خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم برقی

بررسی مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵ + قیمت، عکس و…

بررسی کیفیت، کارایی و مشخصات تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ مدل 715

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بررسی مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵ با بررسی نظر خریداران در مورد این محصول از جمله مواردی است که ما قصد داریم در این پست به آن بپردازیم تا شما هم با بررسی آنها بتوانید انتخابی درست را انجام دهید. همانطوری که میدانید ایکس ویژن برندی ایرانی و متخصص در زمینه تولید انواع تلویزیون ها است. این برند سعی دارد محصولاتی خوش قیمت، باکیفیت و جدید را روانه بازار های داخلی کند.

انواع تلویزیون ها، یخچال، ظرفشویی، ماشین لباسشویی و… از جمله لوازمی است که توسط این برند تولید و روانه بازار های داخلی میشود. ناگفته نماند ایکس ویژن یکی از برند های مطرح و باتجربه در زمینه تولید تلویزیون است پس لازم است بدانید این برند واقعا متخصص است.

توجه: ما در پست مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵ یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت و ایده ال ایکس ویژن را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵

به دو طریق میتوان از کیفیت و کارایی این محصول باخبر شد، بررسی مشخصات فنی و بررسی نظرات خریداران قبلی، کاری که ما در این بخش انجام داده ایم. باما همراه باشید تا در ادامه با مشخصات و مزیت های خوب این محصول بیشتر آشنا شوید.

قبل از هرچیزی لازم است بدانید که این تلویزیون جزء مدل های پرفروش ایکس ویژن در بازار های ایران است و قطعا میتواند گزینه ای عالی و باکیفیت باشد، پس با این دیدگاه موضوعات بعدی را مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت تصاویر تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵

ارائه کیفیت تصویر عالی یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب تلویزیون است پس قبل از هر چیزی باید به کیفیت تصویر دستگاه توجه کرد. کیفیت تصویر این دستگاه Ultra HD – 4K است از این رو میتوان گفت که از لحاظ کیفیت تصاویر هیچ گونه ایراد و مشکلی ندارد و میواند جزء باکیفیت ترین های بازار باشد.

 این تلویزیون با تکنولوژی Ultra HD یا همان ۴K قادر به نمایش تصاویر با حزئیات بسیار دقیق و واقعی است. جدا از این زاویه دید این دستگاه بالا است و تقریبا میتوانید در هر زاویه ای که هستید تصاویر را با بهترین تصویر مشاهده نمایید.

کیفیت صدا تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵

کیفیت صدا هم میتواند یکی از فاکتور های تعیین کننده در انتخاب تلویزیون باشد، پس لازم است به اندازه کافی حساسیت به خرج دهید و دنبال دستگاهی با کیفیت عالی باشید. (البته کیفیت صدا را میتوان با خرید بلندگو های باکیفیت بهبود داد)

ایکس ویژن سعی دارد تلویزیون های خود را براساس تکنولوژی های روز بسازد تا بتواند به نیاز های جدید و مختلف خریداران خود پاسخ دهد از این رو در ساخت این مدل سعی کرده از بلندگو ها و سیتسم های صوتی جدید استفاده کند. (توان بلند گو های این محصول ۱۰ وات است و قطعا از این لحاظ هیچگونه مشکلی ندارد.)

بررسی امکانات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵

خیلی از کاربران فقط به کیفیت صدا و تصویر محصول توجه میکنند و به امکانات تلویزیون اهمیتی نمی دهند چون فکر میکنند به آنها نیازی ندارند و وظیفه تلویزیون فقط پخش صدا و تصویر است، در حالیکه این تصور صحیح نیست. در ادامه لیستی از امکانات خوب این محصول را برای شما آماده کرده ایم:

  • رابط کاربری هوشمند: یکی از امکانات عالی این محصول میتواند رابط کاربری هوشمند و قابلیت اتصال به اینترنت است. شما با این ویژگی میتوانید به اینترنت متصل شوید و فعالیت های روزمره خود را انجام دهید. قابلیت تماشای آنلاین فیلم و سریال های جدید، قابلیت بررسی شبکه های اجتماعی، وبگردی و… از جمله فعالیت هایی است که میتوانید با این تلویزیو انجام دهید.
  • ورودی های متنوع: یکی از مزیت های خوب تلویزیون های جدید دارا بودن درگاه های ارتباطی متنوع است، برای همین هم میتوانید دستگاه های جانبی مانند پلی استیشن، دی وی دی و کامپیوتر را به تلویزیون متصل کنید.
  • حافظه داخلی: داشتن حافظه داخلی میتواند به شما در ذخیره سازی اطلاعات کمک بزرگی کند. شما با این تلویزیون میتوانید تا ۱۶ گیگابایت اطلاعات را ذخیره نمایید.
  • سایر ویژگی ها: دارای حافظه رم ۲ گیگابایتی، قابلیت اتصال به وای فای، دارای سیستم عامل اندروید ۱۱، قابلیت ضبط برنامه ها، دارای گیرنده دیجیتال داخلی و…

مشاهده قیمت روز تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵ در دیجی کالا

نظر خریداران در مورد تلویزیون ایکس ویژن مدل ۷۱۵

اگر قصد دارید اطلاعات خود را تکمیل تر کنید، میتوانید نظر خریداران قبلی این محصول را مورد بررسی قرار دهید، چراکه آنهها از این محصول استفاده کرده اند و کاملا با ویژگی های واقعی آن آشنایی لازم را دارند. در ادامه لیستی از نظرات ارسالی برای این محصول را آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

با تحقیق انتخاب کردم خیلی راضی هستم ممنون

نظر تخصصی درباره ی تلویزیون نمیتونم بدم اما از برندهای موجود بازار این برند رو انتخاب کردیم همه ی سرویس هاش بنظرمون عالی هستش. و الان بعد از گذشت شش ماه هیچ مشکلی نداشتیم

سلام. انشاالله بتونم تو خریدتون کمک کنم. تلویزیون تقریباً خوبیه، کیفیت خوب و صدای خوب، اندروید بالا، پنل ips که مقاومت بالاتری داره نسبت به پنلav. ایرادی که توش دیدم تو تصاویر سریع و اکشن یه کوچولو کم میاره، تو فیلم دیدن نشون نمیده، اما تصویر زنده باشه مثل فوتبال تقریباً مشهوده که اگه حساس نباشید زیاد اذیت کننده نیست. من تو فلش فیلم میزا م نمیتونم عقب جلو کنم فیلم. شاید ایراد از تلویزیون نباشه، نمیدونم اینو. و بهترین بهانه برای خرید این تلویزیون ایرانی بودنشه. یا علی

واقعا عالیه، بزرگ، کیفیت تصویر عالی،کمتر از ۲ساعت اومدن برای نصب کیفیت صدا و تصویرش محشره پیشنهاد میشه

نسبت به قیمتی که پرداخت میکنید امکانات خوبی دریافت میکنید و در کل خوبه.

    خوب با توجه به این نظرات ارسالی میتوان گفت که اکثر خریداران از کیفیت و کارایی این محصول کاملا راضی بوده اند و قطعا میتواند گزینه ای باکیفیت، خوش قیمت و بسیار مقرون به صرفه باشد. در ادامه مشخصات فنی این دستگاه را آماده کرده ایم که میتوانید آن را هم مورد بررسی قرار دهید.

    تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XYU715 سایز ۵۵ اینچ

    مشخصات تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ مدل 715
    تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵

    مشخصات فنی این محصول

    منبع انرژی AC ۱۰۰~۲۴۰V
    توان هر بلندگو ۱۰ وات
    کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
    رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
    نسبت تصویر ۱۶:۹
    سایز صفحه ۵۵ اینچ
    تعداد بلندگوها دو عدد
    تعداد درگاه های HDMI سه عدد
    امکانات و قابلیت‌ها ماشین زمان (Time Shift) ضبط برنامه ها ( PVR) جدول برنامه ها (EPG) تکنولوژی HDR اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror اتصال WIFI Direct سیستم عامل Android ۱۱.۰ AOSP پرداشگر ARM CA۵۳x۴ پرداشگر گرافیکی Mali-G۵۲ حافظه رم ۲GByteDDR/ حافظه داخلی ۱۶GB

    مشاهده قیمت روز تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۱۵ در دیجی کالا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا