خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مخلوط کن پاناسونیک + خرید پرفروش ترین مخلوط کن های پاناسوینک

معرفی بهترین مخلوط کن های برند پاناسونیک در بازار ایران

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بهترین مخلوط کن پاناسونیک در بازار کدام است؟ آیا مخلوط کن های برند پاناسونیک کیفیت و کارایی لازم را دارند؟ این دو سوال موضوعات اصلی این پست را تشکیل میدهند و ما هم قصد داریم تا با بررسی و پاسخ به آنها به شما در خرید مخلوط کنی عالی و با کیفیت کمک کنیم. ناگفته نماند ما در پست بهترین مخلوط کن موجود در بازار محصولات سایر برند های معتبر دیگر را هم برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

همانطور که خودتان هم میدانید پاناسونیک یکی از قدرتمند ترین و معتبر ترین برند ها در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در جهان است و بدون شک مخلوط کن های این برند هم از لحاظ کیفیت و قدرت در سطحی بسیار بالایی قرار دارد.

کیفیت مخلوط کن های پاناسونیک

  • قدرت موتور مخلوط کن: قدرت موتور مخلوط کن های پاناسونیک بسیار بالا و ایده ال است از این رو موتور های این محصولات هیچ گونه مشکلی ندارند.
  • جنس تیغه: جنس تیغه این مخلوط کن ها از استیل ضد زنگ ساخته شده است به طوری که میتوانید مدتهای زیادی از آنها استفاده کنید بدون اینکه کند و یا ضعیف شوند.
  • جنس بدنه: به طور کلی برای ساخت بدنه مخلوط کن های پاناسونیک از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده شده است به طوری که در برابر هر ضربه ای مقاوم هستند.
  • طراحی: شکل ظاهری میتواند یکی از مهمترین معیار ها در انتخاب مخلوط کن باشد و این را پاناسونیک به خوبی درک کرده است از این رو سعی دارد محصولاتی زیبا و شکیل را وارد عرصه رقابت کند.

مخلوط کن های برند بوش هم میتواند یکی از قدرتمند ترین های بازار باشند بنابراین پیشنهاد میشود این محصولات را در پست بهترین مخلوط کن بوش مورد بررسی قرار دهید.

قیمت مخوط کن پاناسونیک

مخلوط کن های برند پاناسونیک از لحاظ کیفیت بینظیر هستند و قطعا این محصولات میتوانند سالیان سال برای شما بدون ایراد فعالیت کنند و این کیفیت بالا قیمت بالاتری نسبت به مدل های بیکیفیت را به همراه دارد. پیشنهاد ما به شما خریدن محصولات معتبر و شناخته شده است تا در صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و یا تعویض محصول جلوگیری نمایید. جهت مشاهده قیمت روز انواع مخلوط کن های پاناسونیک میتوانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

مشاهده قیمت روز مخلوط کن های پاناسونیک در دیجی کالا

بهترین مخلوط کن پاناسونیک + ۳ مدل برتر در بازار

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره ای کردیم پاناسونیک یکی از قدرتمند ترین برند های تولید کننده انواع لوازم خانگی در سطح جهان است محصولات این برند همیشه جزء پرفروش ترین ها و محبوبترین های بازار است و این تنها یک دلیل دارد و آن هم کیفیت بالا است. در ادامه لیستی از جدیدترین و بهترین مخلوط کن های پاناسونیک موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید متناسب با نیازتان آنها را مورد بررسی قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ خرید مخلوط کن پاناسونیک مدل MX5070

بهترین مخلوط کن پاناسونیک - 1
مخلوط کن پاناسونیک مدل MX5070

مشخصات این محصول

سایر توضیحات قابلیت خرد کردن یخ مجهز به فیوز حرارتی داخلی جهت جلوگیری از اضافه بار پارچ ۲ لیتری (۱.۵ لیتر مدرج) دارای دو عدد آسیاب دارای دکمه های تنظیم سرعت ، دکمه های پالس و یخ شکن ساخت مالزی با کیفیت عالی
جنس تیغه استیل ضدزنگ
جنس پارچ شیشه
محدوده ظرفیت پارچ ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
محدوده توان مصرفی ۸۰۰ تا ۸۵۰ وات
عملکرد عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
قابلیت‌ها تنظیم سرعت
اقلام همراه محصول دو عدد آسیاب

۲ خرید مخلوط کن پاناسونیک MX-N800G

بهترین مخلوط کن پاناسونیک - 2
مخلوط کن پاناسونیک MX-N800G

مشخصات این محصول

شناسه کالا ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۰۳۴
سایر توضیحات دارای آسیاب شیشه ای، مجهز به محافظ الکتریکی موتور، دارای درپوش مخلوط کن میانی
جنس تیغه استیل ضدزنگ
جنس پارچ شیشه
محدوده ظرفیت پارچ ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
تعداد تنظیمات سرعت دو عدد
محدوده توان مصرفی ۶۰۰ تا ۸۰۰ وات
عملکرد عملکرد لحظه‌ای (Pulse)

۳ خرید مخلوط کن پاناسونیک مدل KM3070

بهترین مخلوط کن پاناسونیک - 3
مخلوط کن پاناسونیک مدل KM3070

مشخصات این محصول

سایر توضیحات توانایی خرد کردن یخ دارای فیوز حرارتی داخلی به منظور جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه در هنگام بار زیاد دارای دو عدد آسیاب دارای دکمه های تنظیم سرعت ، دکمه های پالس و یخ شکن کاربرد دکمه سرعت ۱: خرد کردن یخ، دسر، غذای بچه کاربرد دکمه سرعت ۲: آبمیوه، سوپ کاربرد دکمه پالس ۱: خرد کردن بیسکویت کاربرد دکمه پالس ۲: تمیز کردن مخلوط کن کیفیت ساخت عالی ساخت کشور مالزی
جنس تیغه استیل ضد زنگ
جنس پارچ شیشه
محدوده ظرفیت پارچ ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
عملکرد عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
قابلیت‌ها تنظیم سرعت
ابعاد ۳۲۰x۲۲۰x۴۰۰ سانتی‌متر
ظرفیت پارچ ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا