صوتی و تصویریکالای دیجیتال

تلویزیون سامسونگ CU7000 ، ارزان ترین تلویزیون بازار

بررسی تلویزیون سامسونگ CU7000

۳.۸/۵ - (۲۰ امتیاز)

امروزه مسئله ی قیمت به یکی از دغدغه های مشتریان برای خرید مبدل شده است و همین امر اسبب می شود تا آنها به خاطر قیمت پایین یک محصول ، آن را خریداری کنند که در اکثر اوقات هم از خرید خود راضی نیستند و پشیمان می شوند ، اما کمپانی خوش نام SAMSUNG ، این معادله را کاملا به هم ریخته است و با تولید یک تلویزیون باکیفیت و ارزان قیمت در سال ۲۰۲۳ میلادی ، نوید یک خرید مطمئن را به همراهان خود می دهد . این کمپانی نام آشنای کره ای ، امروزه یکی از برند های مطرح جهانی در زمینه ی تولید و ساخت تلویزیون های هوشمند به شمار می رود و در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته است .

تیم تخصصی وب سایت سرخ در این مطلب قصد دارد با افتخار ، تلویزیون سامسونگ CU7000 را به شما عزیزان معرفی کند ، یک شاهکار استثنایی که در همان اول نظر هر خریداری را به خود جلب می کند چرا که با قیمت اقتصادی که دارد ، برای خانواده های معمولی که از تلویزیون فقط در حد تماشای فیلم با گیرنده ی دیجیتال استفاده می کنند بسیار مناسب است و به راحتی در این زمینه جوابگوی نیاز بسیاری از کاربران می باشد . همچنین اگر شما عزیزان به مطالعه ی مطالب تخصصی تر در خصوص این تلویزیون شگفت انگیز علاقه مند هستید می توانید به لینک قرار گرفته در اول پاراگراف مراجعه کنید و علاوه بر بررسی این محصول نسبت به خرید آن هم اقدام کنید .

در میان تعداد زیادی تلویزیون که در سایت سرخ و دیجی کالا موجود است ، مجموعه ی ما بدون چون و چرا این مدل ۲۰۲۳ از شرکت سامسونگ را به شما مخاطبان گرامی پیشنهاد می دهد ، چرا که علاوه بر قیمت پایین و مشخصات صوتی و تصویری فوق العاده اش ، یک طراحی مینیمالیستی جذاب هم دارد که با هر نوع دیزان در خانه یا محل کار شما به راحتی ست می شود و به راستی چهره ی جذابی به محیط می بخشد . قسمت پشتی این مدل کاملا یک دست تولید شده است که به راحتی می توان آن را مانند یک تابلوی نقاشی روی دیوار نصب کرد ، فریم دور هم از یک پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که با وجود قطر کم ، زاویه ی دید خوبی را از هر طرف ایجاد می کند . شکل پایه ها هم همانند اکثر تلویزیون های سامسونگ ، به صورت دوشاخه ای طراحی شده است که ظاهر شکیلی دارند ، و در آخر هم ضخامت این مدل بسیار کم است ، انگار که یک تلویزیون با صفحه نمایش OLED خریداری کرده اید .

در ادامه ی مطالب تلاش می کنیم که توضیحات کامل تری از این تلویزیون خوش قیمت را در اختیار شما مخاطبان قرار دهیم .

تصویری بکر و دیدنی در تلویزیون سامسونگ CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000
تلویزیون سامسونگ CU7000 ، ارزان ترین تلویزیون بازار

به طور معمول در نظر داشتن کیفیت و قابلیت های تصویری به کار رفته در هر تلویزیون ، از مهم ترین فاکتور ها برای خرید می باشد و به نوبه ی خود نقش پررنگی را ایفا می کند . امروزه با مجهز ساختن پنل تلویزیون ها به فناوری حیرت انگیز ۴K ، وضوح تصویری بالا به یکی از مشخصه های اصلی در بیشتر برند های تولید کننده  ی TV تبدیل شده است ، و قاعدتا اگر در مرحله ی اول صفحه نمایش بی کیفیت باشد ، نمی تواند پاسخ درستی به نیاز های کاربران بدهد .

تلویزیون سامسونگ CU7000 از سری نمایشگر های کریستالی به حساب می آید که در مقایسه با سایر صفحه نمایش های LED بازار ، یک سر و گردن بالاتر است . چرا که در تولید و پخش تصاویر زنده و پویا مهارت فراوانی دارد و می تواند ریز ترین جزئیات موجود در صحنه را هم برای مخاطب نمایان سازد . نور پس زمینه ی Edge LED که در پنل این مدل تعبیه شده است قادر است تا میزان روشنایی و کنتراست لحظه به لحظه ی فیلم ها و تصاویر را به صورت جداگانه ای تنظیم کند و زیبایی بصری دوچندانی را برای شما فراهم کند . البته همه ی این ها با رزولوشن خارق العاده ی ۴K تکمیل می شود که قادر است صحنه هایی ناب و تماشایی را برای شما به نمایش بگذارد .

نقش پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ی Crystal Processor 4K در این تلویزیون را هم نمی توانیم نادیده بگیریم چرا که با دقت و عملکرد سریع ، به تجزیه و تحلیل تصاویر پرداخته و هر گونه نویز و ناخالصی را برطرف می نماید ، البته در بهبود طیف های رنگی تصویر هم نقش موثری ایفا می کند . این تلویزیون همچنین با داشتن نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز ، هرگونه لگ و بریده بریده شدن تصاویر را به حداقل می رساند و با داشتن قابلیت گیم مود ، به افرادی که می خواهند یک تجربه ی شیرین از بازی کردن در کنار دوستان خود را تجربه کنند ، کمک ویژه ای خواهد کرد .

عملکرد فوق العاده ی سیستم صوتی در تلویزیون سامسونگ CU7000

طبق مطالعه ای که توسط تیم حرفه ای ما در سایت سرخ صورت گرفت ، بر این باور رسیدیم که تلویزیون های تولید شده در شرکت سامسونگ ، از نظر قدرت و عملکرد صوتی در سطحی عالی و حرفه ای قرار دارند و می توانند به راحتی پاسخگوی افرادی باشند که می خواهند از تلویزیون خود به عنوان یک سیستم صوتی استفاده کنند و انواع موزیک های پاپ و بیس دار خود را گوش دهند . به هر حال اگر اصوات بی کیفیت باشند ، تماشای تصاویر به یک تجربه ی پوچ و خالی از لطف تبدیل می شود . در اینجا لازم می بینم که تلویزیون سامسونگ CU8000 را نیز به شما همراهان گرامی معرفی کنم که سری بالاتر مدل CU7000 در بازار است و از کیفیت ، متریال ساخت و قیمت مناسبی برخوردار است ، همچنین می توانید لینک فوق را دنبال کنید و برای آشنایی بیشتر با این مدل ، از کارشناسان مجرب وب سایت سرخ در این باره ، مشاوره ی رایگان دریافت کنید .

سیستم صوتی تلویزیون CU7000 با استفاده از اسپیکر های ۲.۰ کاناله و توان خروجی ۲۰ واتی ، می توانید صدایی طنین انداز و فراگیر را برای شما تولید کند که مانند آن را در هیچ تلویزیونی با این قیمت مناسب ندیده اید ، به بیان دیگر می توانیم این گونه برداشت کنیم که در رنج اقتصادی خود بهترین عملکرد صوتی را در میان دیگر رقبا به نمایش گذاشته است . این سیستم همچنین با استفاده از فناوری Dolby ، اصوات را به صورت همه جانبه در محیط خانه ی شما پخش می کند و با حضور پر افتخارش نوید تولید اصواتی دلنشین را به شما عزیزان می دهد . فناوری OTS Lite هم با ردیابی اشیاء متحرک بر روی صفحه نمایش ، صدا را از یک بخش به بخش دیگر منتقل می کند و به صورت کاملا هوشمندانه ریز ترین فرکانس های موجود را به صورت ۳ بعدی تولید می کند .

قابلیت های اسمارت تلویزیون سامسونگ CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000 ، ارزان ترین تلویزیون

در دنیای امروز مجهز ساختن تلویزیون ها به امکانات و قابلیت های هوشمند از سوی شرکت های تولید کننده ، امری مهم و اساسی به شمار می رود و نوعی مزیت را هم برای شرکت مبدا ایجاد می کند ، زیرا باعث فروش بیشتر محصولاتشان می شود . البته این مهم را هم نمی توان نادیده گرفت که در جهان فعلی ، افراد انتظاراتی بیشتر از کیفت تصویر و صدا دارند و بعضا پیش می آید که تکنولوژی و فناوری های پیشرفته در امر خرید یک تلویزیون مقدم شود .

تلویزیون های نسل جدید سامسونگ و من جمله CU7000 ، به وسیله ی سیستم عامل جدید Tizen ارتقا داده شده اند و دسترسی بی حد و مرزی را در دنیای فناوری اطلاعات برای شما فراهم می کنند ، همچنین می توانید به تماشای شبکه های جهانی محبوبی مانند Netflix و Prime Video بنشینید و از فیلم و سریال های آن ها لذت ببرید . به علاوه این رابط کاربری جذاب امکان شخصی سازی محتوا و طبقه بندی اطلاعات مورد علاقه ی کاربران را هم در خود جای داده است .

حضور فعال و پررنگ دستیار ویژه ی سامسونگ یعنی Bixby هم به وضوح دیده می شود ، چرا که همانند یک پل ارتباطی میان شما و تلویزیون عمل می کند و می توانند به راحتی فرمان های صوتی شما را مخابره کند . همچنین می توانید با صدای خود از TV بخواهید که محتوای دلخواه شما را پخش کند یا به جست و جوی برنامه های دیگر بپردازد و این در نوع خود بی نظیر است .

شما مشتریان عزیز با استفاده از Samsung TV Plus هم می توانید از پخش زنده ی اخبار و مسابقات ورزشی لذت ببرید و به انواع شبکه های جهانی دسترسی داشته باشید . نیازی به راه اندازی دشوار یا کاری عجیب و غریب نیست ، فقط کافیست به اینترنت متصل شود تا شما را به دنیایی از کانال های کاربردی و جذاب هدایت کند .

کلام آخر

تلویزیون های محبوب کمپانی سامسونگ ، امروزه در مدل و سایز های متنوعی وارد بازار می شوند که مدل CU7000 ، به شدت از طرف مجموعه ی ما به شما کاربران محترم پیشنهاد می شود . زیرا علاوه بر قیمت ارزان و اقتصادی خود ، طراحی بی نظیر و شاهکار آن هم نظر هر خریداری را به خود جلب می کند . پس اگر یک تلویزیون فول امکانات با قیمتی استثنایی می خواهید ، درنگ نکنید و این محصول را به لوازم خانگی منزل خود اضافه کنید .

شما همچنین می توانید جدید ترین تلویزیون های سامسونگ را با قیمتی مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سرخ خریداری کنید و از ۲ سال گارانتی معتبر شرکتی و ۵ سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای مشاوره رایگان قبل از خرید تلویزیون سامسونگ و ثبت سفارش ، علاوه بر دنبال کردن لینک فوق و مشاهده ی انواع لیست قیمت قرار گرفته در این صفحه ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش مجرب ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس : ۰۹۱۸۶۶۶۳۷۴۲

آدرس سایت : sorx.ir

‫۷ نظرها

  1. سلام خسته نباشیدازهمه قابلیتهای تلویزیون گفتین قبول آیاقابلیت اتصال به بلوتوث؛ اینترنت و ماهواره روهم داره؟

    1. سلام…این تلویزیون ارزش خرید نسب به قیمتی که هست و ندارن..اگر تلویزیون باکیفیت با سخت افزار خوب و امکانات فوق العاده و سیستم عامل اندروید میخواید از برند شیائومی مدل های Q1E و Q2 رو بخرید و لذتش و ببرید…اگر قیمت کمتر بازهم میخواید از برند شیائومی مدل A2 و P1 رو تهیه کنید.اگر سامسونگ و ال‌جی میخواید باید تلویزیون های بالاردش و بخرید…اینم بگم تلویزیون های شیائومی اون چیزهای رو که گفتید همش و داره😁

      1. میلاد جان درسته که مدل های Q1 و Q2 نسبت به این تلویزیون قوی تر هستند و اختلاف قیمت زیاذی هم دارند و این مدل ها هم به دوستان پیشنهاد میشه ولی در رنج قیمتی خودشون
        تلویزیون های سری ۷ سامسونگ مثل CU7000 و AU7000 و TU7000 که به ترتیب برای سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲-۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ هستند به علاوه سری ۸ سامسونگ
        CU8000 و BU8000 و AU8000 و TU8000
        در این چهار سال اخیر بیشترین فروش رو در مل جهان داشته اند
        شما بررسی این تلویزیون ها رو سایت هایی مثل RTINGS (خارجی) و ممتاز کالا (ایرانی) مشاهده بفرمایید متوجه عظمت این مدلها نسبت به قیمتشون خواهی شد.

    2. سلام عباسعلی جون
      بله به بلوتوث هم وصل میشه و وای فای هم برای اتصال به اینترنت داره و تز گیرنده Dvbs2 هم که همان ماهواره هست پشتیبانی میکنه.
      باز هر سوال دیگری داشتید میتوانید کامنت کنید یا با شماره روی مطلب در ارتباط باشید

  2. با سلام
    من ترجیحا اول از سامسونگ نشد از ال جی تلویزیونی میخوام که 4K باشد حتما از فرمت ۱۰ بیت ریت پشتیبانی کند و حتما هم از فرمت فشرده X765 پشتیبانی کند چون تمام فیلمها و سریالها بعلاوه تعدادی از کانال‌ها که مسلمه تعداد ابن کانال‌ها در آینده بیشترم میشن از فرمت فشرده و کم حجم اما با کیفیت فوق العاده عالی X765 ده بیت ریت دارن عرضه میشن، بنابراین لطفا بفرمایید کدوم تلویزیون های سامسونگ چنین ساپورتی دارن و آیا از هاردهای اکسترنال ۴ ترابایتی هم پشتیبانی می‌کنند یا خیر؟

    1. سلام
      الان که کیفیت تمومی تلویزیون های بازار 4k هست به جز تلویزیون های سایز کوچک که بیشتر فول اچ دی ان
      ببیند برا این فرمت ها در سامسونگ سری Q ها پیشنهاد میشه و مدل های بالارده و در ال جی ها هم سری QNES ها و بالارده هاش

      فقط قیمتشون نسبت به این تلویزیون ها بیشتره
      هر چند Cu7000 و CU8000 الان ده بیت رو پشتیبانی میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا