سفر و ورزشکوهنوردی و کمپینگلوازم ورزشی

بهترین دوچرخه تا ۲۰ میلیون + معرفی ۹ مدل برتر و محبوب بازار ایران

معرفی بهترین دوچرخه تا 20 میلیون تومان + معرفی برند های برتر و قدرتمند موجود

فهرست محتوا نمایش
۳.۷/۵ - (۵۴ امتیاز)

بهترین دوچرخه تا ۲۰ میلیون تومان در بازار کدام است؟ اگر بدوجه شما برای خرید دوچرخه بالا است ما به شما مدل های ۱۵ تا ۲۰ میلیونی پرفروش و قدرتمند بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. دوچرخه های ۲۰ میلیونی از لحاظ کیفیت و کارایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و معمولا برند های معتبر جهانی این محصولات را تولید میکنند. در ادامه این پست برند های برتر و قدرتمند موجود را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید.

اگر قصد خرید محصولی خوش قیمت تری را دارید پیشنهاد میکنم به پست بهترین دوچرخه تا ۱۵ میلیون مراجعه کنید تا با مدل های ۱۰ تا ۱۵ میلیونی برتر بازار آشنا شوید.

بهترین مارک دوچرخه تا ۲۰ میلیون تومان

به طورکلی میتوان گفت که برند های مریدا، ژیتان، اورلرد، ریبوک، هیلند، جاینت، فوجی، بلاست، اسکات، اسپشیلایزد و… از جمله بهترین و باکیفیت ترین برند های موجود در سطح جهان هستند. محصولات این برند ها در بهترین حالت ممکن تولید و عرضه میشوند. (محصولات هر کدام از این برند ها میتوانند گزینه های جذابی برای خرید باشند.)

 مشاهده قیمت روز بهترین دوچرخه های ۲۰ میلیونی در دیجی کالا

بهترین دوچرخه تا ۲۰ میلیون

در ادامه این بخش لیستی ۹ تایی از جدیدترین و باکیفیت ترین دوچرخه های ۱۵ تا ۲۰ میلیونی موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید متناسب با نیازتان آنها را مورد بررسی قرار دهید. این محصولات همگی توسط برند های معتبر جهانی تولید شده اند بنابراین میتوانند گزینه های بسیار ایده الی برای حرفه ای ها و علاقمندان به دوچرخه سواری باشند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ دوچرخه کوهستان مدل اورلرد PANAMERA 4.0 سایز ۲۷.۵

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 1
دوچرخه کوهستان مدل اورلرد PANAMERA 4.0 سایز ۲۷.۵

مشخصات این محصول

وزن ۱۴ کیلوگرم
فریم ۱۸
سایز طوقه ۲۷.۵ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
دسته دنده شیمانو
سایر توضیحات توپی: آلومینیوم Joytech طوقه: آلومینیوم دوجداره تایر: MAXXIS زین: اورلورد

۲ دوچرخه کوهستان ریبوک مدل ۲۶۵۰۰۵۱ سایز ۲۶

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 2
دوچرخه کوهستان ریبوک مدل ۲۶۵۰۰۵۱ سایز ۲۶

مشخصات این محصول

وزن ۱۱.۵ کیلوگرم
فریم ۱۵اینچ
سایز طوقه ۲۶ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
گریپ ژله ایی
طوقه آلمینیوم دو جداره

۳ دوچرخه کوهستان اورلرد مدل FOSTER 4.0 سایز ۲۷.۵

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 3
دوچرخه کوهستان اورلرد مدل FOSTER 4.0 سایز ۲۷.۵

مشخصات این محصول

وزن ۱۴ کیلوگرم
فریم ۱۸
سایز طوقه ۲۷.۵ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
دسته دنده شیمانو
سایر توضیحات طبق عوض کن: شیمانو دو شاخ: آلومینیوم قفل شو XCM-۳۰ طوقه: آلومینیوم دوجداره تایر: مکسیس MAXXIS زین: اورلورد

۴ دوچرخه کوهستان ژیتان مدل ۲۷۵۲۰۲۰۲ سایز ۲۷.۵

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 4
دوچرخه کوهستان ژیتان مدل ۲۷۵۲۰۲۰۲ سایز ۲۷.۵

مشخصات این محصول

وزن

۱۲ کیلوگرم
فریم ۱۸ اینچ
سایز طوقه ۲۷.۵ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
دسته دنده Shimano
نوع دوچرخه کوهستان

۵ دوچرخه کوهستان اورلورد مدل Ml242022 سایز ۲۷.۵

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 5
دوچرخه کوهستان اورلورد مدل Ml242022 سایز ۲۷.۵

مشخصات این محصول

فریم آلمینیوم
سایز طوقه ۲۷.۵ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
گریپ ژله ایی
میله زین آلمینیوم
دسته دنده شیمانو Shimano

۶ دوچرخه کوهستان ژیتان مدل ۸۷۸ سایز ۲۶

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 6
دوچرخه کوهستان ژیتان مدل ۸۷۸ سایز ۲۶

مشخصات این محصول

وزن ۱۲ کیلوگرم
فریم آلمینیوم
سایز طوقه ۲۶ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
طبق قامه Shimano
طراحی شده برای
  • آقایان
  • بانوان
  • آقایان و بانوان

۷ دوچرخه کوهستان مریدا مدل JULIET 40-MD سایز۲۶

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 7
دوچرخه کوهستان مریدا مدل JULIET 40-MD سایز۲۶

مشخصات این محصول

وزن ۱۳.۶ کیلوگرم
سایز طوقه ۲۶ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
گریپ GEL
میله زین MERIDA SPEED
دسته دنده SHIMANO ST

۸ دوچرخه کوهستان اورلرد مدل supreme-d سایز ۲۷.۵

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 8
دوچرخه کوهستان اورلرد مدل supreme-d سایز ۲۷.۵

مشخصات این محصول

وزن

۱۳ کیلوگرم
فریم ۱۸
سایز طوقه ۲۷.۵ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
دسته دنده کلاجی
طوقه آلومینیوم

۹ دوچرخه کوهستان اورلورد مدل FOSTER سایز ۲۷.۵

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون - 9
دوچرخه کوهستان اورلورد مدل FOSTER سایز ۲۷.۵

مشخصات این محصول

وزن ۱۲ کیلوگرم
فریم ۱۸
سایز طوقه ۲۷.۵ اینچ
جنس فریم آلومینیوم
کمک فنر عقب ندارد
گریپ Overlord
کرپی Overlord

مشاهده این محصول در دیجی کالا

چطور دوچرخه خوب ۲۰ میلیونی بخرم

دوچرخه های ۲۰ میلیونی بازار اکثرا دارای کیفیتی بسیار بالا هستند و به دلیل قیمت بالای آنها انتظاری جز کیفیت عالی نداریم. اما بد نیست قبل از خرید دوچرخه به این نکات توجه کنید تا خریدتان هوشمندانه تر باشد.

  • به نوع دوچرخه توجه کنید، دوچرخه ها برای کاربرد های خاصی تولید شده اند قبل از خرید هر دوچرخه ای ابتدا هدف از خرید دوچرخه را مشخص کنید. اگر دوست دارید طبیعت گردی کنید باید دوچرخه کوهستان را تهیه کنید. برای تمامی فعالیت ها دوچرخه مخصوص آن تولید شده است.
  • قبل از خرید دقیقا بودجه را مشخص کنید. طبیعی است هر چقدر هزینه بیشتری کنید میتوانید مدلی باکیفیت تری را تهیه کنید. محصولاتی که ما در این پست معرفی کرده ایم دارای قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است.
  • سایز مناسب خودتان را تهیه نمایید. دوچرخه ها دارای سایز های متفاوتی هستند که هر کدام از آنها برای یک سن و یک قد مناسب است. در ادامه جدول مربوطه را قرار خواهیم داد.
  • به برند دوچرخه هم توجه کنید چون برند های معتبر هیچگاه اقدام به تولید محصولاتی بیکیفیت و غیراستاندارد نمیکنند. پس سعی کنید برند های برتر را بشاسید. ما در این پست بهترین برند دوچرخه تا ۲۰ میلیون تومان را معرفی کرده ایم.

راهنمای خرید دوچرخه براساس قد

قد دوچرخه سوار (سانتی متر) اندازه دوچرخه مناسب
۱۰۲-۸۹ ۱۲
۱۱۰-۹۶ ۱۶
۱۴۴-۱۱۳ ۲۰
۱۴۵-۱۶۵ ۲۴
بیشتر از ۱۶۵  ۲۶

انواع دوچرخه ها رو بشناس!

باتوجه به نیاز های متفاوت خریداران تولید کننده گان دوچرخه ها اقدام به تولید محصولاتی بسیار متنوع کرده اند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. در ادامه انواع دوچرخه های موجود را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما با آشنایی با آنها بتوانید متناسب ترین انتخاب را داشته باشید. (قبل از خرید هر محصولی ابتدا به نیاز خود توجه کنید و متناسب با نیازی که دارید مدلی ایده ال را انتخاب کنید.)

  • دوچرخه های کوهستان
  • دوچرخه های شهری
  • دوچرخه های توریستی
  • دوچرخه های جاده (کورس)
  • دوچرخه برقی
  • دوچرخه های خوابیده
  • دوچرخه های چند نفره

 بررسی بهترین دوچرخه ها در دیجی کالا

مشخصات دوچرخه خوب برای مسافت های طولانی

اگر دوست دارید مسافتی طولانی را با دوچرخه طی کنید بهتر است با مشخصات یک دوچرخه خوب برای مسافت طولانی بیشتر آشنا شوید. شکی نیست اگر سواری دوچرخه راحت نباشد شما را از دوچرخه سواری دلسرد خواهد کرد. پس با رعایت نکات گفته شده بهترین دوچرخه تا ۲۰ میلیون بازار را انتخاب کنید.

به طراحی دوچرخه دقت کنید و مطمئن شوید کاملا استاندارد و ارگونومیک طراحی شده باشد. اگر مدل انتخابی شما استاندارد نباشد قطعا شما را دچار مشکلاتی مانند خستگی و حتی کمر درد خواهد کرد.

به زین دوچرخه هم دقت کنید چون زین راحت و استاندارد نقش بسیار زیادی در ایجاد سواری راحت تری ایفا میکند. نقش زین باکیفیت در مسیر های طولانی تر پررنگ تر خواهد شد. زین باید به اندازه کافی نرم، محکم و بزرگ باشد تا شما در راحت ترین شکل ممکن قرار بگیرید.

دسته های ارگونومیک هم میتواند یکی دیگر از ویژگی هایی باشد که که باید در حین خرید دوچرخه به آن توجه کنید. دسته ها باید معمولا به شکلی منحنی تولید می شوند تا شما راحت تر بتوانید آن را کنترل کنید.

سیستم ترمز در مسافت های طولانی واقعا از اهیمت بسیار بالایی برخوردار است. ترمز های دیسکی از امنیت و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و لازم است به این نکته هم دقت کنید.

مشخصات یک دوچرخه خوب برای کوهستان

بدون شک طبیعت گردی با دوچرخه از بهترین تفریحات سالم و لذت بخش است اما لازمه اینکار داشتن امکانات مناسب، هم سفر خوب و البته دوچرخه باکیفیت است.

در مسیر های کوهستانی شما با انواع چاله، پستی و بلندی ها روبه رو خواهید شد پس بهتر است دوچرخه ای را انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند در مقابل مسیر های کوهستانی دوام بیاورد.

یک دوچرخه مناسب برای فعالیت های کوهستانی باید دارای ترمز های دیسکی باکیفیت باشد چون ترمز در این مسیر ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. جدا از ترمز باکیفیت باید از لاستیک های باکیفیت هم استفاده کنید تا زود پنچر نشود.

حتما در مسافت های طولانی و مسیر های کوهستانی ابزارآلات مورد نیاز برای پنچرگیری را هم همراه داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید.

مشخصات دوچرخه مناسب برای فعالیت های شهری

دوچرخه ها در مسیر های شهری یکی از بهترین انتخاب ها هستند چون نه بنزینی مصرف میشود و نه الودگی ایجاد میکند حتی به حفظ سلامت جسمی و روحی شما هم کمک بسیار بزرگی میکند. اما بهترین دوچرخه ۲۰ میلیونی برای مسیر های شهری باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

  • لاستیک های باریک: شما در مسیر های شهری به سرعت بالاتر نیاز دارید پس بهتر است از لاستیک های باریک استفاده کنید تا سرعت شما بهتر شود.
  • چرخ ها: اگر دوست دارید در ترافیک گیر نکنید از لاستیک های کوچک تر استفاده کنید. لاستیک های کوچک مانور شما را بهتر میکنند و سریع تر میتوانید از دست ترافیک خلاص شوید.
  • وزن: یکی از ویژگی های خوب این دوچرخه های شهری وزن پایین آنها است. شما باید مدلی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آن را حمل و نقل کنید. پس به وزن دوچرخه هم دقت کنید.

بهترین مارک دوچرخه در ایران

  • مریدا
  • ژیتان
  • اورلرد
  • ریبوک
  • هیلند
  • جاینت
  • فوجی
  • بلاست
  • اسکات
  • اسپشیلایزد

دوچرخه ژیتان بهتر است یا جاینت

ژیتان برندی فرانسوی است. ژیتان سابقه و توان تولید بهترین دوچرخه های دنیا را دارد و قطعا میتواند یکی از برترین ها باشد. در مقابل جاینت برندی تایوانی است و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دوچرخه شناخته میشود.

هر دو برند توان تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و استاندارد را دارند انتخاب ژیتا یا جاینت به نیاز و بودجه شما بستگی دارد اما طبق تجربه هر دو واقعا باکیفیت و قابل اعتماد هستند.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا