مقالات آموزشی

بهترین بازار کفش تبریز کجاست + آدرس مراکز خرید

۵/۵ - (۲ امتیاز)

تبریز مهد علم و فرهنگ ایران است و هنرهای زیادی از این شهر سر برآوردند. یکی از هنرهای حرفه‌ای و اصیل ایرانی یعنی تولید کفش چرم نیز به تبریز باز می‌گردد و امروزه شاهد پیشرفت بازار کفش تبریز در سراسر کشور هستیم. به طوری که برندهای زیادی از دیگر شهرهای کشور هم از کفش‌های چرم تبریز الگو برداری کردند.

بسیاری از فروشندگان کفش چرم در سایر شهرها و استان‌های کشور ترجیح می‌دهند که هر چند وقت یکبار به مرکز خرید کیف و کفش در تبریز مراجعه کنند و با انجام خرید عمده محصولات فروشگاه خود را تامین کنند. کفش تبریز نماد قدرت این شهر نه در ایران، بلکه در تمام دنیا است. زیرا انواع کفش‌های تولید شده در تولیدی‌ها و بازار کفش زنانه تبریز به سراسر کشورهای جهان نیز صادر می‌شوند. در این محتوا صفر تا صد بازار کفش تبریز را با هم بررسی می‌کنیم.

بازار کفش تبریز

مرکز خرید کفش در تبریز

مراکز خرید متعددی در تبریز وجود دارند که به صورت تخصصی به فروش کفش می‌پردازند. در این میان برخی از این بازارها بیشتر از دیگران مورد توجه واقع شده‌اند. اگر به دنبال خرید کفش در تبریز هستید، باید بدانید که در تمام مراکز خرید، پاساژها، بازارچه‌ها و فروشگاه‌ها، کفش‌های متنوع برای خرید وجود دارند.

اما مرکز تخصصی خرید کفش در تبریز بازار کفاشان می‌باشد که در بازار بزرگ تبریز واقع شده است. علاوه بر این، بخشی از خیابان دارایی تبریز و پاساژ کیان ۱ و ۲ نیز اصلی‌ترین مرکز خرید کفش در تبریز محسوب می‌شوند.

  • بازار کفاشان (باشماخچی بازار): قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازار کفش تبریز است که انواع کفش‌های چرمی دست‌دوز و مدرن را با تنوع بالا عرضه می‌کند.
  • پاساژ کیان ۱ و ۲: یکی از مراکز بزرگ خرید کفش در تبریز است که انواع کفش‌های ورزشی، مجلسی، صندل و… را در خود جای داده است.
  • خیابان دارایی: این خیابان به موازات بازار بزرگ تبریز قرار دارد و فروشگاه‌های کفش متعددی در آن وجود دارد.
  • عابرگذر تربیت: علاوه بر فروشگاه‌های کفش، فروشگاه‌های کیف و لباس نیز در این عابرگذر وجود دارد.
  • مجتمع تجاری اطلس: این مجتمع تجاری، مکانی مدرن برای خرید کفش و سایر محصولات است.
  • لاله پارک، فلورانس، ستاره باران، میلاد نور: این مراکز خرید مدرن، فروشگاه‌های کفش با برندهای مختلف را در خود جای داده‌اند.

 

مشاهده مدل ها، قیمت و خرید عمده کفش: کارخانه کفش تبریز 

 

معرفی بهترین بازارهای کفش تبریز

فروشندگان کفش چرم تبریز متعدد هستند و همه آن‌ها فقط در تبریز فعالیت نمی‌کنند. بلکه در سراسر ایران ممکن است که تولیدکنندگان و فروشندگان کفش چرم تبریز مشغول به فعالیت باشند. در این میان بهترین بازارهای کفش تبریز را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد خریداری کفش چرم تبریز را دارید بتوانید با شناخت بهترین برندها انتخاب خوبی انجام دهید.

فرقی نمی‌کند قصد شما خرید کفش چرم تبریز به صورت تک است یا عمده، در هر صورت این مراکز محصولات خود را به صورت خرده و عمده عرضه می‌کنند تا در نهایت خریداران بتوانند مطابق با نیاز خود خریدشان را انجام دهند با ما همراه باشید تا بهترین تولید کنندگان بازار کفش تبریز را بشناسید.

بازار کفش باشماخچی

بازار باشماخچی شهرت جهانی داشته و توریست‌های داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب کرده است. اگر به تبریز سفر می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این بازار کفش تبریز دیدن کنید.

این بازار به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش مهمی در کسب درآمد و امرار معاش تعداد بالایی از تبریزی‌ها و تولید کنندگان کفش چرمی دارد. حتی خیلی از تولید کنندگان که ساکن تبریز نیستند محصولات خود را در این بازار به فروش می‌رسانند. برای مثال؛ تولیدی پاتکان طب در تهران فعالیت می‌کند، اما انواع کفش چرم تبریز را با کیفیت بالا به فروش می‌رساند. بازار باشماخچی رابط مهمی بین تولید کنندگان و خریداران عمده و خرده در تبریز نیز هست.

بازار باشماخچی تبریز

باشماخچی بازار یکی از مراکز خرید کفش در تبریز است که سابقه طولانی در حوزه فروش کفش دارد. در این بازار علاوه بر فروشندگان، تولید کنندگان معتبر کفش تبریز نیز فعالیت می‌کند و اکثر کفش‌های با کیفیت ایرانی در همین بازار تولید و عرضه می‌شوند.

کیفیت بالای چرم تبریز و مهارت تخصصی صنعتگران این شهر باعث شده که کفش‌های تولیدی در باشماخچی بازار شهرت و طرفداران زیادی پیدا کنند. البته این بازار در واقع یک بازار کفش محلی در تبریز به شمار آمده که خرید و فروش عمده و خرده کفش در آن انجام می‌شود. باشماخچی بازار نه تنها یک مرکز اقتصادی مهم برای تبریز به شمار می‌آید، بلکه یک جاذبه گردشگری در این شهر نیز شناخته می‌شود. به خصوص آن دسته از کسانی که به دنبال کفش اصیل و با کیفیت ایرانی هستند، می‌توانند به باشماخچی بازار مراجعه کنند.

برای رفتن به باشماخچی بازار یا بازار کفاشان تبریز باید به سمت بلار شهدا در تبریز حرکت کنید. در اطراف بازار کفاشان، مکان های دیدنی دیگر از جمله؛ بازار جامع تبریز، مسجد آیت الله خلخالی، مسجد قزل لی، چهارسوق صادقیه و… نیز وجود دارند.

 

به نقل از املاک حبیبی تبریز(amlakhabibi.com):

ولی اگر به دنبال مرکز خرید کفش در تبریز هستید باید بگوییم که بازار کفاشان واقع در بازار بزرگ تبریز و بخشی از خیابان دارایی تبریز و همچنین پاساژ کیان ۱ و ۲ اصلی‌ترین مراکز خرید کفش در تبریز به شمار می‌روند.

 

پاساژ کیان ۱ و ۲

یکی دیگر از مراکز و بازارهای معتبر برای خرید کفش در تبریز پاساژ کیان ۱ و ۲ می‌باشند. به طور کلی بازار بزرگ کیف و کفش تبریز را می‌توانید در این پاساژ مشاهده کنید. این پاساژ در خیابان جمهوری اسلامی واقع شده است. انواع کفش‌های کتانی، اسپرت، مجلسی، صندل، بوت، نیم بوت و… با تنوع بالا در طرح، رنگ، متریال و قیمت در این پاساژ وجود دارند. شاید باشماخچی بازار، علاوه بر مرکز فروش کفش، یک مکان توریستی و تاریخی به شمار بیاید، اما پاساژ کیف و کفش کیان صرفاً جهت خرید انواع کفش است که هم امکان خرید عمده و هم امکان خرید خرده در آن، برای خریداران وجود دارد.

مغازه در بازار کفش تبریز

فروشگاه کفش دست دوز سی سی

برند سی سی در مرکز خرید کیف و کفش تبریز فعالیت می‌کند. کفش سی سی بیش از نیم قرن سابقه در زمینه تولید کفش دست دوز و ممتاز تبریز داشته که این موضوع باعث شده بهترین جایگاه را در بازار داشته باشد.

این برند علاوه بر اینکه چندین طرح اصیل ایرانی را در کفش‌های چرم خود پیاده‌سازی کرده، ده‌ها شاگرد و استاد را نیز تربیت کرده است که همه این افراد عامل مهم شکوفایی کفش دست‌دوز تبریز هستند. فروشگاه مرکزی کفش سی سی در تبریز، خیابان شریعتی شمالی، جنب بانک سپه واقع شده است. اگر قصد سفر به تبریز و رفتن به بازار کفش تبریز را دارید، می‌توانید با برقراری ارتباط با شماره تماس ۰۴۱۳۵۵۳۰۳۰ با این فروشگاه ارتباط برقرار کنید.

انواع کفش‌های چرمی و مدرن موجود در بازار کفش تبریز

باشماخچی بازار یا بازار کفاشان تبریز مجموعه کاملی از انواع کفش‌های چرمی و مدرن است. تنوع بی‌نظیر کفش‌های این بازار باعث شده تا همواره اکثر خریداران عمده کفش و فروشندگانی که قصد خرید بار برای مغازه یا فروشگاه خود را دارند، به سراغ این بازار بروند. برخی از محصولات متنوع که در این بازار عرضه می‌شوند، شامل موارد زیر هستند؛

کفش‌های چرمی دست دوز: تبریز به تولید کفش‌های چرمی با کیفیت و دست‌دوز شهرت دارد. اکثر این کفش‌ها که معمولاً با چرم طبیعی و طراحی سنتی و مدرن تولید می‌شوند، در باشماخچی بازار به فروش می‌رسند.

کفش‌های مجلسی: اگر در جستجوی انواع کفش مجلسی مردانه و زنانه با طرح‌های کلاسیک و مدرن هستید، می‌توانید به این بازار مراجعه کنید.

کفش‌های ورزشی: کفش‌های ورزشی با تنوع بسیار بالا برای استفاده روزمره و ورزش‌های تخصصی در باشماخچی بازار به فروش می‌رسند.

بوت و نیم بوت: در فصل‌های سرد سال انواع بوت و نیم بوت‌های چرمی و غیرچرمی را می‌توانید با طرح‌های متنوع در این بازار مشاهده کنید.

کفش‌های سنتی: انواع کفش سنتی ایرانی مانند گیوه و چاروق که با مواد طبیعی و با روش سنتی تولید می‌شوند، در بازار کفاشان تبریز به فروش می‌رسند.

کفش‌های رسمی: برای خرید انواع کفش‌های رسمی مناسب برای محل کار یا مراسمات رسمی می‌توانید به بازار باشماخچی در تبریز مراجعه کنید.

کلام پایانی

شهر تبریز به عنوان یکی از بهترین شهرها برای تولید و فروش عمده کفش به شمار می‌آید که در این محتوا انواع مرکز خرید کیف و کفش در تبریز را به شما معرفی کردیم، تا در صورتی که قصد خرید کفش چرم با کیفیت و مرغوب را دارید، بتوانید از طریق بازار کفش تبریز اقدام کنید. بازار کفش تبریز نه تنها برای خریداران داخلی سودبخش است، بلکه با صادراتی که انجام می‌دهد اقتصاد کشور را با رونق مواجه می‌کند. در این بازار روزانه تاجران زیادی از سراسر دنیا خریدار کفش‌های اصیل و با کیفیت ایرانی هستند.

به طور کلی تبریز یکی از مهمترین قطب‌های اصلی صنعت چرم در کشور ایران بوده که بیش از ۵۰۰ تولیدی فعال چرم را به خود اختصاص داده است. این موضوع باعث شده تا بازار کفش زنانه تبریز، بازار کفش مردانه و حتی بازار کفش بچگانه در تبریز همواره پررونق باشد.

خرید انواع کفش چرم تبریز از  پاتکان طب

برند پاتکان طب(patkanshoe.com) تولید کننده انواع کفش مرغوب اصیل و با کیفیت ایرانی است که در بین تولیدات خود کفش‌های چرم طبیعی تبریز را هم در سطح کیفی بالا قرار داده است. این موضوع باعث شده تا برند پاتکان طب در بازار کفش تبریز نیز شناخته شده و پرطرفدار باشد. شما با مراجعه به سایت پاتکان می‌توانید انواع کفش زنانه و مردانه را به صورت نیم بوت، بوت، کفش مجلسی، اسپرت، صندل و… خریداری کنید.

البته از طریق برقراری ارتباط با شماره تماس ۰۹۰۱۰۹۷۸۹۶۵ نیز می‌توانید خرید داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا