خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مدل غذاساز فیلیپس + معرفی ۵ مدل محبوب و پرفروش بازار

معرفی بهترین مدل غذاساز فیلیپس در بازار با بررسی کیفیت و کارایی آنها

۳.۷/۵ - (۷ امتیاز)

بهترین مدل غذاساز فیلیپس در بازار کدمه؟ آیا غذاساز های فیلیپس کیفیت و کارایی لازم را دارند؟ و میتوانند به نیاز های مختلف شما پاسخ دهند؟ بدون شک غذاساز های فیلپیس جزء محصولات بسیار باکیفیت و البته محبوب در بازار است که این محبوبیت و قدرت شما را به این صفحه آورده است.

فیلیپس برندی هلندی و فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. یخچال، تلویزیون، غذاساز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… از جمله لوازمی است که توسط این برند قدرتمند تولید و روانه بازار های جهانی می شود.

شاید  فکر کنید که قیمت محصولات این برند نسبت به سایر محصولات بازار کمی بالاتر باشد اما قدرت و کیفیت آن این قیمت نسبتا بالا را پوشش داده است. در ادامه این پست ابتدا کیفیت غذاساز های فیلیپس را مورد بررسی قرار داده ایم و بعد به سراغ بررسی نظر خریداران و قیمت آنها رفته ایم و در انتها هم ۵ مدل از بهترین غذاساز های فیلیپس را برای شما آماده کرده ایم تا با مشاهد آنها بتوانید مدل مناسب و کاربردی را تهیه نمایید.

کیفیت غذاساز فیلیپس چطوره؟

اگر به دنبال انتخاب  و خرید بهترین مدل غذاساز فیلیپس هستید باید بگم که برند فیلیپس از محبوب ترین های بازار در زمینه تولید لوازم خانه و به طور کلی لوازم برقی میباشد. اکثر خریداران هنگام مراجعه به بازار یا تحقیق و پرسوجو در مورد محصول مورد نظرشان، حتما با توصیه خرید محصولات فیلیپس برخورد میکنند.

این پیشنهاد محشر را حتما  شما هم هنگام خرید غذاساز دریافت کرده اید. کیفیت و کارایی محصولات فیلیپس بر هیچ کس پوشیده نیست. تجربه و نظرات خریداران قدرت موتور بالا، بدنه محکم و طور عمر زیاد بهترین مدل غذاساز فیلیپس را نشان میدهد.

  • طراحی: طراحی لوکس و شیک غذاساز برای یک خریدار خوش سلیقه مهم خواهد بود. غذاساز های فیلیپس از طراحی زیبا و رنگبندی متنوع برخوردار اند تا سلیقه های متنوع را راضی نماید.
  • جنس تیغه: تیغه استفاده شده در غذاسازها باید محکم و ضد زنگ باشند تا طول عمر بالای دستگاه شما و نیز یک کارایی خوب را تضمین کنند. تیغه استفاده شده در غذاساز های فیلیپس از جنس فولاد ضد زنگ میباشد و کارایی دستگاه را بالا میبرد.
  • جنس بدنه و ظروف: جنس بدنه خود دستگاه از استیل ضد زنگ و جنس ظروف آن از پلاستیک مقاوم میباشد.
  • توان باتری: توان مصرفی باتری حدود ۱۲۰۰ وات است. که توان بالا و بسیار مناسبی است. البته در مدل های مختلف میتواند اندکی متفاوت باشد.
  • صدا: ایجاد سروصدا هنگام کار با غذاساز میتواند یکی از موارد آزار دهنده باشد بخصوص اگر کودک در منزل دارید. غذاساز فیلیپس لرزش و آلودگی صوتی کم ایجاد میکند که یکی از نکات مثبت این دستگاه است.
  • قیمت: در کنار نام محبوب و کارایی عالی و اطمینان از خریدی که غذاساز فیلیپس دارد باید این را هم در نظر داشته باشید که قیمت نسبتا بالایی دارد. پس اگر کیفیت غذاساز برایتان مهمترین پارامتر است، میتوانید با خیال راحت از بهترین مدل های غذاساز فیلیپس دیدن کنید.
  • گارانتی: گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.
  • ظرفیت مخزن: اگر خانواده پرجمعیتی دارید بهتر است هنگام خرید به ظرفیت مخازن دستگاه دقت کنید. معمولا ظرفیت مخزن های غذاساز ۲ لیتر میباشد که بسیار مناسب است.

دوستان عزیز، برای شمایی که هزینه میکنید باید پارامتر گارانتی و خدمات پس از فروش از نکات اصلی باشد که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. پس از اصالت کالا و معتبر بودن مرکز خرید اطمینان حاصل کنید.

مشاهده قیمت روز بهترین غذاساز های فیلیپس در دیجی کالا

نظرات کاربران در مورد غذاساز فیلیپس چیست؟

با توجه به نظر کاربرانی که یکی از مدل های غذاساز فیلیپس را خریدای نموده اند و نیز تجربه ما در زمینه معرفی انواع محصولات، باید عرض کنم که اکثر دیدگاه ها در مورد کیفیت و طول عمر بالای غذاساز های فیلیپس مثبت بوده است و میتوان به خرید این غذاسازها به  چشم یک انتخاب هوشمندانه نگاه کرد.

یکی از برند های قدرتمند و رقیب فیلیپس در بازار بوش است. که ما در پست بهترین غذاساز بوش این برند و محصولات برتر آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

قیمت غذاساز فیلیپس

برای خرید یک غذاساز، پس از بررسی کیفیت باید قیمت آن را هم مد نظر قرار دهید. قیمت غذاساز های فیلیپس واقعا نسبت به کیفیت و اطمینان از خریدی  که ارائه میدهد میتوان گفت معقول است. اما در کل این قیمت نسبت به قیمت  بقیه برند ها در بازار مقداری گران تر است. پس اگر وجود یک غذاساز چندکاره و حرفه ای در خاته تان ضروریست، و شما به کیفیت دستگاه اهمیت بیشتری میدهید باید بگم که از قیمت نسبتا بالای غذاساز فیلیپس چشم پوشی کنید و از طول عمر و کارایی آن لذت ببرید.

قیمت تمامی محصولات در بازار، بر اساس نوسانات ارزی تغییر میکند و غذاساز های فیلیپس علاوه بر این تغییر در اثر نوسانات، نسبت به بقیه رقیبان خود قیمت نسبتا بالاتری دارند.

مشاهده قیمت روز بهترین غذاساز های فیلیپس در دیجی کالا

بهترین مدل غذاساز فیلیپس + معرفی ۵ مدل برتر بازار

در ادامه این بخش سعی کرده ایم تا شما را با ۵ غذاساز برتر فیلیپس در بازار های ایران آشنا کنیم تا با بررسی آنها بتوانید بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را انجام دهید. توجه داشته باشید که محصولات معرفی شده دارای گارانتی هستند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ غذاساز فیلیپس مدل HR7778

بهترین مدل غذاساز فیلیپس - 1
غذاساز فیلیپس مدل HR7778

بدون شک فیلیپس یکی از بهترین برند های فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در سطح دنیا است. محصولات این برند بسیار متنوع و قدرتمند است به طوری که میتوان با چشم های بسته محصولات آن را انتخاب کرد و از انتخاب هم کاملا راضی بود.

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 یکی از محصولات بسیار قدرتمند و با امکانات بالا است. این مدل گرانتر از سایر محصولات این لیست است اما از لحاظ کیفیت و قدرت هم برتر و ایده ال است.

طراحی بسیار زیبا، قدرت بالا، طول عمر بالا، دارای قابلیت های زیاد و ویژه، کیفیت ساخت بالا، سهولت استفاده، قابلیت تغییر سرعت موتور و… از جمله ویژگی های این مدل است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۳۶ × ۲۵۴ × ۲۸۹ سانتی‌متر
محفظه محفظه نگهداری اقلام همراه
جنس تیغه استیل ضد زنگ
شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
امکانات آماده سازی غذا خمیر زن
سایر ویژگی‌ها مجهز به فن‌آوری PowerChop که امکان خرد کردن مواد نرم و سخت را فراهم می سازد. – کلیدهای از پیش تنظیم شده برای عملکرد خاص; خردکردن یخ، زدن خمیر و همزدن کرم – همزن دو قلو با کارایی بیشتر – دارای یک عدد دیسک چیپس ساز که از ۱ تا ۷ میلی متر قابل تنظیم است

۲ غذاساز فیلیپس مدل HR7631

بهترین مدل غذاساز فیلیپس - 2
غذاساز فیلیپس مدل HR7631

غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS HR7631 یکی از غذاساز های خوش قیمت و باکیفیت فیلیپس است. این مدل به دلیل قیمت و کیفیت عالی که دارد توانسته به یکی از محصولات پرفروش فیلیپس در بازار تبدیل شود.

توان ۶۰۰ واتی، حداکثر سرعت ۲۰۰۰۰ دور در دقیقه، دارای ظرف ۱.۳ لیتری، قدرت موتور بالا، مصرف انرژی پایین و… از جمله مزایایی این غذاساز فیلیپس است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۳۷۵ × ۱۸۰ × ۲۱۵ سانتی‌متر
امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
تعداد تنظیمات سرعت دو سرعته
جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
عملکرد عملکرد توربو (Turbo)
امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
سایر ویژگی‌ها خردکن مخلوط کن و رنده برقی با توان موتور ۶۰۰ وات حداکثر سرعت چرخش ۲۰۰۰۰ دور در دقیقه دو سرعته و توربو خُردکن با تکنولوژی Power chop رنده مخلوط کن ۱.۵ لیتری قفل ایمنی پایه ضد لغزش تیغه های استیل ضد زنگ

۳ غذاساز فیلیپس مدل HR7621

بهترین مدل غذاساز فیلیپس - 3
غذاساز فیلیپس مدل HR7621

غذاساز فیلیپس مدل HR7621 یکی از مدل های اقتصادی و ۲۱ کاره فیلیپس است. قیمت این محصول به نسبت کیفیت و کارایی آن بسیار مناسب است. خرد کن، مخلوط کن، رنده برقی، وان ۶۰۰ وات، حداکثر سرعت ۲۰۰۰۰ دور در دقیقه، دارای دو سرعت، دارای خرد کن با تکنولوژی Power chop، قفل ایمنی، مجهز به پایه های ضد لغزش، دارای تیغه های قوی و ضد زنگ و… از جمله قابلیت های این مدل خوش قیمت و کاربردی است. (نظر خریداران در مورد این غذاساز فیلیپس)

خیلی عالی و پر قدرته ولی رنده هاش خیلی کمن و اگه بیشتر بود بهتر بود ولی قیمتش هم خیلی بالاتر میرفت

خوبه و ازش راضیم

کیفیت بالا، قیمت خوب، تخویل سریع و امکانات زیاد. ممنون

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۴۴۰x۲۵۰x۳۲۰ سانتی‌متر
    وزن ۳ گرم
    اقلام همراه محصول پارچ مخلوط کن تیغه های رنده تیغه خرد کن
    سایر ویژگی‌ها غذاساز با ۲۱ عملکرد مختلف شامل : غذاساز، خمیر زن، مخلوط کن، رنده ریز ، درشت ، ورقه ایی و … ۲ سرعته با پالس طراحی جدید با تکنولوژی Power chop دارای قفل ایمنی
    طول سیم ۱.۱ سانتی متر
    توان ۶۰۰ وات
    امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

    ۴ غذاساز فیلیپس مدل HR7776

    بهترین مدل غذاساز فیلیپس - 4
    غذاساز فیلیپس مدل HR7776

    مشخصات این محصول

    ابعاد قطر ۲۰۰ و ارتفاع ۲۷۰ سانتی‌متر
    جنس تیغه استیل ضد زنگ
    امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک
    امکانات آماده سازی غذا خمیر زن
    امکانات ظاهری پایه ضد لغزش
    سایر ویژگی‌ها – مجهز به فن‌آوری PowerChop که امکان خرد کردن مواد نرم و سخت را فراهم می سازد. – کلیدهای از پیش تنظیم شده برای عملکرد خاص; خردکردن یخ، زدن خمیر و همزدن کرم – همزن دو قلو با کارایی بیشتر – دارای یک عدد دیسک چیپس ساز که از ۱ تا ۷ میلی متر قابل تنظیم می باشد. – میزان صدا: ۸۳ دسی بل

    ۵ غذاساز فیلیپس مدل HR7520

    بهترین مدل غذاساز فیلیپس - 5
    غذاساز فیلیپس مدل HR7520

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۴۴x۲۴۴x۳۷۷ سانتی‌متر
    وزن ۳.۶ گرم
    اقلام همراه محصول  ۱ دیسک رنده – ۱ دیسک امولیسیون کننده – سری آب مرکبات گیری – تیغه خمیر زن
    جنس بدنه پلاستیک
    طول سیم ۱ سانتی متر
    توان ۸۵۰ وات
    ظرفیت مخلوط کن ۱.۵

    نحوه تشخیص غذاساز فیلیپس اصل

    هنگام خرید محصولات خود چه اینترنتی چه حضوری باید مواظب باشید تا محصول اصل را خریداری نمایید. در ادامه این پست “بهترین مدل غذاساز فیلیپس” نکاتی را برای شما توضیح خواهیم داد تا همیشه محصول اصل را از تقلبی تمایز داده و خریداری نمایید.

    • اگر محصول را اینترنتی خریداری مینمایید:

    هر وب سایتی که شروع به فروش اینترنتی محصولات خود مینماید، باید از یک ارگان دولتی به نام‌ مرکز توسعه تجارت الکترونیکی یک نماد اعتماد دریافت کند. اگر سایتی نماد اعتماد الکترونیک را دارا باشد یعنی اصالت آن از قبل بررسی شده است.

    • اگر محصول را حضوری خریداری مینمایید:

    ابتدا باید بگویم که به برچسب ها و کاتالوگ ها توجه نکنید.  شماره سریال(E.Nr) و مدل دستگاه باید بر روی بدنه محصول حک شده باشد، اگر آن هارا ندیدید آن محصول را خریداری نکنید. شماره سریال و مدل را در اینترنت سرچ کنید اگر در سایت شرکت تولید کننده دقیقا آن محصول با همان مدل و سریال بدون هیچ تغییری وجود داشت، محصول اصل است. همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

    کاربرد غذاساز های فیلیپس چیست؟

    اگر الان این مقاله را بررسی میکنید نشان میدهد که کاملا حس کرده اید که در خانه تان به یک غذاساز نیاز دارید. با داشتن یک غذاساز خوب میتوانید اکثر نیاز های خود را به وسایل مختلف هنگام آشپزی برطرف کنید. با داشتن یک مدل خوب از  غذاسازهای فیلیپس میتوانید بسیاری از مراحل آشپزی خود را در زمان کمتر و با کیفیت بهتر انجام دهید.

    • خرد کردن و آسیاب کردن
    • پوره کردن و مخلوط کردن
    • چرخ کردن مرغ و گوشت
    • تهیه خمیر کباب و نون و کیک
    • درست کردن لیته، ترشی و لواشک
    • آبغوره گرفتن
    • تهیه انواع سس، سوپ و بستنی
    • فلافل، کوکو و…

    اگر روزانه برای تهیه این مواد به دستگاه های مختلف نیاز پیدا میکنید، پس باید یک غذاساز تهیه کنید تا بتوانید در کمترین زمان، تهیه این مواد را پوشش دهید. در قسمت بررسی کیفیت غذاساز فیلیپس تمام نکاتی که باید در خرید و انتخاب مدل دستگاه در نظر داشته باشید برایتان روشن کرده ایم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا