ابزار های برقیابزارآلات

بهترین مارک منگنه کوب بادی (بوش، رونیکس و…) با خرید ۱۲ مدل برتر بازار

معرفی بهترین مارک منگنه کوب بادی و بهترین محصولات موجود در بازار ایران

امتیاز به این پست

بهترین مارک منگنه کوب بادی کدام است؟ این سوال شما موضوع اصلی این پست است و ما با معرفی بهترین مارک منگنه کوب بادی و بررسی بهترین محصولات سال به طور کامل به این پرسش شما پاسخ داده ایم. منگنه کوب ها یکی از تجهیزات پرکاربرد در کارگاه های نجاری و ام دی اف است.

استفاده از منگنه کوب ها بسیار ساده و آسان است و قطعا جایگزینی مناسب و باکیفیت برای میخکوب ها هستند. در ادامه موضوعاتی چون راهنمای خرید، معرفی بهترین مارک، تعریف منگنه کوب و معرفی بهترین منگنه کوب های سال را مورد بررسی قرار داده ایم.

هر کارگاهی به یک دریل شارژی قدرتمند نیاز دارد که ما در پست بهترین مارک دریل شارژی به بررسی برند های معتبر و محصولات پرفروش آنها پرداخته ایم که میتوانید از این پست هم دیدن نمایید و مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

منگنه کوب چیست؟

منگنه کوب یکی از ابزار های بسیار کاربردی و ضروری برای کارگاه های نجاری است. از این ابزار برای اتصال دادن دو قطعه چوب و یا چسپاندن پارچه یا چرم بر روی چوب استفاده میشود. ناگفته نماند که از این محصولات فقط در کارگاه های نجاری استفاده نمیشود و کاربرد های فراوان دیگری هم دارد. در واقع منگنه کوب ها در انواع مختلفی تولید و عرضه شده اند که در ادامه به انواع آنها میپردازیم.

انواع منگنه کوب

منگنه کوب ها در انواع مختلفی از جمله دستی، برقی/شارژی و بادی تولید و عرضه شده اند که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. در ادامه این مدل ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد، البته توجه داشته باشید که ما در این پست فقط منگنه کوب های بادی را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • منگنه کوب های دستی: منگنه کوب های دستی ارزان ترین مدل های موجود هستند و بیشتر برای فعالیت های سبکی چون پرس کاری، تثبیت روکش، نصب پیش بند کابینت و رویه کوبی استفاده میشود. (اگر قصد دارید منگنه کوبی را برای خانه انتخاب کنید این مدل ها پیشنهاد میشود)
  • منگنه کوب های برقی/شارژی: مکانیزم عملکرد منگنه کوب های برقی/شارژی مشابه مدل دستی است با این تفاوت که منبع انرژی آن ها باتری و برق است. در انتخاب مدل های شارژی حتما به نوع باتری و میزان شارژ دهی آن دقت داشته باشید و مطمئن شوید مدل انتخابی شما کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد.
  • منگنه کوب بادی: قدرت و کارایی منگنه کوب های بادی بسیار بیشتر از مدل های برقی و دستی است. مکانیزم عملکرد کرد این نوع از منگنه کوب ها بدین شکل است که هوای فشرده از کمپرسور با استفاده از شیلنگ وارد منگنه کوب میشود و نیروی لازم برای منگنه کوبی را فراهم میکند.

بهترین مارک منگنه کوب بادی

باتوجه به بررسی های صورت گرفته میتوان گفت که برند های نووا، رونیکس، توسن، بوش، ماکیتا، اکتیو تولز، آروا، کرون و… از جمله بهترین و با کیفیت ترین سازنده گان انواع منگنه کوب های بادی هستند. (توجه داشته باشید این برند ها علاوه بر تولید منگنه کوب های بادی، مدل های دستی و برقی/شارژی را هم تولید و عرضه کرده اند)

مشاهده قیمت روز منگنه کوب بادی

راهنمای خرید منگنه کوب بادی

  1. قیمت محصول: قیمت منگنه کوب های های بادی از مدل های دستی بالاتر و از مدل های شارژی پایین تر است از این رو شما باید براساس نیاز خود مدلی متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید نمایید. (اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید پیشنهاد میشود از مدل های دستی استفاده کنید)
  2. قدرت ضربه: منگنه کوب های برقی برای انجام عمل منگنه کوبی به فشار هوا نیاز دارد از این رو هر چقدر فشار هوا بیشتر باشد قدرت منگنه کوب بالاتر میرود. (منگنه کوب های بادی قدرت بسیار بالایی دارند)
  3. خوش دست بودن: سعی کنید مدلی را انتخاب نمایید که سبک طراحی آن ارگونومیک باشد تا شما در حین فعالیت دچار خستگی زیاد نشوید. (مدل های که سبک طراحی آنها استاندارد نباشد شما را زود خسته میکند.)

قیمت روز منگنه کوب بادی

اگر در بازار چرخی بزنید و قیمت منگنه کوب های بادی را بپرسید با قیمت های بسیار متنوعی روبه رو خواهید شد و این تنوع قیمت ها به دلیل برند و کیفیت محصولات است. اما به طور کلی شروع قیمت یک محصول خوب از ۴۵۰ هزار تومان است (تاریخ امروز ۸/۱۲/۱۴۰۰). اما شما برای بررسی قیمت روز منگنه کوب های بادی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

مشاهده قیمت روز منگنه کوب بادی

بهترین منگنه کوب بادی + ۱۲ مدل پرفروش سال

در این قسمت سعی کرده ایم تا بهترین و پرفروش ترین منگنه کوب های بادی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا با بررسی آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت مشاهده قیمت روز مدل مورد نظرتان میتوانید بر روی دکمه مشاهده این محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ خرید منگنه کوب بادی آروا مدل ۳۳۰۱

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 1
منگنه کوب بادی آروا مدل ۳۳۰۱

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۱x۵x۱۵ سانتی‌متر
وزن ۱۰۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۰۰
نوع سوزن ۸۰
فشار باد مورد نیاز ۸ بار
اقلام همراه ۲ عدد آلن با سایز های ۳ و ۴ ظرف روغن کوچک ۱ عدد کوپلینگ
سایر توضیحات حداکثر فشار باد مجاز :۱۲۰psi یا ۸.۳bar سبک و پرقدرت با طراحی حرفه ای مجهز به سنبه سخت کاری شده سرعت منگنه کوبی بالا مجهز به دماغه نازک و منحصربفرد به منظور کوبش دقیق و آسان منگنه قابلیت پر کردن سریع و آسان خشاب با ظرفیت ۱۰۰ منگنه طراحی ضامن خشاب از داخل به منظور استفاده از ابزار با یک دست قابلیت منگنه گذاری از زیر به منظور جلوگیری از گیر کردن منگنه دسته ارگونومیک با پوشش ضدتعریق قابلیت استفاده از منگنه سری ۸۰ دارای شیلنگ فنری با کیفیت به همراه ابزار

۲ خرید منگنه کوب بادی آنکور مدل ۸۰۱۶J

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 2
منگنه کوب بادی آنکور مدل ۸۰۱۶J

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۵x۸x۹ سانتی‌متر
وزن ۹۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۰۰
فشار بار مورد نیاز ۶۰-۱۰۰psi
نوع سوزن ۶-۱۶
اقلام همراه ظرف روغن – ۲ عدد آلن
سایر توضیحات  دارای سوزن سری ۸۰ – داشتن ارتفاع منگنه ۱۶-۶ – فشار لازم ۶۰تا PSI ۱۰۰ – دارای حد اکثر فشار ۱۲۰ PSI

۳ خرید منگنه کوب بادی آنکور مدل AR8016

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 3
منگنه کوب بادی آنکور مدل AR8016

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۵x۸x۹ سانتی‌متر
وزن ۹۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۰۰
فشار بار مورد نیاز ۶۰-۱۰۰psi
نوع سوزن ۶-۱۶
اقلام همراه – ظرف روغن – ۲ عدد آلن
سایر توضیحات  داشتن ۱۰۰ خشاب – دارای سوزن سری ۸۰ – داشتن ارتفاع منگنه ۱۶-۶ – فشار لازم ۶۰تا PSI ۱۰۰ – دارای حد اکثر فشار ۱۲۰ PSI

۴ خرید منگنه کوب بادی توسن مدل TP11-8016LP

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 4
منگنه کوب بادی توسن مدل TP11-8016LP

مشخصات این محصول

ابعاد ۱۶*۴*۲۲ سانتی‌متر
وزن ۱۰۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۰۰ عدد منگنه
فشار بار مورد نیاز ***
نوع سوزن ۸۰
اقلام همراه -یک شلنگ ۵ متری با سایز ۵*۸ میلیمتر – روغن – ۲ عدد آچار آلن – منگنه مخصوص
سایر توضیحات منگنه گذاری از زیر بدون گیر کردن منگنه خروجی باد از پشت جهت جلوگیری از نشت روغن بر روی قطعه کار دارای دماغه نازک و بلند تر جهت کوبش دقیق و آسان درپوش ضربه گیر ضامن ایمنی ماشه دستگیره نرم برای حفاظت از دست کاربر در عملیات طولانی میزان نیروی اعمالی:۴-۷ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
بهترین مارک منگنه کوب بادی – این محصول میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد از این رو پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

۵ خرید منگنه کوب بادی اکتیو مدل AC8016

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 5
منگنه کوب بادی اکتیو مدل AC8016

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۳ × ۴.۵ × ۱۴.۵ سانتی‌متر
وزن ۹۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۴۰
فشار بار مورد نیاز ۶۰ پی اس ای
نوع سوزن ۶ الی ۱۶
اقلام همراه دفترچه راهنمای فارسی – آچار – قوطی روغن
سایر توضیحات  دارای شلنگ فنری با کیفیت رایگان به همراه دستگاه – وزن سبک و سهولت کاربرد – دارای دسته با روکش نرم و ضد عرق نمودن دست – دارای تیغه (سنبه) و پیستون تقویت و سخت‌کاری شده جهت افزایش عمر دستگاه – ظرفیت خشاب ۱۴۰ سوزن جهت استفاده مداوم از دستگاه

۶ خرید منگنه کوب بادی شیلدر مدل SH8016

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 6
منگنه کوب بادی شیلدر مدل SH8016

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۴x۵x۱۷ سانتی‌متر
وزن ۸۷۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۵۰
فشار بار مورد نیاز ۶۰ – ۱۰۰ PSI
نوع سوزن ۸۰۱۴ ، ۸۰۱۶
اقلام همراه آچار آلن قوطی روغن
سایر توضیحات مجهز به فولادی ساخته شده از بهترین جنس فولادی با طول عمر بسیار بالا دارای کیف BMC با کیفیت بالا جهت حمل آسان و طول عمر دستگاه دارای وزن ایدآل جهت کار طولانی مدت ساخته شده طبق آخرین استانداردهای روز دنیاIso ۹۰۰۱

۷ خرید منگنه کوب بادی هاردکس مدل HX-8016

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 7
منگنه کوب بادی هاردکس مدل HX-8016

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۰×۲۰×۱۵ سانتی‌متر
وزن ۸۵۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۰۰
فشار بار مورد نیاز ***
نوع سوزن ۸۰۱۶
اقلام همراه ***
سایر توضیحات تا سوزن منگنه ۸۰۱۶

۸ خرید منگنه کوب بادی ای پی ان مدل ST8016B

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 8
منگنه کوب بادی ای پی ان مدل ST8016B

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۰ * ۱۴ * ۴ سانتی‌متر
وزن ۸۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۰۰ عدد
فشار بار مورد نیاز ۴ تا ۷ بار
نوع سوزن سری ۸۰ تا سایز ۱۲.۷*۱۶ میلیمتر
اقلام همراه شلنگ ۵ متری تهیه شده از مواد درجه یک پلی یورتان روغندان و آچارهای مورد نیاز
سایر توضیحات ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم تولید شده به روش دای کست جاگذاری منگنه از کف دستگاه جهت سهولت کار کاربر سیستم رها سازی آسان منگنه از درون دستگاه

۹ خرید منگنه کوب بادی جیتول مدل JS16-80

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 9
منگنه کوب بادی جیتول مدل JS16-80

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۳x۱۴.۵x۴ سانتی‌متر
وزن ۱۳۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۴۰
فشار بار مورد نیاز ۱۰۰~۵۸ PSI
نوع سوزن ۴, ۶, ۸, ۱۰, ۱۲, ۱۴ و ۱۶
اقلام همراه آچار آلن شماره‌ی ۴ شلنگ فنری ۵ متری روغن‌دان جهت روان‌کاری
سایر توضیحات ***

۱۰ خرید منگنه کوب بادی رونیکس مدل RA-8016

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 10
منگنه کوب بادی رونیکس مدل RA-8016

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۴x۱۶x۵ سانتی‌متر
وزن ۱۰۰۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۴۰ میخ / منگنه
فشار بار مورد نیاز ***
نوع سوزن ۸۰
اقلام همراه شلنگ فنری مقاوم و دفترچه راهنما و آچار و روغن
سایر توضیحات دارای اگزوز جهت خروج هوای اضافی مجهز به روکش دسته تزریقی از جنس پلاستیک ضدتعریق و ضدلغزش مجهز به سیلندر پلاستیکی بادوام و با طول عمر بالا دارای سیستم ایمنی پیشرفته جهت حفظ ایمنی کاربر و مجهز به سپر ضد ضربه در انتهای خشاب و قابلیت باز کردن آسان خشاب با یک قفل انگشتی دارای کاور خشاب از جنس TPU جهت محافظت بدنه خشاب از آسیب‌های احتمالی

۱۱ خرید منگنه کوب بادی نووا مدل NTA-8016S

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 11
منگنه کوب بادی نووا مدل NTA-8016S

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۵x۲۰x۷ سانتی‌متر
وزن ۴۵۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۵۰ منگنه
فشار بار مورد نیاز ***
نوع سوزن ***
اقلام همراه شلنگ فنری ۵ متری – کوپلینگ نری – آچار آلن – روغن
سایر توضیحات قابلیت استفاده از منگنه سری ۸۰ – ظرفیت بالای خشاب با تعداد ۱۵۰ منگنه – دارای ضربه گیر در قسمت انتهایی خشاب – مجهز به نشان گر مقدار منگنه روی خشاب – طراحی حرفه ای با وزن سبک و قدرت بالا – دارای سنبه سخت کاری شده با طول عمر بالا – دارای خروجی هوا ( اگزوز ) با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه – طراحی حرفه ای ضامن و خشاب برای سرعت و سهولت در منگنه گذاری

۱۲ خرید منگنه کوب بادی بوش مدل GTK 40

بهترین مارک منگنه کوب بادی - 12
منگنه کوب بادی بوش مدل GTK 40

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۷.۲x۶x۲۴.۶ سانتی‌متر
وزن ۱۱۴۰ گرم
ظرفیت خشاب ۱۰۰
فشار بار مورد نیاز ***
نوع سوزن نوار سوزن منگنه
اقلام همراه ***
سایر توضیحات ***
بهترین مارک منگنه کوب بادی در بازار کدام است؟

ما در این پست لیستی از بهترین برند منگنه کوب های بادی موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

منگنه کوب بادی چی بخرم؟

منگنه کوب های بادی در ابعاد و توان های متفاوتی توسط برند های مختلفی تولید و عرضه میشوند که ما در این پست برترین و خوش قیمت ترین های بازار ایران را برای شما قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا