تجهیزات شبکه و ارتباطاتفکس - پرینترکالای دیجیتاللوازم اداری

بهترین پرینتر تک کاره + ۷ مدل جدید و خوش قیمت بازار (۱۴۰۳)

معرفی بهترین پرینتر تک کاره اداریو خانگی ارزان قیمت از برند های معتبر بازار

۴/۵ - (۱ امتیاز)

خرید بهترین پرینتر تک کاره برای فعالیت های خانگی و اداری نیاز به کمی مطالعه و بررسی مدل های مختلف دارد چون در بازار های ایران پرینتر های بسیار زیادی وجود دارد که انتخاب در بین آنها کمی دشوار بنظر میرسد. در این پست ما بهترین پرینتر تک کاره HP و کانن را برای شما آماده کرده ایم چون HP و کانن دو برند بسیار معتبر و خوشنام در ایران هستند.

از پرینتر های تک کاره برای انجام فعالیت های خانگی و اداری استفاده میشود چون وزن و ابعاد کوچکی دارند و استفاده از آنها واقعا آسان است. در میان برند های معروف میتوان دو مدل HP و کانن را موفق ترین و محبوب ترین ها در نظر گرفت.

این دو برند محصولاتی بسیار باکیفیت و متنوعی را تولید و روانه بازار های جهانی کرده اند و ما هم پیشنهاد خرید از این دو برند را داریم چون قیمت مناسبی دارند و میتوانند بهترین کیفیت را به کاربران خود تقدیم کنند.

در ادامه بهترین پرینتر تک کاره خانگی و اداری از دو برند محبوب HP و کانن را مورد بررسی قرار داده ایم تا با بررسی آنها بتوانید دست به انتخابی هوشمندانه و اقتصادی بزنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین پرینتر سه کاره

بهترین پرینتر تک کاره

در ادامه این بخش لیستی از بهترین پرینتر های تک کاره خانگی و اداری از دو برند معتبر بازار یعنی HP و کانن را به شما معرفی کرده ایم، باما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات اقتصادی و کاربردی آشنا شوید.

در مقایسه پرینتر تک کاره Hp و کانن باید گفت قیمت محصولات Hp نسبت به کانن کمی ارزان تر است ولی کیفیت و کارایی تقریبا مشابه و یکسان است. ابعاد و وزن مدل های تک کاره هر دو برند کوچک و پایین است و از این لحاظ هیچ نگرانی وجود ندارد.

پرینتر های تک کاره HP کمی خوش قیمت تر و متنوع تر از کانن هستند. تکنولوژی چاپ در هر دو برند لیزری است از این رو میتوان صفحات چاپ شده توسط این محصولات را اقتصادی تر از مدل های جوهرافشان در نظر گرفت. توجه داشته باشید اگر قصد خرید پرینتری برای عکاسی را دارید این محصولات برای شما کارایی ندارند چون کیفیت چاپ عکس مناسبی ندارند و شما باید به دنبال خرید مدلی مخصوص عکاسی باشید.

۱.پرینتر لیزری اچ‌پی مدل LaserJet M111a

بهترین پرینتر تک کاره hp - 1
پرینتر لیزری اچ‌پی مدل LaserJet M111a

قیمت: ۴.۹۸۹.۰۰۰ تومان

اگر به دنبال خرید بهترین پرینتر تک کاره خانگی هستید، پرینتر لیزری اچ‌پی مدل LaserJet M111a میتواند انتخابی عالی برای شما باشید. قیمت این دستگاه واقعا عالی است و می تواند با سرعت ۲۰ برگ در دقیقه اسناد را چاپ کند.

وزن پایین و ابعاد کوچک این مدل به شما این اجازه را میدهد تا آن را در هر مکانی بدون ایجاد مزاحمت نگهداری کنید. از ویژگی های خوب این مدل میتوان به قابلیت اتصال به بلوتوث اشاره کرد.

سیستم این دستگاه لیزری است و میتواند با برگه های A۴, A۵, A۶, B۴, B۵ کار کند. از این مدل میتواند برای انجام تمامی فعالیت های خانگی استفاده کنید.

مشخصات فنی این محصول

وزن: ۳۸۰۰ گرم

تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

کاربری: تک کاره

سایز چاپ:

نوع کاغذ: A۴, A۵, A۶, B۴, B۵

سرعت چاپ سیاه و سفید: ۲۰ صفحه در دقیقه

نوع پورت ارتباط با گوشی موبایل: بلوتوث

۲.پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a

بهترین پرینتر تک کاره hp - 2
پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a

قیمت: ۶.۷۹۰.۰۰۰ تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a یکی دیگر از پرینتر های تک کاره Hp در بازار است این مدل با تمامی سیستم عامل های بالاتر از ویندوز هفت سازگار است و به آسانی هرچه تمام تر میتوانید آن را نصب کنید.

کاربری این مدل بسیار آسان است، پرینتر را نصب میکنید، کابل شبکه را به کامپیوتر یا لبتابتان متصل میکنید و فرمان چاپ میدهید. تکنولوژی چاپ این مدل لیزری است از این رو میتواند اسناد متنی را به بهترین شکل ممکن چاپ کند.

سرعت چاپ در این مدل ۲۰ برگ در دقیقه است و میتواند در ماه تا ۱۵۰۰ برگ را چاپ کند. حافظه پرینتر ۶۴ مگابایت است و این برای یک پرینتر تک کاره خانگی یا اداری مناسب خواهد بود.

مشخصات فنی این محصول

وزن: ۴۱۸۰ گرم

تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

کاربری: تک کاره

سایز چاپ:

سایز کاغذ: A۴; A۵; A۵ ; B۵ ; Oficio; Envelope

نوع چاپ: تک رنگ

توان کار ماهانه: توصیه شده ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ برگ

۳.پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000A

بهترین پرینتر تک کاره hp - 3
پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000A

قیمت: ۶.۴۹۰.۰۰۰ تومان

پرینتر تک کاره Hp مدل Neverstop Laser 1000A یکی از محصولات بسیار باکیفیت و محبوب بازار است. از این مدل میتوانید برای انجام تمامی فعالیت های خانگی و اداره استفاده کنید.

این مدل تمامی از ویندوز ویندوز های موجود پشتیبانی میکند و از این لحاظ بدون ایراد است. حداکثر سرعت چاپ این دستگاه ۳۰ برگ در دقیقه است و میتوان به این سرعت نمره ای بالا را داد.

این دستگاه حزو مدل های جدید و مدرن Hp است که با توان و کیفیت خوب خود توانسته فروش بالایی را تجربه کند. سینی ورودی کاغذ در این مدل ۱۵۰ برگ ظرفیت دارد.

مشخصات فنی این محصول

وزن: ۶.۹۵ گرم

تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

کاربری: تک کاره

سایز چاپ:

ظرفیت ورودی کاغذ: ۱۵۰ برگ

نوع چاپ: تک رنگ

سرعت چاپ سیاه و سفید: ۲۵-۳۰ برگ در دقیقه

۴.پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w

بهترین پرینتر تک کاره hp - 4
پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w

قیمت: ۸.۲۴۳.۰۰۰ تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w محصولی تک کاره ولی باکیفیت بسیار بالا است. این دستگاه دارای سرعت چاپ ۲۰ برگ در دقیقه است و میتواند از سیستم عامل ویندوز ۷ به بالا را پشتیبانی کند.

تکنولوژی چاپ این محصول لیزری است از این رو میتوان برگه های چاپ شده را اقتصادی تر در نظر گرفت. یکی از مزیت های عالی این دستگاه قابلیت اتصال به WIFI است از این رو میتوان از راه دور هم به دستگاه دستور چاپ داد.

ابعاد این مدل ۳۳۱x215x178 میلی‌متر است که میتوان آن را مدلی کوچک در نظر گرفت. این مدل برای فعالیت های اداری و خانگی واقعا کاربردی است و میتوانید ماهانه تا ۱۰۰۰۰ برگ را چاپ کنید.

مشخصات فنی این محصول

وزن: ۴.۱۶ گرم

تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

کاربری: تک کاره

سایز چاپ:

درگاه‌های ارتباطی: Wi-Fi

ظرفیت ورودی کاغذ: سینی ورودی : ۱۵۰ برگ ، خروجی : ۱۰۰ برگ

سرعت چاپ سیاه و سفید: ۲۰ برگ در دقیقه

۱.پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS LBP6030

بهترین پرینتر تک کاره کانن - 5
پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS LBP6030

قیمت: ۹.۳۲۸.۰۰۰ تومان

مشخصات فنی این محصول

وزن: ۵ کیلوگرم

تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

کاربری: تک کاره

سایز چاپ:

ظرفیت ورودی کاغذ: ۱۵۰ برگ

سرعت چاپ سیاه و سفید: حداکثر ۱۸ برگ در دقیقه

کارکرد کارتریج مشکی: نزدیک به ۱۶۰۰ برگ کارتریج موجود در بسته به‌صورت Starter بوده و میزان کمتری را چاپ می‌کند.

۲.پرینتر لیزری کانن مدل ۶۰۳۰w

بهترین پرینتر تک کاره کانن - 6
پرینتر لیزری کانن مدل ۶۰۳۰w

قیمت: ۱۰.۷۹۴.۰۰۰ تومان

مشخصات فنی این محصول

ابعاد: ۱۹۰x۲۴۰x۳۶۰ سانتی‌متر

وزن: ۵ گرم

تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

کاربری: تک کاره

سایز چاپ:

سایز کاغذ: A۴، A۵، B۵، LGL

ظرفیت ورودی کاغذ: ۱۵۰ برگ

۳.پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW

بهترین پرینتر تک کاره کانن - 7
پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6230DW

قیمت: ۱۳.۰۹۵.۰۰۰ تومان

مشخصات فنی این محصول

وزن: ۷.۰ گرم

تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

کاربری: تک کاره

سایز چاپ:

ظرفیت ورودی کاغذ: ۲۵۰ برگ

سرعت چاپ سیاه و سفید: ۲۵ صفحه در دقیقه

توان کار ماهانه: ۸۰۰۰ برگ

مشاهده این محصول در دیجی کالا

بهترین مارک پرینتر تک کاره کدام است؟

بهترین مارک پرینتر تک کاره میتواند HP، کانن (جهت بررسی این برند میتوانید به پست بهترین پرینتر تک کاره کانن مراجعه نمایید.)، سامسونگ و یا سونی باشد. تمامی برند های معرفی شده جزء غول های تکنولوژی دنیا هستند. اما در ایران دو برند Hp و کانن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و میتوان بهترین مارک پرینتر تک کاره در ایران را Hp یا کانن معرفی کرد.

Hp برندی آمریکایی است. این برند یکی از بزرگترین برند های دنیا در زمینه تولید انواع چاپگر و لپ تاپ ها است. تجربه و تکنولوژی HP واقعا بالا است و قطعا میتواند رقیب بسیار بزرگی برای تمامی برند های بازار باشد.

و اما کانن برندی ژاپنی است، این برند در طی فعالیت خود توانسته خود را به یکی بزرگترین تولید کننده گان انواع پرینتر ها تبدیل کند و امروزه کانن در سرتاسر دنیا دارای طرفداران بیشماری است و این تنها یک دلیل دارد و آن هم کیفیت بالای پرینتر های کانن است.

راهنمای خرید پرینتر تک کاره

۱. نوع پرینتر: انواع پرینتر‌های تک کاره شامل جوهرافشانی، لیزری و حرارتی هستند. هرکدام از این نوع‌ها ویژگی‌ها و کارایی‌های متفاوتی دارند، برای مثال پرینترهای لیزری برای چاپ حجم بالا و کیفیت بالای متن مناسب هستند. از پرینتر های جوهرافشان هم بیشتر برای چاپ اسناد تصویری باکیفیت بالا استفاده میشود.

۲. رزولوشن چاپ: رزولوشن چاپ تعیین کننده‌ی کیفیت چاپ است. برای چاپ متن‌ها و تصاویر با کیفیت بالا، پرینتری با رزولوشن بالا انتخاب کنید. توجه داشته باشید هر چقدر رزولوشن بالاتر باشد کیفیت اپ نیز بالاتر خواهد رفت، پس به رزولوشن دستگاه هم دقت کنید.

۳. سرعت چاپ: اگر نیاز به چاپ حجم زیادی دارید، به سرعت چاپ پرینتر توجه کنید. پرینتر‌های با سرعت چاپ بالا مناسب برای محیط‌های کاری است. اغلب پرینتر های معمولی میتوانند ۲۰ الی ۳۰ برگ در دقیقه چاپ کنند که این برای فعالیت های خانگی و اداری ایده ال است.

۴. اتصالات: امکان اتصال پرینتر به کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر از طریق USB، Wi-Fi و بلوتوث اهمیت دارد. انتخاب پرینتری با اتصالات متنوع و آسان می‌تواند استفاده‌ی راحت‌تری را برای شما فراهم کند.

۵. هزینه‌ی مصرفی: قبل از خرید، هزینه‌ی مصرفی مانند جوهر یا تونر پرینتر را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است هزینه‌ی مصرفی پرینتر بیشتر از هزینه‌ی خود پرینتر باشد. مدل های لیزری هزینه استفاده کمتری دارند.

۶. اندازه و طراحی: اندازه و طراحی پرینتر نیز مهم است، به خصوص اگر فضای محدودی برای قرار دادن پرینتر دارید. انتخاب پرینتری با اندازه و طراحی مناسب برای فضای خود مهم است.

سوالات متداول

بهترین پرینترهای تک کاره لیزری اداری کدامند؟

میتوان پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000A و پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w  را دو مدل برتر برای فعالیت های اداری در نظر گرفت. این دو مدل سرت چاپ بالایی دارند و میتوانند انواع اسناد متنی را با بهترین دقت و کیفیت موجود چاپ کنند.

کاربری آسانی دارند و به راحتی قابل نصب هستند و با اکثر سیستم عامل های محیط اداری سازگاری کاملی دارند. با این دو محصول میتوانید در ماه تا ۱۰۰۰۰ برگه چاپ کنید. ابعاد کوچی دارند و در هر مکانی قابل نصب هستند.

بهترین پرینترهای خانگی ارزان کدام است؟

میتوان مدل های زیر را جزو ارزانترین پرینتر های خانگی در نظر گرفت:

  • پرینتر لیزری اچ‌پی مدل LaserJet M111a
  • پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a
  • پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG2540s
  • پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA MG2545s
  • پرینتر لیزری اچ‌پی مدل M111w

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا