خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم برقی

بهترین تلویزیون ایکس ویژن ۶۵ اینچ + ۳ مدل جدید ۱۴۰۳ [مزایا معایب]

معرفی کیفیت بهترین تلویزیون های ایکس ویژن 65 اینچی بازار

۴.۲/۵ - (۶ امتیاز)

بهترین تلویزیون ایکس ویژن ۶۵ اینچ در بازار های ایران کدام است؟ آیا تلویزیون های ۶۵ اینچ ایکس ویژن کیفیت و کارایی لازم را دارند؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم. تا شما هم با مطالعه آنها بتوانید خریدی هوشمندانه را انجام دهید.

ایکس ویژن برندی ایرانی و فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. این برند به عنوان یکی از باتجربه ترین و ها در زمینه تولید تلویزیون شناخته شده است. ایکس ویژن سعی دارد محصولاتی بسیار باکیفیت و خوش قیمتی را تولید و روانه بازار های ایران کند. باما همراه باشید تا بیشتر با تلویزیون های ۶۵ اینچی این برند آشنا شوید.

یکی از سری تلویزیون های باکیفیت ایکس ویژن میتواند مدل های ۶۵ اینچی آن باشد. در ساخت این سری از تلویزیون ها از تکنولوژی های به‌روز تری استفاده شده از این رو میتوان این مدل های ۶۵ اینچی را جدیدتر و مدرن تر در نظر گرفت. در ادامه کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار داده‌ ایم:

بررسی کیفیت تلویزیون ایکس ویژن ۶۵ اینچ

بدون شک ایکس ویژن یکی از بهترین و باکیفیت ترین تلویزیون های ۶۵ اینچی موجود در بازار های ایران را تولید و به دست خریداران می رساند. این برند با سابقه و تجربه ای که دارد نشان داده که میتواند بهترین های ایران را تولید کند.

همه چیز در حالت عادی ایده ال و مناسب است اما وقتی با جزئیات بیشتری به موضوع نگاه میکنیم کمی ماجرا متفاوت میشود. طراحی تلویزیون های ایکس ویژن واقعا بی نظیر است و از این لحاظ هیچ گونه ایراد و مشکلی را ندارند پس بیایید کیفیت صدا، تصویر، امکانات و طول عمر آن را مورد بررسی قرار دهیم.

  • کیفیت تصویر: کیفیت تصاویر این تلویزیون ها Ultra 4K با پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر است. رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ این محصول این امکان را فراهم کرده است تا تصاویر را واقعی تر مشاهده نمایید.
  • کیفیت صدا: به طور کلی تلویزیون های ۶۵ اینچی ایکس ویژن از لحاظ کیفیت صدا بسیار موفق عمل کرده اند. این محصولات از صدای استریو دالبی پشتیبانی می کنند و میتوان گفت عالی هستند.
  • هوشمند: شما با تلویزیون های هوشمند میتوانید وبگردی کنید، آنلاین فیلم ببنید، شبکه های اجتماعی را چک کنید و حتی فیلم های مورد علاقه خود را ذخیر کنید. این محصولات هم هوشمند هستند و از سیستم عامل اندروید به عنوان رابط کاربری هوشمند استفاده می کنند.
  • طول عمر: طول عمر نمیتواند یک زمان مشخص باشد چون عمر هر محصولی در بازار به عواملی مختلفی بستگی دارد. اما در کل به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و جدید در ساخت این محصولات انتظار طول عمری بالا را داریم. تمامی محصولات ایکس ویژن دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب هستند.
  • سایر ویژگی ها: پردازشگر گرافیکی قدرتمند، دارای سیستم عامل اندروید ۱۱، دارای حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگ، دارای گیرنده دیجیتال داخلی، طراحی تحت و زیبا، باریک با زاویه دید گسترده و…

مشاهده قیمت روز تلویزیون های ۶۵ اینچ ایکس ویژن در دیجی کالا

بهترین تلویزیون ایکس ویژن ۶۵ اینچ

در ادامه این بخش دو مدل از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ۶۵ اینچی ایکس ویژن را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید. این محصولات از هر لحاظی باکیفیت و ایده ال هستند و قطعا میتوانند گزینه های ایده الی برای خرید و یا بررسی بیشتر باشند.

به طور کلی محصولات ایکس ویژن از لحاظ کیفیت و قیمت در سطحی عالی قرار دارند و قطعا میتوانند به نیاز های مختلف خریداران خود بهترین پاسخ را بدهند. اما نباید فراموش کرد که کیفیت و قدرت تلویزیون های ایرانی به اندازه محصولات معتبر خارجی مانند ال جی و سامسونگ نیست پس از این محصولات انتظار چنین کیفیتی را نداشته باشید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵XCU625 سایز ۶۵ اینچ

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ - 1
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵XCU625 سایز ۶۵ اینچ

اگر قصد خرید تلویزیونی باکیفیت و خوش قیمتی را دارید قطعا میتوانید این مدل را در اولویت خود قرار دهید. تلویزیون ایکس ویژن مدل ۶۵XCU625 محصولی بسیار باکیفیت در بازار های ایران است که از لحاظ کیفیت صدا و تصویر واقعا ایده ال است. طراحی این مدل مدرن و بسیار شیک است.

گريد انرژي B، پنل IPS، قابليت اتصال به اينترنت دارد، روشنایی: ۳۳۰ – نسبت کنتراست: ۱۳۰۰:۱، نرخ تازه‌سازی: ۶۰ هرتز، تعداد رنگ قابل نمایش: ۱.۰۷G، مدت پاسخ‌دهی: ۸ میلی ثانیه، ماشین زمان (Time Shift)، ضبط برنامه ها ( PVR)، جدول برنامه ها (EPG)، تکنولوژی HDR، بلوتوث، برنامه های کاربردی بلوتوث، اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror – H.۲۶۴ پشتیبانی، H.۲۶۵ پشتیبانی و… از جمله ویژگی ها و امکانات این محصول است.

مشخصات این محصول

سایز صفحه ۶۵ اینچ
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
منبع انرژی ۱۰۰-۲۴۰VAc
سایر توضیحات صدا – محدوده فرکانسی (Equalizer) – تاخیر صوتی – صدای استریو دالبی – فرمتهای پشتیبانی صدا: MP۳/AAC
سایر توضیحات تصویر

فرمتهای پشتیبانی ویدئو:FLV/MP۴ – فرمتهای پشتیبانی عکس: JPEG/PNG/BMP

مصرف برق در حالت عادی ۱۶۰W

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵XTU875 سایز ۶۵ اینچ

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ - 2
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵XTU875 سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵XTU875 سایز ۶۵ اینچ از سری محصولات ۴K ایکس ویژن است که از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر در جایگاه ویژه ای قرار دارد. این مدل با رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ پیکسل خود میتواند کیفیتی عالی را به شما تقدیم کند.

جدا از کیفیت صدا و تصویر خوب، این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR10 است که میتوانید رنگ ها را در این تلویزیون طبیعی و واقعی تر مشاهده کنید. طراحی بسیار زیبا، قیمت مناسب نسبت به کیفیت، زاویه دید گسترده، دارای درگاه های ورودی مختلف، هوشمند، قابلیت اتصال به اینترنت، دارای بلوتوث و… از جمله ویژگی های خوب این محصول است.

گريد انرژي B – پنل IPS – قابليت اتصال به اينترنت دارد – گیرنده دیجیتال – ماشین زمان (Time Shift) – ضبط برنامه ها ( PVR) – جدول برنامه ها (EPG) – MEMC – تکنولوژی HDR – ورودی آنتن – جدول برنامه – زیر نویس و… از جمله امکانات این محصول بشمار میرود

مشخصات این محصول

سایز صفحه ۶۵ اینچ
تعداد بلندگوها دو عدد
توان هر بلندگو ۱۲ وات
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite) یک عدد
امکانات و قابلیت‌هاامکانات و قابلیت‌ها – سیستم عامل: اندروید ۱۰ – پرداشگر: CA۵۵x۴ ۶۴bit ۱.۶GHz – پرداشگر گرافیکی: Mali-G۳۱ – حافظه رم: ۲ گیگابایت – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت – حافظه فلش: ۱۶ گیگابایت

نظر خریداران در مورد تلویزیون ۶۵ اینچ ایکس ویژن

با توجه به بررسی های صورت گرفته و مطالعه نظرات خریداران قبلی میتوان گفت که کیفیت و کارایی این محصولات مورد تایید اکثر خریداران بوده است و تقریبا اکثرا از کیفیت این محصولات اعلام رضایت کرده اند. در ادامه تعدادی از نظرات ارسالی برای این محصولات آماده کرده ایم.

کیفیت صدا و تصویر بی نظیر نمایشگر فوق العاده قوی درکل از وقتی که اعتماد کردم و برند ایرانی خریدم این تلویزیون ارزششو داشت.

من شنیده بودم که ایکس ویژن کیفیت خوبی نسبت به بقیه برند های ایرانی داره ، تا اینکه این مدل رو خریدم واقعا یه تلویزیون همه چی تموم، و ارزون تر از نمونه های خارجیش

کیفیتش قابل رقابت با دیگه تلویزیون ها هست.

    مشخصات تلویزیون ۶۵ اینچی ایکس ویژن

    تلویزیون های ۶۵ اینچی این برند کاملا هوشمند هستند و به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید، برنامه های مورد نیاز را نصب و شبکه های اجتماعی را چک کنید.

    کیفیت تصاویر این محصولات تماما ۴K هستند و شما میتوانید در هر زاویه ای که باشید تصاویر را واضح و باکیفیت ببنید. در این محصولات معمولا دو بلندگوی ۱۵ واتی را قرار داده اند. کیفیت این بلند گوها مناسب است اما اگر شما به کیفیت صدا اهمیت زیادی میدهید میتوانید از بلندگو های دیگری استفاده کنید.

    زاویه دید این سری از تلویزیون های ایکس ویژن واقعا بالا است و از هر طرفی میتوانید تصاویر را واضح و واقعی تماشا کنید. به طورکلی این محصولات دارای پردازده های قوی ۴ هسته ای هستند. این سری از پردازده ها میتوانند اطلاعات زیادی را در کمترین زمان پردازش کنند.

    مزایا و معایب تلویزیون ایکس ویژن ۶۵ اینچی

    مزایای تلویزیون ۶۵ اینچ ایکس ویژن

    • طراحی بسیار زیبا
    • قیمت مناسب نسبت به کیفیت و کارایی
    • مناسب برای اتاق و سالن های بزرگ
    • کیفیت تصاویر ۴k
    • هوشمند با رابط کاربری اندروید
    • پردازنده سریع و قدرتمند
    • قالبت ذخیره اطلاعات
    • حافظه رم بالا
    • طول عمر بالا

    معایب تلویزیون ۶۵ اینچ ایکس ویژن

    برخی از خریداران قبلی از هنگ کردن رابط کاربری هوشمند تلویزیون شکایاتی داشته اند که این میتواند از عوامل مختلفی باشد. یکی از شایع تری عامل هنگ کردن تلویزیون های هوشمند ویروسی شدن آن است. از این و پیشنهاد میشود فلش و حافظه های ویروسی و مشکوک را به تلویزیون خود متصل نکنید تا تلویزیون شما ویروسی نشود.

    قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ ایکس ویژن

    قیمت تلویزیون های ۶۵ اینچی این برند بسته به مدل و سری ساخت آن متفاوت است. اما به طور کلی قیمت این محصولات از ۳۲ میلیون تا ۳۴ میلیون تومان متعیر است.

    قیمت تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری ۶ مدل XCU655 سایز ۶۵ اینچ ۳۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان 

    قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵X15 سایز ۶۵ اینچ ۳۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

    ‫۲ نظرها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا