ابزارآلاتلوازم باغبانی

بهترین مدل اره موتوری اشتیل + خرید ۶ اره موتوری پرفروش اشتیل

معرفی بهترین مدل اره موتوری اشتیل با راهنمای خرید

۵/۵ - (۴ امتیاز)

بهترین مدل اره موتوری اشتیل در بازار ایران کدام مدل است؟ ما در این پست لیستی از جدیدترین اره موتوری های برند خوشنام اشتیل را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر معرفی اره موتوری های محبوب اشتیل، راهنمای خرید این محصولات را هم برای شما آماده کرده ایم.

اشتیل یکی از قدرتمندترین برند های موجود در زمینه تولید انواع اره موتوری ها در سطح جهان است، قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالایی آن، قدرت بسیار بالا، طراحی عالی، وزن مناسب، استفاده از قطعات درجه یک و… از جمله ویژگی های این محصولات است.

در کنار برند اشتیل میتوان گفت رونیکس هم جزء قدرتمندترین های موجود است، ما در پست بهترین اره زنجیری رونیکس جدیدترین های این برند را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

اره موتوری اشتیل ساخت کجاست؟

اره موتوری های اشتیل جز محبوترین و قدرتمندترین اره موتوری های موجود در سطح جهان است و در ایران هم دارای طرفدارانی بسیار است. این اره موتوری ها تحت لیسان اشتیل در کشور های محتلفی نظیر چین، برزیل، اتریش و… تولید و عرضه میشوند.

مشاهده قیمت روز بهترین اره موتوری های اشتیل در دیجی کالا

راهنمای خرید اره موتوری اشتیل

  • توجه به اصالت کالا: همانطور که میدانید اشتیل برندی بسیار معتبر و باکیفیت است بنابراین امکان دارد برخی از شرکت ها اره موتوری هایی شبیه به محصولات اشتیل را تولید کند و آن را با قیمت بالایی به شما بدهد پس مواظب باشید و حتما از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. (سعی کنید از مراکز معتبر اقدام به خرید اره موتوری اشتیل نمایید)
  • متناسب بانیاز تان اقدام به خرید نمایید: اره زنجیری های اشتیل در مدل ها و قدرت های متفاوتی تولید و عرضه میشوند تا به نیاز های مختلف خریداران پاسخ دهد. اگر قصد برش درخت های بزرگی را دارید و مدام از اره زنجیری استفاده میکنید باید محصولی قدرتمندتر را انتخاب کنید در غیر این صورت اره زنجیری با قدرت و قیمت کمتری میتواند برای شما مناسب باشد.
  • بودجه خود را مشخص کنید: همانطوری که قبلا هم گفتیم اره زنجیری های اشتیل در مدل های مختلفی مانند برقی، بنزینی و شارژی تولید و عرضه میشوند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. مدل های بزینی دارای قدرت و قیمت بالاتری نسبت به مدل های برقی و شارژی هستند. (مدل های شارژی دارای قیمت مناسب تری هستند و اگر قصد خرید محصولی ارزان را دارید میتوانید این مدل ها را مورد بررسی قرار دهید.)
  • انتخاب طول صفحه ساطوری اره زنجیری: صفحه ساطوری، قطعه ای فلزی است که زنجیر دور آن میچرخد. توجه داشته باشید که هر چقدر صفحه ساطوری دارای طول بلند تری باشد قدرت و وزن دستگاه نیز بالاتر میرود.
  • اره زنجیری بنزینی بخرم یا برقی؟ مدل های برقی برای مکان های که به برق دسترسی دارید میتواند انتخاب مناسبی باشد. اره زنجیری های بنزینی رونیکس دارای قدرتی بالاتر است که برای فعالیت های سنگین و سیار کاربردی می باشند.

مشاهده قیمت روز بهترین اره موتوری های اشتیل در دیجی کالا

بهترین مدل اره موتوری اشتیل + معرفی ۶ مدل پرفروش بازار

در ادامه این بخش لیستی ۶ تایی از جدیدترین و قدرتمندترین اره موتوری های برند اشتیل را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی و مقایسه آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. قدرت بسیار بالا، کیفیت عالی، وزن مناسب، طراحی ارگونومیک و... از جمله ویژگی های این اره موتوری ها است.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل MS 180

بهترین مدل اره موتوری اشتیل - 1
اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل MS 180

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۵x۱۸x۲۳ سانتی‌متر
سرعت حرکت زنجیر ۲۲
طول ریل ۴۰
ظرفیت موتور ۳۱.۸ سانتی‌متر مکعب

قدرت موتور

۲ اسب بخار اسب بخار
ویژگی‌های اره برقی
  • برش رفت و برگشتی (افقی)
  • بنزینی

۲ اره زنجیری اشتیل مدل MS230

بهترین مدل اره موتوری اشتیل - 2
اره زنجیری اشتیل مدل MS230

مشخصات این محصول

ابعاد ۱۵*۲۰*۵۰ سانتی‌متر
وزن ۴.۶ کیلوگرم
سرعت حرکت زنجیر ۲۰

طول ریل

۴۰
ظرفیت موتور ۴۵.۳ سانتی‌متر مکعب
اقلام همراه زنجیر ۴۰ سانتی متر تیغه ۴۰ سانتی متر آچار شمع محافظ زنجیر پیچ گوشتی دفترچه راهنمای فارسی
بهترین اره موتوری اشتیل کدام مدل است؟ این مدل قطعا میتواند یکی از بهترین های موجود باشد بنابراین پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

۳ اره زنجیری برقی اشتیل مدل GTA-43

بهترین مدل اره موتوری اشتیل - 3
اره زنجیری برقی اشتیل مدل GTA-43

مشخصات این محصول

ابعاد ۱۷x۶x۴۶ سانتی‌متر
وزن ۱.۲۴۷ کیلوگرم

سرعت حرکت زنجیر

۶ متر در ثانیه
طول ریل ۱۵
قدرت موتور ۱ اسب بخار
ویژگی‌های اره برقی
  • برش چرخشی
  • برقی
  • حفاظ
  • قابلیت برش با زاویه
  • قفل سوییچ

۴ اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل MS 230

بهترین مدل اره موتوری اشتیل - 4
اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل MS 230

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۹x۲۴x۲۹ سانتی‌متر
سرعت حرکت زنجیر ۲۰
طول ریل ۴۰
قدرت موتور ۲.۷ اسب بخار اسب بخار
ویژگی‌های اره برقی
  • برش رفت و برگشتی (افقی)
  • بنزینی
اقلام همراه زنجیر ۴۰ سانت تیغه ۴۰ سانت اچار شمع محافظ زنجیر پیچ گوشتی

۵ اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل Ms 381

بهترین مدل اره موتوری اشتیل - 5
اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل Ms 381

مشخصات این محصول

ابعاد ۸۵x۲۰x۳۳ سانتی‌متر
وزن ۶.۵ کیلوگرم
سرعت حرکت زنجیر ۱۳۵۰ دور در دقیقه
طول ریل ۵۵ سانتی متر
قدرت موتور ۵.۳ اسب بخار
ویژگی‌های اره برقی
  • برش چکشی
  • برش رفت و برگشتی (افقی)
  • بنزینی
  • حفاظ
  • قابلیت برش با زاویه

۶ اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل GS58

بهترین مدل اره موتوری اشتیل - 6
اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل GS58

مشخصات این محصول

ابعاد ۶۰x۳۰x۳۰ سانتی‌متر
وزن ۲.۴ کیلوگرم
سرعت حرکت زنجیر ۱۵
طول ریل ۵۲
ظرفیت موتور ۵۲ سی سی سانتی‌متر مکعب
سایر توضیحات توان موتور ۲.۸ اسب تیغه ۵۲ سانتی حجم موتور ۵۲ سی سی کاربراتور تایوانی قابلیت روغن کاری اتومات دارای کیف حمل مخصوص

مشاهده این محصول در دیجی کالا

بدون شک اشتیل یکی از قدرتمندترین برند ها در زمینه تولید انواع اره موتوری های موجود است. محصولات این برند قطعا برای حرفه ای ها و فعالین این حوزه بسیار محبوب است. اما توجه داشته باشید که قیمت محصولات این برند کمی بالا است و در صورتی که قصد خرید اره ای ارزان را دارید باید به سراغ سایر برند ها و محصولات دیگر بروید.

سوالات متدول

بهترین مدل اره موتوری اشتیل در بازار کدام است؟

ما در این پست لیستی از جدیدترین و محبوبترین اره موتوری های برند اشتیل را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید.

اره موتوری های اشتیل باکیفیت هستند؟

بدون شک اشتیل یکی از قدرتمندترین برند ها در زمینه تولید انواع اره موتوری های موجود در سطح جهان است. محصولات این برند واقعا قدرتمند و باکیفیت هستند.

‫۴ نظرها

  1. باعرض درود وخسته نباشی خدمت شماسروران عزیز اینجانب چند وقتی مشغول چوب بری وحرص درختان باغات هستم. اول از شما نظر خواهی میکنم که کدام این چند مدل اشتیل به کارمن می‌آید. نظر خودم یه اره ی میخواهم با قدرت بالا وکارای عالی،
    وتواین چند مدل اشتیل اولMs381و دوم اشتیل مدلMs230 مورد پسندم قرار گرفته موقعیت شهر ما اصفهان نجف آباد است، درضمن فروش اقساطی دارید یا نهایتا با چک بانک ملت صیادی 3ونیم ماه میتوانم از شما خرید کنم. ممنون با کمال تشکروسپاس

    1. سلام وقتتون بخیر و شادی. بله همونطوری که خودتونم هم گفتید مدل های ms 381 و 230 جزء خوب های این برند هستن و از نظر ما انتخاب هر کدوم میتونه برای شما و نوع فعالیت شما کاربردی و مناسب باشه. (ms 381 خیلی قدرتمنده). اما حقیقتا ما فروشنده نیستیم و نمی تونیم خودمون محصولی رو به شما بفروشیم. شاد و پیروز باشید.

  2. اره موتوری اشتیل واقعا بینظیره من چند سال پیش یه اره اشتیل گرفتم اما متاسفانه این چند وقت پیش تو باغ دزد زد و برد، الانم میخوام یه دونه دیگه بخرم، من از این اره بیشتر برای فعالیت های باغبانی استفاده میکنم. واقعا راضی هستم. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا