خانه و آشپزخانهلوازم برقیلوازم خواب و حمام

بهترین مدل بخاری برقی برفاب + خرید ۳ مدل برتر و پرفروش بازار

معرفی بهترین مدل بخاری برقی برفاب در بازار های ایران + بررسی کیفیت

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بهترین مدل بخاری برقی برفاب در بازار کدام مدل است؟ کیفیت بخاری برقی های برفاب مناسب است؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم. برفاب برندی ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است.

قیمت بخاری برقی های برند برفاب در مقایسه با برند های خارجی و یا ایرانی بسیار پایین تر است از این رو اگر به دنبال خرید بخاری برقی ارزانتر و باکیفیت هستید قطعا میتوانید محصولات برند برفاب را در اولویت قرار دهید. در ادامه بیشتر با این برند و کیفیت بخاری برقی های آن آشنا خواهید شد.

معرفی برند برفاب

شرکت برفاب یکی از برند های قدیمی ایرانی و فعال در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را با تولید کولر های آبی آغاز کرده است و امروزه در زمینه تولید محصولاتی مانند کولر های آبی، آبگرمکن های گازی و برقی، بخاری برقی، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و… فعالیت دارد.

اگر قصد آشنایی با برند های ایرانی و خارجی و بهترین تولید کننده گان انواع بخاری های برقی را دارید میتوانید به پست بهترین مارک بخاری برقی مراجعه کنید. ما در این پست برترین های ایران را برای شما آماده کرده ایم.

بررسی کیفیت بخاری برقی برفاب

  • طراحی زیبا: بخاری های برقی برند برفاب از لحاظ طراحی بسیار مناسب و زیبا هستند. اما توجه داشته باشید که رنگبندی این محصولات زیاد متنوع نیست. (رنگ اغلب بخاری برقی های برفاب سفید و سیاه هستند)
  • فن: بخاری های برقی این برند مجهز به فن برای انتقال و پخش یکنواخت گرما در محیط هستند. این قابلیت میتواند یکی از مزیت های این محصولات باشد.
  • قابلیت تنظیم دما: یکی از معیار های مهم برای انتخاب بخاری برقی مناسب، قابلیت تنظیم دمای دستگاه است. بخاری برقی های برفاب از چنین قابلیتی پشتیبانی میکنند. (این قابلیت میتواند مصرف برق خانه را تا حد زیادی کاهش دهد میتوانید متناسب با میزان سردی محیط دستگاه را کم و زیاد کنید.)
  • قیمت بخاری برقی برفاب: در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار میتوان گفت که قیمت این محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

مشاهده قیمت روز بهترین بخاری برقی های برفاب در دیجی کالا

بهترین مدل بخاری برقی برفاب + معرفی ۳ مدل پرفروش بازار

در ادامه این پست لیستی از بهترین و پرفروش ترین بخاری های برقی برفاب را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب بانیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید. (توجه داشته باشید که محصولات معرفی شده در این بخش دارای قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی هستند و میتوانند گزینه های مناسبی برای بررسی بیشتر و یا خرید باشند.)

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ بخاری برقی برفاب مدل ۲۲۰۰

بهترین مدل بخاری برقی برفاب - 1
بخاری برقی برفاب مدل ۲۲۰۰

بدون شک میتوان گفت که یکی از بهترین و پرفروش ترین بخاری برقی های برند برفاب، “بخاری برقی برفاب مدل ۲۲۰۰” است. این مدل دارای ویژگی های از قبیل قابلیت تنظیم دما، وزن کم، توان ۲۰۰۰، قابلیت نصب روی میز و زمین و… میباشد. کیفیت ساخت این مدل بسیار بالا است و دارای ۱۸ ماه گارانتی معتبر است.

قابلیت تنظیم دمای این بخاری برقی میتواند به شما در کنترل بهتر دمای محیط کمک کند. ناگفته نماند این قابلیت مصرف انرژی را تاحد زیادی کاهش میدهد و این خود میتواند یکی از مزایایی عالی این محصول باشد. (اکثر خریداران قبلی این مدل از خرید خود راضی بوده اند و به آن امتیاز ۴.۳ از ۵ را داده اند.)

مشخصات این محصول

قابلیت‌ها تنظیم دما
قابلیت نصب
  • زمین
  • رو میزی
تنظیمات حرارت دارد

ابعاد

۵۵۵x۲۲۳x۵۴۰ سانتی‌متر
حداکثر توان گرمایشی ۲۰۰۰
وزن بسته‌بندی ۶ گرم
وزن ۵.۶ گرم

۲ بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200

بهترین مدل بخاری برقی برفاب - 2
بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200 با توان حرارتی ۲۶۰۰ وات یکی از گزینه های بسیار مناسب و قدرتمند این برند است. کاربری آسان، بازده حرارت بالا، قابلیت تنظیم حرارت بخاری برقی، دارای ۶ المنت باکیفیت شیشه ای، دارای فن برای پخش گرما به صورت همگن و… از جمله ویژگی های این محصول است.

مشخصات این محصول

خصوصیات تایمر
قابلیت‌ها قابلیت تنظیم دما
قابلیت نصب
  • زمین
  • رو میزی
تنظیمات حرارت دارد
ابعاد ۵۵۵ × ۲۲۳ × ۵۴۰ سانتی‌متر
ولتاژ ورودی برق ۲۲۰
حداقل توان گرمایشی ۵۰۰

۳ بخاری برقی برفاب مدل QH-1200

بهترین مدل بخاری برقی برفاب - 3
بخاری برقی برفاب مدل QH-1200

مشخصات این محصول

خصوصیات تایمر
سیستم ایمنی قفل کودک
قابلیت نصب
  • زمین
  • رو میزی
تنظیمات حرارت دارد
ابعاد ۵۷۰*۲۲۰*۴۶۸ سانتی‌متر
حداکثر توان گرمایشی ۱۲۰۰
وزن بسته‌بندی ۵.۲ گرم
بهترین مدل بخاری برقی برفاب در بازار کدام است؟

ما در این پست لیستی از بهترین و باکیفیت ترین بخاری برقی های برند برفاب را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازتان مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت بخاری برقی های برفاب مناسبه؟

بخاری برقی های برفاب علاوه کیفیت مناسبی که دارند، از قیمت بسیار عالی هم برخوردار هستند از این رو میتوان گفت که این بخاری برقی ها باکیفیت و خوش قیمت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا