آرایشی ، بهداشتی ، سلامتابزار سلامتلوازم شخصی زنانهلوزام شخصی مردانهمقالات آموزشی

تفاوت مچ بند هوشمند با ساعت هوشمند | کاملترین مقاله

تفاوت مچ بند هوشمند با ساعت هوشمند در چیست؟ کدام یک می تواند برای شما مناسب باشد؟ با ما باشید

امتیاز به این پست

آیا  با خود فکر کرده اید که خرید مچ بند هوشمند مناسب تر است یا ساعت هوشمند؟ اصلا این دو محصول چه تفاوت های باهم دارد؟ و کدام یک برای شما مناسب است؟ ما در این پست از وب سایت هلورین برای شما از تفاوت مچ بند هوشمند با ساعت هوشمند گفته ایم و قطعا به شما کمک می کنیم تا بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

خوب برای درک تفاوت بین مچ هوشمند و ساعت هوشمند باید عملکرد این محصول و تفاوت های تکنیکی آنها را بدانید پس با همراه باشید تا در ادامه به تفاوت های این دو دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: ما در پست بهترین ساعت های هوشمند زیر یک میلیون به معرفی ساعت های هوشمند در رنگ قیمت زیر یک میلیون تومان پرداخته ایم.

مچ بند هوشمند و یا مچ بند سلامتی

تفاوت ساعت هوشمند با مچ بند هوشمند ! کدام یک
ساعت هوشمند یا مچ بند هوشمند

مچ بند های هوشمند که به مچ بند های سلامتی هم معروف هستند می توانند ابزاری بسیار کارآمد برای شما در حفظ سلامت بدن باشند. در واقع این مچ بند ها دارای حسگرهای پیشرفه ای هستند که می توانند اوضاع سلامتی شما را اطلاعتان برسانند.

مچ بند های هوشمند معمولا دارای حسگر های از قبیل گام شمار، نمایش ضربان قلب، محاسبه میزان کالری سوزانده شده، پایش وضعیت خواب شما و… می باشند که این حسگر ها با ارائه اطاعات دقیقی می توانند به شما در کنترل فعالیت های ورزشی و البته سلامتی شما کمک شایانی کنند.

پیشنهاد مطالعه به شما: ما در پست راهنمای خرید مچ بند هوشمند شیائومی بهترین مدل های مچ بند هوشند شیائومی را برایتان آماده کرده ایم که می توانید آنها را بررسی کنید.

مشاهده بهترین مچ بند های هوشمند

ساعت هوشمند

ساعت های معمولی فقط می توانند زمان و تاریخ را به شما اعلام کنند اما ساعت های هوشمند می توانند امکاناتی زیر را به شما هدیه دهند:

  • امکان برقراری تماس صوتی
  • امکان اتصال به گوشی
  • دریافت اس ام اس و اعلانات شبکه های اجتماعی
  • پخش موسیقی
  • نمایش عکس
  • دوربین
  • پشتیبانی از رم
  • پشتیبانی
  • آلارم
  • جی پی اس
  • و…

در واقع ساعت های هوشمند می توانند امکانات فراونی را به شما بدهند و در آسایش و راحتی شما بسیار موثر هستند.(منبع)

پیشنهاد به شما: ما در پست ساعت هوشمند چی بخرم بهترین مدل ها و البته بهترین بررسی و راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم پس اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند را دارید این پست را از دست ندهید.

مشاهده بهترین ساعت های هوشمند

تفاوت قیمت مچ بند هوشمند با ساعت هوشمند

به طور کلی قیمت این دو محصول به مدل های آنها بستگی دارد ولی به طور کلی قیمت مچ بند های هوشمند از ساعت های هوشمند کمتر است.

شروع قیمت مچ بند های هوشمند: قیمت مچ بند های هوشمند از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود و نهایتا به ۴ میلیون تومان ختم می شود.

شروع قیمت ساعت های هوشمند: قیمت ساعت های هوشمند از ۱۴۰ هزار تومان شروع و به  ۴۰ میلیون تومان ختم می گردد.

نکته: شما هر چقدر بیشتر برای یک ساعت و یا مچ بند هوشمند هزینه کنید محصولی بسیار با کیفیت تر را می خرید و این کاملا طبیعی است اما، شما می توانید با ۵۰۰ هزار تومان برای خود یک مچ بند هوشمند ایده ال و با ۱ میلیون تومان می توانید ساعتی هوشمند را برای خود انتخاب نمایید. و البته قیمت های این محصولات بسیار متنوع هستند و شما میتوانید با هر میزان هزینه برای خود محصولی ایده ال را انتخاب نمایید.

پیشنهاد مطالعه به شما: ما برای شما بهترین ساعت های هوشمند زیر ۵۰۰ هزار تومان را آماده کرده ایم که می توانید آنها را بررسی نمایید. تا بهترین محصول را برای خود بخرید.

شباهت ها این دو محصول

ساعت های هوشمند و مچ بند های هوشمند دارای شباهت های زیر هستند:

  • هر دو دور مچ بسته می شوند
  • هر دو دارای امکاناتی مشابه هستند(گام شمار، ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده و…)

بررسی تفاوت های این دو محصول

معرفی تفاوت مچ بند هوشمند با ساعت هوشمند می تواند به شما در انتخاب صحیح و هوشمندانه کمک کند پس این بخش را با حوصله مطالعه کنید.

شکل ظاهری

ساعت های هوشمند در ابعاد و استایل های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می شوند. ساعت های هوشمند در سبک های مدرن و کلاسیک محصولات متنوعی را وارد بازار رقابت کرده اند.

اما مچ بند های هوشمند تقریبا در یک شکل ظاهری یکسانی تولید می شوند و تنها تفاوت آنها نسبت به یک دیگر امکانات آنها است.

دیگران این مچ بند های هوشمند را پسندیده اند

عملکرد این دو محصول

به طور کلی اگر شما قصد دارید محصولی را برای کنترل سلامتی خود انتخاب کنید، قطعا مچ بند های هوشمند برای شما بهترین انتخاب هستند. اما اگر شما ساعت مچی با امکانات بالای می خواهید می توانید روی ساعت های هوشمند حساب کنید.

اما ساعت های هوشمند برای شما چندین محصول تلفن همراه، جی پی اس، دوربین عکاسی، یک پلیر و… را در یک قالب جا کرده اند و قطعا این ساعت های می توانند همراه بسیار عالی برای شما  هر کسی دیگر باشند.

مچ بند های هوشمند هم می توانند برای شما یک پرستار کوچک باشند و شما را در موقعیت های ورزشی و… همراهی کنند.

با این حرف ها کدام محصول را برای خود بخریم؟

شما یک پرستار کوچک می خواهید یا یک ساعت هوشمند همه کاره؟ برای این سوال چه جوابی دارید؟ اگر پرستاری کوچک را می خواهید خوب قطعا با صرف هزینه کمی می توانید بهترین مچ بند هوشمند را برای خود انتخاب کنید در غیر این صورت می توانید برای خود ساعت هوشمند منسبی را انتخاب کنید.

البته اگر شما فقط برای زیبایی داشتن پوششی مدرن قصد خرید دارد می توانید هر کدام از این محصولات را برای خود انتخاب کنید زیرا هر دوی این محصولات مدرن و بسیار شیک هستند.

می توانید این ساعت های هوشمند پربازدید را هم بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا