خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم برقی

مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵ + بررسی دقیق

بررسی مشخصات تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ مدل 725 + مزایا و معایب

۵/۵ - (۱ امتیاز)

با شما هستیم با بررسی مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵، همانطوری که میدانید ایکس ویژن یکی از برند های فعال و موفق ایرانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و تلویزیون ها فعالیت گسترده ای دارد. این برند سعی دارد محصولاتی بسیار باکیفیت و خوش قیمتی را تولید و روانه بازار های داخلی کند تا بتواند به نیاز های مختلف خریداران خود پاسخ مناسبی بده و میتوان گفت در این امر هم کاملا موفق بوده است.

ما این پست را به بررسی مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵ اختصاص داده ایم، اگر قصد آشنایی بیشتر با این تلویزیون پر فروش و باکیفیت را دارید باما همراه باشید.

کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵

یکی از مهمترین مواردی که باید در حین خرید هر تلویزیونی به آن بپردازید، بررسی کیفیت تصاویر آن است، چون هیچ کاربری دوست ندارد فیلم و سریال مورد علاقه خود را با کیفیتی پایین تماشا کند.

کیفیت تصاویر این محصول ULTRA HD – 4K است که واقعا میتواند ایده ال و بسیار باکیفیت باشد. در حال حاضر کیفیت تصاویر بیشتر تلویزیون های بازار ۴K است. پس میتوان گفت تصاویری که در این تلویزیون به نمایش گذاشته می شود بسیار واقعی و زیبا است. قابلیت نمایش تصاویر بدون افت کیفیت و افت رنگ در هر زاویه ای میتواند یکی از مزیت های خوب این محصول باشد.

مشاهده قیمت روز تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵

کیفیت صدای تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵

همانطوری که انتظار میرود، در ساخت این تلویزیون سعی شده است تمامی استاندارد های صدا و تصویر به درستی رعایت شود. کیفیت صدای این تلویزیون از نظر خریداران واقعا مناسب است. توان صدای بلندگو های این محصول ۲×۱۰W است که میتواند مناسب باشد.

نوع اسپیکر BOX
توان صدای ببلندگو ۱۰w*2
محدوده فرکانسی
۱۲۰HZ/500HZ/1.5KHZ/5KHZ/10KHZ
صدای استریو دالبی دارد

به راحتی وبگردی کنید!

یکی از ویژگی های خوب این محصول قابلیت اتصال به اینترنت است. این تلویزیون کاملا هوشمند است و از رابط کاربری هوشمند و سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. با این قابلیت ها میتوانید وبگردی کنید، آنلاین فیلم ببینید، شبکه های اجتماعی را چک کنید و کلی از کار های روزمره را انجام دهید.

نسخه اندروید این تلویزیون ۱۱ میباشد که تمامی نرم افزار های لازم در تلویزیون نصب شده است و شما نیازی نیست کار خاصی را انجام دهید.

ویژگی های دیگر تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵

مشخصات تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ مدل 725
مشخصات تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵

طراحی بسیار زیبا، قیمت مناسب، هوشمند، دارای زوایه دید گسترده، قابلیت ضبط برنامه های مورد علاقه، دارای پردازنده گرافیکی سریع و قوی، دارای حافظه رم ۲ گیگابایت، دارای حافظه داخی ۱۶GB برای ذخیره اطلاعات مورد نیاز، قابلیت اتصال بی سیم، دارای بلوتوث و… از جمله ویژگی های خوب این محصول بشمار میرود.

مشخصات فنی این محصول

منبع انرژی AC ۱۰۰~۲۴۰V
توان هر بلندگو ۱۰ وات
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۵۵ اینچ
تعداد بلندگوها دو عدد
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها ماشین زمان (Time Shift) ضبط برنامه ها ( PVR) جدول برنامه ها (EPG) تکنولوژی HDR اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror اتصال WIFI Direct سیستم عامل Android ۱۱.۰ پرداشگر ARM CA۵۳x۴ ۱.۶GHz پرداشگر گرافیکی Mali-G۵۲ حافظه رم ۲GByteDDR/ حافظه داخلی ۱۶GB

مشاهده قیمت روز تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵

نظر خریداران درمورد تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۷۲۵

بدون شک خریداران قبلی میتوانند اطلاعات دقیق تری را به شما منقل کنند چون آنها از این محصول استفاده کرده اند و از مزایا و معایب آن کاملا باخبر هستند، از این رو در این قسمت قصد داریم نظرات ارسالی برای این محصول را مورد بررسی قرار دهیم، تا شما با بررسی آنها بتوانید انتخابی درست را انجام دهید.

این تلویزیون با بررسی تمامی تلویزیون های هوشمند دیگر از برند های مختلف انتخاب کردم و راضی هستم
کیفیت تصویرش فوق العاده است و وقتی شبکه‌هایHDرو می گیرد آینه می شه،واقعا کیفیت تصویرش در حد برند های تاپ هست.
به نظر من محصول خوبیه ودر بین محصولات داخلی بهترینه ارسال وراه اندازی محصول هم عالی بود
در کل تصویر که مهمترین گزینه ست عالیه
عالی بدون هرگونه شک و شبه بخرش

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا