خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم برقی

ارزانترین تلویزیون ۴۳ اینچ در بازار + بررسی برند های برتر و کیفیت آنها

بررسی ارزانترین تلویزیون 43 اینچ در بازار های ایران

۵/۵ - (۱ امتیاز)

ارزانترین تلویزیون ۴۳ اینچ بازار کدام است؟ آیا تلویزیون های ۴۳ اینچی کیفیت و کارایی لازم را دارند؟ برند های برتر این محصولات کدام هستند؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم با بررسی و پاسخ به آنها به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و ایده ال کمک کنیم. تلویزیون های ۴۳ اینچی جزء مدل های پرفروش بسیار پرمخاطب هستند چون سایز سفحه مناسبی را دارند و از لحاظ قیمت هم بسیار مناسبتر هستند.

در ادامه این پست ابتدا برند های برتر را مورد بررسی قرار داده ایم و بعد به سراغ بررسی کیفیت این محصولات پرداخته ایم و در اتنتها هم لیستی ۵ تایی از ارزانترین تلویزیون های ۴۳ اینچی بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

بهترین مارک تلویزیون ۴۳ اینچی

شکی نیست اولین قدم برای خرید تلویزیون شناخت برند های برتر و معتبر بازار است، پس در این بخش باما باشید تا با هم برند های برتر موجود را مورد بررسی قرار دهیم:

  • اسنوا: یکی از برند های معتبر و خوشنام ایرانی اسنوا است. این برند محصولاتی باکیفیت و پرفروشی را تولید کرده است. تلویزیون های ۴۳ اینچی اسنوا واقعا باکیفیت هستند.
  • ایکس ویژن: شکی نیست ایکس ویژن میتواند برندی بسیار قدرتمند و قابل اعتماد باشد. این برند محصولاتی بسیار باکیفیت و خوش قیمتی را تولید و روانه بازار های داخلی کرده است. توجه داشته باشید که ایکس ویژن تجربه ای بالا را دارد و میتواند برندی قابل اعتماد باشد.
  • جی پلاس: جی پلاس هم برندی ایرانی و خوشنام است. این برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد و قطعا میتواند رقیبی ایده ال و قدرتمند برای سایر برند ای داخلی باشد.

سامسونگ، ال جی، سونی، فیلیپس و… برند هایی هستند که میتوانند برترین تلویزیون های دنیا را تولید کنند اما قیمت محصولات آنها بالا است و ما نمیتوانیم آنها را در لیست ارزانترین تلویزیون ۴۳ اینچ بازار قرار دهیم. (جهت بررسی برند های برتر ایرانی و خارجی میتوانید به پست بهترین مارک تلویزیون مراجعه نمایید.)

مشاهده قیمت روز ارزانترین تلویزیون های ۴۳ اینچی در دیجی کالا

کیفیت تلویزیون های ارزان ۴۳ اینچی بالا است؟

شاید یکی از مهمترین سوالاتی که به ذهن خریداران میرسد این باشد گه “کیفیت تلویزیون های ۴۳ اینچی ارزان قیمت مناسب است یا نه؟” در پاسخ به این سوال شما باید گفت که این محصولات واقعا باکیفیت و مناسب هستند و تنها مشکل این تلویزیون های ۴۳ اینچی میتواند این باشد که برای فضا های بزرگ کارایی مناسبی ندارد. اما برای اتاق ها و سالن های کوچک تا متوسط بسیار مناسب خواهد بود.

  • کیفیت تصاویر: تقریبا کیفیت تصاویر تمامی تلویزیون ۴۳ اینچی بازار FULL HD است از این رو میتوان کیفیت این سری از تصاویر را بالا توصیف کرد.  (البته کیفیت تصاویر قول اچ دی پایین تر از ۴K است اما با این حال میتوان گفت که باکیفیت هستند و از این لحاظ مشکلی ندارند )
  • کیفیت صدا: کیفیت صدای این تلویزیون ها معمولی است. معمولا توان بلند گو های این تلویزیون ۱۰ یا ۱۵ وات است که عددی قابل قبول و استاندارد است.
  • هوشمند: این محصولات دارای رابط کاربری هوشمند هستند و میتوانند به اینترنت هم متصل شوند. از این رو شما میتوانید با این محصولات وبگردی کنید و فعالیت های مختلفی را انجام دهید.
  • سایر امکانات: طراحی زیبا، قیمت مناسب، دارای سیستم عامل اندروید، پردازنده ۴ هسته ای قوی، قابلیت اتصال به شبکه اینترنت، دارای حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات و… از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.

توجه: اگر قصد خرید تلویزیونی ارزانتر را دارید میتوانید به پست معرفی ارزانترین تلویزیون ۳۲ اینچ مراجعه نمایید. ما در این پست محصولات ۳۲ اینچی ارزان بازار را مورد بررسی قرار داده ایم.

ارزانترین تلویزیون ۴۳ اینچ

در ادامه این پست قصد داریم لیستی از بهترین و ارزان ترین تلویزیون های ۴۳ اینچی بازار را برای شما آماده کرده کنیم تا با بررسی آنها بتوانید دست به انتخابی عالی بزنید. محصولات معرفی شده در این بخش همگی توسط برند های معتبر و قدرتمند بازار تولید و عرضه شده اند و میتوانند گزینه های مناسبی برای خرید و یا بررسی بیشتر باشند.

طراحی زیبا، هوشمند، قیمت مناسب، کیفیت تصاویر عالی، تعداد فروش بالا و… از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M سایز ۴۳ اینچ

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ - 1
تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی برق شهری
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۴۳ اینچ
۴۳ اینچ Android
توان هر بلندگو ۱۵ وات
پردازنده چهار هسته‌ای

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14200M سایز ۴۳ اینچ

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ - 2
تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14200M سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
سایز صفحه ۴۳ اینچ
توان هر بلندگو ۱۰ وات
تعداد بلندگوها دو عدد
نوع صفحه نوع صفحه
ابعاد تلویزیون بدون پایه ۹۵۸x۵۵۸x۷۲
امکانات و قابلیت‌ها سیستم عامل: اندروید ۹ – پدازنده: ۴ هسته ای – ظرفیت حافظه داخلی: ۸ گیگابایت – ظرفیت حافظه رم: ۱.۵ گیگابایت – قابلیت موس – شبکه‌های اجتماعی – مرورگر اینترنت

۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1700 سایز ۴۳ اینچ

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ - 3
تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1700 سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی برق شهری
امکانات تلویزیون رابط هوشمند
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
۱۶:۹ ۴۳ اینچ
نوع رابط هوشمند Android
توان هر بلندگو ۱۰ وات

۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XS525 سایز ۴۳ اینچ

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ - 4
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XS525 سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

سایز صفحه ۴۳ اینچ
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite) یک عدد

تعداد رابط کامپوننت (Component)

یک عدد
توضیحات درگاه‌های USB درگاه USB۲.۰
امکانات و قابلیت‌ها – گريد انرژي A – پنل IPS – قابليت اتصال به اينترنت دارد – خروجی هدفون – خروجی صدای دیجیتال – محدوده فرکانسی (Equalizer)

۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۴۳S65A سایز ۴۳ اینچ

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ - 5
تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۴۳S65A سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

سایر توضیحات گريد انرژي A+ – پنل VA – قابليت اتصال به اينترنت دارد – ویرایش کانال‌ها – جدول برنامه – زیر نویس – H.۲۶۴ پشتیبانی – H.۲۶۵ پشتیبانی
توان هر بلندگو ۹ وات
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۴۳ اینچ
تعداد درگاه های HDMI دو عدد
امکانات و قابلیت‌ها سیستم عامل: اندروید ۱۱ – پرداشگر گرافیکی: G۳۱MP۲ – حافظه رم: یک گیگابایت – حافظه داخلی: ۸ گیگابایت – گیرنده دیجیتال: DVB-T/DVB-T۲ – ماشین زمان (Time Shift) – ضبط برنامه ها ( PVR) – جدول برنامه ها (EPG) – تکنولوژی HDR۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا