خانه و آشپزخانهدسته‌بندی نشدهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما + بررسی ۵ مدل برتر از هر دو برند

مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما با بررسی مزایا و معایب محصولات هر دو برند

۴.۸/۵ - (۱۱ امتیاز)

اگر میخواهید به مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما بپردازید و بین دو محصول باکیفیت و محبوب بازار یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد میکنم به مطالعه این مقاله بپردازید. مطمئنا از نیازهای اولیه و ضروری یک خانه جاروبرقی میباشد و انتخاب و خرید یک جاروبرقی باکیفیت وبا  طول عمر بالا میتواند مشکل باشد.

مطمئنا هنگامیکه تصمیم به خرید یک جاروبرقی مناسب کرده اید، نظر فروشندگان و آشنایان دو برند بوش و پاکشوما بوده است. بوش یک برند خارجی و پاکشوما یک برند ایرانی بوده که هر کدام در بازار ایران بسیار محبوب اند و میتوانند یار خوبی برایتان باشد.

در این مقاله ابتدا به معرفی جاروبرقی بوش و سپس کیفیت، مزایا و معایب آن پرداخته ایم. نظر کاربران هم که بسیار کلیدی و مهم است را هم ضمیمه کرده ایم. همین روند را برای جاروبرقی پاکشوما هم طی کرده ایم. در نهایت میتوانید تصمیم بگیرید که جاروبرقی بوش بهتره یا پاکشوما.

مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما

در ادامه این بخش قصد داریم مفید و مختصر جاروبرقی های بوش و پاکشوما را باهم مقایسه کنیم تا شما بتوانید با آگاهیی بیشتری اقدام به خرید نمایید. شکی نیست محصولات بوش واقعا قدرتمند و باکیفیت تر هستند اما به این نکته هم توجه کنید که قیمت محصولات بوش بسیار بالاتر از مدل های مشابه ایرانی است. پس اگر محدودیت بودجه دارید قطعا مدل های ایرانی بخصوص پاکشوما میتواند گزینه ای ایده ال و قدرتمند باشد.

دوو هم میتواند یکی از رقیب های خوب برای جاروبرقی های بوش و پاکشوما باشد ما در پست جاروبرقی بوش یا دوو محصولات برند بوش و دوو را با هم مقایسه کرده ایم که میتوانید این پست را هم مورد بررسی قرار دهید.

جاروبرقی بوش Bosch

جاروبرقی بوش یکی از بهترین کالاهای بازار است. حتما هنگام خرید جاروبرقی یکی از توصیه های آشنایان و فروشندگان حتما جارو برقی برند بوش خواهد بود، چراکه طول عمر و کیفیت آن برای همه ثابت شده است. بوش یک برند آلمانی است که کارایی تولیدات آن بر همه آشکار است. کیفیت قطعات عالی، طول عمر بالا و موتور قوی و… از ویژگی های بارز آن است.

کیفیت جاروبرقی بوش

برای پاسخ به سوال مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما، باید ابتدا به بررسی کیفیت و کارایی هر کدام از جارو برقی ها بپردازیم تا شما بتوانید با دیدی بازتر دست به انتخاب بزنید. هر کدام از این برند ها محصولات مختلف و نیز هر محصول مدل های متفاوتی دارد. پس ما به طور کلی ویژگی بهترین جاروبرقی های بوش را برایتان آماده کرده ایم.

  • طراحی: طراحی لوکس و چشمگیر از اولین فاکتور هاییست که خریدار به آن توجه میکند. جاروبرقی های بوش از طراحی شیک و به روز و نیز رنگبندی متنوع برخوردار اند.
  • توان موتور: برای اینکه یک جاروبرقی قدرت مکش مناسب و بالا داشته باشد، باید موتور قوی نیز داشته باشد تا بتوان در مدت زمان کم بهترین بهره‌وری را داشت. توان موتور جاروبرقی های بوش معمولا ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ وات میباشد که توان فوق‌العاده است.
  • قدرت مکش: کارایی یک جاروبرقی با قدرت مکش آن مشخص میشود. هرچه قدرت مکش بالا تر باشد آشغال ها ها سریع تر جمع آوری میشوند و در مدت زمان کم مساحت زیادی را میتوان تمیز کرد. قدرت مکش جاروبرقی های بوش حدود ۲۲۰۰ وات است که بسیار معقول و منایب است.
  • فیلتر: فیلتر جاروبرقی های بوش از نوع هپا (Hepa) بوده، که تمام گرد و غبار را جمع و از انتشار دوباره آن در فضا جلوگیری میکند. بنابراین هوای خروجی ۹۹ درصد بدون ذرات آلرژی‌زا است که محیطی تمیز و پاک برای کودکان و سالمندان ایجاد میکند. این فیلتر قابلیت شستوشو نیز دارد.
  • کیسه: جاروبرقی ها یا کیسه دائمی دارند که باید پس از هر بار استفاده خالی و شسته شوند، یا یکبار مصرف اند. مدل های جدید جاروبرقی بوش امکان استفاده کیسه های یکبار مصرف را فراهم کرده اند.
  • گارانتی: جارو برقی های بوش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و معتبر هستند.

باتوجه به نکات گفته شده، جاروبرقی های بوش از کیفیت بالایی برخوردار اند و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست. شما میتوانید. با انتخاب یکی از مدل های این برند از طول عمر و کیفیت بالای آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که همیشه از نمایندگی و فروشگاه های معتبر خرید نمایید تا از گارانتی و خدمات پس از فروش کالا مطمئن باشید.

مشاهده قیمت روز جاروبرقی های بوش در دیجی کالا

مزایا و معایب جاروبرقی بوش

در قسمت قبلی به تمام نکات مثبتی که یک جاروبرقی خوب باید داشته باشد، اشاره کردیم. جاروبرقی های بوش از لحاظ کیفیت و کارایی بسیار عالی و محبوب بازار اند. اما از لحاظ قیمت نسبت به بقیه محصولات بازار چه ایرانی چه خارجی قیمت نسبتا بالایی دارند. این را در نظر داشته که این قیمت نسبت به کیفیتی که ارائه میدهد معقول است و اگر فقط کیفیت را در نظر دارید بهترین انتخاب شما جاروبرقی بوش است. اگر قیمت هم برایتان مهم است میتوانید به محصولات ایرانی با کیفیت هم نگاهی بیندازید. در ادامه به بررسی جاروبرقی پاکشوما هم پرداخته ایم.

نظر خریداران در مورد جاروبرقی بوش

این مدل یه خرده سنگینتره ولی مکش بالایی داره و دسته پارویی روی فرش براحتی کشیده میشه ،برای خونه بالای ۱۰۰ متر این جاروبرقی مناسبتره

من از این جاروبرقیا از بیرون گرفتم ۱۲تومن قیمتش بالاتر از اینجا بود ولی وااااااقعاااااااا خوشگل و بی نقصه بی صداست خیلیییییییی دوستش دااااارممممم😍

جاروبرقی بوش نیاز به تعریف نداره. فقط بسته بندی فروشنده خیلی بد بود و انگار از بانه وارد کرده و پرت کرده بود وسط یه جعبه بدون یونولیت.

    معرفی ۳ مدل جاروبرقی برتر بوش در بازار

    در ادامه این بخش لیستی ۳ تایی از بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی های برند محبوب بوش را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید متناسب با نیازی که دارید آنها را مورد بررسی قرار دهید. البته ما در پست بهترین جاروبرقی بوش محصولات بیشتری را مورد بررسی قرار داده ایم که در صورت نیاز میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

    ۱ جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

    مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما - 1
    جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

    مشخصات این محصول

    مدل طراحی سیم جمع کن خودکار
    تعداد چرخ چهار عدد
    تعداد سری دو عدد
    تعداد پارویی یک عدد
    محدوده طول کابل برق

    ۱۰ تا ۱۵ متر

    محدوده میزان صدا ۷۰-۷۵ دسی بل
    محدوده توان مصرفی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
    اقلام همراه محصول – نازل توربو – نازل شکاف – نازل داخلی – برس مبلمان – ابزار قابل تنظیم سطوح

    ۲ جاروبرقی بوش مدل BSGL3MULT3

    مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما - 2
    جاروبرقی بوش مدل BSGL3MULT3

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات  جنس لوله فلزی – فیلتر قابل شستشو‌ی Hygienic – سه حالت تنظیم مکش سرامیک/پارکت، فرش و مبل – دارای موتور قدرتمند HiSpin – پاکت با گنجایش XL – قابلیت جایگذاری قطعات درون جاروبرقی – سیستم پارک لوله
    تعداد چرخ سه عدد
    تعداد سری سه عدد
    تعداد پارویی یک عدد
    محدوده طول کابل برق ۵ تا ۱۰ متر

    محدوده توان مصرفی

    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
    نوع جارو برقی کیسه دار
    اقلام همراه محصول سری گوشه‌گیر سری مخصوص مبل سری پارویی دفترچه‌ی راهنما لوله‌ی تلسکوپی و نازل

    ۳ جاروبرقی بوش مدل BGN22200

    مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما - 3
    جاروبرقی بوش مدل BGN22200

    مشخصات این محصول

    امکانات جاروبرقی لوله تلسکوپی
    نوع جارو برقی کیسه دار
    محدوده توان مصرفی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
    محدوده میزان صدا ۷۵-۸۰ دسی بل
    محدوده طول کابل برق ۵ تا ۱۰ متر
    تعداد پارویی دو عدد
    تعداد سری سه عدد
    تعداد چرخ سه عدد

    جاروبرقی پاکشوما Pakshoma

    جاروبرقی بوش بهتره یا پاکشوما؟ برای رسیدن به جواب این سوال و انتخاب بین دو محصول ایرانی و خارجی باید به بررسی جاروبرقی پاکشوما هم بپردازیم. برند پاکشوما توانسته در بین بقیه برند های ایرانی جایگاه خوبی بگیرد چراکه تمام جوانب ارائه یک کالای با کیفیت را تا جایی که توانسته رعایت کرده است. اما باید گفت که این کالا از لحاظ کیفیت در مرتبه پایین تری نسبت به برند های بوش، فیلیپس، پاناسونیک، ال جی و… قرار گرفته است. پس اگر کالای با قیمت مناسب تری میخواهید جاروبرقی پاکشوما بهترین گزینه است.

    کیفیت جاروبرقی پاکشوما

    برند پاکشوما احتمالا از گزینه های شما برای خرید لوازم خانه تان خواهد بود، چراکه یک برند فعال در زمینه تولید لوازم خانه میباشد و کالاهای آن با کیفیت و خوش قیمت هستند. (ما در پست بهترین جاروبرقی پاکشوما محصولات بیشتری از این برند قدرتمند ایرانی را مورد بررسی قرار داده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.)

    از جمله امکانات جاروبرقی پاکشوما میتوان: قیمت مناسب، طراحی شیک و زیبا، موتور قدرمتند حدود ۲۰۰۰ وات، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، آلودگی صوتی کم، فیلتر های قابل تعویض، شعاع استفاده بالا و… را نام برد.

    مشاهده قیمت روز جاروبرقی های پاکشوما در دیجی کالا

    نظر خریداران در مورد جاروبرقی پاکشوما

    در كل دستگاه خوبي هست ولي چند تا ضعف داره كه بايد چشم پوشي كرد نسبت به قيمتي كه خريدم از برندهاي متفرقه و ايراني هاي ديگر بهتر هست

    برای جهیزیه خریدم هنوز استفاده نکردم ولی ظاهرش که خیلی قشنگ بود. من رنگ سفیدش رو خریداری کردم

    خوبه فقط لوله خرطومی کنفی نیست یکم خشکه بقیه چیزاش خوب بود خداروشکر

      معرفی ۲ مدل برتر جاروبرقی پاکشوما در بازار

      ۴ جاروبرقی پاکشوما مدل PVC – 25502

      مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما - 4
      جاروبرقی پاکشوما مدل PVC – 25502

      مشخصات این محصول

      سایر توضیحات کیسه دار رنگ سفید،مشکی،سرمه ای قدرت موتور ۲۵۰۰ وات گنجایش مخزن جاروبرقی ۵ طول کابل برق ۱۲ متر دارای فیلتر HEPA گرید انرژی ++A دارای کیسه قابل تعویض دارای ۳ سری نوع فیلتر خروجی HEPA۱۳ دارای سیم جمع کن خودکار
      نوع جارو برقی کیسه دار
      تعداد چرخ چهار عدد
      تعداد سری سه عدد
      محدوده طول کابل برق ۱۰ تا ۱۵ متر
      محدوده توان مصرفی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
      نوع فیلتر خروجی HEPA ۱۳
      طول کابل برق ۱۲ متر

      ۵ جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501R

      مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما - 5
      جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501R

      مشخصات این محصول

      سایر توضیحات دارای فیلتر HEPA قابلیت تنظیم توان كيسه قابل تعويض گريد انرژی ++A
      دستگاه نمایش وضعیت نشانگر پر بودن مخزن
      تعداد سری سه عدد
      تعداد پارویی یک عدد
      محدوده طول کابل برق ۱۰ تا ۱۵ متر

      محدوده توان مصرفی

      ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
      نوع فیلتر خروجی HEPA ۱۳
      توضیحات پاکت جارو برقی یکبار مصرف با قابلیت استفاده از کیسه دائمی

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      دکمه بازگشت به بالا