خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین چرخ گوشت ایرانی + معرفی ۴ مدل چرخ گوشت ایرانی برتر بازار

معرفی بهترین چرخ گوشت ایرانی و قدرتمند بازار + قیمت، عکس و مشخصات هر محصول

۴.۸/۵ - (۶ امتیاز)

بهترین چرخ گوشت ایرانی کدومه؟ پروفروش ترین مدل چرخ گوشت ایرانی چیه؟ اینها سوالاتی هستند که حتما برای شما که قصد خرید چرخ گوشت را دارید، پیش می آید. حتما هنگام تهیه گوشت و مرغ چرخ شده و نیز فرآورده های آن مانند سوسیس و… دغدغه بهداشتی بودن، تازگی، خلوص و درصد چربی آن را داشته اید. بنابراین شما نیاز دارید تا یک چرخ گوشت خوب در خانه داشته باشید.

مسئله مهم  این است که چرخ گوشت ایرانی یا خارجی بخرید.در این مقاله با ما همراه باشید تا چرخ گوشت ایرانی و خارجی را مقایسه کنیم .همچنین تمام نکاتی که باید هنگام خرید چرخ گوشت خوب رعایت کنید را آورده ایم. سپس برترین و محبوب ترین مدل چرخ گوشت های ایرانی بازار را آورده ایم و میتوانید از آنها دیدن نمایید.

ویژگی های چرخ گوشت خوب چیه؟

همه ما بلاخره به وجود یک چرخ گوشت باکیفیت در خانه خود نیاز پیدا میکنیم. اگر شما در مورد بهداشتی بودن گوشت و فراورده های آن حساس هستید، یا اینکه به تهیه کباب مرغ یا گوشت، کتلت و سوسیس خانگی و… علاقه مندید، حتما یک چرخ گوشت مناسب تهیه کنید. در ادامه ویژگی های یکی چرخ گوشت مناسب ایرانی را بیان کرده ایم، پیشنهاد میشود قبل از بررسی مدل های برتر ابتدا این بخش را مورد بررسی قرار دهید.

  • طراحی: چرخ گوشتی که تهیه میکنید باید از لحاظ طراحی شیک و لوکس باشد و با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگی داشته باشد.
  • توان موتور: اگر میخواهید بهترین چرخ گوشت را تهیه کنید، باید اولین فاکتوری که به ان توجه میکنید توان و قدرت موتور باشد. یک موتور پرقدرت با مصرف انرژی مناسب میتواند بر کارایی و طول عمر دستگاه شما بیفزاید. محدوده مناسب برای توان یک چرخ گوشت ایرانی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ وات میباشد.
  • جنس تیغه: تیغه یک چرخ گوشت یکی از مهمترین اجزا تشکیل دهنده ان است. بنابراین این تیغه باید بسیار محکم تیز و ضد زنگ باشد. تیغه ای که تیز باشد و در برابر خوردگی مقاوم باشد، به مرور زمان کند نمیشود و به موتور دستگاه فشار نمی آورد. جنس تیغه چرخ گوشت های ایرانی عمولا از فولاد یا استیل ضد زنگ هستند، که به راحتی گوشت را آسیاب و خرد میکند.
  • جنس بدنه: جنس بدنه از استیل ضد زنگ میباشد. جنس سینی معمولا از پلاستیک است.
  • تهویه موتور: همانططور که گفتیم توان موتور چرخ گوشت ها بالاست بنابراین سرع گرم میشود و این گرما باعث آسیب به موتور میشود. گس باید با یک سیستم تهویه این گرما خارج شود. وجود یک سنسور حرارتی ضروریست تا در مواقعی که گرما بیش از اندازه بالا میرود دستگاه را خاموش کند.
  • سیستم چرخش معکوس: با وجود این سیستم تکه های گوشت و پی های جامانده، از دستگاه خارج میشود.
  • میزان صدا:  بهتر است  میزان صدا و لرزشی که چرخ گوشت تولید میکند کم باشد، چراکه وجود آلودگی صوتی زیاد در خانه بخصوص اگر کودک در منزل دارید بسیار آزار دهنده است.
  • قابلیت شست و شو: اجزا داخلی چرخ گوشت یعنی اجزایی که در تماس با مواد میباشد باید قابلیت شستشو داشته باشد و نیز ضد زنگ باشد تا از طول عمر دستگاه کم نشود.
  • گارانتی: گارانتی و خدمات پس از فروش قابل اعتماد از مهم ترین نکاتیست که باید هنگام خرید چرخ گوشت به آن توجه کنید.محصولات ایرانی از این لحاظ معتبر اند.

مشاهده قیمت روز بهترین چرخ گوشت های ایرانی در دیجی کالا

چرخ گوشت ایرانی بخرم یا خارجی؟

چرخ گوشت های ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. از برند های ایرانی که در زمینه تولید چرخ گوشت فعالیت میکنند، میتوان تکنو، جهان آوا، ویداس، پارس خزر، نانیوا و… را نام برد. در این میان باید بگم که برند  پارس خزر در راس این برند ها جای دارد و با کیفیت و کارایی که در طول سالها ارائه داده در زمینه تولید انواع لوازم برقی من جمله چرخ گوشت فعالیت دارد. چرخ گوشت پارس خزر از آن دسته محصولاتی است که با خوشنامی در کنار دیگر برند های خارجی، هنگام معرفی محصولات به شما پیشنهاد میشود.

تصمیم گیرنده شمایید. میدانیم که محصولات خارجی از کیفیت بیشتر قطعات برخوردار هستند و همیشه اولین پیشنهاد هستند. اما باید این را هم در نظر داشته باشید که این محصولات قیمت بسیار بالایی دارند. اما محصولات داخلی علاوه بر اینکه از قیمت مناسب تری برخوردار اند، از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش قابل اطمینان تر هستند و نیز قطعات دستگاه در صورت نیاز بسیار آسان تر پیدا میشوند. از این ها گذشته برخی برند ها واقعا از لحاظ کیفیت قوی هستند.

توجه: یکی از بهترین برند های موجود در بازار های ایران پاناسونیک است که میتوانید در پست بهترین مدل چرخ گوشت پاناسونیک این محصولات را کاملا مورد بررسی قرار دهید.

 بهترین چرخ گوشت ایرانی + ۶ مدل محبوب و پرفروش بازار

در این قسمت از پست بهترین چرخ گوشت ایرانی Xمدل از بهترین و محبوب ترین چرخ گوشت های ایرانی را قرار داده ایم تا شما بتوانید با بررسی بهتر و دیدی باز تر دست به خرید خود بزنید‌.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

بهترین چرخ گوشت ایرانی - 1
چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

بدون شک یکی از بهترین و موفق ترین برند های ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع چرخ گوشت ها پارس خزر است. چرخ گوشت های پارس خزر واقعا باکیفیت، قدرتمند و خوش قیمت هستند و میتوانند با مدل های مشابه خارجی رقابت کند.

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 با طراحی کوچک و قدرت بالا میتواند به کلیه نیاز های شما پاسخ دقیقی دهد. طراحی زیبا، بدنه مقاوم و سبک، دارای نمایشگر، مهجز به پایه های ضد لغزش، تیغه تیز-فولادی و… از جمله ویژگی های عالی این محصول است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۸۰ × ۲۰۰ × ۴۵۰ سانتی‌متر
وزن ۷ گرم
اقلام همراه محصول دارای دو شبکه – دارای ظرف نگهداری
توان ۱۰۰۰ وات
میزان خروجی ۱۲۰۰
محدوده توان مصرفی محدوده توان مصرفی
امکانات آماده سازی غذا سوسیس ساز
جنس تیغه فولاد

۲ چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

بهترین چرخ گوشت ایرانی - 2
چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

اگر قصد خرید چرخ گوشتی ایرانی و خوش قیمت را دارید این مدل میتواند یکی از بهترین ها باشد. قیمت این مدل نسبت به سایر محصولات بازار بسیار عالی است. جدا از کیفیت و قدرت بالایی که دارد، اکثر خریداران قبلی از این محصول ابراز رضایت کرده اند. (در ادامه نظرات ارسالی برای این محصول را قرار داده ایم)

سلام بهترین چرخ گوشت از خارجی ها خیلی بهتره ونسبت به برخی از دوستان که گفتن صدا داره من اولین باره میبینم یک چرخ گوشت اینقدر بی صدا باشه ممنون
عالی و شیک درود بر تولید ملی با کیفیت پر قدرت فقط یه خورده صداش زیاده

چند سال پیش خریدم و هنوز سالم است و مشکلی ندارد

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۳۷۲ × ۱۷۶ × ۳۴۲ سانتی‌متر
    وزن ۴.۳ گرم
    اقلام همراه محصول – دو عدد شبکه مخصوص خرد کردن گوشت و سبزی – ظرف پلاستیکی جهت جمع آوری گوشت چرخ شده
    توان ۷۰۰ وات
    میزان خروجی ۱۲۰۰
    امکانات آماده سازی غذا سوسیس ساز
    جنس تیغه فولاد
    سایر توضیحات – دارای سینی بزرگ و جاداربرای سرعت بخشیدن به کار – ایمنی کامل الکتریکی و عایق کاری دوبل قطعات الکتریکی – دارای محفظه جمع آوری سیم – مجهز به کلید دور برگردان موتور

    ۳ چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60

    بهترین چرخ گوشت ایرانی - 3
    چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60

    نانیوا هم میتواند یکی از برند های عالی در بازار های ایران باشد. کیفیت چرخ گوشت های این برند محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی را تولید و به دست خریداران رسانیده است.

    چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60 با قابلیت های چون طراحی زیبا، گیربکس فلزی دو سرعته، طراحی زیبا و استاندارد، وزن مناسب، توان ۳۵۰ واتی، قیمت مناسب نسبت به امکانات و کیفیت، دارای شبکه سبزی شبکه درشت، شبکه ریز سوسیس ساز تیغه دو روژاپنی و… توانسته به یکی از برترین های این لیست تبدیل شود.

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات گیربکس فلزی دو سرعته دارای گیربکس فلزی مستحکم و ایمن با کلید کنترل دو سرعته تعداد شبکه ها: ۳ عدد دارای سه شبکه در طراحی های مختلف برای گوشت ریز، گوشت درشت،
    ابعاد ۴۶x۲۴x۲۰ سانتی‌متر
    وزن ۶۸۰۰ گرم
    اقلام همراه محصول اقلام همراه محصول
    توان ۳۵۰ وات
    میزان خروجی ۲۰۰۰
    محدوده توان مصرفی ۱۸۰ تا ۴۰۰ وات
    امکانات آماده سازی غذا سوسیس ساز

    ۴ چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره

    بهترین چرخ گوشت ایرانی - 4
    چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات – مجهز به کلید برگردان (Reverse) برای برگرداندن مواد غذایی باقیمانده در دستگاه بدون نیاز به باز کردن چرخ گوشت – دارای محفظه نگهداری سیم و شبکه – دارای فیلتر جدا کننده آب میوه – خرد کن و مخلوط کن – قابلیت آب گیری میوه های مختلف از قبیل لیمو ترش، انار، هویج، سیب، گلابی،
    ابعاد طول ۴۲، عرض ۱۸ و ارتفاع ۳۸ سانتی‌متر
    وزن ۸.۶ گرم
    اقلام همراه محصول دو عدد شبکه مخصوص گوشت چرخ کرده، قیمه و سبزی – ظرف پلاستیکی جهت جمع آوری گوشت چرخ کرده – ظرف جمع آوری آب میوه – کاردک پلاستیکی سفید رنگ جهت سهولت در برداشتن مواد غذایی از روی تیغه ها
    توان ۱۰۰۰ وات
    محدوده توان مصرفی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ وات
    امکانات آماده سازی غذا سوسیس ساز
    جنس تیغه استیل

    چرا باید چرخ گوشت بخرم؟

    تهیه گوشت و مرغ چرخ کرده و فرآورده های گوشتی سالم و بهداشتی از دغدغه های اصلی هر خانواده ای میباشد. بنابراین اکثر خانواده ها ترجیح میدهند به جای استفاده از گوشت چرخ کرده آماده خودشان در خانه با بالاترین خلوص و یا درصد های مختلف چربی آن را آماده کنند. از این رو هر کسی در خانه خود به چرخ گوشت نیاز دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا