ابزار های برقیابزارآلاتابزارآلات شارژیلوازم باغبانی

بهترین قیچی باغبانی شارژی + معرفی ۵ مدل قدرتمند و پرفروش بازار ایران

معرفی بهترین قیچی باغبانی شارژی در بازار های ایران با مزایا و معایب

۳.۶/۵ - (۱۰ امتیاز)

بهترین قیچی باغبانی شارژی در بازار ایران کدام مدل است؟ این سوال موضوعی است که قصد داریم در مورد آن کمی بحث کنیم. قیچی های باغبانی به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارند در مدل ها و طرح های بسیار مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. در این میان قیچی های شارژی جزء جدیدترین های موجود هستند و قطعا انتخاب درست این محصولات میتواند تمامی فعالیت های هرس و نگهداری از درختان را آسان کند.

در این پست شما با بهترین مارک قیچی باغبانی شارژی، مزایا و معایب قیچی های شارژی، راهنمای خرید قیچی باغبانی شارژی و بهترین محصولات موجود در بازار آشنا خواهید شد. پس باما تا انتهای این پست همراه باشید.

بهترین مارک قیچی باغبانی شارژی کدومه؟

قیچی های باغبانی شارژی از طرف باغبان ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند اما توجه داشته باشید که نباید هر قیچی شارژی را تهیه نمایید. چراکه برند های نامعتبر زیادی اقدام به تولید و عرضه محصولات بی کیفیت خود کرده اند که خرید آنها میتواند شما را دچار ضرر های مالی کند، پس بهتر است به این دو نکته توجه کنید، اول از مراکز معتبر اقدام به تهیه این محصولات نمایید و بعد برند های برتر و خوشنام را هم بشناسید. که ما در ادامه این برند ها را به شما معرفی کرده ایم.

به طور کلی میتوان گفت که برند های اشتیل، بوش، ماکیتا، هیوندای، باس، فلکو، campagnola ایتالیا از جمله بهترین و باکیفیت ترین برند های فعال در این زمینه هستند.

چرا قیچی باغبانی شارژی؟ مزایا و معایب

قیچی های باغبانی در مدل ها و قیمت های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می شوند که به جرات میتوان گفت که مدل های شارژی آنها دارای قیمتی بالاتر از همه آنها است. بدون شک استفاده از این محصولات میتواند سرعت انجام هرس را چند برابر کند و این میتواند زمان و هزینه های شما را حسابی کاهش دهد. در ادامه به مزایا و معایب این محصولات پرداخته ایم.

مزایا:

  • کاهش خستگی.
  • افزایش کارایی.
  • سرعت بالا در انجام هرس.
  • کاهش هزینه های هرس به دلیل سرعت انجام کار.
  • برش های دقیق و تمیز.
  • طراحی استاندارد و راحت.

و اما معایب، امکان دارد در وسط انجام هرس شارژ باتری قیچی تمام شود و شما مجبور می شوید از قیچی های دستی استفاده کنید. البته پیشنهاد میشود حتما باتری اضافی را تهیه کنید تا دچار این مشکل نشوید.

جنس تیغه برخی از این قیچی های شارژی باکیفیت و مناسب نیستند. و این میتواند شما را به درد سر بیندازد. (حتما در حین خرید به جنس تیغه قیچی توجه کنید و مدلی باکیفیت را تهیه نمایید.)

به دلیل استقبال بالایی باغبان ها از این قیچی های شارژی، برند های نامعتبر زیادی اقدام به تولید و عرضه محصولات بی کیفیت خود کرده اند از این رو پیشنهاد میشود قیچی مورد نظر خودتان را از مراکز معتبر و قابل اعتماد تهیه نمایید.

مشاهده قیمت روز بهترین قیچی های باغبانی شارژی در دیجی کالا

راهنمای خرید قیچی باغبانی شارژی

  • باتری: بدون شک باتری های شارژی این محصولات از مهمترین مواردی هستند که باید در حین خرید به آنها توجه کنید. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که دارای باتری اضافه باشد. همچنین مطمئن شوید که مدل انتخابی شما به اندازه کافی شارژ دهی دارد.
  • تیغه ها: تیغه محصولات بی کیفیت و نامرغوب بسیار ضعیف و کند است. اما مدل های باکیفیت دارای تیغه های بسیار تیز و بادوام از جنس استیل ضد زنگ هستند. (در حین خرید از کیفیت تیغه ها مطمئن شوید.)
  • طراحی ارگونومیک: اگر مدل انتخابی شما دارای طراحی استاندارد و مناسب باشد شما را در حین کار به هیچ عنوان خسته نخواهد کرد. پس به نوع طراحی آن هم توجه کنید.
  • سیستم خاموشی خودکار: اگر مدل انتخابی شما این ویژگی را داشته باشد میتواند تا حد زیادی در مصرف باتری صرفه جویی کند. چراکه بعد از اتمام کار اگر شما یادتان برود قیچی را خاموش کنید خود به صورت خودکار قیچی را خاموش خواهد کرد.
  • موتور قدرتمند: بدون شک موتور قیچی یکی از مهمترین و حیاتی ترین قطعات آن است، هر چقدر قدرت موتور بالاتر باشد سرعت انجام کار بیشتر میشود و شما میتواند بهترین نتیجه را از قیچی شارژی بگیرید. پس حتما به توان و قدرت موتور هم توجه کنید.

بهترین قیچی باغبانی شارژی + معرفی ۵ مدل پرفروش بازار

در ادامه این بخش لیستی ۵ تایی از بهترین و پرفروش ترین قیچی های باغبانی شارژی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید و مدلی متناسب با نیازتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این محصولات قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند و شما باید براساس نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین مدل را تهیه نمایید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل ۳۰۱۸

بهترین قیچی باغبانی شارژی - 1
قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل ۳۰۱۸

قیچی باغبانی شارژی هیوندای مدل ۳۰۱۸ یکی از محصولات خوش قیمت و باکیفیت بازار است. این مدل دارای دو عدد باتری لیتیوم یونی است که شارژر آن قابلیت شارژ همزمان هر دو باتری را دارد.

طراحی این محصول بسیار مناسب و ارگونومیک است به طوری که شما را در حین کار به هیچ عنوان خسته نخواهد کرد. یکی از ویژگی های عالی این محصول قابلیت تعویض تیغه قیچی و کیفیت بالایی آن است. (جنس تیغه این مدل از کروم وانادیوم است)

(خرید بهترین قیچی هرس شارژی نیاز به کمی دقت و بررسی دارد پیشنهاد میشود مدل های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و با در نظر گرفتن بودجه اقدام به خرید نمایید)

مشخصات این محصول

ابزار
  • میوه چین
  • قیچی
ابعاد ۵x۷x۲۰ سانتی‌متر
جنس دسته
  • آلومینیوم
  • استیل
  • ای‌بی‌اس
وزن ۹۰۰ گرم
ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی قفل

۲ قیچی باغبانی شارژی بوش مدل Pro Pruner

بهترین قیچی باغبانی شارژی - 2
قیچی باغبانی شارژی بوش مدل Pro Pruner

همانطوری که میدانید بوش یکی از قدرتمندترین برند های جهان در زمینه تولید انواع ابزارآلات برقی و شارژی است. قیچی باغبانی شارژی بوش مدل Pro Pruner یکی از قدرتمندترین قیچی های بازار است اما قیمت این مدل بالا است و شاید این قیمت تنها نقطه ضعف این محصول باشد.

انجام هرس های تمیز و دقیق، افزایش سرعت انجام هرس، سازگار با انواع باتری های لیتیوم ۱۲ ولت، دارای تیغه های ضد خورگی با مقاومت بسیار بالا، دارای موتور Brushless، دارای سیستم قابلیت خاموش شدن خودکار، دارای سیستم قفل الکترونیکی و… از جمله ویژگی های و قابلیت های این محصول است.

مشخصات این محصول

ابزار قیچی
ابعاد ۳۱x۱۰x۶ سانتی‌متر
وزن ۸۲۰ گرم
ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی قفل
سایر توضیحات  با قیچی باغبانی برقی بوش مدل Pro Pruner سرعت کار خود را در هرس کاری به سطح جدیدی ارتقا دهید – این محصول بدون باتری و شارژر توسط شرکت بوش عرضه شده است (سازگار با باتری های لیتیوم ۱۲ ولت بوش و باتری های دریل شارژی GSR ۱۲۰-LI) – این محصول به راحتی شاخه ها را تا قطر ۲۵ میلی‌متر قطع می کند و بر عکس قیچی باغبانی های دستی فشار را از روی دستان شما کاهش می دهد تا با آسودگی و به مدت طولانی از باغبانی لذت ببرید –

۳ قیچی باغبانی شارژی ماکیتا مدل پرو مکس ۸۰

بهترین قیچی باغبانی شارژی - 3
قیچی باغبانی شارژی ماکیتا مدل پرو مکس ۸۰

ماکیتا برندی ژاپنی بسیار قدرتمند و معتبر است. محصولات این برند بسیار باکیفیت هستند به طوری که میتوان چشم بسته محصولات آن را انتخاب کرد و از انتخاب هم راضی بود. قیچی باغبانی شارژی ماکیتا مدل پرو مکس ۸۰ یکی از محصولات بسیار محبوب بازار و برند ماکیتا است.

باتری این محصول بسیار باکیفیت است، میزان شارژدهی و طول عمر آن بالا است و قطعا از این لحاظ میتواند یکی از برترین های بازار باشد. دارای باتری اضافه، مناسب برای قطع شاخه های ۲.۵ سانتی، طراحی ارگونومیک، دارای تیغه های باکیفیت و بادوام و… از جمله ویژگی این محصول است.

مشخصات این محصول

سایر توضیحات اقلام همراه: تیغه یدکی روغن اچار شارژر ۲عدد باتری لازم به ذکر است باتری در حالت شارژ اولیه میباشد و برای استفاده حداقل ۳ساعت در زیر شارژ ققرار دهید

ابزار

لوازم جانبی
ابعاد ۲۵۲x۲۵x۱۰ سانتی‌متر
جنس دسته ای‌بی‌اس
وزن ۱۰۰۰ گرم
ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی قفل

۴ قیچی باغبانی شارژی روکو مدل SCH-825

بهترین قیچی باغبانی شارژی - 4
قیچی باغبانی شارژی روکو مدل SCH-825

داشتن یک قیچی باغبانی شارژی و البته باکیفیت میتواند مراحل انجام هرس را بسیار ساده و آسان کند. شما با در اختیار داشتن قیچی شارژی میتواند در سریع ترین زمان هرس ها را انجام دهید.

قیچی باغبانی شارژی روکو مدل SCH-825 یکی از محصولات خوش قیمت و باکیفیت بازار است. این مدل میتواند مراحل هرس را آسان کند. باتری این مدل لیتیومی و بسار بادوام است. شما میتوانید با این محصول شاخه های با قطر ۲.۵ سانتی متر را به راحتی قطع کنید.

مشخصات این محصول

ابزار قیچی
ابعاد ۳۰x۵x۶ سانتی‌متر
جنس دسته روکش دار
وزن ۱۰۰۰ گرم
ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی قفل

۵ قیچی باغبانی شارژی تیتان پرو مدل JD28

بهترین قیچی باغبانی شارژی - 5
قیچی باغبانی شارژی تیتان پرو مدل JD28

اگر به دنبال خرید قیچی شارژی خوش قیمتی هستید قطعا میتوانید این مدل را در اولویت قرار دهید. قیچی باغبانی شارژی تیتان پرو مدل JD28 یکی از مدل های خوش قیمت و باکیفیت بازار های ایران است. این مدل با امکانات و قابلیت های خوبی که دارد میتواند به تمامی نیاز های شما پاسخ دهد.

تیغه های باکیفیت، قابلیت تنظیم دهانه قیچی، دارای نشانگر باتری، باتری های باکیفیت و بادوام از نوع لیتیوم – یونی، قابلیت خاموش شددن خودکار دستگاه، قابلیت تیز شدن تیغه، مناسب برای هرس کردن شاخه های سه سانتی، وزن کم و طراحی استاندارد و… از جمله قابلیت ها و ویژگی های این محصول است.

مشخصات این محصول

سایر توضیحات – موتور براش لس – دارای چهار حالت تنظیم دهانه قیچی – نشانگر میزان شارژ باتری – قدرت عالی – باطری های باکیفیت – وزن کم – افزایش سرعت کار در هرس کاری – قطع شاخه تا قطر ۳۰ میلیمتر
ابزار
  • باتری
  • تامین انرژی با لیتیوم یون
  • تیغه
  • قابل حمل
  • قیچی
  • کیف ابزار
ابعاد ۱۰x۸x۳۴ سانتی‌متر
جنس دسته پلاستیک
وزن ۹۰۰ گرم

۶ قیچی باغبانی شارژی روکو مدل SCH-830

بهترین قیچی باغبانی شارژی - 6
قیچی باغبانی شارژی روکو مدل SCH-830

کیفیت باتری و نوع آن میتواند یکی از عامل های تعین کننده برای خرید بهترین محصول است، پس لازم است در حین خرید قیچی های باغبانی شارژی به کیفیت و نوع باتری توجه کنید. باتری های این مدل از نوع لیتیوم یونی است که بسیار با دوام و باکیفیت هستند. جدا از این این مدل دارای یک باتری اضافه است که میتواند با آن مدت زمان بیشتری عمل هرس را انجام دهید.

مشخصات این محصول

ابزار قیچی
ابعاد ۳۰x۱۰x۵ سانتی‌متر
جنس دسته روکش دار
وزن ۱۰۰۰ گرم
ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی قفل

۷ مجموعه ۸ عددی قیچی شارژی باغبانی باس مدل LIFE_STYLE_BS0040

بهترین قیچی باغبانی شارژی - 7
مجموعه ۸ عددی قیچی شارژی باغبانی باس مدل LIFE_STYLE_BS0040

بدون شک محصولات برند باس از کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. این مدل هم دارای قیمتی بسیار عالی و کیفیت بالا است. مجموعه ۸ عددی قیچی شارژی باغبانی باس مدل LIFE_STYLE_BS0040 میتواند یکی از گزینه های برای شما باشد.

باتری های باکیفیت، مناسب برای هرس شاخه های ۲.۵ سانتی، انجام برش های تمیز و دقیق، قدرت برش بالا، طراحی استاندارد، قابلیت تنظیم سرعت فشاری، وزن کم، بدنه مقاوم و بادوام و… از جمله ویژگی های این محصول است.

مشخصات این محصول

سایر توضیحات ✔ ۲۵ ولت ✔ باتری procore ✔ حداکثر ضخامت برش ۲۵ میلیمتر ✔ گشتاور ۱۰۰ نیوتن بر متر ✔ قدرت برش عالی ✔ دارای ضامن ایمنی ✔ قابلیت کنترل سرعت فشاری ✔ به همراه لوازم همراه؛ روغندان، آچار آلن و آچار تعویض تیغه ✔ کیف BMC
ابزار قیچی
ابعاد ۲۵x۲۵x۱۰ سانتی‌متر
جنس دسته پلاستیک
وزن ۱۰۰ گرم
ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی قفل
بهترین قیچی باغبانی شارژی در بازار کدام است؟

ما در این پست لیستی از بهترین و پرفروش ترین قیچی های باغبانی شارژی بسیار باکیفیتی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازتان مورد بررسی قرار دهید.

مزایایی قیچی های باغبانی شارژی چیه؟

انجام هرس درختان در سریع ترین زمان، صرفه جویی در زمان و هزینه، کاربری بسیار آسان و راحت، قطع دقیق و تمیز شاخه ها و… از جمله ویژگی ها و مزایایی این محصولات است.

‫۳ نظرها

  1. سلام وقت بخیر بنده یک هکتار باغ گردو و انگور دارم به نظر شما چه قیچی شارژی مناسبه در ضمن دسته تلسکوپی هم بخوره بهش
    لطفا مدل و قیمت بفرمایید

    1. من از فارم کالا قیچی،شارژی روکو که قیمت آنرا در حال حاضر ۶۲/۰۰۰/۰۰۰ ﷼ اعلام کرده اند که حداکثر پس از پس از ۳۰ ساعت خراب شده با مسئول شرکت فارم کالا که در مراغه است تماس گرفته ام که پاسخگو نبوده اند بعد از ۲ ماه پیگیری شماره موبایل یک ابزار فروشی در جاده محمد آباد کرج را داده اند که ایشان هم هیچ کاری برای رفع مشکل من نکرده اند. پس توصیه میکنم حتی اگر به قیمت یک میلیون تومن هم فروختند این مارک را نخرید

  2. سلام وقت بخیر بنده یک هکتار باغ گردو و انگور دارم به نظر شما چه قیچی شارژی مناسبه در ضمن دسته تلسکوپی هم بخوره بهش
    لطفا مدل و قیمت بفرمایید
    واتساپ تلگرام و اینستا هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا