خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک بخارشوی (بوش، فکر، بایترون) + بررسی ۸ مدل برتر بازار

معرفی بهترین مارک بخار شوی ایرانی و خارجی با بررسی بهترین مدل های بازار

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بهترین مارک بخار شوی ایرانی و خارجی در بازار های ایران کدام است؟ کدام برند ها باکیفیت هستند؟ بهترین مارک بخار شوی مکش دار کدام است؟ آیا محصولا مکش دار مناسب هستند؟ قیمت بخار شوی های بازار بالا است؟ این سوالات موضوعاتی مهم و البته مورد بحث ما در این پست است. ما قصد داریم با پاسخ دادن به این سوالات به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و مناسب کمک نماییم.

بخار شوی محصولی بسیار کاربردی است که میتوانید با آن تمامی نقاط خانه را تمیز و ضد عفونی کنید. این محصولات در دسته ها و مدل های متفاوتی و تولید و عرضه میشود که نیاز است آنها را بشناسید. در ادامه انواع بخار شوی های موجود را مورد بررسی قرار داده ایم:

انواع بخار شوی

قبل از خرید و البته بررسی بهترین مارک بخار شوی ها بد نیست با انواع بخار شوی ها در بازار های ایران آشنا شوید تا بتوانید مدلی منتاسب با نیاز تان را تهیه نمایید.

بخار شوی مکش دار

مدل های مکش دار بسیار محبوب و باکیفیت هستند چون دارای دو مخزن جداگانه برای نگهداری آب تمیز و آب کثیف است. یعنی شما هم میتوانید محیط را تمیز و ضد عفونی کنید و هم کثیفی های سطوح را هم با خود بخار شوی جمع کنید که این میتواند مزیتی بسیار مناسب باشد. (با این محصولات دیگر نیازی نیست سطوح را با دستمال تمیز کنید)

بخار شوی دستی

اگر قصد دارید محصولی خوش قیمت، کوچک و سبکی را تهیه کنید بدون شک مدل های دستی میتواند برای شما گزینه ای مناسب تر باشد. از این محصولات میتوانید برای تمیز کردن حمام و دستشویی هم استفاده کنید.

بخار شوی دسته دار

یکی از مدل های محبوب و قدرتمند بازار میتواند مدل های دسته باشد. این محصولات دارای دسته ای بلند و متصل به بدنه است که میتوانید تمامی سطوح موجود در خانه را کاملا تمیز کنید.

مشاهده قیمت روز بهترین بخار شوی ها در دیجی کالا

بهترین مارک بخار شوی کدام است؟

برند های ایرانی و خارجی مختلفی در زمینه تولید انواع بخار شوی ها فعالیت دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. که در ادامه آنها را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم:

بهترین مارک بخار شوی ایرانی

برند های ایرانی زیادی در این زمینه فعالیت ندارند، حداقل من ندیدم اما پارس خزر بخار شوی های مناسبی را تولید و روانه بازار کرده است که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

بخار شوی های پارس خزر نسبت به مدل های مشابه خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و اگر قصد خرید محصولی خوش قیمت تری را دارید میتوانید این محصولات پارس خزر را در اولویت خود قرار دهید.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، کارایی مناسب، طراحی زیبا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش قابل قبول از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.

بهترین مارک بخار شوی خارجی

باتوجه به کارایی بالا و محبوبیت زیاد بخار شوی ها برند های خارجی و معتبر زیادی در این زمینه فعالیت دارند و حقیقتا توانسته اند محصولاتی بسیار باکیفیت و قدرتمندی را تولید و عرضه نمایید. شناخت این برند ها میتواند به شما در انتخاب بهترین بخارشوی کمک بزرگی کند. پس این اسامی را به یاد داشته باشید:

  • بوش: یکی از برند های معتبر و قدرتمند بازار، میتواند برند بوش باشد. این برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد و قطعا میتواند محصولاتی قدرتمند و بسیار باکیفیتی را به دست شما برساند. بوش برندی آلمانی است.
  • کرشر (کارچر): شرکت کارچر در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد کارچر تاسیس شد. این برند یکی از متخصصین تولید انواع بخار شوی های جهان است و محصولات آن بسیار باکیفیت و خوشنام است.
  • بایترون: بایترون هم برندی شناخته شده در بازار های ایران است که محصولاتی خوش قیمت تری را تولید میکند. بایترون برندی چینی است که در کشور چین میتواند یکی از بهترین ها باشد. طراحی زیبا، قیمت مناسب و کیفیت خوب از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.
  • فکر: فکر یکی از قدرتمندترین برند های فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در اروپا است. این برند میتواند بخارشوی های بسیار باکیفیت و خوش ساختی را تحویل خریداران خود دهد. برند فکر هم آلمانی است و جزء برترین های جهان است.

بهترین مارک بخار شوی مکش دار

تقریبا همه برند های معتبر، در زمینه تولید بخار شوی های مکش دار فعالیت دارند اما برند کنوود محصولاتی خوش قیمت و مکش داری را تولید کرده است که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. (کارچر، کاپیتانی، پارس خزر، بوش و… از جمله برند های برتر این زمینه ها هستند.)

مشاهده قیمت روز بهترین بخار شوی ها در دیجی کالا

بخار شوی ایرانی بخرم یا خارجی؟

بدون شک کیفیت و کارایی بخار شوی های خارجی بالاتر و بهتر از مدل های ایرانی است اما قیمت آنها هم بالاتر است. پس اگر بودجه کافی را در اختیار ندارید میتوانید محصولات ایرانی را در اولویت خودتان قرار دهید در غیر این صورت بخار شوی های خارجی گزینه های عالی هستند.

محصولات برند های فکر، بوش، کرشر واقعا قدرتمندتر و باکیفیت ترین های بازار هستند سعی کنید از این محصولات غافل نشوید. در ادامه هم لیسی از بهترین بخار شوی های موجود در بازار های ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم کاملا مورد بررسی قرار دهید.

بهترین مدل بخارشوی

در قسمت های قبلی بهترین مارک بخار شوی ایرانی و خارجی را معرفی کرده ایم و اما در ادامه این قسمت قصد داریم محصولات تاپ این برند ها را هم مورد بررسی قرار دهیم تا با بررسی این محصولات بتوانید دست به انتخابی درست و هوشمندانه بزنید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

بهترین بخار شوی بایترون

باییترون برندی موفق و باکیفیت در زمینه تولید انواع بخار شوی ها است. که در ادامه چند مدل از محبوبترین های بازار را برای شما آماده کرده ایم. قیمت مناسب، طراحی زیبا و استاندارد، کیفیت بالا و طول عمر زیاد و… از جمله ویژگی های خوب بخار شوی بایترون است.

۱ بخارشوی بایترون مدل BSX-4100

بهترین مارک بخار شوی - 1
بخارشوی بایترون مدل BSX-4100

همانطوری که میدانید بایترون یکی از برند های خوب و نام آشنا در ایران است که محصولات متنوع و بسیار خوش قیمتی را تولید و عرضه میکند.  بخارشوی بایترون مدل BSX-4100 یکی از مدل های بسار زیبا و باکیفیت این برند در بازار است.

قیمت این بخار شوی با این کیفیت و طراحی نسبتا پایین است و میتواند یکی از انتخاب های خوب باشد. ظرفیت مخزن آب این مدل ۱.۹ لیتر است که از این لحاظ مشکلی ندارد. برای تولید بخار و استفاده از بخار شوی به ۵ دقیقه وقت نیاز دارد. از این محصول میتوانید برای شستشوی دیوار، شیشه و رمین استفاده کنید. طراحی زیبا، کیفیت خوب و قیمت مناسب از جمله ویژگی های خوب این محصول است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۵×۳۵ سانتی‌متر
وزن ۵ گرم
کشور مبدا برند چین
اقلام همراه محصول کیف لوازم جانبی کفی زمین شوی فرچه فلزی و مویی پیمانه سری شیشه شوی حوله فرچه اسکاچی
طول سیم ۳ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
ظرفیت مخزن آب ۱.۹
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۵

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۲ بخارشوی بایترون مدل BSX-4000

بهترین مارک بخار شوی - 7
بخارشوی بایترون مدل BSX-4000

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۵×۳۵ سانتی‌متر
وزن ۵۰۰۰ گرم
کشور مبدا برند چین
اقلام همراه محصول کیف لوازم جانبی – کفی زمین شوی – فرچه فلزی و مویی – پیمانه – سری شیشه شوی – حوله – فرچه اسکاچی
طول سیم ۳۰۰ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
ظرفیت مخزن آب ۱.۴۲
مناسب برای شست‌و‌شوی
  • دیوار
  • شیشه
  • زمین

۳ بخارشوی بایترون مدل BSX-2100

بهترین مارک بخار شوی - 8
بخارشوی بایترون مدل BSX-2100

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۵ × ۴۵ سانتی‌متر
وزن

۳ گرم

کشور مبدا برند چین
اقلام همراه محصول کیف لوازم جانبی – کفی زمین شوی – فرچه فلزی و مویی – پیمانه – سری شیشه شوی – حوله
طول سیم ۳ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
ظرفیت مخزن آب ۱.۸
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۲

مشاهده این محصول در دیجی کالا

بهترین مدل بخار شوی کرشر (کارچر)

اگر قصد دارید با محصولات بیشتری از این برند قدرتمند آشنا شوید میتوانید به پست بهترین مدل بخار شوی کرشر مراجعه نمایید چون ما در این پست فقط تعدادی محدود از این محصولات را مورد بررسی قرار داده ایم.

۴ بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

بهترین مارک بخار شوی - 4
بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX ساخت کشور آلمان و از جمله برترین های بازار ایران است. این محصول با قابلیت شستشوی دیوار، شیشه و زمین میتواند گزینه ای کاربردی و باکیفیت باشد.

این محصول برای تولید بخار به ۵ تا دقیقه زمان نیاز دارد و دارای یک مخزن  ۱ لیتری برای اب است. از این محصول میتوانید برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن تمامی سطوح استفاده کنید.

مشخصات این محصول

ابعاد ۲۶۰×۲۵۴×۳۸۰ سانتی‌متر
وزن ۲.۹ گرم
کشور مبدا برند آلمان
اقلام همراه محصول نازل گوشه نازل دیوار شویی با فرچه لوله های اتصال حوله های کف و دیوار
طول سیم ۴۰۰ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰ وات
ظرفیت مخزن آب یک لیتر
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۶.۵ دقیقه

مشاهده این محصول در دیجی کالا

۵ بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

بهترین مارک بخار شوی - 6
بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

مشخصات این محصول

سایر توضیحات دارای مخزن بویلر ۰.۵ لیتری و مخزن رزرو آب ۱.۵ لیتری (جهت کارکرد مداوم)
ابعاد ۳۱x۳۰x۴۴ سانتی‌متر
وزن ۶۰۰۰ گرم
کشور مبدا برند آلمان
اقلام همراه محصول نازل کف شویی نازل گوشه نازل دیوار حوله نازل دیوار حوله نازل کف لوله اتصال خرطومی سری باریک نازل برس دار قرض ضد رسوب دفترچه راهنما
طول سیم ۶۰ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۲۲۰۰
مناسب برای شست‌و‌شوی

۶ بخارشوی سانلند مدل SL840

بهترین مارک بخار شوی - 2
بخارشوی سانلند مدل SL840

اگر قصد خرید بخار شوی خوش قیمت و باکیفیتی را دارید قطعا بخارشوی سانلند مدل SL840 میتواند یکی از گزینه های بسیار خوب این لیست و البته بازار باشد. این بخار شوی جزء مدل های جدید و کاربردی است که میتوانید با آن انواع سطوح را کاملا تمیز نمایید.

بنابه گفته خریداران قبلی این مدل میتواند گزینه ای بسیار قدرتمند و خوش قیمت باشد. و از نظر آنها قیمت مناسب، طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، وزن مناسب، قابلیت جابه جایی آسان و… از جمله مزیت های خوب این بخار شوی است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۵۵x۳۴x۳۴ سانتی‌متر
وزن ۶ گرم
اقلام همراه محصول سری شیشه شور سری پارکت شور ۲ سری فلزی و ۴ سری جهت شستشوی سرویس بهداشتی و حمام
طول سیم ۵ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
ظرفیت مخزن آب ۱.۵
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۱۵
مناسب برای شست‌و‌شوی
  • زمین
  • شیشه
  • دیوار

۷ بخار شو فکر مدل MAXI CLEAN

بهترین مارک بخار شوی - 3
بخار شو فکر مدل MAXI CLEAN

بدون شک یکی از قدرتمندترین و باکیفیت ترین بخار شوی های موجود در بازار های ایران برای برند فکر است. این برند انصافا محصولاتی بسیار زیبا و قدرتمندی را تولید میکند. پس پیشنهاد میشود این مدل را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

بخار شو فکر مدل MAXI CLEAN یکی از محصولات پرفروش بازار با قیمت مناسب است. این مدل با بهترین شکل ممکن میتواند انواع سطوح و لوازم را تمیز و ضد عفونی کند. بخار شو فکر مدل MAXI CLEAN میتواند انواع آلودگی و چربی ها را از هر سطحی تمیز و ضد عفونی کند.

این محصول با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای و سیستم پاک کنندگی قوی میتواند برای تمیز کردن تمامی نقاط خانه مورد استفاده قرار گیرد. طراحی بسیار زیبا، کیفیت ساخت بالا، رنگبندی جذاب، قیمت مناسب، قابلیت تنظیم شدت بخار، کابل برق ۵ متری، قدرت موتور ۱۳۰۰ وات و… از جمله مزایایی خوب این بخار شوی فکر است.

مشخصات این محصول

ابعاد ۱۳x۱۳x۱۱۷ سانتی متر سانتی‌متر
وزن ۱۴۰۰ گرم
کشور مبدا برند آلمان
طول سیم ۵۰۰ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۱۳۰۰ وات
ظرفیت مخزن آب ۳۵۰ میلی لیتر
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۳۰ ثانیه
مناسب برای شست‌و‌شوی
  • دیوار
  • شیشه
  • زمین

۸ بخار شو نانیوا مدل NS-8550

بهترین مارک بخار شوی - 5
بخار شو نانیوا مدل NS-8550

مشخصات این محصول

سایر توضیحات فشار بخار ۴ بار
اقلام همراه محصول کیف ابزار باسری متفاوت
طول سیم ۵ سانتی متر
حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰
ظرفیت مخزن آب ۱۵۰۰
مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۶۰
مناسب برای شست‌و‌شوی
  • دیوار
  • شیشه
  • زمین

کاربرد بخارشوی ها

بخار شوی ها یکی از محصولات بسیار کاربردی و لازم برای هر خانه ای است. این محصولات کاربرد های فراوانی دارند که در ادامه مهمترین آنها را مورد معرفی خواهیم کرد.

  • تمیز کردن آشپزخانه و سرویس بهداشتی: با بخارشوی ها میتوانید تمامی سطوح آشپزخانه و سرویس بهداشتی ها را کالا ضد عفونی و تمیز کنید.
  • تمیز کردن کفپوش ساختمان.
  • نظافت سرویس مبلمان خانه.
  • نظافت سایر لوازم خانه و آشپزخانه با قابلیت شستشوی دیوار، شیشه و کف.

راهنمای خرید بهترین بخار شوی

قبل از خرید هر محصولی بد نیست این این موارد را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید خریدی هوشمندانه و منطقی را انجام دهید.

  • کنجایش: گنجایش بخارشوی جز مهمترین فاکتور های خرید است و سعی کنید که بخارشویی را انتخاب کنید که بیشترین ظرفیت آب را داشته باشد تا هر بار مجبور به پرکردن مخزن بخارشوی نشوید.

  • قدرت تولید بخار: بخارشوی که قدرت کافی برای تولید بخار را نداشته باشد اصلا مناسب و ایده ال نیست. قدر تولید بخار این دستگاه را بر اساس واحد بار اندازه گیری میکنند و این عدد هر چقدر بالا باشد توان تولید بخار آن نیز بالا می رود.
  • بخارشوی مکش دار: سعی کنید که بخارشوی مکش دار را انتخاب کنید زیرا کارکرد آن بسیار ساده است و همزمان سزح را ضد عفونی می کند و آلودگی ها را نیز جمع می کند.
  • فضا: اگر شما فضای کافی برای نگهداری از بخارشوی های بزرگ و چند کاره را ندارید بهتر است از بخارشوی های پارویی استفاده کنید زیرا به فضای زیادی برای نگهداری نیاز ندارند.
  • وزن دستگاه: در هنگام خرید به وزن بخارشوی دقت کنید که متناسب با توان شما باشد. (سعی کنید بخارشوی سبکی را انتخاب کنید)
  • امنیت بخار شوی: بخارشوی ها برای تولید بخار، به دمای بسیار بالایی نیاز دارند از این رو باید به سطح ایمنی دستگاه دقت کنید و حتما مطمئن شوید که بخارشوی داری محفظه ضد انفجار، سوپاپ قفل کننده خودکار درب مخزن و قفل کودک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا