خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون + معرفی ۶ مدل زیر قیمت ۵ میلیون در بازار

معرفی بهترین اسپرسو ساز تا 5 میلیون تومان با بررسی برند ها و کیفیت این محصولات

۳.۳/۵ - (۱۱ امتیاز)

بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان در بازار کدام است؟ آیا اسپرسو ساز های ۵ میلیونی باکیفیت هستند؟ چه برند های در این رنج قیمت فعالیت دارند؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ماقصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم تا شما بتوانید با بررسی آنها گزینه ای عالی را انتخاب نمایید.

خرید اسپرسو ساز میتواند بسیار جذاب باشد چون میتوانید هر لحظه که دوست دارید برای خود اسپرسو، کافه لاته، موکا و یا کاپوچینو را آماده کنید و از لحظات خود لذت ببرید، اما انتخاب محصولی عالی و ایده ال نیازمند شناخت برند های باکیفیت است که ما در ادامه بهترین برند های بازار را به شما معرفی کرده ایم.

بهترین مارک اسپرسو ساز تا ۵ میلیون

برند های بسیار زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع اسپرسو ساز ها فعالیت دارند اما همه آنها نمی توانند باکیفیت و ایده ال باشد. از این رو به عنوان خریدار لازم است با برند های معتبر و باکیفیت آشنا شوید تا بتوانید خریدی هوشمندانه را انجام دهید.

به طور کلی میتوان گفت که برند های مباشی، نوا، زیگما، تکنو، تلیونیکس، تریم، دنور و… جزء بهترین های بازار ایران هستند. اما جهت اطمینان از خرید سعی کنید از مراکز معتبر محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید. و حتما به داشتن گارانتی معتبر هم دقت کنید.

بدون شک مباشی یکی از بهترین و قدرتمندترین برند های فعال در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز های باکیفیت است. که ما در پست بهترین اسپرسو ساز مباشی قدرتمندترین و پرفروش ترین های این برند را مورد بررسی قرار داده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

مشاهده قیمت روز بهترین اسپرسو ساز ۵ میلیونی در دیجی کالا

کیفیت اسپرسو ساز های ۵ میلیونی

اسپرسو ساز های ۵ میلیونی و زیر ۵ میلیون جزء محصولات پرفروش و بسیار پرطرفدار هستند چراکه از لحاظ قیمت و کیفیت در سطحی عالی قرار دارند و برای مصارف خانگی بهترین گزینه موجود هستند. اما آیا این محصولات در این رنج قیمت کیفیت لازم را دارند؟

برند و شرکت سازنده محصول یکی از عوامل تعیین کننده برکیفیت و کارایی آن است، به طور مثال محصولات برند مباشی واقعا قدرتمند و باکیفیت هستند و قطعا میتوانند جزء گزینه های عالی برای خرید باشند. پس بهتر است برند های معتبر را بشناسید.

طراحی، طراحی و شکل ظاهری اسپرسو ساز های ۵ میلیونی بسیار زیبا و قابل قبول است و قطعا از این لحاظ نمی توان هیچ ایرادی از آنها گرفت.

قدرت موتور، توان اکثر این محصولات بالا است و فشار ۱۵ تا ۲۰ باری را دارند. قدرت موتور این محصولات برای مصارف خانگی بسیار ایده ال است.

سیستم خاموشی خودکار، سعی کنید محصولی را تهیه نمایید که دارای سیستم خاموشی خودکار باشد تا به دستگاه و نوشیدنی شما هیچ اسیبی وارد نشود. اما اکثر این محصولات به این قابلیت مجهز هستند.

اگر قصد خرید محصولی گران قیمت تری را دارید میتوانید به پست بهترین اسپرسو ساز تا ۱۰ میلیون تومان مراجعه کنید. ما در این پست لیستی از بهترین اسپرسو ساز های ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی بازار را برای شما آماده کرده ایم.

بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون + معرفی ۶ مدل پرفروش بازار

در ادامه این بخش لیستی ۶ تایی از بهترین و پرفروش ترین اسپرسو ساز های ۵ میلیون بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازتان مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که تمامی این محصولات توسط برند های معتبر بازار تولید و عرضه شده اند و قطعا میتوانند جزء بهترین های گزینه های موجود باشند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

بهترین اسپرسو ساز تا 5 میلیون - 1
اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

شرکت مباشی یکی از قدرتمندترین و متخصص ترین برند های فعال در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز های باکیفیت است. محصولات این برند فوق العاده باکیفیت و خوش ساخت هستند و قطعا میتوانند بهترین انتخاب های موجود باشند.

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010 یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این برند است. طراحی زیبایی دارد و در رنگبندی های مشکی، شیری، و قرمز به بازار عرضه شده است. موتور باکیفیت با توان ۱۱۰۰ وات و فشار ۲۰ بار، دارای پیچ تنظیم بخار، تنظیم بخار خروجی، قابلیت تهیه فرم شیر با غلظت های متفاوت و… از جمله ویژگی های این محصول است.

نظر خریداران در مورد این محصول

۲۰ ۳۰ تا شات که گرفتید تازه قلقش دستتون میاد که یه قهوه غلیظ با فوم زیاد ازش بگیرید. من راضیم ازش

بری مصرف خونگی مناسبه . فنجون هم همراهش نیست .

از نظر ظاهری زیباست ، از نظر کارایی هم بسیار عالیست ، پیشنهاد میکنم

    مشخصات این محصول

    حجم مخزن آب ۱.۲۵
    تعداد نازل قهوه دو عدد
    سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • موکا
    • کاپوچینو
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    سایر توضیحات  پیچ تنظیم میزان بخار خروجی – دارای نمایشگر حالت آماده به کار قهوه ، بخار و میزان دمای آب – بویلر قوی و ریخته گری شده از جنس آلومینیوم – فیلترها از جنس استیل ضد زنگ

    ۲ اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020

    بهترین اسپرسو ساز تا 5 میلیون - 2
    اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020

    مشخصات این محصول

    جنس بدنه استیل
    توان ۱۳۵۰ وات
    شناسه کالا ۲۸۰۰۰۰۱۰۱۵۱۵۱

    ۳ اسپرسو ساز نوا مدل NOVA 158

    بهترین اسپرسو ساز تا 5 میلیون - 3
    اسپرسو ساز نوا مدل NOVA 158

    نوا هم یکی از برند های موفق و محبوب بازار است که فعالیت گسترده ای در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز ها دارد. محصولات برند نوا هم خوش قیمت و باکیفیت هستند و میتوانند کیفیتی عالی را به شما تقدیم کنند.

    اسپرسو ساز نوا مدل NOVA 158 یکی از محصولات نسبتا پرفروش بازار است که از لحاظ قیمت و کیفیت در سطحی عالی قرار دارد. پیچ تنظیم میزان بخار خروجی، دارای نمایشگر حالت آماده به کار قهوه ، بخار و دمای آب، بویلر قوی و ریخته گری شده از جنس آلومینیوم، فیلترها از جنس استیل ضد زنگ، سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن جهت شستشوی آسان، سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد، غلظت زیاد قهوه خروجی، صدا و لرزش پائین دستگاه و… از جمله ویژگی های عالی این محصول است.

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات پیچ تنظیم میزان بخار خروجی – دارای نمایشگر حالت آماده به کار قهوه ، بخار و دمای آب – بویلر قوی و ریخته گری شده از جنس آلومینیوم – فیلترها از جنس استیل ضد زنگ – سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن جهت شستشوی آسان –
    فشار بخار ۲۰
    سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار
    قابلیت‌ها امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
    ویژگی‌های نظافتی سیستم شست‌وشوی خودکار
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • آب جوش
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • موکا
    • کاپوچینو
    • ماکیاتو
    • ریسترتو
    • لانگو
    • امریکانو
    قابلیت استفاده از پودر قهوه

    ۴ اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

    بهترین اسپرسو ساز تا 5 میلیون - 4
    اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

    اگر قصد خرید محصولی خوش قیمت و بسیار کاربردی را دارید این مدل میتواند یکی از گزینه عالی برای شما باشد. قیمت این محصول نسبت به سایر مدل های معرفی شده بسیار مناسب تر است و از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است.

    طراحی بسیار زیبا و شیک، دارای سیستم خاموشی خودکار، دارای دو عدد نازل قهوه، حجم مهزن ۱.۶ لیتری، فشار اب ۱۵ بار، وزن کم و… از جمله ویژگی های عالی این محصول است.

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات پیمانه-توری استیل-قیفه فلزی
    تعداد نازل قهوه دو عدد
    سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • آب جوش
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • موکا
    • کاپوچینو
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    نوع اسپرسو ساز اسپرسو-کافه لاته-کاپوچینو-کافه موکا

    ۵ اسپرسو ساز تلیونیکس مدل TEM5120

    بهترین اسپرسو ساز تا 5 میلیون - 5
    اسپرسو ساز تلیونیکس مدل TEM5120

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۳۳۰x۳۳۰x۳۶۰ سانتی‌متر
    وزن ۲ کیلوگرم
    توان ۱۲۰۰ وات
    ظرفیت مخزن ۱/۶
    فشار بخار ۲۰
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی

    ۶ اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2031

    بهترین اسپرسو ساز تا 5 میلیون - 6
    اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2031

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات سیستم گرم کردن فنجان، سیستم خاموشی خودکار، نشانگر سطح آب، هد گروپ، دارای یک نازل بخار ، دستگاهی قدرتمند – دارای تمپر قهوه – مناسب برای تهیه انواع قهوه های بر پایه اسپرسو – دارای سینی چکه گیر
    سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار
    دستگاه نمایش وضعیت نشان گر سطح آب
    ویژگی‌های نظافتی شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی
    نوشیدنی‌های قابل تهیه
    • آب جوش
    • اسپرسو
    • کافه لاته
    • موکا
    • کاپوچینو
    • شیر گرم
    اقلام همراه محصول دسته پرتافیلتر، فیلتر تک اسکوپ، فیلتر دو اسکوپ، تمپر و پیمانه
    جنس بدنه استیل ضدزنگ و پلاستیک فشرده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا