ابزارآلاتلوازم باغبانی

بهترین اره زنجیری رنیکس + معرفی ۶ مدل پرفروش و محبوب موجود در بازار

معرفی بهترین مدل اره زنجیری رونیکس با راهنمای خرید، عکس و مشخصات هر محصول

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

بهترین اره زنجیری رونیکس در بازار ایران کدام مدل است؟ رونیکس چند مدل اره زنجیری تولید میکند؟ قبل از خرید اره رنجیری رونیکس به چه نکاتی باید توجه کرد؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها بپردازیم.

همانطوری که میدانید رونیکس برندی بین الملی است که در زمینه تولید انواع ابزارآلات برقی و دستی فعالیت دارد. محصولات این برند از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد به طوری که میتواند با برند های خوشنامی چون بوش، ماکیتا، دیوالت و… رقابت کند. یکی از محصولات محبوب این برند اره زنجیری های آن است که در ادامه انواع آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع اره زنجیری های رونیکس

  • اره زنجیری های بنزینی رونیکس: این محصولات بسیار قدرتمند و پرفروش هستند. قدرت بالا، قیمت بالاتر، مناسب برای فعالیت های سنگین، وزن مناسب، طراحی ارگونومیک و… از جمله ویژگی های این محصولات هستند.(اگر قصد خرید اره بنزینی را دارید میتوانید به پست بهترین اره زنجیری بنزینی مراجعه کنید تا با برند ها و محصولات برتر بازار بیشتر آشنا شوید.)
  • اره زنجیری های برقی رونیکس: اگر قصد خرید اره زنجیری برای انجام فعالیت های خانگی را دارید و یا در مکان های مورد نظرتان به برق دسترسی دارید میتواید اره زنجیری های برقی این برند را انتخاب کنید. (قیمت این محصولات نسبت به مدل بنزینی مناسب تر است.)
  • اره زنجیری های شارژی رونیکس: این نوع از اره زنجیری ها جدیدترین های رونیکس هستند. قیمت پایین تر، قدرت پایین تر، قابل استفاده برای مکان های که به برق شهری و یا بنزین دسترسی ندارید، مناسب برای فعالیت های باغبانی و خانگی و… از جمله ویژگی های این محصولات هستند.

مشاهده قیمت روز انواع اره زنجیری های رونیکس در دیجی کالا

راهنمای خرید اره زنجیری رونیکس

  • اصالت کالا: رونیکس یکی از بهترین و معتبر ترین برند ها در زمینه تولید انواع اره های زنجیری است. از این رو برند های نامعتر قصد سواستفاده از این نام این برند را دارند پس پیشنهاد میشود از مراکز معتبر اقدام به تهیه اره زنجیری های رونیکس نمایید.
  • متناسب بانیاز تان اقدام به خرید نمایید: اره زنجیری های رونیکس در مدل ها و قدرت های متفاوتی تولید و عرضه میشوند تا به نیاز های مختلف خریداران پاسخ دهد. اگر قصد برش درخت های بزرگی را دارید و مدام از اره زنجیری استفاده میکنید باید محصولی قدرتمندتر را انتخاب کنید در غیر این صورت اره زنجیری با قدرت و قیمت کمتری میتواند برای شما مناسب باشد.
  • بودجه خود را مشخص کنید: همانطوری که قبلا هم گفتیم اره زنجیری های رونیکس در مدل های مختلفی مانند برقی، بنزینی و شارژی تولید و عرضه میشوند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. مدل های بزینی دارای قدرت و قیمت بالاتری نسبت به مدل های برقی و شارژی هستند. (مدل های شارژی دارای قیمت مناسب تری هستند و اگر قصد خرید محصولی ارزان را دارید میتوانید این مدل ها را مورد بررسی قرار دهید.)
  • انتخاب طول صفحه ساطوری اره زنجیری: صفحه ساطوری، قطعه ای فلزی است که زنجیر دور آن میچرخد. توجه داشته باشید که هر چقدر صفحه ساطوری دارای طول بلند تری باشد قدرت و وزن دستگاه نیز بالاتر میرود.
  • اره زنجیری بنزینی بخرم یا برقی؟ مدل های برقی برای مکان های که به برق دسترسی دارید میتواند انتخاب مناسبی باشد. اره زنجیری های بنزینی رونیکس دارای قدرتی بالاتر است که برای فعالیت های سنگین و سیار کاربردی می باشند.

اشتیل یکی از قدرتمندترین برند و فعال در زمینه تولید انواع اره موتوری های موجود است که ما در پست بهترین مدل اره موتوری اشتیل این محصولات را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم پیشنهاد میشود اره موتوری های اشتیل را هم مورد بررسی قرار دهید.

بهترین اره زنجیری رونیکس + معرفی ۶ مدل پرفروش بازار

در ادامه این بخش لیستی ۶ تایی از جدیدترین و باکیفیت ترین اره زنجیری های برند رونیکس را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی آنها بتوانید محصولی ایده ال و متناسب با نیازی که دارید انتخاب کنید. محصولات معرفی شده در این بخش توسط خریداران قبلی پیشنهاد شده اند و قطعا میتوانند گزینه های جذابی برای انتخاب و بررسی بیشتر باشند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ خرید اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۷

بهترین اره زنجیری رونیکس - 1
اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۷

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۵x۳۰x۲۵ سانتی‌متر
وزن ۳ کیلوگرم
سرعت حرکت زنجیر ۵۰
طول ریل ۴۵

۲ خرید اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO

بهترین اره زنجیری رونیکس - 2
اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO

مشخصات این محصول

وزن ۵ کیلوگرم
طول ریل ۴۵
ظرفیت موتور ۴۵ سانتی‌متر مکعب
قدرت موتور ۲.۴ اسب بخار
سایر توضیحات حجم مخزن سوخت ۵۵۰ میلی لیتر

۳ خرید اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۵۰

بهترین اره زنجیری رونیکس - 3
اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۵۰

مشخصات این محصول

ابعاد ۵۰x۲۵x۳۰ سانتی‌متر
وزن ۸.۵ کیلوگرم

سرعت حرکت زنجیر

۵۰
طول ریل ۵۰
ظرفیت موتور ۵۴.۵ سانتی‌متر مکعب
سایر توضیحات – مجهز به موتور قدرتمند ۲۳۰۰ واتی دو زمانه با حجم ۵۵ سی‌سی – دارای سیستم روغن کاری اتوماتیک زنجیر که از اصطکاک میان زنجیر و ساطور جلوگیری کرده و عملکردی آسان‌تر و روان‌تر ارائه می‌دهد – مجهز به سیستم ضد لرزش که کار با دستگاه را آسان‌تر می‌کند – دارای مکانیزم منحصربفرد ترمز اضطراری برای کاهش خطر در حین عملیات برش

۴ خرید اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۵۰RH

بهترین اره زنجیری رونیکس - 4
اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۵۰RH

مشخصات این محصول

ابعاد ۵۰x۲۵x۳۰ سانتی‌متر
وزن ۸.۵ کیلوگرم
سرعت حرکت زنجیر ۸۵۰۰ دور در دقیقه
طول ریل ۴۵ سانتی متر
ظرفیت موتور ۵۴.۵ سانتی‌متر مکعب سانتی‌متر مکعب
سایر توضیحات  مجهز به موتور قدرتمند ۲۳۰۰ واتی دو زمانه با حجم ۵۵ سی‌سی – دارای سیستم روغن کاری اتوماتیک زنجیر که از اصطکاک میان زنجیر و ساطور جلوگیری کرده و عملکردی آسان‌تر و روان‌تر ارائه می‌دهد – مجهز به سیستم ضد لرزش که کار با دستگاه را آسان‌تر می‌کند – دارای مکانیزم منحصربفرد ترمز اضطراری برای کاهش خطر در حین عملیات برش – مجهز به استارت سریع جهت سهولت کاربری

۵ خرید اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۳۵

بهترین اره زنجیری رونیکس - 5
اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۳۵

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۰x۲۰x۲۵ سانتی‌متر
سرعت حرکت زنجیر ۸۰۰۰
طول ریل ۳۵ سانت(۱۴ اینچ)
ظرفیت موتور ۳۱۰ سانتی‌متر مکعب
قدرت موتور ۲ اسب بخار
اقلام همراه دفترچه راهنما فارسی بطری ترکیب روغن و بنزین محافظ ساطوری و زنجیر سوهان پیچ گوشتی اچار شمع

۶ خرید اره زنجیری برقی رونیکس مدل ۴۷۴۲

بهترین اره زنجیری رونیکس - 6
اره زنجیری برقی رونیکس مدل ۴۷۴۲

مشخصات این محصول

ابعاد ۴۵x۲۸x۲۲ سانتی‌متر
وزن ۱۳ کیلوگرم
سرعت حرکت زنجیر ۱۲.۸
طول ریل ۴۰
قدرت موتور ۲۲۰۰ اسب بخار
سایر توضیحات طراحی منحصر به فرد قرارگیری موتور در راستای دستگاه جهت بالا بردن عمر کارکرد قطعات مکانیکی و الکتریکی راحتی کاربری حین استفاده دارای سیستم قطع کن حفاظتی دستگاه در حین فشارهای نامتعارف مجهز به ساطوری و زنجیر OREGON ساخت آمریکا پایه آلومینیومی قرارگیری ساطوری و زنجیر جهت افزایش طول عمر و مجهز به سیستم ترمز اضطراری جهت کاربری ایمن در طولانی مدت مجهز به سیستم تنظیم کشش زنجیر بدون نیاز به آچار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا