نیم لیتری هم داشت و خوشم اومد اما گنجایش هشت لیتری میخواستم.

خوب باتوجه به این نظرات میتوان گفت که بیشتر خریداران از کیفیت، قیمت و کارایی خوب این محصولات راضی هستند و قطعا میتوانند گزینه های اقتصادی و بسیار باکیفیتی برای شما باشند.

توجه: سرخ کن های بدون روغن تفال هم میتوانند انتخاب های بسیار منطقی و باکیفیت باشند که میتوانید در پست بهترین سرخ کن بدون روغن تفال این محصولات بسیار باکیفیت را هم مورد بررسی قرار دهید.

بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک

در ادامه این بخش از پست بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک ۵ مدل از بهترین و باکیفیت ترین سرخ کن های بدون روغن گوسونیک را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید متناسب با نیازی که دارید آنها را مورد بررسی قرار دهید و مدلی باکیفیت و مناسب را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که کیفیت و کارایی این محصولات توسط خریداران قبلی تایید شده است و این خود مزیتی عالی برای این محصولات بشمار میرود.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک - 1
سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 یکی از مدل های با کیفیت و بسیار خوش فروش گوسونیک در بازار های ایران است. این مدل میتواند برای خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط گزینه ای عالی باشد. ظرفیت این سرخ کن بدون روغن ۸ لیتر است و با آن میتوانید انواع غذا های سالم و ایده الی را تهیه نمایید.

توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، گنجایش ۸ لیتر، تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، دارای ۸ برنامه پخت متنوع، تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب جداشو و قابل شستشو، دارای لامپ داخلی، تنظیمات لمسی ،ظرف سرخ کن با طراحی جدید که پخت و پز مواد غذایی قابل مشاهده میباشد و… از جمله ویژگی های خوب این محصول به شمار میرود.

مشخصات این محصول

طول سیم ۵۰ سانتی متر
ظرفیت ۸ لیتر
توضیحات صفحه نمایش صفحه لمسی
حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰ وات
ظرفیت ماده غذایی ۸ لیتر
ویژگی‌های نظافتی ظرف متحرک و قابل شست‌وشو
امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن

۲ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک - 2
سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

بدون شک سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756 یکی از مدل های بسیار محبوب است این مدل توانسته با ارائه قیمت و کیفیت عالی در بین خریداران بسیار محبوب شود. طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، ظرفیت مناسب، قیمت عالی و… از جمله عواملی است که این مدل را به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل کرده است.

توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، گنجایش ۶ لیتر، تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، دارای ۸ برنامه پخت متنوع، تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب جداشو و قابل شستشو، دارای لامپ داخلی، تنظیمات لمسی ،ظرف سرخ کن با طراحی جدید و… از جمله مزیت های خوب این مدل است.

نظرات خریداران در مورد این سرخ کن گوسونیک

من دوتا از این محصول خریدم و از هر دو راضیم پیشنهاد میکنم دستگاه فوق العاده ای هستش ممنونم.

خیلی دستگاه خوبی هست تقریبا میتونم از انواع مواد غذایی داخلش درست گوشت مرغ سبزیجات کیک، فقط کیک همون بعنوان کاپ کیک درست بشه خیلی نتیجش بهتره یا درون قالب بزرگ. ولی بازم میگم از هرنظر واقعا انتخاب خوبی هست.

واقعه برای هر خونه ای نیاز هست .خیلی کیفیت خوبی داره و ۶ لیتر واقعی هست ومصرف برق هم قابل قبول تقریبا بین ۸ تا ۹ آمپر برق مصرف میکنه .و دما و تایم رو هم خودت میتونی تنظیم کنی .

    مشخصات این محصول

    طول سیم ۵۰ سانتی متر
    ظرفیت ۶ لیتر
    توضیحات صفحه نمایش صفحه لمسی
    حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰
    ظرفیت ماده غذایی ۶ لیتر
    امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن
    لامپ داخلی داردس

    ۳ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-736

    بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک - 3
    سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-736

    سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-736 در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است که شما میتوانید براساس سلیقه و نیاز خود مدلی را تهیه نمایید. جدا از طراحی زیبا و رنگ بندی متنوع این محصول میتوان گفت که بیشتر خریداران از کیفیت این محصول کاملا راضی هستند از این رو میتوانید این مدل را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

    توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، گنجایش ۶ لیتر، تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب جداشو و قابل شستشو، دارای لامپ داخلی ،ظرف سرخ کن با طراحی جدید که پخت و پز مواد غذایی قابل مشاهده میباشد، قابلیت پخت انواع مواد غذایی بدون نیاز به روغن و… از جمله ویژگی های خوب این محصول است.

    مشخصات این محصول

    طول سیم ۵۰ سانتی متر
    ظرفیت ظرفیت
    توضیحات صفحه نمایش بدون صفحه نمایشگر بصورت ولومی
    حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰ وات
    ظرفیت روغن یک قاشق
    ظرفیت ماده غذایی ۶ لیتر
    ویژگی‌های نظافتی شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی

    ۴ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-757

    بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک - 5
    سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-757

    باتوجه به بررسی های صورت گرفته سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-757 یکی از مدل های بسیار محبوب در بازار های ایران است و این را میتوان از نظرات مثبت خریداران قبلی و تعداد فروش بالای آن فهمید. رنگ این مدل مشکی است و از لحاظ طراحی و زیبایی محصول هیچ گونه مشکل و ایرادی ندارد.

    توان مصرفی ۲۰۰۰ وات، گنجایش ۶.۵ لیتر، از ویژگی های منحصر بفرد این محصول میتوان به دو المنت بودن آن اشاره کرد که علاوه بر المنت بالای سبد در قسمت زیر سبد نیز المنت قرار گرفته که باعث پخت سریع تر و بهتر مواد غذایی میشود، برنامه مجزا گرم کردن مواد غذایی، تنظیم درجه حرارت از ۴۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، قابلیت تنظیم دمای ۴۰ درجه سانتیگراد به شما این امکان را میدهد تا بتوانید میوه و سبزیجات را با این دستگاه خشک کنید، دارای ۱۰ برنامه پخت متنوع شامل: سیب زمینی، بال مرغ (تکه های مرغ)، مرغ درسته،میگو، ماهی، گوشت، سبزیجات، سبزیجات ریشه ای، کیک، یخ زدایی، تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب و…

    مشخصات این محصول

    طول سیم ۵۰ سانتی متر
    ظرفیت ظرفیت
    توضیحات صفحه نمایش لمسی

    حداکثر توان مصرفی

    ۲۰۰۰
    ظرفیت ماده غذایی ۶.۵ لیتر
    امکانات آماده سازی غذا سرخ‌کردن بدون روغن
    لامپ داخلی دارد

    ۵ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-736

    بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک - 5
    سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-757

    اگر قصد خرید محصولی خوش قیمت از برند گوسونیک را دارید میتوانید این محصول را در اولویت خود قرار دهید چون دارای قیمتی بسیار مناسبی است. ظرفیت این محصول ۶ لیتر واقعی است و میتواند برای هر آشپزخانه ای کاربردی باشد.

    از جمله مزیت های خوب این مدل میتوان به مواردی چون توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، گنجایش ۶ لیتر، تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب جداشو و قابل شستشو، دارای لامپ داخلی ،ظرف سرخ کن با طراحی جدید که پخت و پز مواد غذایی قابل مشاهده میباشد، قابلیت پخت انواع مواد غذایی بدون نیاز به روغن و… اشاره کرد.

    مشخصات این محصول

    طول سیم ۵۰ سانتی متر
    ظرفیت ۶ لیتر
    توضیحات صفحه نمایش

    بدون صفحه نمایشگر بصورت ولومی

    حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰ وات
    ظرفیت روغن یک قاشق
    ظرفیت ماده غذایی ۶ لیتر
    ۶ لیتر شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    مقایسه سرخ کن گوسونیک ۷۵۷ و ۷۵۸

    سرخ کن های گوسونیک ۷۵۷ و ۷۵۸ از جمله محبوبترین های بازار هستند. قیمت این دو مدل به ترتیب  ۴ ملیون و ۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان هستند.

    قیمت مدل ۷۵۸ ارزان‌تر از مدل ۷۵۷ است، پس اگر قصد خرید محصولی ارزانتری را دارید میتوانید سرخ کن گوسونیک ۷۵۸ را انتخاب کنید.

    ظرفیت مدل ۷۵۷ ۶.۵ لیتر است اما ظرفیت مدل ۷۵۸ ۸ لیتر است. توان مصرفی مدل ۷۵۷ بلاتر از ۷۵۸ است (هر چقدر توان مصرفی بالاتر باشد قدرت و سرعت دستگاه بالاتر میرود.)

    مدل ۷۵۷ برنامه های غذای بیشتری را پشتیبانی میکند و از این لحاظ برتر از ۷۵۸ است. هر دو مدل دارای صفحه نمایش لمسی هستند و میتوانید درجه حرارت را مطابق با نیازی که دارید تنظیم کنید.

    در کل کیفیت هر دو مدل بالا است ولی مدل ۷۵۷ کمی پیشرفته تر و باکیفیت تر از مدل ۷۵۸ است. دارای دو المنت قوی، قابلیت تنظیم درجه حرارت، دارای ۱۰ برنامه پخت و پز، دارای تایمر ۶۰ دقیقه ای، پوشش داخلی نچسب، دارای لامپ داخلی، تنظیمات لمسی و… از جمله ویژگی های خوب سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل ۷۵۷ است.

    مشاهده قیمت روز سرخ کن ۷۵۷ و ۷۵۸ در دیجی کالا

    راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن گوسونیک

    بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک
    راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن گوسونیک

    قبل از خرید سرخ کن های بدون روغن گوسونیک و یا هر مدل دیگری بهتر است این بخش را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با دیدی بهتر دست به انتخاب بزنید.

    ظرفیت سرخ کن

    قطعا یکی از مهمترین نکاتی که باید در حین خرید به آن توجه کنید ظرفیت سرخ کن بدون روغن است. این محصولات در مدل ها و ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و لازم است حتما براساس نیاز و جمعیت خانواده خود اقدام به خرید نمایید. توجه داشته باشید که هر چقدر ظرفیت این سرخ کن ها بالاتر باشد قیمت آن هم بالاتر میرود.

    مصرف انرژی

    انتخاب محصولی کم مصرف میتواند مصرف برق و هزینه های آن را کاهش دهد. پس حتما در حین خرید به میزان مصرف انرژی و البته توان مصری آن توجه داشته باشید. البته نباید این مورد را هم فراموش کنید که هر چقدر توان مصرفی بالاتر باشد غذا ها با سرعت بیشتری پخته می شوند.

    پوشش داخلی

    سعی کنید محصولی را تهیه کنید که پوشش داخلی آن نچسب باشد تا به راحتی تمیز شود و غذا هم با کیفیت بالاتری تهیه شود. البته که تمامی سرخ کن های بدون روغن گوسونیک دارای پوشش داخلی نچسب هستند.

    برنامه پخت و پز

    برنامه پخت و پز هم میتواند موردی بسیار مهم باشد. در حین خرید حتما به برنامه های پخت و پز دستگاه توجه کنید که دارای بیشترین برنامه باشد.

    تفاوت سرخ کن فیلیپس با گوسونیک

    تفاوت سرخ کن فیلیپس با گوسونیک برای خیلی از خریداران اهمیت بالایی دارد چون هر دو برند محصولاتی باکیفیت و مناسبی را تولید و روانه بازار های مصرف کرده اند از این رو در این بخش قصد داریم شما را با تفاوت های این دو برند آشنا کنیم، باما همراه باشید.

    گوسونیک برندی ترکیه ای است اما فیلیپس برندی هلندی. فیلیپس لوازم خانگی بسیار باکیفیت و قدرتمندی را تولید کرده است به طوری که میتوان گفت فیلیپس یکی از متخصص ترین های دنیا است.

    اما گوسونیک تجربه و تخصص فیلیپس را ندارد و بیشتر در زمینه تولید لوازم خانگی سبک فعالیت دارد. قیمت سرخ کن های برند گوسونیک پایین تر از محصولات فیلیپس است از این رو اگر قصد خرید محصولی خوش قیمت تری را دارید میتوانید گوسونیک را در اولویت خود قرار دهید.

    رنگبندی محصولات گوسونیک متنوع تر از فیلیپس است. فیلیپس برای سرخ کن های خود بیشتر از رنگ سیاه استفاده کرده است. اما فیلیپس محصولاتی با ظرفیت های متفاوتی را تولید کرده است که شما با هر میزان جمعیتی که داشته باشید میتوانید مدلی جذاب و باکیفیتی را تهیه نمایید.

    در کل کیفیت ساخت سرخ کن های برند فیلیپس بالاتر از گوسونیک است و اگر محدودیتی در تامین بودجه ندارید میتوانید فیلیپس را در اولویت خود قرار دهید.

    سوالات متداول

    آیا سرخ کن گوسونیک خوب است؟

    باتوجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت کیفیت سرخ کن گوسونیک نسبت به مدل های هم سطح خود خوب است. خوبی سرخ کن های گوسونیک قیمت مناسب، کیفیت ساخت عالی و طراحی زیبای آن است. در کل نمیتوان از این محصولات ایراد زیادی گرفت.

    قیمت سرخ کن بدون روغن گوسونیک چقدره؟

    باتوجه به بررسی های صورت گرفته و مقایسه قیمت این محصولات با سایر رقیب های بازار میتوان گفت که محصولات گوسونیک از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. اما به طور کلی قیمت این محصولات در حال حاضر از ۳ میلیون تومان شروع و به ۶ میلیون تومان ختم میشود. حالا قیمت سرخ کن های گوسونیک نسبت به ظرفیت و مدل آن متفاوت است.

    کیفیت سرخ کن های بدون روغن گوسونیک بالا است؟

    شکی نیست که گوسونیک یکی از برند های موفق و فعال در بازار های ایران است و قطعا میتواند محصولاتی باکیفیت و ایده الی را به دست خریداران خود برساند. طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب، طول عمر بالا، تنوع بالا و… از جمله ویژگی های خاص این محصولات هستند.

    سرخ کن گاسونیک خوبه؟

    بدون شک یکی از برند های معتبر و قدرتمند بازار گوسونیک است و از محصولات تولید شده آن هم انتظار کیفیت و کارایی بالایی را داریم. بنابه گفته خریداران و البته تعمیرکاران این زمینه کیفیت و کارایی سرخ کن های بدون روغن گوسونیک واقعا بالا است.

    قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا، گارانتی، طراحی زیبا، استفاده از تکنولوژی های روز و کاهش مصرف روغن از جمله مواردی است که توسط خریداران و البته تعمیرکاران ذکر شده است. پس در پاسخ به این سوال که سرخ کن گاسونیک خوبه؟ باید گفت بله واقعا باکیفیت هستند. (البته به شرط خرید سرخ کن بدون روغن اصلی گوسونیک)

    فرق بین سرخ کن گوسونیک ۵۷۵ و ۷۵۸

    سرخ کن بدون روغن گوسونیک ۵۷۵ و ۷۸۵ دو مدل از بهترین های بازار هستند اما تفاوت این دو مدل در چیست؟ اولین تفاوت این دو در وزن آنها است. مدل ۵۷۵ دارای وزی معادل ۳ کیلوگرم است ولی مدل ۷۵۸ ۵ کیلوگرم وزن دارد.

    مدل ۵۷۵ دارای ظرفیتی برابر با ۶.۵ لیتر است که برای خانواده های کم جمعیت میتواند بهترین گزینه باشد. در مقابل مدل ۷۵۸ دارای ظرفیت ۸ لیتری است. این ظرفیت میتواند برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و زیاد ایده ال باشد.

    هر دو مدل دارای پنل کاربری لمسی و بسیار باکیفیت هستند. توان مصرفی مدل ۷۵۷ حدودا ۲۰۰۰ وات است اما مدل ۷۵۸ ۱۷۵۰ وات است.

    برنامه های پخت و پز این دو مدل تقریبا یکسان است و تنها تفاوت این دو در قیمت، توان مصرفی و ظرفیت آنها است.

    نتیجه گیری

    ما در این پست بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک را مورد بررسی قرار دادیم و به کیفیت این محصولات هم پرداخته ایم. سرخ کن های بدون روغن برند گوسونیک واقعا کیفیت و کارایی لازم را دارند و میتوانند گزینه های عالی باشند. پس حتما این محصولات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

    ‫۶ نظرها

    1. سرخ کن بدون روغن گاسونیک واقعا باکیفیته، حدودا یه سال پیش بود گرفتم تا الان برام کار کرده بدون مشکلی. هم قیمتش خوبه هم کیفیتش

    2. سلام من بین مدل 758و 757موندم اینکه دو تا المنت داشته باشه خیلی نکته مثبتیه موندم لطفا راهنمایی کنید

      1. سلام اول اینکه قیمت مدل 758 کمی بالاتر از مدل 757 هستش بعد هر دو تونستن امتیاز 4.4 از 5 رو بگیرن این نشان از کیفیت خوب این دو مدله.
        ظرفیت مدل 758 بالاتره و اگه ظرفیت مهمه میتونید 758 رو انتخاب کنید.
        در کل از لحاظ کیفیت در یک سطح هستن ولی ظررفیت 758 بالاتر هستش و میتونه مقرون به صرفه تر باشه.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا