ابزار های برقیابزارآلاتابزارآلات شارژی

مقایسه دریل شارژی و برقی + بررسی مزایا و معایب + معرفی ۶ مدل برتر

مقایسه دریل شارژی و برقی با بررسی مزایا و معایب هر کدام از مدل ها

۴/۵ - (۴ امتیاز)

دریل شارژی بخرم؟ یا سیمی؟ این سوال خیلی از خریداران است و ما هم قصد داریم در این پست به مقایسه دریل شارژی و برقی بپردازیم و شما را با مزایا، معایب و البته بهترین برند های موجود آشنا کنیم.

دریل ها در مدل های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می شوند که هر کدام از آنها برای انجام فعالیت های خاصی کاربرد دارند پس شما به عنوان خریدار لازم است ابتدا با نیاز خود را بشناسید و بعد بر اساس این نیاز دست به انتخاب و مقایسه بزنید. در ادامه برند های برتر را مورد بررسی قرار داده ایم چون اولین قدم برای خرید بهترین دریل شارژی یا سیمی شناخت برند های معتبر بازار است.

معرفی بهترین مارک دریل های شارژی و برقی

اولین قدم برای خرید بهترین دریل شارژی و یا سیمی شناخت برند های معتبر و برتر بازار است. توجه داشته باشید که برند های معتبر بازار در هر دو زمینه یعنی دریل شارژی و برقی فعالیت دارند. پس ما برند های برتری که در هر دو زمینه فعالیت دارند را معرفی خواهیم کرد.

به طور کلی میتوان گفت که برند هایی چون بوش، ماکیتا، رونیکس، توسن، دیوالت، باس، مکس، ادون و… از جمله بهترین های موجود در بازار های ایران هستند. این برند ها محصولات بسیار قدرتمند و باکیفیتی را تولید و عرضه کرده اند. (اگر قصد دارید بیشتر با این برند ها آشنا شوید میتوانید به پست بهترین مارک دریل شارژی مراجعه کنید تا با برند های برتر و محصولات تاپ بازار بیشتر آشنا شوید.)

مقایسه دریل شارژی و برقی

در ادامه قصد داریم دریل های شارژی و برقی را باهم مقایسه کنیم تا شما با مطالعه این بخش بتوانید انتخاب صحیحی را انجام دهید. حقیقتا استفاده از دریل های شارژی و برقی در کنار هم میتواند بسیار ایده ال و کاربردی باشد چون هر کدام از آنها دارای مزایایی خاص خود هستند و درکنار هم فعالیت ها به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

دریل برقی چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

دریل برقی محصولی بسیار کاربردی در صنایع و کارگاه ها و حتی خانه ها است. از این محصول میتوانید برای سوراخ کردن اجسامی چون آهن، چوب، سیمان و… استفاده کرد. دریل های برقی در مدل های بسیار متفاوتی برای انجام فعالیت های خاصی تولید و عرضه شده اند که انتخاب هر کدام از آنها براساس نیاز شما صورت میگیرد.

دریل های برقی نسبت به مدل های شارژی از قدرت بسیار بالاتری برخوردار هستند و قطعا برای انجام فعالیت های سنگین تر پیشنهاد میشود از این محصولات استفاده شود. دریل های برقی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزایایی دریل برقی

  • قیمت مناسب تر نسبت به مدل های شارژی.
  • قدرت بسیار بالاتر.
  • تنوع بالا.
  • وزن کمتر.
  • بدنه مقاوم.
  • مناسب برای انجام تمامی فعالیت های خانگی، کارگاهی و صنعتی.

و اما معایب دریل های برقی: اگر محل کار شما در مکانی باشد که برق در آن وجود نداشته باشد دیگر نمی توانید از دریل های برقی استفاده کنید و این میتواند تنها مشکل این محصولات نسبت به مدل های شارژی باشد.

مشاهده قیمت انواع دریل های سیمی در دیجی کالا

بررسی دریل شارژی با مزایا و معایب

دریل های شارژی هم تمامی فعالیت های مدل های برقی را انجام می دهند با این تفاوت که انرژی خود را از باتری های قابل شارژ می گیرند. یعنی شما میتوانید از این محصولات در مکان های که هیچ برقی وجود ندارد هم استفاده کنید و این بزرگترین مزیت این محصولات بشمار میرود.

دریل های شارژی در مدل های بسیار متنوعی تولید و عرضه شده اند که شما میتوانید براساس نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به تهیه آنها نمایید. این محصولات بیشتر برای انجام فعالیت های سبک و نسبتا سنگین در مواقع ضروری استفاده می شود. (البته برند های قدرتمندی چون بوش و یا ماکیتا مدل های بسیار قدرتمندی را تولید کرده اند که برای انجام فعالیت های سنگین هم کاملا مناسب هستند.)

مزایایی دریل های شارژی

  • قابلیت استفاده در مکان های که هیچ برقی وجود ندارد.
  • تنوع بالا.
  • کاربرد فراوان.
  • قابلیت استفاده آسان (کاربری آسان تر).
  • دارای باتری قابل شارژ و قدرتمند. (شما میتوانید از باتری های اضافه هم استفاده کنید تا بتوانید ممدت زمان بیشتری از دریل شارژی استفاده کنید.)

و اما معایب دریل های شارژی، به طور کلی قدرت کمتر نسبت به مدل های سیمی و قیمت بالاتر از جمله معایب این محصولات هستند.

هر چند اگر شما به صورت سیار فعالیت می کنید قطعا محصولات شارژی برای شما مناسبتر هستند و این مزایا و معایب موضوعاتی کلی هستند و میتوان گفت که استفاده از دریل های شارژی و برقی در کنار هم بسیار ایده ال و مناسب هستند و تقریبا همه افراد فنی به هردوی آنها نیاز پیدا خواهد کرد.

مشاهده قیمت روز بهترین دریل شارژی ها در دیجی کالا

قیمت دریل شارژی و برقی

قیمت دریل های سیمی متناسب با مدل و قدرتی که دارند متفاوت هستند اما در کل دارای قیمت های بسیار مناسبتری نسبت به مدل های شارژی دارند. مزایایی زیاد دریل شارژی ها موجب افزایش قیمت آنها شده است. پس اگر قصد خرید محصولی ارزان و خوش قیمتی را دارید میتوانید دریل های سیمی را انتخاب کنید در غیر این صورت دریل های شارژی میتواند گزینه ای ایده ال باشد.

مقایسه قیمت دریل شارژی و سیمی در دیجی کالا

معرفی بهترین مدل دریل شارژی (۳ مدل برتر بازار)

دریل های شارژی بیشتر برای استفاده در مکان های که برقی وجود ندارد ایده ال است پس اگر قصد خرید دریل شارژی را دارید میتوانید این سه مدل معرفی شده در ادامه را مورد بررسی قرار دهید. چون توسط بهترین برند های موجود طراحی و تولید شده اند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ مجموعه ۲۷ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی باس مدل Life Style

مقایسه دریل شارژی و برقی - 1
مجموعه ۲۷ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی باس مدل Life Style

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۵۰x۶۰x۲۵۰ میلی‌متر
بازه سرعت گردش آزاد ۵۰۱-۱۰۰۰
سرعت حرکت آزاد ۰-۱۳۵۰ و ۰-۴۵۰ دور بر دقیقه
منبع تغذیه باتری
ولتاژ پیچ گوشتی ۱۸ ولت
ویژگی‌های پیچ گوشتی برقی و شارژی
  • شانگر شارژ باتری
  • قابلیت کنترل سرعت
  • قابلیت تعویض باتری
  • دارای لامپ LED
  • دارای باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه مته آهن و چوب انواع بکس رابط فنری

۲ دریل شارژی بوش مدل GSR 18 V 50

مقایسه دریل شارژی و برقی - 2
دریل شارژی بوش مدل GSR 18 V 50

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۰x۷x۲۱ میلی‌متر
بازه سرعت گردش آزاد ۱۵۰۱-۲۰۰۰
سرعت حرکت آزاد دارای دو سرعت ۰ تا ۴۸۰ و ۰ تا ۱۸۰۰ دور بر دقیقه
منبع تغذیه باتری
وزن بسته بندی ۱.۱ کیلوگرم
ولتاژ پیچ گوشتی ۱۸ ولت
ویژگی‌های پیچ گوشتی برقی و شارژی
  • نشانگر شارژ باتری
  • قابلیت کنترل سرعت
  • قابلیت تعویض باتری
  • دارای لامپ LED
  • دارای باتری لیتیوم یونی
سایر توضیحات دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار مجهز به سیستم دیمر constant speed پیشرفته بوش که باعث شده با تغییر دور و اعمال فشار قدرت دستگاه کم نشود ( بر خلاف دریل های موجود در بازار که با کم کردن دور قدرت دستگاه پایین می آید و روی موتور فشار وارد می شود) دارای موتور بسیار پیشرفته بدون ذغال

۳ دریل شارژی چکشی بوش مدل ۸۰۵-۰۶۰۱۹F8307

مقایسه دریل شارژی و برقی - 3
دریل شارژی چکشی بوش مدل ۸۰۵-۰۶۰۱۹F8307

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۶۵x۹۵x۲۹۰ میلی‌متر
وزن ۱.۶ کیلوگرم
بازه سرعت گردش آزاد ۱۵۰۱-۲۰۰۰
سرعت حرکت آزاد ۱۹۰۰
منبع تغذیه برق
وزن بسته بندی ۴۰۰۰ کیلوگرم
ولتاژ پیچ گوشتی ۱۸ ولت
اقلام همراه یک مجموعه ۳۲ عددی سر پیچ گوشتی بسیار با کیفیت بوش دو عدد باتری لیتیوم یونی بسیار پیشرفته با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت ( ۲Ah ) یک عدد شارژر از نوع فست شارژ

معرفی بهترین مدل دریل برقی/سیمی (۳ مدل برتر بازار)

بدون شک دریل های برقی یا سیمی دارای قدرت بالاتری است و این میتواند از این محصولات برای فعالیت های سنگین استفاده کنید. در ادامه سه مدل از بهترین و پرفروش ترین دریل های سیمی بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید.

۴ دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۱۱

مقایسه دریل شارژی و برقی - 4
دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۱۱

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۶.۵x۶.۵x۲۱ سانتی‌متر
وزن ۱.۹۶ کیلوگرم
ویژگی‌های دریل
  • سیستم گردش چپ‌گرد
  • سیستم گردش راست‌گرد
ولتاژ ۱۸۰-۲۴۰ ولت
منبع تغذیه برق
مشخصات سه نظام ۱۳ آچاری
سایر توضیحات دارای کلید الکترونیک دیمردار با کیفیت دارای دسته کمکی گردان ۳۶۰ درجه دارای کابل برق مقاوم و منعطف به طول ۳ متر مجهز به محل آویز کمری طراحی کاملا ارگونومیک و زیبا تولید شده از متریال با کیفیت مجهز به لایه ی لاستیکی روی دسته جهت راحتی کاربر مجهز به بلبرینگ های دوبل جهت عمر بیشتر دستگاه

۵ دریل بتن کن باس مدل BS26SRE

مقایسه دریل شارژی و برقی - 5
دریل بتن کن باس مدل BS26SRE

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۵x۶x۲۷ سانتی‌متر
وزن ۲.۵ کیلوگرم
ویژگی‌های دریل سیستم گردش راست‌گرد
ولتاژ ۱۸۰-۲۴۰ ولت
منبع تغذیه برق
مشخصات سه نظام چهار شیار به همراه سه نظام اضافی
اقلام همراه کالا

دسته، کیف، مته، دفترچه‌ی راهنما، قلم، سه‌نظام

۶ دریل چکشی توسن مدل ۰۰۳۴D

مقایسه دریل شارژی و برقی - 6
دریل چکشی توسن مدل ۰۰۳۴D

مشخصات این محصول

ابعاد ۱۰x۳۰x۴۰ سانتی‌متر
ویژگی‌های دریل
  • سیستم گردش چپ‌گرد
  • سیستم گردش راست‌گرد
ولتاژ ۱۸۰-۲۴۰ ولت
نرخ ضربه ۰-۱۹۲۰۰، ۰-۴۴۸۰۰ ضربه در دقیقه
منبع تغذیه برق
مشخصات سه نظام ۱۳ میلیمتر آچاری
اقلام همراه کالا
  • دسته
  • خط کش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا