خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر + معرفی مدل های برتر بازار

معرفی بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر با بررسی کیفیت و کارایی این محصولات

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر در بازار ایران کدومه؟ آیا گوشت کوب برقی پارس خزر خوبه؟ اینها سولاتی هستند که شما باید قبل از خرید به جواب آنها برسید. ما در اینجا تمام اطلاعاتی که نیاز دارید جمع کرده‌ایم تا بتوانید با اطمینان دست به خرید بزنید.

گوشت‌کوب‌های برقی از کاربردی‌ترین لوازم خانه هستند که کار در آشپرخانه را واقعا راحت‌تر و سریع‌تر می‌کنند. بخصوص اگر مدل چندکاره آن را خریداری کنید، لذت آشپزی را بهتر درک می‌کنید. پارس‌خزر از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی است که خریداران محصولات این برند بسیار رضایت دارند. ما هم در این مقاله به بررسی بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر پرداخته ایم.

توجه، یکی از رقیب های قدرتمند پارس خزر در بازار براون است که ما در پست بهترین گوشت کوب برقی براون این برند و گوشت کوب های برقی آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

گوشت کوب برقی پارس خزر ساخت کجاست؟

بزرگترین تولید کننده لوازم برقی کوچک عنوانی است که به شرکت پارس خزر داده شده است. در اصل تاسیس پارس خزر به دوران قبل از انقلاب بر میگردد. زمانی که محمد تقی برخوردار با همکاری شرکت توشیبا ژاپن شرکت پارس توشیبا را در گیلان بنا نهاد. پس از انقلاب این عنوان به پارس خزر تغییر یافت. در واقع پارس خزر برندی اثبات شده است.

پارس خزر از شرکت های خوشنامی است که امروز انواع و اقسام لوازم برقی و خانگی را با بهترین کیفیت روانه بازار داخلی و خارجی میکند. پارس خزر توانسته با در نظر گرفتن کیفیت هر چه بیشتر محصولات و ارائه گارانتی معتبر، مشتریان خود را بسیار راضی نگه دارد.

از محصولات شرکت پارس خزر میتوان گوشت کوب برقی، سشوار، غذاساز، جاروبرقی، لباسشویی، هیتر، اتوبخار، پلوپز، بخارپز، سرخ کن و… را نام برد. هر کدام از این محصولات شما را برای سالیان بسیار طولانی همراهی خواهند کرد.

انواع گوشت کوب برقی پارس خزر

به طور کلی دو نوع گوشت کوب برقی وجود دارد. دسته اول گوشت کوب های برقی تک کاره هستند، که فقط کار گوشت کوب های دستی را انجام میدهند. به طوری که ماده غذایی را بدون هیچ فشار و زحمتی له و خورد میکنند. در این مدل های تک کاره، گوشت کوب از یک میله که تیغه به آن متصل است و یک ظرف تشکیل شده است.

اما در مدل های چند کاره لوازم جانبی و تیغه های متفاوت هم در نظر میگیرند. بنابراین انتظار میرود که با داشتن گوشت کوب برقی های چند کاره بتوان کارهایی همچون مخلوط کردن، هم‌زدن، خورد و له کردن هم انجام داد. پارس خزر توانسته با تولید هر دو مدل گوشت کوب برقی نیاز های مشتریان را به خوبی برطرف کند.

براون، میگل، بوش و پاناسونیک از دیگر برند هایی هستند که گوشت کوب برقی در مدل های متنوع تولید میکنند. شما میتوانید برای بررسی های بیشتر از مقاله بهترین گوشت کوب برقی از نظر کاربران دیدن کنید.

گوشت کوب برقی پارس خزر خوبه؟

برای خرید بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر بهتر است ابتدا به این سوال بپردازیم که آیا گوشت کوب برقی پارس خزر خوبه یا نه؟ شما پول و زمان صرف میکنید پس بهتر است محصولی خریداری نمایید که خیالتان از بابت آن راحت باشد. در ادامه به بررسی گوشت کوب برقی پارس خزر می‌پردازیم.

توان موتور: اولین نکته ای که باید در خرید لوازم برقی به آن توجه کرد توان مصرفی موتور است. چراکه توان موتور رابطه مستقیمی با قدرت دستگاه دارد. هرچه توان گوشت کوب برقی بالاتر باشد قدرت آن بیشتر است و اعمال خورد، له و همزدن را بسیار بهتر و در زمان کمتری انجام میدهد. توان موتور در گوشت کوب های برقی پارس خزر ۳۵۰ وات است که در مقایسه با رقیبان خارجی ضعیف تر است. اما در نظر داشته باشید که نظر ثبت شده خریداران مبنی بر قدرت و کیفیت بالای گوشت کوب برقی های پارس خزر است.

جنس تیغه: به نظر میرسد بعد از موتور گوشت کوب برقی، تیغه مهمترین قطعه آن باشد. جنس تیغه در گوشت کوب برقی های پارس خزراز استیل ضدزنگ است و معمولا دو پره است. جنس تیغه دیگر برند ها هم همین جنس است و پارس خزر توانسته آن را در بهترین شکل و کیفیت تولید کند.

جنس ظروف و بدنه: ظروف مدرج بوده و از جنس پلاستیک نشکن هستند. این ظروف در برار ضربات مقاوم اند و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند.

تنظیمات سرعت: بسته به جنس ماده گوشت کوب باید سرعت متفاوتی بکار ببرد تا آن را به نحو احست خورد یا له کند. اما گوشت کوب برقی های پارس خزر فقط یک سرعت دارند و تیغه با سرعت ثابت می چرخد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: از آنجایی که پارس خزر یک شرکت ایرانی است از لحاظ گرانتی و خدمات پس از فروش بسیار معتبر است. پارس خزر در قبال تمامی محصولاتش گارانتی معتبر ارائه میدهد و در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولاتش به آنها رسیدگی میکند و نیز قطعات آنها به راحتی در بازار پیدا میشود.

برای اطمینان از اصالت کالا و خدمات پس از فروش، بهتر است همیشه از فروشگاه‌های معتبر و یا سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید نمایید.

قیمت گوشت کوب برقی پارس خزر چقدره؟

پارس خزر یک شرکت داخلی تولید کننده لوازم خانگی است که سالانه محوصلات باکیفیتی را روانه بازار داخل و خارج میکند. گوشت کوب های برقی پارس خزر در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که قیمت آنها از یک میلیون شروع میشود.

این یک فرصت خوب برای کسانی است که نمیتوانند بابت محصولات خارجی پول هنگفتی بپردازند. شما میتوانید با پرداخت بودجه کمتری نسبت به دیگر برند ها یک گوشت کوب برقی پارس خزر با همان کیفیت بخرید.

مشاهده قیمت روز گوشت‌کوب‌ برقی پارس‌خزر در دیجی‌کالا

بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر

در ادامه این بخش لیستی از بهترین و پرفروش ترین گوشت کوب برقی پارس خزر را برای شما آماده کرده‌ایم که میتوانید با بررسی دقیق آنها مدلی مناسب و پر قدرت راه تهیه نمایید.

۱ گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501AP

بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر - 1
گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501AP

سایر توضیحات: دارای قابلیت پوره کردن غذاهای نیمه آماده – دارای تیغه و محور تمام استیل – دارای قابلیت خرد کردن غذاهای پخته – دارای قابلیت جدا شدن مجموعه تیغه از دستگاه – دارای قابلیت نصب بر روی دیوار

تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره

جنس میله: پلاستیک

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی: قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

امکانات آماده سازی غذا: پوره ساز و رب ساز

ابعاد: قطر ۷ و ارتفاع ۳۶ سانتی‌متر

جنس تیغه ها: استیل

اقلام همراه محصول: لیوان مندرج

مشاهده این محصول در دیجی کالا

سوالات متداول

گوشت کوب برقی پارس خزر چندکاره است؟

پارس خزر گوشت کوب های برقی خود را در مدل های مختلف تک و چند کاره تولید میکند. در بازار هر دو مدل موجودند.

ویژگی های گوشت کوب برقی پارس خزر

گوشت کوب برقی های پارس خزر تقریبا تمام ویژگی رقیبان خارجی خود را دارند و طبق نظر ثبت شده دیگر خریداران بسیار با کیفیت هستند.

گوشت کوب برقی تک کاره بخرم یا چند کاره؟

این بسته به نیاز شما است. اگر خانواده پر جمعیت با سلیقه های گوناگون دارید بهتر است مدل چندکاره را تهیه کنید. و اگر فقط در حد گوشت کوب های دستی با آن کار خواهید داشت مدل تک کاره را خریداری کنید.

پرفروش ترین گوشت کوب برقی پارس خزر کدام است؟

اکثر خریداران مدل های چندکاره گوشت کوب برقی های پارس خزر را خریده اند.

جنس تیغه گوشت کوب برقی پارس خزر چیه؟

تیغه در این گوشت کوب ها دو پره و از جنس استیل ضد زنگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا