خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین کیک پز برقی لاوین + بررسی ۴ مدل برتر بازار با نظر خریداران

معرفی بهترین کیک پز برقی لاوین در بازار های ایران و بررسی کیفیت و کارایی این محصولات

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

بهترین کیک پز برقی لاوین در بازار های ایران کدام است؟ آیا کیک پز های برقی لاوین باکیفیت هستند؟ قیمت این محصولات بالا است؟ این سوالات شما موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم تا به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و قدرتمند کمک نماییم.

لاوین برندی ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع کیک پز های برقی است. این برند سعی دارد محصولاتی باکیفیت و خوش قیمتی را تولید و به دست خریداران خود برساند. طراحی متنوع این محصولات، شما را قادر میسازد تا براساس نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید مدلی زیبا و باکیفیتی را تهیه نمایید.

کیفیت کیک پز برقی لاوین

کیک پز های برقی یکی از محصولات جدید و مورد نیاز خانواده ها است. این محصولات در مدل های متفاوتی تولید و عرضه شده است که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. در بازار های ایران یکی از کیک پز های برقی خوب میتواند محصولات لاوین باشد. از این رو شناخت کیفیت و کارایی این محصولات میتواند مهم باشد.

کیک پز های برقی لاوین از مدل ها و رنگبندی های متفاوتی تولید شده اند از این رو شما با هر نوع سلیقه و نیازی میتوانید مدلی جذاب و با کیفیتی را تهیه نمایید. جدا از رنگبندی زیبا، میتوان به بدنه باکیفیت و الومینیومی این محصولات هم اشاره کرد.

وزن کم، و سایز کوچک این محصولات از جمله مزیت های خوب آنها به شمار میرود چون فضای بسیار کمی از آشپزخانه را اشغال میکنند. برخی از این محصولات چند کاره هستند و میتوانید علاوه بر تهیه کیک، خوراکی های دیگه ای را با آنها درست کنید.

المنت های برقی باکیفیت و طول عمر بالا از جمله موارد مثبت دیگری برای این محصولات هستند. کیک پز های برقی لاوین از طول عمر بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید سالیان سال از آنها بدون خرابی استفاده کنید.

قیمت کیک پز برقی لاوین

باتوجه به قیمت مدل های موجود در بازار میتوان گفت که قیمت این کیک پز ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. قیمت کیک پز های برقی لاون از ۶۰۰ هزار تومان شروع می شود. جهت بررسی دقیق تر قیمت این محصولات میتوانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

مشاهده قیمت روز بهترین کیک پز برقی لاوین در دیجی کالا

بهترین کیک پز برقی لاوین + بررسی ۴ مدل پرفروش بازار

 در ادامه این بخش لیستی از بهترین و پرفروش ترین کیک پز های برقی لاوین را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید متناسب با نیازی که دارید آنها را مورد بررسی قرار دهید. کیفیت این محصولات توسط خریداران قبلی تایید شده است و تقریبا همه آنها از این محصولات راضی بوده اند.

 طراحی زیبا، رنگبندی های جذاب، طول عمر بالا، قیمت بسیار مناسب، ظرفیت بالا و… از جمله مزیت هایی است که توسط خریداران قبلی بیان شده است.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ کیک پز لاوین الکتریک مدل Lavana

بهترین کیک پز برقی لاوین 1
کیک پز لاوین الکتریک مدل Lavana

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۹x۲۹x۱۶ سانتی‌متر
وزن ۱.۲۹۴ گرم
سایر ویژگی‌ها پخت انواع کیک و پیتزا – روکش گرانیت
جنس بدنه فلز
امکانات قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

۲ کیک پز لاوین الکتریک مدل شعله

بهترین کیک پز برقی لاوین - 2
کیک پز لاوین الکتریک مدل شعله

کیک پز لاوین الکتریک مدل شعله یکی از مدل های بسیار خوش ساخت و خوش قیمت این برند در بازار های ایران است. این مدل با بدنه آلومینیومی و روکش گرانیتی توانسته به یکی از مدل های برتر بازار تبدیل شود.

– بدنه آلومینیوم – روکش داخلی گرانیت نچسب – کیک پز و پیتزا پز – دسته از جنس باکالیت – سایز ۲۷.۵ سانتی‌متر – قابلیت قرارگیری روی شعله پخش کن (روی شعله مستقیم قرار نگیرد) و… از جمله ویژگی های خوب این محصول به شمار میرود.

مشخصات این محصول

ابعاد ۹×۲۹×۲۹ سانتی‌متر
وزن ۱۳۵۰ گرم
اقلام همراه محصول قالب وسط کیک
سایر ویژگی‌ها  بدنه آلومینیوم – روکش داخلی گرانیت نچسب – کیک پز و پیتزا پز – دسته از جنس باکالیت – سایز ۲۷.۵ سانتی‌متر – قابلیت قرارگیری روی شعله پخش کن (روی شعله مستقیم قرار نگیرد)
طول سیم ۸۰ سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم

۳ کیک پز لاوین الکتریک مدل لاوانا کد ۱۰۰۰۰۰۱۱۵۱

بهترین کیک پز برقی لاوین - 3
کیک پز لاوین الکتریک مدل لاوانا کد ۱۰۰۰۰۰۱۱۵۱

کیک پز لاوین الکتریک مدل لاوانا دارای بدنه آلومینیومی است که به صورت یکنواخت حرارت را در کل کیک پز پخش می کند. جدا از بدنه باکیفیت از روکش گرانیتی در ساخت این محصول استفاده شده است که هیچگونه موادی به کیک پز نمی چسپد.

دسته پلاستیکی نسوز، درب باکیفیت و دارای پنجره شیشه ای، قابلیت پخت سریع و آسان، شستشوی اسان، طراحی زیبا، دارای لایه بیرونی نسوز، قیمت مناسب، گارانتی معتبر و… از جمله مزیت های خوب این کیک پز لاوین است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۱۴*۲۹*۲۹ سانتی‌متر
وزن ۱.۳۳۰ گرم
سایر ویژگی‌ها جنس آلیاژ آلومینیوم روکش نسوز و نچسب
طول سیم ۱ سانتی متر
جنس بدنه فلز

۴ کیک پز و پیتزاپز برقی لاوین مدل shelh

بهترین کیک پز برقی لاوین - 4
کیک پز و پیتزاپز برقی لاوین مدل shelh

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۸*۱۵*۳۱ سانتی‌متر
وزن ۱.۹۰۰ گرم
اقلام همراه محصول دستگاه به همراه درب و سیم برق ۱عدد قاشق اسکوپ میوه و بستنی
طول سیم ۱ متر
امکانات قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا