رپورتاژمد و پوشاک

ساک دستی تبلیغاتی

انتخاب بهترین ساک دستی تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی)

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

ساک دستی تبلیغاتی سوزنی چیست؟

یکی از روش های پربازده تبلیغات استفاده از کیسه تبلیغاتی پارچه ای می باشد. این کیسه ها علاوه بر بازدهی بالای تبلیغات قیمت مناسبی نیز دارند. ساک دستی تبلیغاتی دوستدار محیط زیست نیز می باشد و در طبیعت تجزیه می شوند. ساک دستی های تبلیغاتی در جنس های مختلف می باشند ساک دستی های کتان، متقال و اسپان باند و …

قیمت ساک دستی های کتان و متقال بالا می باشد و در صنعت چاپ کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. اما پرمصرف ترین نوع ساک پارچه ای در تبلیغات ساک دستی های اسپان باند یا پارچه بی بافت می باشد. در فرآیند تولید بر خلاف پارچه ها که از تار و پود تشکیل شده اند با روش پرس تولید می شوند به همین دلیل به آنها پارچه بی بافت می گویند.

این پارچه ها در تمامی صنایع کاربرد وسیعی دارند از صنعت پزشکی در تولید ماسک، لباس اتاق عمل، روکش تخت و … تا صنعت مواد غذایی که در بسته بندی مواد غذایی تی بگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در صنعت تبلیغات استفاده از این نوع پارچه برای ساک دستی تبلیغاتی کاربرد فراوان دارد. زیبایی، مقاومت، قیمت مناسب، چاپ با کیفیت برند روی این کیسه ها همچنین دوستدار محیط زیست بودن باعث شده که مصرف این محصول افزایش چشمگیری را داشته باشد و کارخانه های تولید پارچه اسپان باند و همچنین تولیدی های ساک دستی  در این سالها افزایش چشمگیری داشته باشد.

ساک دستی تبلیغاتی

قیمت ساک پارچه ای چقدر است؟

هر مغازه و فروشگاه برای تحویل جنس خریداری شده توسط مشتری از یک مدل کیسه استفاده می کند. نایلون های شفاف فروشگاهی از پرمصرف ترین آنها می باشد. نایلون های عمومی نیز در رده بعدی پرمصرف ها قراردارد. بعضی از فروشندگان نیزتبلیغات برند خود را روی نایلون های تبلیغاتی چاپ می کنند. اما اگر بخواهیم قیمت ساک پارچه ای تبلیغاتی را با نایلون های تبلیغاتی مقایسه کنیم باید بگوییم اختلاف قیمت ناچیز بین آنها وجود دارد.

اکثرا تصور میکنند ساک پارچه ای قیمت خیلی بالایی دارد ولی اینگونه نیست. قیمت یک ساک تبلیغاتی ساده با چاپ اختصاصی در این تاریخ بین ۲ تا ۳ هزار تومان می باشد که در مقایسه با یک نایلون تبلیغاتی دسته بندی یا تقویت شاید اختلاف قیمت زیر ۱۰۰۰ تومان داشته باشد اما به دلیل ناآگاهی بسیاری از فروشندگان از نایلون به جای ساک پارچه ای استفاده می کنند.

اگر فرهنگ سازی و تبلیغات مناسب انجام گیرد شاهد کاهش روز افزون مصرف نایلون و نایلکس خواهیم بود.

ساک پارچه ای

انواع بگ پارچه ای تبلیغاتی

کیسه های پارچه ای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. این کیسه ها در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم تولید می شوند. البته با گرماژ های دیگر نیز میتوان بگ پارچه ای تولید کرد ولی در بازار این دو گرماژ مورد استفاده است.

منظور از گرماژ در پارچه های اسپان باند یعنی وزن هر متر مربع پارچه. بدین معنی که در گرماژ ۶۰ هر متر مربع پارچه ۶۰ گرم وزن دارد و در گرماژ ۹۰ هر متر مربع ۹۰ گرم وزن دارد. یعنی تراکم پارچه ۹۰ گرم بیشتر است.

ساده ترین نوع بگ پارچه ای فلت دسته موزی است. در این کیسه ها دو طرف کناری دوخت التراسونیک انجام می شود و دسته آن نیز پانچی یا موزی است.

بگ های پارچه ای را می توان به صورت دسته زنبیلی نیز تولید کرد که قیمت آن کمی بیشتر است. حالت دیگر آن به صورت کف کاست و سه طرف کاست است این کار برای فروشگاه هایی است که محصولات حجیم تر و سنگین تر را استفاده می کنند.

نوع دیگر پارچه استفاده شده در کیسه های پارچه ای گرماژ ۹۰ می باشد. قیمت کیسه های پارچه ای ۹۰ گرم بیشتر می باشد. در عین حال استحکام و ماندگاری بالایی را نیز در این کیسه ها شاهد هستیم. معمولا فروشگاه هایی که هدف سرمایه گذاری بهتردر تبلیغات را دارند از کیسه های ۹۰ گرم استفاده می کنند. امروزه این کیسه ها در حالات دو تکه و طرحدار نیز تولید می شوند که زیبایی خاص و فوق العاده ای را دارند.

هر فروشگاه و مغازه با توجه به نیاز خود و هزینه ای که قصد دارد انجام دهد میتواند از بگ های پارچه ای متنوع استفاده کند. امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب استفاده از این کیسه ها گسترش یابد و شاهد کاهش روز افزون کیسه های پلاستیکی باشیم.بگ پارچه ای

تاثیرات بگ پارچه ای در فروش

استفاده از بگ های پارچه ای برای تبلیغات بازدهی مناسبی دارد. اکثر فروشندگانی که یک بار از این محصول استفاده کرده اند برای دفعات بعد نیز سفارش مجدد ثبت می کنند. استفاده از کیسه های تبلیغاتی نشانه خوش سلیقگی فروشنده نیز می باشد.

هر چقدر از گرماژ های بالاتر برای فروشگاه استفاده شود تبلیغ ماندگار تری خواهیم داشت. کیسه های پارچه ای را بیلبورد های تبلیغاتی سیار نیز تشبیه می کنند. به این دلیل که مشتریان پس از خرید بر خلاف کیسه های نایلونی کیسه های پارچه ای را در سطل زباله نمی اندازند و برای خرید مجدد یا کاربرد های دیگر از آن استفاده می کنند. به همین دلیل تبلغیات شما در سطح شهر دیده می شود.

اگر از کیسه های طرحدار همراه با چاپ های جذاب مخصوصا با رنگ های سفید طلایی یا نقره ای استفاده کنید باعث بهتر دیده شدن می شود و بازدهی بیشتری دارد.

به طور کلی ارزش تبلیغات با کیسه های پارچه ای بسیار بیشتر از هزینه ناچیز آن می باشد و به تمامی فروشندگان علی الخصوص فروشندگان حوضه لباس و کفش و عطر و ادکلن توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا