خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم برقی

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا + بررسی ۸ مدل پرفروش هر دو برند در بازار

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا؟ کدام یک باکیفیت تر است؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

تلویزیو جی پلاس خوبه یا اسنوا؟ کیفیت کدام یک بالاتر است؟ این دو سوال موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم تا به شما در انجام خریدی هوشمندانه کمکی کرده باشیم. تلویزیون های جی پلاس و اسنوا رقیب های قدرتمندی برای هم در بازار های ایران هستند. تکنولوژی ساخت این محصولات تقریبا یکسان است و هر دو در یک سطح قرار دارند.

ما سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم که تلویزیون جی پلاس بهتره یا اسنوا؟ تا با بررسی پاسخ بتوانید دست به انتخابی هوشمندانه بزنید. از نظر ما کیفیت و کارایی هر دوی این برند ها در یک سطح قرار دارد و این را خود شما هم میتوانید با کمی بررسی متوجه شوید.

برند های ایرانی قطعات مهم خود را از شرکت های خارجی و در دسترس خود خریداری میکنند و از آنها در ایران استفاده میکنند از این رو میتوان گفت که کیفیت صدا و تصاویر اکثر برند های مطرح در یک سطح قرار دارد. با این حال در ادامه کیفیت تلویزیون جی پلاس را مورد بررسی قرار داده ایم و در ادامه هم به سراغ بررسی تلویزیون های اسنوا رفته ایم، باما همراه باشید.

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا؟

بررسی کیفیت تلویزیون های چی پلاس

یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات برند جی پلاس تلویزیون های آن است. کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب باعث شده که تلویزیون های این برند به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کنند، در ادامه سعی کرده ایم که مفید و مختصر کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم:

  • کیفیت تصاویر: کیفیت تلویزیون های جی پلاس بسته به بودجه ای که شما دارید میتواند Full HD و یا ۴K باشد. پس این برند برای نیاز های متفاوت و بودجه های مختلف مدل های متنوعی را مهیا کرده است. (تنوع محصولات میتواند یک مزیت بسیار جذاب باشد)
  • هوشمند: برخی از تلویزیون های این برند کاملا هوشمند هستند و دارای رابط کاربردی اندروید هستند. شما به راحتی میتوانید با تلویزیون های هوشمند جی پلاس وب گردی کنید.
  • کفیت صدا: قطعا کیفیت صدا میتواند یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب تلویزیون باشد. میتوان گفت که محصولات این برند از لحاظ کیفیت صدا هیچ مشکلی ندارند و میتوانند کیفیتی قابل قبولی را به شما هدیه دهند.
  • ابعاد: شما تلویزیون های بزرگ را دوست دارید یا کوچک؟ هر کدام را که بخواهید میتوانید در بین مدل های مختلفی جدیدترین ها را انتخاب کنید. (این برند با توجه به نیاز شما مدل های مختلفی در سایز های متفاوتی را تولید کرده است.)

مزایا و معایب تلویزیون های جی پلاس

بدون شک هر محصولی از هر برندی دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود است که شما به عنوان یک خریدار باید با این موارد اشنایی لازم را داشته باشید.

مزایا تلویزیون های جی پلاس

  • طراحی زیبا.
  • دارای نمایشگر های با کمترین حاشیه.
  • دارای سخت افزار های قویی و باکیفیت.
  • استفاده از تجربه شرکت های کره ای در ساخت تلویزیون ها.
  • قیمت مناسب.

معایب تلویزیون های جی پلاس

به طور کلی میتوان گفت که دو مورد قدرت پردازش پایین و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی جزء مشکلات و معایب تلویزیون های جی پلاس است.

مشاهده قیمت روز بهترین تلویزیون های جی پلاس در دیجی کالا

بررسی کیفیت تلویزیون اسنوا

بدون شک یکی از موفق ترین برند های ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع تلویزیون ها اسنوا است. این برند ایرانی سعی دارد محصولات بسیار باکیفیت و البته خوش قیمتی را تولید و روانه بازار کند. باما باشید تا در ادامه با کیفیت و کارایی این تلویزیون ها بیشتر آشنا شوید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر این برند تلویزیون های را در ۱۳ مدل و با کیفیت های اچ دی، فول اچ دی و فور کی و در اندازه های ۳۲ اینچ، ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ تولید و عرضه میکند. تلویزیون های اسنوا قطعا دارای ویژگی های خاص خود هستند و شما باید بر اساس میزان بودجه ای که در اختیار دارید دست به انتخاب بزنید. (جهت بررسی بیشتر تلویزیون های اسنوا میتوانید به پست کیفیت تلویزیون اسنوا مراجعه نمایید.)

  • کیفیت تصویر: اچ دی (HD)، فول اچ دی (FULL HD) و فور کی (۴K) سه کیفیتی است که تلویزیون های اسنوا از آنها پشتیبانی میکند. قطعا قیمت مدل های اچ دی از فول اچ دی و فور کی پایین تر است. و اگر شما قصد خرید مدلی ارزان را دارید حتما به سراغ مدل های اچ دی بروید در غیر این صورت مدل های ۴K و FULL HD میتوانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند.
  • طراحی تلویزیون های اسنوا: تلویزیون های اسنوا از لحاظ طراحی و شکل ظاهری هیچگونه ایراد و مشکی ندارند و قطعا در این مورد میتوانند با برند های مطرح بازار رقابت کنند. طراحی زیبا و مدرن، رنگ بندی زیبا، وزن کم، ضخامت کم و… از جمله ویژگی های این محصولات از لحاظ شکل ظاهری و طراحی است.
  • تنوع محصولات: اسنوا تلویزیون های خود را در دو مدل هوشمند و معمولی تولید و روانه بازار میکند. تلویزیون های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را دارد ولی مدل های معمولی چنین قابلیتی را ندارند. پس شما میتوانید متناسب با نیازتان محصولی مناسب را تهیه کنید.
  • قیمت تلویزیون های اسنوا: باتوجه به قیمت های موجود و اوضاع اقتصادی حال حاضر میتوان گفت که قیمت تلویزیون های اسنوا در سطحی مناسب قرار دارد و شما میتوانید تقریبا با هر میزان بودجه ای که دارید مدلی را تهیه نمایید.
  • کیفیت صدا: اسنوا سعی دارد در کنار ارائه کیفیت تصاویر بالا، کیفیت صدای تلویزیون های خود را افزایش دهد اما برخی از خریداران از کیفیت صدای نسبتا پایین این محصولات شکایت دارند. اما به جرات میتوان گفت که این مشکل در مدل های جدیدتر تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

و اما مزایا و معایب تلویزیون های اسنوا

تلویزیون های اسنوا از لحاظ کیفیت و قیمت در سطحی منناسب قرار دارند به طوری که اکثر خریداران از خرید خود راضی هستند اما این محصولات همانند سایر محصولات بازار دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود هستند پس لازم است قبل از هر انتخابی با این مزایا و معایب آشنا شوید تا بتوانید هوشمندانه ترین انتخاب را انجام دهید.

مزایای تلویزیون اسنوا

  • طراحی زیبا و خلاقانه
  • کیفیت مناسب صدا و تصویر
  • بسیار مقرون به صرفه بودن قیمت
  • مقاومت بالای نمایشگر در مقابل ضربه

معایب تلویزیون اسنوا

  • عملکرد ضعیف ریموت کنترل
  • فاقد حسگر نور محیطی
  • محدودیت در وجود پورت های ورودی تلویزیون اسنوا

مشاهده قیمت روز بهترین تلویزیون های اسنوا در دیجی کالا

نتیجه گیری

به طور کلی میتوان گفت که کیفیت تلویزیون های جی پلاس و اسنوا تقریبا در یک سطح قرار دارند چون هر دوی آنها قطعات اصلی را از شرکت های معتبر خارجی تهیه میکنند. از لحاظ قیمت هم تقریبا در یک سطح قرار دارند. اما با توجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت که نظر خریداران در مورد تلویزیون های اسنوا بسیار مثبت است. به هر حال ما ۸ مدل از بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های جی پلاس و اسنوا را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید.

معرفی بهترین تلویزیون های جی پلاس (۴ مدل پرفروش)

تلویزیون های جی پلاس جزء محصولات پرفروش و خوشنام بازار های ایران هستند این محصولات در مدل ها و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند که انتخاب هر کدام از آنها میتواند جذاب و باکیفیت باشد. طراحی زیبا، قیمت مناسب، تنوع بالا، بهره گیری از تکنولوژی های روز، کیفیت صدا و تصاویر خوب و… از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 1
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی برق شهری
نوع رابط هوشمند Android
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۴۳ اینچ
امکانات تلویزیون رابط هوشمند
پردازنده چهار هسته‌ای
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 2
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۵۰ اینچ
پردازنده چهار هسته‌ای
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها – سیستم عامل: اندروید ۱۱ – مقدار حافظه رم: ۴ گیگابایت – حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت
اقلام همراه
  • کابل شارژ
  • ریموت کنترل
  • دفترچه راهنما

۳ تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH618N سایز ۴۰ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 3
تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH618N سایز ۴۰ اینچ

مشخصات این محصول

امکانات و قابلیت‌ها

نوع پنل: VA / اتصال به گوشی همراه / قابلیت ضبط تصاویردرحافظه خارجی (PVR) / راهنمای الکترونیک برنامه‌ها / سیستم عامل اندروید ۱۱ / دارای مرورگر اینترنت / قابلیت ماوس / قابلیت Mirroring

امکانات تلویزیون رابط هوشمند
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۴۰ اینچ
سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی ورودی آنتن (RF) / خروجی صدا (هدفون) / خروجی و ورودی AV

۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 4
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز ۶۵ اینچ

مشخصات این محصول

سایر توضیحات گريد انرژي A – پنل IPS – قابليت اتصال به اينترنت دارد
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۶۵ اینچ
پردازنده چهار هسته‌ای
امکانات و قابلیت‌ها پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Colors – HDR۱۰ جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر – سیستم عامل: اندروید ۱۱ – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت – قابلیت Quick Mirror های هوشمند بر روی تلویزیونگوشی
نوع پایه رومیزی
نوع صفحه تخت

معرفی بهترین تلویزیون های اسنوا

برند اسنوا به عنوان یکی از مطرح ترین و باکیفیت ترین های ایران در زمینه تولید انواع تلویزیون ها فعالیت گسترده ای دارد این برند سعی دارد محصولاتی بسیار باکیفیت و البته خوش قیمتی را به دست خریداران خود برساند. در ادامه این بخش ما ۴ مدل از بهترین و پرفروش ترین های اسنوا را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 5
تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی برق شهری
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۴۳ اینچ
نوع رابط هوشمند Android
توان هر بلندگو ۱۵ وات
امکانات و قابلیت‌ها امکان Screen Mirroring مرورگر اینترنت نسخه Hbbtv اتصال بی سیم (Wi-Fi) پورت شبکه (LAN)

۶ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK14000UM سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 6
تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK14000UM سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی برق
توان هر بلندگو ۱۵ وات
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۵۰ اینچ
امکانات و قابلیت‌ها قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی زمان پاسخ دهی: ۵ میلی ثانیه تلتکس راهنمای الکترونیک برنامه‌ها

۷ تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NY13600M سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 7
تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NY13600M سایز ۴۳ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی برق شهری
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
سایز صفحه ۴۳ اینچ
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
توان هر بلندگو ۱۰ وات
توضیحات درگاه‌های USB دو پورت USB ۲.۰
تعداد درگاه‌های USB دو عدد

۸ تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا - 8
تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز ۵۵ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی AC ۱۰۰~۲۴۰V
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۵۵ اینچ
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
توضیحات درگاه‌های USB USB۲.۰
توان خروجی کلی صدا ۳۰
استانداردهای صوتی
  • Dolby Digital
  • Dolby

یک نظر

  1. من بعنوان تعمیرکار تلویزیون جی پلاس نسبت به اسنوا از کیفیت بالاتری برخورداره در کل اسنوا جز اشغال ترین محصولات ایرانیه اصلا توصیه نمیکنم اسنوا بخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا