خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر + بررسی دقیق ۶ مدل برتر بایترون و کرشر

بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر؟ کدام یک بهتر هستند؟ مزایا و معایب این دو برند کدام است؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر؟ کیفیت و کارایی کدام یک بالا تر است؟ مزایا و معایب محصولات کرشر و بایترون کدام است؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم تا شما با بررسی دقیق آنها بتوانید محصولی باکیفیت و قدرتمندی را تهیه نمایید.

بخارشوی بایترون و کرشر رقیب های سرسختی برای هم هستند چون هر دوی آنها واقعا قدرتمند و باکیفیت هستند و میتواند محصولاتی جذاب و باکیفیتی را تولید و روانه بازار های جهانی نمایید. در ادامه کیفیت و کارایی محصولات هر دو برند کرشر و بایترون را مورد بررسی قرار داده ایم.

بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر

بخارشوی بایترون

بایترون برندی چندل ملیتی و امریکایی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و بخارشوی ها فعالیت گسترده ای دارد. محصولات این برند واقعا زیبا و باکیفیت هستند و میتوانند جزء برترین های بازار ایران باشند.

کیفیت بخارشوی بایترون خوبه؟

بدون شک یکی از بهترین برند های فعال در زمینه تولید انواع بخارشوی ها در ایران بایترون است. محصولات این برند انصافا از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مناسب هستند.

  • طراحی: یکی از مزیت های خوب بخارشوی های بایترون طراحی زیبا و مدرن و البته ارگونومیک آنها است. شما با هر نوع سلیقه و نیازی میتوانید مدلی جذاب و زیبایی را تهیه نمایید.
  • کیفیت ساخت بدنه و چرخ ها: چرخ های این بخارشوی ها بزرگ و بسیار روان هستند به طوری که میتوانید به راحتی هر چه تمام تر دستگاه را جابه جا نمایید. بدنه این محصولات از مواد اولیه مقاوم و بسیار ساخته شده است. پس از این لحاظ هم نمی توانند مشکلی داشته باشند.
  • مدت زمان تولید بخار: به طور کلی مدت زمان لازم برای تولید بخار از ۲ تا ۵ دقیقه متفاوت است. این مدت زمان زیاد نیست و نمیتواند برای هیچ کاربری مشکل ایجاد کند. برخی از بخار شوی های بایترون ظرف دو دقیقه بخار مورد نیاز را تولید میکنند.
  • توان مصرف: توان مصرفی این دستگاه ها اغلب ۱۵۰۰ وات است. در حقیقت موتور و قدرت این دستگاه ها واقعا قدرتمند و البته کم مصرف هستند.
  • ظرفیت مخزن آب: ظرفیت مخزن اب اغل دستگاه های بایترون ۱.۹ لیتر است. البته برخی از مدل های آن ۱.۴۲ و یا ۱.۸ لیتر است.

معایب جاروبرقی بایترون

بدون شک هیچ محصولی در بازار های جهان وجود ندارد که مشکلات خاص خود را نداشته باشد. و این برای بخار شوی های بایترون هم صادق است.

برخی از کاربران از مشکل عدم بخار دهی به صورت یکنواخت این شکایت کرده اند که این در مدل های قدیمی تر شایع بود. اما الان محصولات جدیدتر و کاربردی تر تولید شده است.

در برخی از مدل های این بخار شوی ها نبود سیم جمع کن میتواند مشکلی برای خریداران به وجود بیاورد. البته این برای همه بخار شوی های بایترون نیست. به طور کلی این دو مورد جزء معایب بخارشوی بایترون است.

از لحاظ فنی بخار شوی های بایترون مشکل خاصی ندارند و تقریبا اکثرا از این محصولات راضی هستند. اما بیایید نظر خریداران قبلی در مورد این محصولات را هم مورد بررسی قرار دهیم چون آنها اطلاعات دقیق تری را به ما می دهند.

مشاهده قیمت روز بهترین بخارشوی بایترون در دیجی کالا

کیفیت بخارشوی کرشر خوبه؟

 شکی نیست که محصولات برند کرشر (کارچر) جزء برترین های جهان و البته بازار های ایران است. پس ما انتظار کیفیتی خوب و طول عمر بالایی را از این محصولات داریم. (کرشر برندی آلمانی و بسیار قدرتمند است و میتواند یکی از متخصص ترین برند ها در زمینه تولید انواع بخارشوی ها باشد.)

توان بالا و قدرت موتور بالا دو ویژگی عالی این مدل از بخارشوی های موجود در بازار است. توجه داشته باشید که هر چقدر توان بخار شوی بالاتر باشد قدرت آن هم بالاتر خواهد رفت. پس حتما در حین خرید به توان دستگاه هم توجه داشته باشید.

شاید صدای بالای دستگاه شما را نارحت کند، اما بد نیست بدانید که بخارشوی های کرشر جزء محصولات کم صدا محسوب می شوند و از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت.

حجم مخزن آب، هر چقدر حجم مخزن آب بالاتر باشد شما میتوانید مدت زمان بیشتری را با دستگاه کار کنید و فضای بیشتری را تمیز کنید. اما حجم مخزن آب این بخار شوی ها متفاوت است. پس در حین خرید به مخزن اب دستگاه توجه کنید و مدلی مناسب با نیازتان را تهیه نمایید.

دما و فشار دما در بخار شوی های کرشر بسیار یکنواخت و مناسب است. یکی از نشانه های بخارشوی مناسب داشتن فشار دمای بالا و البته یکنواخت است چیزی که ما در محصولات کرشر مشاهده کرده ایم.

به طور کلی به جرات میتوان گفت که بخار شوی های کرشر در ایران جزء محصولات بسیار باکیفیت و قدرتمند هستند و تقریبا اکثر خریداران از این محصولات اعلام رضایت کرده اند. در ادامه هم نظر خریداران قبلی در مورد این محصولات را آماده کرده ایم که میتوانید با مطالعه آنها انتخابی درست تری را انجام دهید.

توجه: اگر قصد دارید با برند های برتر بازار بیشتر آشنا شوید، میتوانید به پست بهترین مارک بخار شوی مراجعه نمایید تا با برند های تاپ و محصولات برتر آنها بیشتر اشنا شوید.

مشاهده قیمت روز بهترین بخار شوی های کرشر در دیجی کالا

نظرات در مورد بخارشوی کرشر

خریداران قبلی بدون شک اطلاعات دقیق تری از کیفیت و کارایی این محصولات دارند از این رو مطالعه این نظرات میتواند راهنمایی مناسب برای شما باشد. در ادامه نظرات ارسالی برای مدل های مختلف را آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها انتخابی درست تری را انجام دهید.

از همه نظر عاااالی و با کیفیت بخار قوی و با کیفیت شدیدا پیشنهاد میشه این برند

در یک کلام میشه گفت عالی و حرفه ای و توصیه میکنم اگر کسی بخارشوی خوب میخواست در خرید این برند شک نکنه

بسیار عالی خریدش رو پیشنهاد میکنم.

اگه با هزینه ای که میکنید مشکلی ندارید واقعا عالیه
بخار شور عالیه هست که نسبت به مدل های قدیمی تر خودش هم پرتاب بخار بیشتر داره و هم ظرف جداشونده برای ریختن آب داره و هم کامل تره قیمتی هم حساب کنید ارزش پرداخت پول بیشتر رو دارد چون کسایی که بخارشور دارن میدونند میشه همه جا ازش استفاده کرد تو ماشین تو اشپزخونه تو حموم تو کف منزل و فرش ها ماشینی و لوستر و پنجره و تقریبا همه جا

دستگاه قابل اطمینانی هست بخار فوق اعاده و پرفشاری تولید میکنه که تمیز کنندگی بالایی داره ، فقط بخارش بوی خاصی داره نمی دونم چون دستگاه جدید هست اینطوریه یا کلا فرایند تولید بخار تولید بو میکنه.

    معرفی بهترین بخارشوی های کرشر

    در ادامه این پست لیستی ۳ تایی از بهترین و باکیفیت ترین بخارشوی های کرشر در بازار های ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید و مدلی مناسب با نیازتان را تهیه نمایید. البته ما در پست بهترین مدل بخارشوی کرشر محصولات بیشتری از این برند را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

    دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

    ۱ بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix

    بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر - 1
    بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix

    بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix یکی از محصولات خوش قیمت و باکیفیت بازار است که میتوانید آن بیشتر مورد بررسی قرار دهید. این مدل با ارائه کیفیت و قیمتی مناسب توانسته در بازار های ایران جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد.

     اقلام همراه این مدل شامل نازل کف شویی، نازل گوشه، نازل دیوار، حوله نازل دیوار، حوله نازل کف خرطومی است که شما را از خرید لوازم دیگری بی نیاز میکند. وزن کم، قیمت مناسب، کیفیت بالا، طراحی زیبا، مصرف انرژی بهینه و مناسب برای شستشوی تمای سطوح از جمله ویژگی های خوب این محصول به شمار میرود.

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۶*۲۵*۳۸ سانتی‌متر
    وزن ۳.۵ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل کف شویی نازل گوشه نازل دیوار حوله نازل دیوار حوله نازل کف خرطومی
    طول سیم ۴ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • زمین
    • شیشه
    • دیوار

    ۲ بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX

    بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر - 2
    بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

    بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX یکی از قدرتمندترین و البته گران قیمت ترین بخارشوی های موجود در این پست و البته بازار است. این مدل میتواند با بهترین کیفیت موجود تمامی سطوح را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک کنند. بخار قدرتمند تولید شده توسط این مدل میتواند هر لکه ای را پاک کند و شما را از شر میکروب ها و آلودگی ها راحت کند.

    بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX جزء مدل های جدید است که توسط کرشر در سال ۲۰۱۷ تولید شده است. این مدل با بهره گیری از تکنولوژی easy fix و حوله های زمین شوی و دیوارشوی میتواند گزینه ای بسیار باکیفیت و قدرتمند باشد.

    مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار در این دستگاه ۳ دقیقه است و مخزن آب آن نیز ۱.۵ لیتری است. جدا از امکانات و ویژگی های خوب این محصول، خریداران قبلی هم از این دستگاه کاملا راضی بوده اند و این خود نشان از کیفیت و کارایی عالی این دستگاه دارد.

    مشخصات این محصول

    سایر توضیحات دارای مخزن بویلر ۰.۵ لیتری و مخزن رزرو آب ۱.۵ لیتری (جهت کارکرد مداوم)
    ابعاد ۳۱x۳۰x۴۴ سانتی‌متر
    وزن ۶۰۰۰ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل کف شویی نازل گوشه نازل دیوار حوله نازل دیوار حوله نازل کف لوله اتصال خرطومی سری باریک نازل برس دار قرض ضد رسوب دفترچه راهنما
    طول سیم ۶۰ سانتی متر
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • دیوار
    • شیشه
    • زمین

    ۳ بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

    بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر - 3
    بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX

    یکی از مدل های خوش قیمت کرشر در بازار های ایران میتواند بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX باشد. این مدل با تولید بخاری قدرتمند و یکنواخت میتواند تمامی سطوح را با بهترین کیفیت تمیز و ضد عفونی کند.

    بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX با توان ۱۵۰۰ وات میتواند گزینه ای قدرتمند و خوش قیمت باشد. این مدل برای تولید بخار به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد که برای این دسته از محصولات زمان مناسبی است. ظرفیت مخزن آب این مدل ۱ لیتر است و با آن میتوانید تمامی سطوح موجود را تمیز نمایید.

    مزایا معایب
    • قیمت مناسب
    • کیفیت ساخت بالا
    • مصرف انرژی پایین
    • قابل استفاده برای شستشوی تمای سطوح
    • ظرفیت کم مخزن آب
    • نداشتن سیم جمع کن

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۶۰×۲۵۴×۳۸۰ سانتی‌متر
    وزن ۲.۹ گرم
    کشور مبدا برند آلمان
    اقلام همراه محصول نازل گوشه نازل دیوار شویی با فرچه لوله های اتصال حوله های کف و دیوار
    طول سیم ۴۰۰ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰ وات
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • دیوار
    • شیشه
    • زمین

    مشاهده این محصول در دیجی کالا

    معرفی بهترین بخارشوی های بایترون

    بایترون یکی از رقیب های سرسخت کرشر در بازار های جهانی است. این برند محصولاتی باکیفیت و خوش قیمتی را تولید و روانه بازار های جهانی میکند. البته ما در پست بهترین بخارشوی بایترون دقیق تر این محصولات را مورد بررسی قرار داده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

    طراحی بسیار زیبا، قیمت مناسب، حمل و نقل اسان، بدنه و چرخ های زیبا و باکیفیت، طراحی آرگونومیک و… از جمله ویژگی های خوب بخارشوی های بایترون است.

    ۴ بخارشوی بایترون مدل BSX-4100

    بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر - 4
    بخارشوی بایترون مدل BSX-4100

    بخارشوی بایترون مدل BSX-4100 یکی از محصولات بسیار خوش ساخت بایترون و موجود در بازار های ایران است. این مدل میتواند انواع سطوح خانه را کاملا شستشو دهد. شیشه ها، زمین و دیوار و به طور کلی کلیه سطوح را میتواند با بهترین کیفیت تمیز و ضد عفونی کند.

    برای تولید بخار به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. ظرفیت مخزن این مدل ۱.۹ لیتر است و با این میزان آب میتوانید ۴۰ دقیقه از دستگاه استفاده کنید. طول سیم این مدل ۳ متر است و میتوانید با آن شعاع نسبتا زیادی را تمیز کنید.

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۴۵×۳۵ سانتی‌متر
    وزن ۵ گرم
    کشور مبدا برند چین
    اقلام همراه محصول کیف لوازم جانبی کفی زمین شوی فرچه فلزی و مویی پیمانه سری شیشه شوی حوله فرچه اسکاچی
    طول سیم ۳ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
    ظرفیت مخزن آب ۱.۹
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • دیوار
    • شیشه
    • زمین

    ۵ بخارشوی بایترون مدل BSX-4000

    بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر - 5
    بخارشوی بایترون مدل BSX-4000

    بخارشوی بایترون مدل BSX-4000 یکی از محصولات بسیار باکیفیت و خوش ساخت بایترون در بازار های ایران است. این مدل با قابلیت های خوب خود میتواند گزینه ای بسیار مناسب برای خرید و یا بررسی بیشتر باشد.

    با این محصول میتوانید انواع سطوح را شستشو دهید و از کیفیت و کارایی خوب آن لذت ببرید. طراحی بسیار زیبا و مدرن، بدنه مقاوم و باکیفیت، چرخ های روان و قوی، ظرفیت اب ۱.۴۲ لیتری، توان مصرفی ۱۵۰۰ واتی، مناسب برای شستشوی شیشه، زمین و دیوار و… از جمله مزیت های خوب این بخار شوی بایترون است.

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۴۵×۳۵ سانتی‌متر
    وزن ۵۰۰۰ گرم
    اقلام همراه محصول کیف لوازم جانبی – کفی زمین شوی – فرچه فلزی و مویی – پیمانه – سری شیشه شوی – حوله – فرچه اسکاچی
    طول سیم ۳۰۰ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
    ظرفیت مخزن آب ۱.۴۲
    مدت زمان قابل استفاده ۴۰
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • دیوار
    • شیشه
    • زمین

    ۶ بخارشوی بایترون مدل BSX-2100

    بخارشوی بایترون بهتره یا کرشر - 6
    بخارشوی بایترون مدل BSX-2100

    اگر قصد خرید بخار شویی خوش قیمت از برند بایترون را دارید میتوانید این مدل را در اولویت خود قرار دهید چون از سایر مدل های این لیست خوش قیمت تر است. کیفیت این محصول توانسته با ارائه کیفیتی خوب و قیمتی مناسب در بین خریداران جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورد.

    مخزن این مدل ۱.۸ لیتری است و برای تولید بخار به ۲ دقیقه زمان نیاز دارد که انصافا زمان بسیار پایینی است. کیفیت بدنه و طراحی بسیار زیبایی دارد و قطعا از این لحاظ نمی تواند هیچ مشکلی داشته باشد.

    مشخصات این محصول

    ابعاد ۲۵ × ۴۵ سانتی‌متر
    وزن ۳ گرم
    اقلام همراه محصول کیف لوازم جانبی – کفی زمین شوی – فرچه فلزی و مویی – پیمانه – سری شیشه شوی – حوله
    طول سیم ۳ سانتی متر
    حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰
    ظرفیت مخزن آب ۱.۸
    مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار ۲
    مناسب برای شست‌و‌شوی
    • دیوار
    • شیشه
    • زمین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا